Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Κοιτα, το να προτεινεις σε καποιον το Gummo ειναι σοβαρη δοκιμη για μια φιλια, ουτως ή αλλως.

Το horror ειναι λογικο να απευθυνεται σε ατομα που πρωτα απ'ολα δεν εχουν προβληματα με την καρδια τους. Αν καποιος εχει αδυνατη καρδια, ευαισθητο στομαχι, ουρικο οξυ, λιγκοδια και δεν ξερω κι εγω τι αλλο, καλο ειναι να αποφευγει ταινιες με κανιβαλισμους και τα λοιπα και να μενει στην υγιεινη διατροφη.

Βεβαια ενα απο τα δευτερα επιπεδα του Raw (που δεν ξερω αν το επιασες) ειναι το τι παθαινουν οι ανθρωποι που μεγαλωνουν καταπιεζοντας τον εαυτο τους, με (αυτο)στερηση εμπειριων και απωθημενα. Οποτε ισως να ειναι καλο και λιγο horror που και που στη σινεδιατροφη μερικων-μερικων.

Ως προς το τελικο σου συμπερασμα παντως... αν κρινω απο την αιθουσα που επαιζε το -αναπαντεχα, πολυ καλο- ΙΤ, μαλλον εχεις δικιο ως προς το πρωτο σκελος. Αν εχεις και ως προς το δευτερο, θα μας το πεις εσυ που ακολουθεις και περισσοτερο τα trends.

τα δευτερα και τρίτα επίπεδα ήταν για να μην του δοθεί ο τίτλος splatter/horror αλλα art film/horror. αλλα οκ διαφορετικά πράγματα βλέπει ο καθένας και αυτο ειναι ωραίο!

καλό το it ε;
πάρε και ενα κείμενο.. και πες μας αν τα γράφει καλα.

βρε μακάρι να γίνουν trend αυτα που "ακολουθώ" και παρακολουθώ.. όχι τίποτα, αλλα θα τα βλεπω με παρέα και θα τα σχολιάζω κιολας.. έστω και αρνητικά.
εγώ παρακολουθώ μερικά απο τα "δικά σου" horror και κάποια τα βρίσκω ωραια πχ under the shadow, it comes at night, it follows.. καποια πρόχειρα που θυμάμαι.
και θα δώ και το IT..

εσύ για πες κανένα που είδες;
το cemetery of splendour δεν θα πήγαινες να το δεις αν δεν είχε την λέξη cemetery στον τίτλο.. :p
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

καλό το it ε;
πάρε και ενα κείμενο.. και πες μας αν τα γράφει καλα.
To It είναι όντως πολύ καλο. Το κείμενο είναι φλύαρο. Όχι απλά φλύαρο, στα όρια του αυνανισμού θα έλεγα. Κρίμα που ο Stephen King δεν ξέρει ελληνικά, θα αναγόρευε τον κριτικό σε πρωταγωνιστή του και θα τον σύστηνε στον Pennywise σε κάποιο spin off του It.

Y.G. Μας ζάλισε τον ερωτα με τον Tim Carry, ο Skarsgaard είναι πολύ καλύτερος. Απείρως πιο πιστός στον Pennywise του βιβλίου. Όπως και όλη η ταινία.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

τα δευτερα και τρίτα επίπεδα ήταν για να μην του δοθεί ο τίτλος splatter/horror αλλα art film/horror. αλλα οκ διαφορετικά πράγματα βλέπει ο καθένας και αυτο ειναι ωραίο!

καλό το it ε;
πάρε και ενα κείμενο.. και πες μας αν τα γράφει καλα.
...

Ναι, αφου ειπαμε, εισαι μεσα στο μυαλο της Ντικουρνο και ξερεις καλυτερα γιατι εκανε καθε τι.

Για το ΙΤ θα γραψω, αλλα στο καταλληλο νημα. Αρκετα μας ανεχτηκαν οι εδω αναγνωστες νομιζω.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Ναι, αφου ειπαμε, εισαι μεσα στο μυαλο της Ντικουρνο και ξερεις καλυτερα γιατι εκανε καθε τι.

Για το ΙΤ θα γραψω, αλλα στο καταλληλο νημα. Αρκετα μας ανεχτηκαν οι εδω αναγνωστες νομιζω.
Μέσα από την κινηματογραφικη αισθητική, μοντάζ, μουσική και γενικά όλες τις επιλογές και λεπτομέρειες προσπαθούμε (ή τουλάχιστον εγώ) να φτάσουμε εκεί ώστε να υπάρξει και μια είδους επικοινωνία/ενσυναίσθηση. Χωρίς να είμαι ειδικός στην κινηματογραφικη αισθητική εγώ αυτά αισθάνθηκα/κατάλαβα.
Εσύ κάτι άλλο.. Σεβαστό.

