Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Μετα απο ολα αυτα λεω να ξαναδω την Μπαμπετ...υστερα απο πολλλα πολλλλα χρονια...

πολύ καλά θα κάνεις εχει βγει και σε bluray... και εγω κάποια στιγμή θέλω να το δώ..
 
https://youtu.be/h1VGHVueFyk

Για τον ψυχεδελικό καβαλάρη*, τον papa αλλά και όλους..

*για τα πρώτα λόγια του Bresson, περί κινηματογράφου.

Όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες συναντιουνται και μιλάνε την ίδια γλώσσα, αυτή της αφαίρεσης και όχι της αφηρημένης όπως εσφαλμένα έχει μεταφραστεί. Είτε πρόκειται για τον Flaubert, με το βιβλίο που ήθελε να γράψει, είτε για το nothingness του Οzu, είτε για το zone του Tarkovsky, είτε για τους μαύρους πίνακες του Rothko.
 
Last edited:
Loveless
δυνατο θεμα που το χειριζεται θαυμασια ο Ρωσσος
αλλα πασχει απο χαρακτηρες , επιφανειακη ηθοποιια
ειχα απαιτησεις περιμενα περισσοτερα
δεχομαι αυτους που του εδωσαν μεγαλη βαθμολογια
αλλα εμενα δεν μου καθησε
αθλια προβολη απο τον προτζεκτορα του κινηματογραφου Νιρβανα
οι λαμπες του ηταν στα τελευταια τους
Τους τα ειπα ενα χερακι αλλα με γραψανε


κατι μου μυριζει αρνητικο και για την ταινια του Χανεκε
Γαλεν για λεγε κατι βρε παιδι
μη φοβασαι δεν σε κραζουμε
 
Loveless
δυνατο θεμα που το χειριζεται θαυμασια ο Ρωσσος
αλλα πασχει απο χαρακτηρες , επιφανειακη ηθοποιια
ειχα απαιτησεις περιμενα περισσοτερα
δεχομαι αυτους που του εδωσαν μεγαλη βαθμολογια
αλλα εμενα δεν μου καθησε
αθλια προβολη απο τον προτζεκτορα του κινηματογραφου Νιρβανα
οι λαμπες του ηταν στα τελευταια τους
Τους τα ειπα ενα χερακι αλλα με γραψανε


...

Καλα να παθεις, γιατι οταν το επαιζε στο Δαναο εσυ μου γυρνουσες στις παραλιες.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Eισαι σιγουρος κυριε παπά? :devil-smiley-029:
Εδώ και που δεν γράφεις σε κράζουμε.. Δεν υπάρχει λύτρωση.. Οποτε γιατί να μην γράψεις ελεύθερα..
 
https://youtu.be/VDFznqweUTQ

Αν και naive σε κάποια σημεία που έχει ηθοποιούς, (docudrama) δεν παύει να είναι ένα έργο απερίγραπτης ομορφιάς ή όπως λέει ο Martin, a heroic film of terrible beauty..

Ευχαριστούμε και πάλι τον τιτανομεγιστο Scorsese για τα introduction (μάλλον και χορηγία) σε όλο το έργο του Rogosin που κυκλοφόρησε σε 2 volume (4 bluray)

http://www.dvdbeaver.com/film3/blu-ray_reviews56/on_the_bowery_blu-ray.htm

Lionel Rogosin’s ‛On the Bowery’ on Blu-ray https://www.nytimes.com/2012/02/26/movies/homevideo/lionel-rogosins-on-the-bowery-on-blu-ray.html
 
Last edited:
https://youtu.be/h1VGHVueFyk

Για τον ψυχεδελικό καβαλάρη*, τον papa αλλά και όλους..

*για τα πρώτα λόγια του Bresson, περί κινηματογράφου.

Όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες συναντιουνται και μιλάνε την ίδια γλώσσα, αυτή της αφαίρεσης και όχι της αφηρημένης όπως εσφαλμένα έχει μεταφραστεί. Είτε πρόκειται για τον Flaubert, με το βιβλίο που ήθελε να γράψει, είτε για το nothingness του Οzu, είτε για το zone του Tarkovsky, είτε για τους μαύρους πίνακες του Rothko.

