Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Γραψε και για τον νεο Νολαν εαν το ειδες,δεν το εχω δει ακομα,αλλα κατι δεν μου κολλαει,εχω μια αισθηση οτι δεν του ταιριαζει το ειδος,εντελως ενστικτωδως...

+1 και εγω ενστικτωδως, καθώς δεν το έχω δει.
 
Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Ιδιαιτερα αν ηταν ολοκληρο με τον Τζαρεντ Λετο να αμπελοφιλοσοφει.....:shot:
Αλλα βγαινουμε waaayyyyy off topic....

(Μην τη χαλασουμε και στον Gal'en που στηθηκε με ποπκορν....)

Δε μασαω, βαρατε αφοβα.
Μονο τα spoilers να αποφυγετε για λιγο ακομα
 
Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο


Δε μασαω, βαρατε αφοβα.
Μονο τα spoilers να αποφυγετε για λιγο ακομα

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

:SFGSFGSF:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Γραψε και για τον νεο Νολαν εαν το ειδες,δεν το εχω δει ακομα,αλλα κατι δεν μου κολλαει,εχω μια αισθηση οτι δεν του ταιριαζει το ειδος,εντελως ενστικτωδως...

Δεν τον εχω δει ακομα γιατι δεν τον προλαβα το καλοκαιρι οποτε περιμενω....
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

σιγα το εργο
:tdown:

εντάξει ειναι αυτοπεριοριστικό ήδη απο το θέμα του.
δεν αποκλείεται βέβαια να ειναι καλο.
μπορεί να έχει κάποια πλάνα που θα έχουν την αναγνωρίσιμη ματιά του Νολαν αλλα σίγουρα δεν θα εχουν τους προβληματισμούς που ειδαμε σε προηγούμενες ταινίες του. Τουλάχιστον όχι φανερά, το οποιο ισως να αναχθεί και σε προτέρημα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

:SFGSFGSF:

Δε μασαω λεμε.
Τα ποπκορν τα καταπινω αμασητα.
Οπως κανουν μερικοι αλλοι με τις κριτικες που κυκλοφορουν...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο


Δε μασαω λεμε.
Τα ποπκορν τα καταπινω αμασητα.
Οπως κανουν μερικοι αλλοι με τις κριτικες που κυκλοφορουν...

τωρα πως καταπίνουν τις κριτικές που κυκλοφορούν, αφού τις διαβάζουν/βλέπουν, συνήθως μετά απο την παρακολούθηση της ταινίας..
μονο η μεταφυσική μπορεί να το εξηγήσει..

φυσικά και μπορεί να παρακολουθήσω κάτι πχ που προτεινει ο Kermode αφου έχουμε αισθητική που συγκλίνει.

Θεωρώ πολύ τίμια ερώτηση αυτήν
που αναζητάει...

παρά πχ "είδα το τάδε αριστούργημα"... σιγά το έργο.. αυτό πηρε βραβείο; και θεωρείτε απο τις καλύτερες ταινίες της δεκαετίας;

πχ το beau travail που ειδες πρόσφατα.. θεωρείτε μια απο τις καλυτερες ταινίες της δεκαετίας..
γιατί όμως; τι το κάνει να ξεχωρίζει; τι βρήκαν αυτοί που το αξιολόγησαν έτσι; μηπως εγώ δεν έπιασα κάτι;
μήπως όλοι οι κριτικοί ειναι πληρωμένοι και ειναι hype να μου αρέσει; (αν και ψηφίστηκε και απο δημιουργούς)

προσωπικά δεν μπόρεσα να την αξιολογήσω.. ίσως δεν έιχα την κατάλληλη ψυχολογία, ευαισθησία, αντιλιπτική ικανότητα..
αλλα σίγουρα θα ήθελα να την ξαναδώ. (και μετά να αναζητήσω όλα τα παραπάνω γιατί..)
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Ουτε δολωμα δε χρειαζεται πλεον.
Στο σκετο αγκιστρι πας και τσιμπας.:jester:
Όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα αρχίζει ο χαβαλές

Οταν έπαιζες monopoly (ο καπιταλισμός από πολύ μικρή ηλικία χτίζεται) και ήσουν σε δύσκολη θέση, έφερνες τα πάνω κάτω για να μην τελειώσει η παρτίδα και βγεις ηττημένος;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Επιχειρηματα θες?

..
γιατί όμως; τι το κάνει να ξεχωρίζει; τι βρήκαν αυτοί που το αξιολόγησαν έτσι; μηπως εγώ δεν έπιασα κάτι;
μήπως όλοι οι κριτικοί ειναι πληρωμένοι και ειναι hype να μου αρέσει; (αν και ψηφίστηκε και απο δημιουργούς)

προσωπικά δεν μπόρεσα να την αξιολογήσω.. ίσως δεν έιχα την κατάλληλη ψυχολογία, ευαισθησία, αντιλιπτική ικανότητα..
αλλα σίγουρα θα ήθελα να την ξαναδώ. (και μετά να αναζητήσω όλα τα παραπάνω γιατί..)