Όλοι μπορούν να πουν σ'αγαπω, ελάχιστοι σε κάνουν να το αισθανθείς χωρίς καν να το ψιθυρισουν.

Μη στεναχωριέσαι αυτοί που μας διαβάζουν δεν είναι πάρα πάνω από τα δάχτυλα της μιας παλάμης. Το ότι δεν μας έχουν μουτζωσει είναι άλλο θέμα
 
Last edited:
To να πει κανεις "εγω καταλαβα αυτο απο ενα εργο", ειναι απολυτα σεβαστο. Για οποιοδηποτε εργο Τεχνης...

Το να πει "ο καλλιτεχνης ειχε στο μυαλο του αυτο και ηθελε να κανει το αλλο" το θεωρω (το λιγοτερο) υβρη.
Με την αρχαιοελληνικη εννοια...
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

To να πει κανεις "εγω καταλαβα αυτο απο ενα εργο", ειναι απολυτα σεβαστο. Για οποιοδηποτε εργο Τεχνης...

Το να πει "ο καλλιτεχνης ειχε στο μυαλο του αυτο και ηθελε να κανει το αλλο" το θεωρω (το λιγοτερο) υβρη.
Με την αρχαιοελληνικη εννοια...
το εξήγησα παραπάνω.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Μη στεναχωριέσαι αυτοί που μας διαβάζουν δεν είναι πάρα πάνω από τα δάχτυλα της μιας παλάμης. Το ότι δεν μας έχουν μουτζωσει είναι άλλο θέμα
Μην είσαι σίγουρος γι αυτό.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Μην είσαι σίγουρος γι αυτό.

Για το πρώτο ή το δεύτερο;



Στην οικογένεια της Ζιστίν είναι όλοι κτηνίατροι. Και χορτοφάγοι. Στα 16 χρόνια της είναι μια πολλά υποσχόμενη μαθήτρια. Οταν ξεκινήσει τις σπουδές της στην κτηνιατρική εισέρχεται σε ένα παρακμιακό, ανελέητο κι επικίνδυνα αποπλανητικό κόσμο. Η πρώτη της εβδομάδα εκεί είναι γεμάτη με περίεργα τελετουργικά. Αποφασισμένη να γίνει αποδεκτή σ’ αυτό τον κόσμο, απομακρύνεται από τις αρχές της και δοκιμάζει ωμό κρέας για πρώτη φορά. Σύντομα θα αντιμετωπίσει τις συνέπειες των πράξεων της, καθώς η πραγματική της φύση αναδύεται…

Μπορεί να κουβαλά την φήμη της ταινίας που έκανε μερικούς θεατές να λιποθυμήσουν στο φεστιβάλ του Τορόντο, αλλά για μια ταινία στην οποία η ηρωίδα του ανακαλύπτει την λαχταριστή νοστιμιά της ανθρώπινης σάρκας, ίσως η πιο ανατριχιαστική και άβολη σκηνή να είναι αυτή μια αποτρίχωσης με κερί σε ένα προφανώς εξαιρετικά τριχωτό ευαίσθητο σημείο.

Κι αυτό λέει πολλά για το φιλμ και τον τρόπο με τον οποίο θέλει να γίνει «σοκαριστικό», αφού δεν είναι απλά μια ιστορία για κανιβάλους, αλλά ένα φεμινιστικό φιλμ ενηλικίωσης κι ανακάλυψης της ταυτότητάς σου, με τους κουβάδες αίμα και τα ανθρώπινα μεζεδάκια να χρησιμοποιούνται περισσότερο μεταφορικά παρά κυριολεκτικά.

Είναι σαφές ότι η αφετηρία της Ζουλιά Ντουκουρνό, είναι οι ιδέες που θέλει να εξερευνήσει και τις οποίες ντύνει με το σχήμα ενός gross out θρίλερ που δανείζεται στοιχεία από κάθε πηγή από τα ψυχολογικά θρίλερ και τις εφηβικές ταινίες μέχρι το body horror, τον τρόμο και τα zombie flicks.

Υπάρχουν στιγμές που το μείγμα της λειτουργεί κι άλλες που τα υλικά από το οποίο είναι φτιαγμένο είναι υπερβολικά εμφανή. Οπως υπερβολικά εμφανής είναι και η συνειδητή απόπειρά της να δημιουργήσει κάτι που θα φτιάξει το δικό του hype – δεν είναι τυχαίο ότι οι «άσχημες» φήμες για το πόσο «σκληρή» είναι η ταινία ξεκίνησαν πέρσι στις Κάννες, πολύ πριν την πρώτη της προβολή.

Το πείραμα της Ντουκουρνό είναι αναμφίβολα ενδιαφέρον, η προσπάθειά της να μεταμφιέσει ένα κινηματογραφικό είδος σε ένα άλλο και να χωρέσει στην φόρμα του gore ιδέες κι έναν κοινωνικό σχολιασμό είναι αξιέπαινη, αλλά όχι ακριβώς ικανοποιητική.