Αρκετα ενδιαφερον βιντεο-πονημα-δοκιμιο-κολαζ (αρα κατευθυνει καπου).

Αλλα ποιανου ειναι ; Αυτου που το ποσταρε στο ΥΤ ; Δεν βλεπω συγκεκριμενη πληροφορια αυτου που εκανε το essay.

Tωρα εσυ Αυτερ ανοιγεις αλλα κεφαλαια που ξερεις οτι δεν συζητιονται ετσι με πεταγοντας τα με αφορισμους.

Θα μπορουσα να κανω καταλογο αλλα βαριεμαι οποτε δυο τρια σημεια...θα καταντησω να κανω λιστες οπως εσυ και ο οπως ο Σιντλερ

-Ολοι οι καλλιτεχνες μιλανες την ιδια γλωσσα, της τεχνης : Ναι μπορει να μιλανε την ιδια και να μην καταλαβαινονται...

-μιλανε την γλωσσα της αφαιρεσης : Σιγουρα αλλα...φεξε μου και γρυστρισα. Ποιας αφαιρεσης ; Τι ειναι η αφαιρεση και τι η αφαιρετικη σκεψη ; Μονο η τεχνη μιλαει αυτη την γλωσσα ; Και αν την μιλανε και αλλοι παραδειγματοςχαρην οι μαθηματικοι η οι προγραμματιστες...τι κανουμε ; Μηπως τελικα την εχουμε βαμενη απο χερι και do androids dream electric sheeps;

- Βλεπω οτι το πας παλι βαση αυτου που λες για ιδια γλωσσα κλπ...στο "δεν υπαρχουν τεχνες αλλα Τεχνη"

-Με αυτο ανερεις ντε φακτο ηδη αυτα που λεει ο Μπρεσσον και που τοσο θαυμαζεις για το σινεμα. Οποτε πρεπει να διχαζεζαι στην αποψη σου περι τεχνης.

- Ποσα κιλα αφαιρεση για τον Φλωμπερ και που ; Και ποσα για τον Ροθκο ; Ποιο κοινο βλεπεις μεταξυ τους ; Αραγε τα ταμπλω του ειναι τεχνη ;
Ο Ταρκοφσκυ εχει μια ιδεα για την τεχνη και την εχει εκφρασει...που τεμνεται με αυτην του Rothko (προσωπικη απαντηση πουθενα);

- Τελικα μηπως η "γλωσσα της τεχνης" ειναι η γλωσσα της Βαβελ ;

- Μετα απο πολλες σκεψεις καταληγω και στο εξης...πολλοι υμνυουν τον Ταρκοφσκυ. Και πιστευω ειλεικρινα, γιατι αυτο που εχει να δωσει ο Ταρκοφσκυ εχει μια πρωτη αμεσοτητα και ενα μεγαλο εικαστικο βαθος. Επισης προσδιδει μια "ποιητικη πλευση" ( δικος μου ορος, μη το κλεψει κανεις και εχουμε αιματοκυληματα :flipout::flipout::flipout: ) που αν καποιος δεν ειναι αναισθητος τελειως θα τον αγγιξει.

Αλλα παρ'ολα αυτα ... Ποσοι καταλαβαινουν, εννοουν, κοινωνουν με τον Ταρκοφσκυ ; Πιστευω ελαχιστοι γιατι για να πραγματοποιηθει αυτο χρειαζονται καποιες προυποθεσεις που ολοι δεν πληρουν.

- βεβαια θα μου πεις, αν καποιος αισθανθει ( εχω καταγραψει οτι στεκεσαι στο "αισθαντικο", σαν βαση σαν νοημα η πομπη της τεχνης) αυτην την ποιηση ( Ποιεω Ποιω) αρκει...
Αμ δε που αρκει....