Θα επαιρνα πιο σοβαρα ολα αυτα τα ερωτηματα σου, αν τα ειχες απευθυνει στον εαυτο σου, οχι μονο για την Ντενι, αλλα και για τη Ντικουρνο.
Με τη 2η τι εγινε? Σου τελειωσε η αντικειμενικοτητα και η αυτοκριτικη στα ορια αυτομαστιγωματος?
Πως για τη μια κρατας επιφυλαξεις και θες να την ξαναδεις και για την αλλη εχεις αποφασισει ακομα και τι σκεφτοταν οταν γυριζε την ταινια?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Επιχειρηματα θες?



Θα επαιρνα πιο σοβαρα ολα αυτα τα ερωτηματα σου, αν τα ειχες απευθυνει στον εαυτο σου, οχι μονο για την Ντενι, αλλα και για τη Ντικουρνο.
Με τη 2η τι εγινε? Σου τελειωσε η αντικειμενικοτητα και η αυτοκριτικη στα ορια αυτομαστιγωματος?
Πως για τη μια κρατας επιφυλαξεις και θες να την ξαναδεις και για την αλλη εχεις αποφασισει ακομα και τι σκεφτοταν οταν γυριζε την ταινια?

Γιατί νομίζεις διαβάζω βιβλία περί κινηματογραφου και αισθητικής κτλ;
Έστω αυτά τα λίγα που προλαβαίνω..

Εσένα δεν σε ενδιαφέρουν; είναι πιο εύκολη η παρακολούθηση ταινιών από μια μελέτη, ένα δοκίμιο για αυτές;
Τελικά χρειάζονται για να αξιολογησουμε μια ταινία; και αν ναι για όλες ή κάποιες συγκεκριμένες;

Το γυρνάς αλλού. Αλλα για το raw δεν είπα ότι είναι κακή ταινία, απλά δεν είναι σπουδαία (προσωπικά πάντα) γιατί πίεζε μέχρι εκεί που θα πονέσει, πάντα επιφυλακτικα και με ασφάλεια.

Τα γράφει ωραία ο Κώστας αν και για αλλο θέμα.
 
Last edited:
Δε ρωτησα αυτο εγω.
Ρωτησα γιατι δεν αναρωτηθηκες μηπως φταιει η αντιληπτικη σου ικανοτητα για το οτι δεν απολαυσες τοσο το Raw,οπως το αναρωτηθηκες για το Beau Travail.
Kαι για να το παω ενα βημα παραπερα, γιατι να μην το αναρωτηθεις και για το Sharknado?
Ποσο πρεπει να βασιζεσαι τελικα στις αποψεις των κριτικων και κυριως ποτε αυτο αρχιζει να γινεται ετεροκαθορισμος?
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Δε ρωτησα αυτο εγω.
Ρωτησα γιατι δεν αναρωτηθηκες μηπως φταιει η αντιληπτικη σου ικανοτητα για το οτι δεν απολαυσες τοσο το Raw,οπως το αναρωτηθηκες για το Beau Travail.
Kαι για να το παω ενα βημα παραπερα, γιατι να μην το αναρωτηθεις και για το Sharknado?
Ποσο πρεπει να βασιζεσαι τελικα στις αποψεις των κριτικων και κυριως ποτε αυτο αρχιζει να γινεται ετεροκαθορισμος?
Το στοιχείο μεταλ πως φαίνεται ε;
Το τερμάτισες παλι..

Είναι πρακτικά αδυνατό να αναρωτιομαστε για όλα, καθώς είναι απλα χάσιμο χρόνου.

Προφανώς θεώρησα ότι δεν είναι κάτι που θέλω να αναζητήσω παραπάνω γιατί δεν είχα κενά ή περιέργεια. με την φόρμα/αισθητική της ταινίας ένιωσα ότι προσπαθεί να σοκάρει επιτηδευμένα χωρίς μάλιστα να ξεπερνάει τα όρια που η ίδια θέτει. Και απλά βρήκε ένα story δικαιολογία.

Σου είπα, μπορεί και να κάνω λάθος αλλά για μένα είναι περισσότερο hype πάρα μια ταινία γροθιά στο στομάχι. Μου φάνηκε ψεύτικη και εύκολα χωνευτή για ένα θέμα που θα μπορούσε να δώσει πολλά περισσότερα.

Δεν μπορούμε να συμφωνούμε με όλες όσες έχουν καλές ή και κακές κριτικές.
Και δεν είδα πουθενά να είναι ταινία της χρονιάς, της δεκαετίας κτλ.

Οσο για τον ετεροκαθορισμο, όλα όσα επιλέγεις ή απλά έχεις γύρω σου έχουν επηρεάσει την αντίληψη και αισθητική σου.. Από την αμερικανική μουσική πχ που ακούς, τα blockbuster ταινίες/σειρές, το φαγητό που επιλέγεις να πας να φας.. Οχι μόνο εσύ αλλά όλοι μας.
Όλα αυτά ήδη μας έχουν επηρεάσει.