Τα σοκ δεν είναι ποτέ όσο ισχυρά θα ήθελες, στιγμές που θα έπρεπε να είναι ενοχλητικές φλερτάρουν με την αμηχανία και το αθέλητα αστείο (και ναι μπορείς να ξεχωρίσεις αυτές που περιέχουν συνειδητά χιούμορ), ενώ ο ρυθμός κι η ένταση δεν αγγίζουν ποτέ τα επίπεδα ενός φιλμ που θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον αγωνιώδες.

Οσο για την σάρκα και το αίμα; Ανάλογα με την ηλικία σας και την αντοχή σας στην θέα τους μπορεί να σας ενοχλήσουν. Αλλά αν για παράδειγμα έχετε δει το «Carrie» του Μπράιαν Ντε Πάλμα ή το «Trouble Every Day» της Κλερ Ντενί, πιστέψτε μας, δεν θα χρειαστείτε ασθενοφόρο.


http://flix.gr/cinema/raw-review.html

+1

Κυριε Γάλεν έχετε δει το trouble every day;
 
Last edited by a moderator:
Να το δεις και απορώ πως σου ξέφυγε.

Το αριστουργημα της, μάλιστα φιγουράρει στις "καλύτερες" ταινίες της δεκαετίας, είναι το
Beau Travail
http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt0209933/

Το οποίο ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να το εκτιμήσω, όμως επειδή μου άρεσε το white material και άκουσα πολύ καλά λόγια για το 35 rums, θα το ξανά δω κάποια στιγμή.
 
Bρε καλα κανω και δεν διαβαζω ποτε κριτικους κινηματογραφου...Ουτε βλεπω ποτε "βαθμολογιες" κριτικων η κοινου.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Το διάβασμα καλό είναι, για να έχεις και μια άλλη γνώμη, τι βρήκε κάποιος άλλος..όπως και κάποια βιβλία αισθητικής και ιστορίας του κινηματογράφου και γενικά της τέχνης.

η τυφλή υιοθέτηση απόψεων είναι άλλο πράγμα.

Εξάλλου υπάρχουν κριτικοί και κριτικοί.
Με κάποιους συμφωνούμε και έχουμε κατα κάποιο τρόπο κοινή αισθητική και αντίληψη, με κάποιους άλλους το αντίθετο.


@Γάλεν επειδή πάλι θα μου γράψεις τα κλασικά, υπενθυμίζω ότι στο φεστιβάλ που είχα δει τα η γη και η σκια και το machines (το μαθήματα αποκατάστασης δεν το βάζω γιατί ήδη ειχε βραβείο lux) τα είχα αναφέρει ως αριστουργηματα ή εξαιρετικές. Υπάρχουν και οι σχετικές αναφορές σε νήματα εδώ. Τότε όπως γνωρίζεις, δεν υπήρχαν κριτικές για τις ταινίες αυτές καθώς δεν ειχαν παιχτεί πουθενά.

Πριν μια βδομάδα περίπου υπήρξε το αφιέρωμα αυτό.

http://www.filmfestival.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=582&tributeid=332
 
Last edited by a moderator:
"από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα..." :ciao:
Τα κείμενα του flix δεν φημίζονται για την ποιότητα τους, αυτό είναι γνωστό, των cinedogs είναι σαφώς ανώτερα. Αλλά σε κάποια σημεία συμφωνώ με το flix και είχα αναφέρει τθς ίδιες παρατηρήσεις.

ο καθένας διαβάζει διαφορετικά μια ταινία και σε αυτό νομίζω συμφωνούμε.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Τα κείμενα του flix δεν φημίζονται για την ποιότητα τους, αυτό είναι γνωστό, των cinedogs είναι σαφώς ανώτερα. Αλλά σε κάποια σημεία συμφωνώ με το flix και είχα αναφέρει τθς ίδιες παρατηρήσεις.

ο καθένας διαβάζει διαφορετικά μια ταινία και σε αυτό νομίζω συμφωνούμε.

Εννοείται.
Τους ιστότοπους δεν τους ξέρω, θεωρώ ότι οι κριτικοί κινηματογράφου μας τέλειωσαν μαζί με το Μπακογιαννόπουλο που έκλεισε και την πόρτα. Στην Ελλάδα εννοώ. Γιατί έξω υπάρχουν ακόμα κάποιοι λίγοι.
Ο εν λόγω όμως, πιστεύω ότι δεν πήρε ούτε μυρωδιά απ ότι προσπαθεί να κοινωνήσει η ταινία.