κλπ κλπ
 
Last edited:
Αρκετα ενδιαφερον βιντεο-πονημα-δοκιμιο-κολαζ (αρα κατευθυνει καπου).

Αλλα ποιανου ειναι ; Αυτου που το ποσταρε στο ΥΤ ; Δεν βλεπω συγκεκριμενη πληροφορια αυτου που εκανε το essay.

Tωρα εσυ Αυτερ ανοιγεις αλλα κεφαλαια που ξερεις οτι δεν συζητιονται ετσι με πεταγοντας τα με αφορισμους.

Θα μπορουσα να κανω καταλογο αλλα βαριεμαι οποτε δυο τρια σημεια...θα καταντησω να κανω λιστες οπως εσυ και ο οπως ο Σιντλερ

-Ολοι οι καλλιτεχνες μιλανες την ιδια γλωσσα, της τεχνης : Ναι μπορει να μιλανε την ιδια και να μην καταλαβαινονται...

-μιλανε την γλωσσα της αφαιρεσης : Σιγουρα αλλα...φεξε μου και γρυστρισα. Ποιας αφαιρεσης ; Τι ειναι η αφαιρεση και τι η αφαιρετικη σκεψη ; Μονο η τεχνη μιλαει αυτη την γλωσσα ; Και αν την μιλανε και αλλοι παραδειγματοςχαρην οι μαθηματικοι η οι προγραμματιστες...τι κανουμε ; Μηπως τελικα την εχουμε βαμενη απο χερι και do androids dream electric sheeps;

- Βλεπω οτι το πας παλι βαση αυτου που λες για ιδια γλωσσα κλπ...στο "δεν υπαρχουν τεχνες αλλα Τεχνη"

-Με αυτο ανερεις ντε φακτο ηδη αυτα που λεει ο Μπρεσσον και που τοσο θαυμαζεις για το σινεμα. Οποτε πρεπει να διχαζεζαι στην αποψη σου περι τεχνης.

- Ποσα κιλα αφαιρεση για τον Φλωμπερ και που ; Και ποσα για τον Ροθκο ; Ποιο κοινο βλεπεις μεταξυ τους ; Αραγε τα ταμπλω του ειναι τεχνη ;
Ο Ταρκοφσκυ εχει μια ιδεα για την τεχνη και την εχει εκφρασει...που τεμνεται με αυτην του Rothko (προσωπικη απαντηση πουθενα);

- Τελικα μηπως η "γλωσσα της τεχνης" ειναι η γλωσσα της Βαβελ ;

- Μετα απο πολλες σκεψεις καταληγω και στο εξης...πολλοι υμνυουν τον Ταρκοφσκυ. Και πιστευω ειλεικρινα, γιατι αυτο που εχει να δωσει ο Ταρκοφσκυ εχει μια πρωτη αμεσοτητα και ενα μεγαλο εικαστικο βαθος. Επισης προσδιδει μια "ποιητικη πλευση" ( δικος μου ορος, μη το κλεψει κανεις και εχουμε αιματοκυληματα :flipout::flipout::flipout: ) που αν καποιος δεν ειναι αναισθητος τελειως θα τον αγγιξει.

Αλλα παρ'ολα αυτα ... Ποσοι καταλαβαινουν, εννοουν, κοινωνουν με τον Ταρκοφσκυ ; Πιστευω ελαχιστοι γιατι για να πραγματοποιηθει αυτο χρειαζονται καποιες προυποθεσεις που ολοι δεν πληρουν.

- βεβαια θα μου πεις, αν καποιος αισθανθει ( εχω καταγραψει οτι στεκεσαι στο "αισθαντικο", σαν βαση σαν νοημα η πομπη της τεχνης) αυτην την ποιηση ( Ποιεω Ποιω) αρκει...
Αμ δε που αρκει....


