Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Συμφωνώ με το flix ως προς ότι το σοκ δεν ηταν πραγματικό σοκ αλλά τόσο όσο να δημιουργήσει εντυπώσεις και hype. Κάπου εδώ θα μου την πέσει ο κ. Γάλεν...

Διαφορετικά θα μπορούσε να το αποδώσει χωρίς κανένα εξωτερικό σοκ αλλά όπως πχ το naked του Leigh.

κι εγώ θα συμφωνήσω με τον G'alen παραπάνω: πως μπορεί να ξέρει το flix τι είχε στο μυαλό της η σκηνοθέτις;
Και τι θα πεί "θα μπορούσε"; ο Παζολίνι και ο Λή είναι μήπως ...ο γνώμονας; ή μήπως αυτοί ακολούθησαν κάποιο γνώμονα στον τρόπο που εκφράσθηκαν;

Να μας αρέσει -ή να μη μας αρέσει- κάτι γι αυτό που είναι: όχι να το κρίνουμε με βάση αυτά που ΔΕΝ είναι.
 
Αυτά Κώστα απορρεουν από την κινηματογραφικη αισθητική προσέγγιση και τις επιλογές. Σε κάποιους λειτουργούν σε κάποιους άλλους όχι. Κανένας δεν έχει απόλυτο δίκιο. Δεν είναι κάτι μετρήσιμο. Απλά είναι αν συμφωνείς και διαβάζεις κατά κάποιο τρόπο με την ίδια λογική και αισθαντική μέθοδο.
 
.

Πριν από λιγο επαιξα play station
με λιγα λογια
ενα παιδακι παρα πολύ καλο οδηγει καλυτερα και απο τον Λαουντα κανει παρεα με κατι παρα πολύ κακους και παιζουν ληστειες τραπεζης
στο τελος ο αρχηγος των κακων δινει την ζωη του για να σωση το παιδακι

εε οχι και αστυνομικο μιουζικαλ βρε Ζαγγογιαννη

( ταινια ηταν , τα γραφω εδω που τα διαβαζω μονο εγω για να μην με κραξουν αλλου, κοινο και κριτικοι την αποθεωσαν )
 
Δεν κρίνουμε κάτι με αυτό που ΔΕΝ είναι άλλα οταν έχεις δει και 5 πράγματα δεν μπορεί να σε πείσει κάτι που είναι αδύναμο, ότι είναι διαφορετικό και καταγγελτικο. Είναι όπως είπες θέμα απαίτησης του θεατή και όχι επειδή δεν είναι σαν το έργο του Παζολίνι κτλ
 
Αυτά Κώστα απορρεουν από την κινηματογραφικη αισθητική προσέγγιση και τις επιλογές.

Kαλά όλα αυτά αλλά η τέχνη, πρωτίστως, είναι μία κραυγή. Sturm und Drang. Τις αισθητικές προσεγγίσεις και τις επιλογές, θα τα βρούν αυτοί που έρχονται μετά.
 
Kαλά όλα αυτά αλλά η τέχνη, πρωτίστως, είναι μία κραυγή. Sturm und Drang. Τις αισθητικές προσεγγίσεις και τις επιλογές, θα τα βρούν αυτοί που έρχονται μετά.
Μου άρεσε πολύ ο ορισμός σου! αλλά δυστυχώς σε εμένα δεν λειτούργησε ως κραυγή. Οι αισθητικές προσέγγισεις δεν είναι μόνο ιστορικής αξίας αλλά κυρίως αισθαντικής/λογικής. Δεν μπορεί να υπάρξει ένα έργο τέχνης χώρις αισθητική προσέγγιση καθώς είναι η φόρμα του περιεχόμενου.
 
Δεν κρίνουμε κάτι με αυτό που ΔΕΝ είναι άλλα οταν έχεις δει και 5 πράγματα δεν μπορεί να σε πείσει κάτι .....

Μπορει να εχεις δει 5 πραγματα και να σε εχουν πεισει για χιλιους δυο λογους.

Και να δεις ενα εκτο και να σου ξεφυγουν οσα επρεπε να σου πει γιατι ψαχνεις να σου πει αυτα που περιμενεις να δεις.

Μα τελειως...Αυτο το φιλμ παιζει σε καθε μεγαλο πλανο σε πολλα επιπεδα. Ο "κανιβαλισμος" ειναι το τελευταιο πραγμα που μας ενδιαφερει.
Τελευταιο οχι ως προς την σημασια του αλλα ως προς την σειρα η την διαδικασια.
Οποιος εστιαζεται σε "κινηματογραφικα κλισέ" που το λεξικο τους εχει γινει πασπαρτού απ'οτι διαβαζω και καταλαβαινω, ειναι σαφες οτι θα του διαφυγουν τα παντα.

Αλλα δεν κατηγορω κανεναν αν δεν του αρεσει για ελειψη ταδε η δινα συλληπτικοτητος. Το ειχα πει η ταινια αυτη δεν ειναι για τον πολυ κοσμο.
Και ειναι λογικο να μην αρεσει.
Αλλα οι κριτικες που διαβασα ( λογω περιεργειας απο την μακρα συζητηση) ασχετες.
Μου θυμιζει την Κινεζικη παροιμια : "Ο σοφος Δειχνει την σεληνη και ο αγαθος κοιταζει το δαχτυλο".