...και, για να μη παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ ότι...φταίνε οι κριτικοί, ούτε, πολύ περισσότερο, οι δημιουργοί: είναι το κοινό που δεν ζητάει πια απαντήσεις σε οτιδήποτε από την Τέχνη.
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Εννοείται.
Τους ιστότοπους δεν τους ξέρω, θεωρώ ότι οι κριτικοί κινηματογράφου μας τέλειωσαν μαζί με το Μπακογιαννόπουλο που έκλεισε και την πόρτα. Στην Ελλάδα εννοώ. Γιατί έξω υπάρχουν ακόμα κάποιοι λίγοι.
Ο εν λόγω όμως, πιστεύω ότι δεν πήρε ούτε μυρωδιά απ ότι προσπαθεί να κοινωνήσει η ταινία.
Κώστα απόλυτα σεβαστή η άποψη σου.
Όμως δώσε μια ευκαιρία σε νέα παιδιά και ρίξε μια ματιά στους cinedogs. Όχι δεν γράφουν όλοι το ίδιο καλά, είμαι σίγουρος ότι θα βρεις ποιο γράφουν καλύτερα.

Σύμφωνα με τα γραφόμενα σου και εγώ στο raw δεν πήρα μυρωδιά.. Δεν διαφωνώ σε αυτά που θέλει να κοινωνήσει αλλά στον τρόπο που είναι περισσότερο ναρκισιστικος και καλογυαλισμενος πάρα πραγματικά raw..
Επίσης δεν είναι τυχαίο όλο το hype που δημιουργήθηκε πριν καν παιχτεί. Ζούμε σε μια εποχή που το marketing και το στιγμιαιο σοκ καλύπτονται για να κατασκευασουν ένα προϊόν μαζικής κατανάλωσης σε έργο τέχνης
Ισως να έπεσα στην παγίδα του ότι περίμενα να δω κάτι πολύ δυνατό και συγκλονιστικο και τελικά είδα ένα pop weird movie, το οποίο αυτόκανιβαλιζεται, δεν είναι κακή ταινία σε καμία περίπτωση αλλά δεν είναι και κάτι πολύ καλό/εξαιρετικό.


Για το δεύτερο. Για το πρώτο: "Members who have read this thread : 218"
Εντάξει αυτά είναι αμοιβαία. No worries
 
Last edited by a moderator:
Σύμφωνα με τα γραφόμενα σου και εγώ στο raw δεν πήρα μυρωδιά..


από πού το τεκμαίρεις αυτό; Εγραψες εσύ κάπου ότι "η ηρωίδα ανακαλύπτει τη λαχταριστή νοστιμιά της ανθρώπινης σάρκας" (sic) και "ανακαλύπτει την ταυτότητά της";
Δεν μου μοιάζει καθόλου για ταινία μαζικής κατανάλωσης. Επίσης, γιατί σε ενοχλεί τόσο πολύ το αμπαλάζ; Το οποίο, μεταξύ μας, δεν είχε και κάτι εξαιρετικό. Επρεπε μήπως να πάρει την κάμερα στον ώμο;

Για καλό/εξαιρετικό δεν ξέρω ακόμα. Εγώ το χαρακτήρισα "χειροβομβίδα".
 
Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

...και, για να μη παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ ότι...φταίνε οι κριτικοί, ούτε, πολύ περισσότερο, οι δημιουργοί: είναι το κοινό που δεν ζητάει πια απαντήσεις σε οτιδήποτε από την Τέχνη.

+ 1000 εξαιρετρικη διαπιστωση
 
από πού το τεκμαίρεις αυτό; Εγραψες εσύ κάπου ότι "η ηρωίδα ανακαλύπτει τη λαχταριστή νοστιμιά της ανθρώπινης σάρκας" (sic) και "ανακαλύπτει την ταυτότητά της";
Δεν μου μοιάζει καθόλου για ταινία μαζικής κατανάλωσης. Επίσης, γιατί σε ενοχλεί τόσο πολύ το αμπαλάζ; Το οποίο, μεταξύ μας, δεν είχε και κάτι εξαιρετικό. Επρεπε μήπως να πάρει την κάμερα στον ώμο;

Για καλό/εξαιρετικό δεν ξέρω ακόμα. Εγώ το χαρακτήρισα "χειροβομβίδα".
Συμφωνώ με το flix ως προς ότι το σοκ δεν ηταν πραγματικό σοκ αλλά τόσο όσο να δημιουργήσει εντυπώσεις και hype. Κάπου εδώ θα μου την πέσει ο κ. Γάλεν...

Διαφορετικά θα μπορούσε να το αποδώσει χωρίς κανένα εξωτερικό σοκ αλλά όπως πχ το naked του Leigh.

Δεν ξέρω ίσως περίμενα κάτι από Παζολίνι ή έστω κάτι από το naked που
σε στοιχειώνει για πάντα.

Ισως απλά να γέρασα και εγώ..