κλπ κλπ

Ο Bresson απλά τονιζει οτι ο κινηματογράφος δεν ειναι ένα υδρίβιο των αλλων μορφών τέχνης και οτι μπορεί να σταθεί μόνη της σαν μια πλήρης γλώσσα που δεν χρειάζεται τα δάνεια του θεάτρου, του διηγήματος κτλ. τωρα αν θέλει κάποιος να λέμε οτι τέχνη δεν ειναι μια, με διαφορετικές μορφές, αλλα να απαριθμεί τις τέχνες πχ 1, 2, 3 κτλ λες και μπορούμε αφου δεν γνωρίζουμε ποια ηρθε πρώτη, δευτερη κτλ δεν υπάρχει θέμα.

Μπορεί να μην μπορείς να εξηγήσεις κάποια πράγματα με λόγια, και να μην τα έχεις κατανοήσει πλήρως, αλλα αν κάνεις μια έρευνα θα διαπιστώσεις οτι αν όχι όλοι, οι περισσότεροι καλλιτέχνες επιθυμούν πρώτα να αισθανθείς το έργο τους. Αν μετά το κατανοήσεις, ακόμα καλύτερα. Η αισθηση/αισθαντικότητα, θα λεγαμε οτι ειναι ενας τρόπος κατανόησης και βαθιάς ενσυναίσθησης.

Η ευφυϊα του κόσμου κατοικεί στην ευαισθησία, γι' αυτό και οι ευφυείς δεν υπήρξαν ποτέ κριτές. Ήταν άνθρωποι που κατανοούσαν ανθρώπους.
Άρθουρ Μίλερ
 
Last edited:
Για μένα ναι ειναι τέχνη, και μάλιστα απο τα σημαντικότερα έργα του αιώνα. Προσωπικά θεωρώ τον Rothko εναν απο τους σημαντικότερους ζωγράφους οπου μπόρεσε να δημιουργήσει ενα προσωπικό χώρο για τον θεατή οπου έρχεται αντιμέτωπος με τα πιο καθαρά συναισθήματα. αν θέλεις ψάξε το επεισόδιο του power of art για τον Rothko.
 
- Ποσα κιλα αφαιρεση για τον Φλωμπερ και που ; Και ποσα για τον Ροθκο ; Ποιο κοινο βλεπεις μεταξυ τους ; Αραγε τα ταμπλω του ειναι τεχνη ;
Ο Ταρκοφσκυ εχει μια ιδεα για την τεχνη και την εχει εκφρασει...που τεμνεται με αυτην του Rothko (προσωπικη απαντηση πουθενα);

κοινό βλέπω στην αγάγκη τους για αφαίρεση.
Αυτο βέβαια δεν σημαίνει, οτι μόνο μεσω της αφάιρεσης, κάνει κάποιος τέχνη.
αλίμονο αν υπήρχε μια φόρμουλα. ενας μοναδικός τρόπος.
 
Tωρα εσυ Αυτερ ανοιγεις αλλα κεφαλαια που ξερεις οτι δεν συζητιονται ετσι με πεταγοντας τα με αφορισμους.

δεν πειράζει, όσο μπορεί ο καθένας (εγω κλέβω λιγο χρόνο απο τις δουλειές)
και σιγουρα θέλουν μελέτη και ψάξιμο.
δυστυχώς ή ευτυχώς (προτιμότερο) κανενα βιβλίο δεν τα γράφει και δεν μπορεί να έιναι πλήρες.. καλείτε ο καθένας να χαράξει το δικό του μονοπάτι.
και αν δεν μας αρέσει η διαδρομή, σίγουρα ο τελικός προορισμός δεν θα έχει αξία.
 
MARK ROTHKO: THE POWER OR ART - Artist/History/Biography (documentary)

http://www.dailymotion.com/video/x1ay5lv


φίλε Cicadelic Ranger δεν χρειάζεται να συμφωνούμε.. είτε μεταξύ μας, είτε με τον κύριο "ειδικό" παραπάνω..
αλλα μόνο που ψάξαμε και μπήκαμε στον κόπο να δούμε τα παραπάνω βίντεο, να ακούσουμε κάποιες άλλες απόψεις και να ασχολήθουμε, ειναι κάτι.
 