Χθες το μοναδικό καλό σημείο που είχε, ένα ντοκιμαντέρ για τον Josef Koudelka ήταν ότι προσπαθει να κρατήσει ανέπαφο τον θυμό του.. Το ντοκιμαντέρ δεν ήταν καλό, όχι ο Koudelka.

Koudelka Shooting Holy Land
http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt5495616/
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Γενικά βρε το είπα.. Αφου γράφω πιο κάτω.. Οχι μόνο εσύ αλλά όλοι μας..

Φαντάσου ότι έχουμε αποδεχτεί ότι μια ταινία πρέπει να κρατάει 1:30 με 2 ώρες. Εντάξει σίγουρα παίζει ρόλο και το ποση ώρα μπορεί να κάτσει κάποιος σε μια αίθουσα αλλά αυτό είναι το λιγότερο που πρέπει να απασχολεί έναν καλλιτέχνη.


Αυτά τα ταλέντα οι νεκρογκομπλιν Αμερικανοί δεν είναι;
 
Last edited:
Δεν εχω ιδεα. Δεν εχω ακουσει αλλο κομματι τους περα απο το (εμπνευσμενο) βιντεοκλιπ που ειχα βαλει.
Σε σχεση με τα υπολοιπα που ειπες, το τι επηρεαζει την αισθητικη μας (ολα δηλαδη) ειναι ενα πραγμα, ο ετεροκαθορισμος ειναι αλλο.
Ειπα, αφου εχεις φιλοσοφικα ερωτηματα περι κατανοησης της Τεχνης, να δω μηπως εχεις αντιστοιχα και για τα ορια του ετεροκαθορισμου.

Τωρα ομως φυγαμε παλι τοσο οφτοπικ που αισθανομαι οτι για να επιφερω ισορροπια πρεπει να γραψω τουλαχιστον 3-4 ρηβιους για ευρωπαικες ταινιες.
Τι λετε να αρχισω με την τελευταια του Καουρισμακι, αναλυοντας διεξοδικα το τελος της?:devil-smiley-029:
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Δεν εχω ιδεα. Δεν εχω ακουσει αλλο κομματι τους περα απο το (εμπνευσμενο) βιντεοκλιπ που ειχα βαλει.
Σε σχεση με τα υπολοιπα που ειπες, το τι επηρεαζει την αισθητικη μας (ολα δηλαδη) ειναι ενα πραγμα, ο ετεροκαθορισμος ειναι αλλο.
Ειπα, αφου εχεις φιλοσοφικα ερωτηματα περι κατανοησης της Τεχνης, να δω μηπως εχεις αντιστοιχα και για τα ορια του ετεροκαθορισμου.

Τωρα ομως φυγαμε παλι τοσο οφτοπικ που αισθανομαι οτι για να επιφερω ισορροπια πρεπει να γραψω τουλαχιστον 3-4 ρηβιους για ευρωπαικες ταινιες.
Τι λετε να αρχισω με την τελευταια του Καουρισμακι, αναλυοντας διεξοδικα το τελος της?:devil-smiley-029:
Εννοείται..

Αναμένουμε!

Λατρεύω καουρισμακι.

Αλλά ρε Γάλεν πραγματικά έχουν ενδιαφέρον οι εκτροχιασμοι. Ένας φυσιολογικός οργανικός διάλογος πρόσωπο με πρόσωπο είναι τελείως ανοιχτός προς όλες τις κατευθύνσεις και δεν περιορίζεται στον τίτλο ενός νήματος, αντίθετα δηλαδή με έναν διάλογο σε φόρουμ, με τους περιορισμούς που θέτουν και που φυσικά γίνονται καθαρά για διαχείριση και οργάνωση.

Από εμένα είσαι ελεύθερος να γράψεις εδώ για την παναθα ή ότι αγαπάς.
 
10_Cloverfield_Lane.png


δραματοποιημένη μουσική που κουράζει, αναμενόμενες ανατροπές..
σε σχέση όμως με την πληθώρα ταινιών horror/mystery που κυκλοφορούν σωρηδόν για κατανάλωση με ποπ κορν & κοκα κόλα, δείχνει αξιοπρεπέστατη.

9/10 για τις χαμηλές συχνότητες sub
3/10 για την χρήση του ηχου
6/10 για όλα τα άλλα.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

στον αντίποδα, ο David Lowery σκηνοθετεί σίγουρα μια απο τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς
μοντέρνα σκηνοθετική ματιά, εξαιρετική χρήση ήχου/μουσικής και αισθητικής.
αλλα πάνω απο όλα θίγει εξαιρετικά θέματα.

μνήμη, χρόνος, το αποτύπωμα μας πάνω στην γή, η αιώνια αναζήτηση αγάπης, ένα ασφαλές καταφύγιο απο τον χρόνο, η ανάγκη για επικοινωνία και αυτογνωσία.
η σημαντικότητα της στιγμής αλλα και η ασημαντοτητα αυτών που θεωρούμαι κλασικά ή σημαντικά, η οποία χάνεται μέσα στον χρόνο.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.