Την Ντoυκουρνω δεν την γνωριζω, και δεν ξερω κατι αλλο που εχει κανει, και δεν θα με ενδιαφερει αν δεν δωσει αλλο δειγμα σαν αυτο.
Εξ αλλου μπορει να το εκανε χωρις η ιδια να εχει συνεοδητοποιησει το τι εκανε και να μεινει εκει. "Κατα λαθος"
Αλλα το θεμα ειναι οτι το εκανε και το φιλμ ειναι εκει.

Και επειδη δεν εχω το "καλτ" των σκηνοθετων, δεν προκειται να κατσω να την συγκρινω με τον αλφα η την βητα...και με το αλφα η βητα φιλμ που δεν εχει καμμια σχεση εκτος απο το γνωστο "κυριελ" : "εχει αιμα ! σπλατερια...κλπ"
 
. Πριν από λιγο επαιξα play station με λιγα λογια ενα παιδακι παρα πολύ καλο οδηγει καλυτερα και απο τον Λαουντα κανει παρεα με κατι παρα πολύ κακους και παιζουν ληστειες τραπεζης στο τελος
ο αρχηγος των κακων δινει την ζωη του για να σωση το παιδακι
εε οχι και αστυνομικο μιουζικαλ βρε Ζαγγογιαννη ( ταινια ηταν , τα γραφω εδω που τα διαβαζω μονο εγω για να μην με κραξουν αλλου, κοινο και κριτικοι την αποθεωσαν )
Bρε βαζε και κανενα spoiler. Ουτε ο Μπακογιαννοπουλος δεν εδινε ετσι απροκαλυπτα το τελος.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

.

Πριν από λιγο επαιξα play station
με λιγα λογια
ενα παιδακι παρα πολύ καλο οδηγει καλυτερα και απο τον Λαουντα κανει παρεα με κατι παρα πολύ κακους και παιζουν ληστειες τραπεζης
στο τελος ο αρχηγος των κακων δινει την ζωη του για να σωση το παιδακι

εε οχι και αστυνομικο μιουζικαλ βρε Ζαγγογιαννη

( ταινια ηταν , τα γραφω εδω που τα διαβαζω μονο εγω για να μην με κραξουν αλλου, κοινο και κριτικοι την αποθεωσαν )

Ας προσεχες. Μέχρι στιγμής δε θυμάμαι να σου άρεσε ούτε μια ταινία από όσες πρότεινα. Δεν περίμενα αυτή να είναι εξαίρεση. Ειλικρινά αν ήξερα ότι θες να τη δεις θα σε είχα αποτρέψει. Επιμένω πάντως ότι είναι αστυνομικό μιούζικαλ, και μάλιστα πολύ διασκεδαστικό (για άλλους).
 
Κώστα απόλυτα σεβαστή η άποψη σου.
Όμως δώσε μια ευκαιρία σε νέα παιδιά και ρίξε μια ματιά...

Εχω θέμα: passion is out of fashion, τα γραπτά τους, για μένα -το τονίζω αυτό- αποπνέουν ένα θανάσιμο ψύχος, το θάνατο του συναισθήματος: ακόμα κι όταν θυμώνουν γράφουν προσεκτικά, σχεδόν "φιλικά", σ' αυτό το ήπιο, "συμμορφωμένο" γλωσσικό ιδίωμα, σαν να φοβούνται μήπως διαταράξουν μιά εύθραυστη ισορροπία, πάντα σε αυτό το άχαρο jargon του neuzeit που είναι "πολλά βαρύς με ολίγη" (sic), λές και δεν θέλουν να τα χαλάσουν με κανέναν. Ούτε καν τη χαρά της οργής τους δεν μπορούν να ευχαριστηθούν, όταν νιώθουν ότι τους κοροϊδεύουν ή τους περιπαίζουν: γράφουν πάντα "προσεγμένα", σεμνοί-ταπεινοί-φροντισμένοι, με τα νυχάκια κομμένα και καθαρά. Είναι σαν να ακούω αυτή τη γλυκανάλατη muzak που συνήθως ακούγεται στα malls, στα ασανσέρ και στον προθάλαμο του οδοντιατρείου.

To cut a long story, short: I'm a yesterday man :ernaehrung004:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

.
οταν εχεις γραψει τα
NEVER LET ME GO
REMMAINS OF THE DAY

εισαι αξιος για νομπελ λογοτεχνιας
Kazuo Ishiguro

Όντως. Αν και θα προτιμούσα να το πάρει ο περίπου συμπατριώτης Χαρούκι Μουρακάμι.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Όντως. Αν και θα προτιμούσα να το πάρει ο περίπου συμπατριώτης Χαρούκι Μουρακάμι.

:grinning-smiley-043:

:worshippy:



και τωρα το μονο που εχουμε ειναι να ξαναδουμε
την καλυτερη ταινια scifi της 10ετιας
NEVER LET ME GO
 
Last edited by a moderator:
εξαιρετικός κινηματογραφιστής videoclip, ο Mark Romanek αλλα στις ταινίες δεν τα έχει καταφέρει όπως οι συνάδελφοί του
Jonze (her, being John Malkovich),
Glazer (sexy beast, under the skin),
Gondry (Eternal Sunshine..)

πολύ hype (όχι άδικα) υπηρχε για τον καλύτερο όλων, Chris Cunningham, αλλα δυστυχώς δεν ολοκλήρωσε ποτέ το πολυαναμενόμενο έργο του.