Last edited:
Με αυτο το τελευαταιο συμφωνω κανενα βιβλιο δεν τα γραφει, γιατι τελικα "η θεωρια της τεχνης" ειναι διαφορετικη για τον καθενα.

Ναι σιγουρα υπαρχουν μεγαλοι θεωρητικοι, αλλα κα που δεν συμφωνουν σε ολα μεταξυ τους αλλιως δεν θα ηταν διαφοροι αλλα ενας και θα εφτανε, μετα υπαρχουν διαφοροι "συμπηκνωτες θεωρητικων" δηλαδη λιγο πολυ ιστορικοι τεχνης και ειδικευμενοι χομπιστες που γραφουν δοκιμια και πανω στις θεωριες, οπου και αυτοι ειναι διαφοροι μεταξυ τους, και τελος υπαρχει το κοινο της τεχνης.

Ο τελικος παραληπτης... και αν... βεβαια και εκει παλι ειναι οχι ποια θεωρια, αλλα ποια προσωπικη αντιληψη η εντυπωση.

Τελικα για τον καθενα που ψαχνει η προσπαθει να ερθει σε επαφη με την τεχννη προκειται για τελειως προσωπικο βιωμα.

Φυσικα υπαρχουν καποια στανταρ...για τον καθενα. Και υπαρχουν καποιοι που λενε οτι δεν υπαρχει κανενα στανταρ για αυτους.

Τελος φυσικα και το αισθαντικο ειναι απολυτα σημαντικο στην τεχνη. Και μαλιστα εως ενα σημειο κυριαρχο.
Αλλα οσον αφορα τον Ταρκοφσκυ, το αισθαντικο ειναι ενα σκαλοπατι του για ενα περασμα σε κατι αλλο.
Αυτος το λεει εξαλλου.

Για την αφαιρεση θα τα πουμε σε αλλη φαση. Ενα ειναι σιγουρο ο αλλιτεχνης ειναι αναγκασμενος στη αφαιρεση. Οτι και να κανει. Αnankέ που λεγαν και οι αρχαιοι ( Αναγκη που λεμε σημερα, αλα με κεφαλαιο). Απο εκει πηγαζουν και εκει επιστρεφουν...οποτε για να επιστρεψεις χρειαζεται αφαιρεση.
Οτι και να κανουν αφαιρουν, απο τι ; Απο την πληροτητα αυτου που δανιζονται και που λεγεται Κοσμος. Ειτε αυτο θες να το πεις συχνοτητες, ειτε χρωματα ειτε γεωμετρικα σχηματα ειτε οτιδηποτε. Μεσα εκει και μεσα απο εκει "αφαιρουν".
Βεβαια αυτη η αφαιρεση εχει παρει με το περασμα του χρονου πολλες, και μερικες φορες αλλες διαστασεις.

Προσοχη... πρεπει να μην συγχεουμε, αν το δυνατον - Abstraction-abstrait και Absurditέ Absurde.

Αυτο το λεπτο νημα και την διαβαση της, ειναι μια αλλη τεχνη που ασχολειται...η απατεωνια.

IMO οπως παντα (γιατι οπως ειπαμε τεχνη προσωπικο βιωμα κλπ...) ;)
 
Last edited:
Με αυτο το τελευαταιο συμφωνω κανενα βιβλιο δεν τα γραφει, γιατι τελικα "η θεωρια της τεχνης" ειναι διαφορετικη για τον καθενα.

Ναι σιγουρα υπαρχουν μεγαλοι θεωρητικοι, αλλα κα που δεν συμφωνουν σε ολα μεταξυ τους αλλιως δεν θα ηταν διαφοροι αλλα ενας και θα εφτανε, μετα υπαρχουν διαφοροι "συμπηκνωτες θεωρητικων" δηλαδη λιγο πολυ ιστορικοι τεχνης και ειδικευμενοι χομπιστες που γραφουν δοκιμια και πανω στις θεωριες, οπου και αυτοι ειναι διαφοροι μεταξυ τους, και τελος υπαρχει το κοινο της τεχνης.

Ο τελικος παραληπτης... και αν... βεβαια και εκει παλι ειναι οχι ποια θεωρια, αλλα ποια προσωπικη αντιληψη η εντυπωση.

Τελικα για τον καθενα που ψαχνει η προσπαθει να ερθει σε επαφη με την τεχννη προκειται για τελειως προσωπικο βιωμα.

Φυσικα υπαρχουν καποια στανταρ...για τον καθενα. Και υπαρχουν καποιοι που λενε οτι δεν υπαρχει κανενα στανταρ για αυτους.

Τελος φυσικα και το αισθαντικο ειναι απολυτα σημαντικο στην τεχνη. Και μαλιστα εως ενα σημειο κυριαρχο.
Αλλα οσον αφορα τον Ταρκοφσκυ, το αισθαντικο ειναι ενα σκαλοπατι του για ενα περασμα σε κατι αλλο.
Αυτος το λεει εξαλλου.

Για την αφαιρεση θα τα πουμε σε αλλη φαση. Ενα ειναι σιγουρο ο αλλιτεχνης ειναι αναγκασμενος στη αφαιρεση. Οτι και να κανει. Αnankέ που λεγαν και οι αρχαιοι ( Αναγκη που λεμε σημερα, αλα με κεφαλαιο). Απο εκει πηγαζουν και εκει επιστρεφουν...οποτε για να επιστρεψεις χρειαζεται αφαιρεση.
Οτι και να κανουν αφαιρουν, απο τι ; Απο την πληροτητα αυτου που δανιζονται και που λεγεται Κοσμος. Ειτε αυτο θες να το πεις συχνοτητες, ειτε χρωματα ειτε γεωμετρικα σχηματα ειτε οτιδηποτε. Μεσα εκει και μεσα απο εκει "αφαιρουν".
Βεβαια αυτη η αφαιρεση εχει παρει με το περασμα του χρονου πολλες, και μερικες φορες αλλες διαστασεις.

Προσοχη... πρεπει να μην συγχεουμε, αν το δυνατον - Abstraction-abstrait και Absurditέ Absurde.

Αυτο το λεπτο νημα και την διαβαση της, ειναι μια αλλη τεχνη που ασχολειται...η απατεωνια.

IMO οπως παντα (γιατι οπως ειπαμε τεχνη προσωπικο βιωμα κλπ...) ;)

κάθε βιβλίο ιστορίας όσο αντικειμενικό και να θέλει να ειναι, δεν ειναι παρα η προσωπική ματιά του συγγραφέα.
Ετσι δεν υπάρχει η ιστορία του κινηματογράφου αλλα οι ιστορίες του κινηματογράφου.
αλλες συνοπτικές άλλες πιο περιεκτικές

Ο Rosellini αναζητώντας τον ρεαλισμό, όχι αυτόν που κάνει πιστευτή μια ιστορία, αλλα ως μια προσπάθεια αντίληψης της πραγματικότητας;;.. (χρειάζεται παραπάνω μελέτη ο "ορισμός"..) δεν άφηνε καμία εικόνα ομορφίας να εισέλθει τυχαία στην κινηματογραφική του μηχανή.

Ο Tarkovsky μπορεί και αυτός να μην αφήνει την ομορφία να εισέλθει τυχαια (οπως ισως θα έκανε ενας ντοκιμαντερίστας) αλλα την αναζητεί σε κάθε κάδρο του, αφήνωντας πολύ χρόνο σε κάθε σκηνή για να αναδείξει την αξία/ομορφιά της στιγμής και του χρόνου/τοπίου, αναζητώντας ή σωστότερα ιχνηλατωντας, και αυτος τον ρεαλισμό.

και οι δυο εχουν κάνει αριστουργήματα με τελείως διαφορετικο τρόπο αλλα αναζητώντας "κατα κάποιο τρόπο" το ίδιο.

Μια πολύ ενδιαφέρον ιστορία του κινηματογράφου (ειναι μάλιστα και οπτικοακουστική) ειναι το The story of a film: An odyssey του Mark Cousin
στο οποίο γίνεται και αναφορά σε πιο άγνωστες πτυχές του Ασιατικού, του νοτιο Αμερικάνικου αλλα και Αφρικάνικου κινηματογράφου, οπου δεν ήταν άξιος παρατήρησης, απο άλλους (Δυτικους) συγγραφείς/θεωρητικούς μελετητές.

To οποίο θεωρώ οτι θα ενθουσιάσει*, όλους οσους ενδιαφέρονται για τον κινηματογράφο, οπως και τα βιβλια του Bordwell.
*αρκεί βεβαια να ξεπεράσουμε την σκωτσέζικη προφορά του.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
Ενα κείμενο που έτυχε να διαβάσω πρόσφατα για τον μεγάλο Jean Rouch ο οποίος ασχολήθηκε κυρίως με τον αφρικανική κουλτούρα και πολιτισμό.


aa57a807d319ec6c8a0d4a364ee65ab1.jpg


90565b586ceb3153372a412575a3b3a0.jpg



μεγάλη ανακαλύψη ειναι το λιγότερο γνωστό έργο του Cocorico Monsieur Poulet (1974)
το οποίο θεωρώ βαθιά ουμανιστικό με ιδιαίτερη ευαισθησία και "χιούμορ"
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Εδώ και που δεν γράφεις σε κράζουμε.. Δεν υπάρχει λύτρωση.. Οποτε γιατί να μην γράψεις ελεύθερα..

E, δεν ηθελα να δινω και δικαιωματα. :p

Αλλα αφου τα θελει ο \_ο_/ σας...

Oχι αλλα για πες μας ...
γραφεις αλλα δεν λες !

ΑΕΚΑΡΑ ΟΛΕ


Κυριε παπά μου, εμενα τα τελευταια πονηματα των Ζβιαγγιντσεφ και Χανεκε μου φανηκαν 2 κλασεις ανωτερα απο το αντιστοιχο του Ακη του Καουρισμακη.


















Αφησα κενο για να ξεθυμανεις λιγο και να μη με βρισεις πολυ. Αν δεν επιασε, μετρα μεχρι το 22.756.

Μαλιστα περισσοτερο απο ολα μου αρεσε του Ρωσου. Τωρα, τι σημαινει αυτο για το πως θα σου φανει ο Χαινεκεν, δεν ξερω.
Για να γινω λιγο πιο συγκεκριμενος, τις ταινιες του Χαινεκε τις χωριζω σε δυο κατηγοριες. Σε αυτες που για καποιο λογο περασαν και δε με αγγιξαν καθολου και σε εκεινες που κυμαινονται απο παρα πολυ καλες ως αριστουργηματα (με τις δευτερες να ειναι ευτυχως η πλειοψηφια). Κατι ενδιαμεσο δε βρισκω συνηθως. Με τη συγκεκριμενη λοιπον το πρωτο μισο θα το κατετασσα στις πρωτες και περιμενα οτι εκει θα κατεληγε και ολοκληρη. Ελα ομως που το δευτερο μερος τα σπαει! Χωρις να αλλαζει κατι δραματικα, με τη γνωστη αποστασιοποιημενη και μορφολογικα σχεδον αποστειρωμενη -ενιοτε- προσεγγιση του, καταφερε να με ενθουσιασει. Οι χαρακτηρες ειδικα του Τρεντινιαν και της πιτσιρικας ειναι εκπληκτικοι, η κριτικη του Αυστριακου πιο οξεια απο ποτε και απο τα βελη του δεν ξεφευγει κανενας (και οπωσδηποτε ουτε ο θεατης). Οσοι εχουν αλλεργια σε τετοιες ταινιες που τολμουν να κραξουν ανοιχτα ακομα και το ιδιο το κοινο (ειχα να το δω σε τετοιο βαθμο απο το Birdman), καλο ειναι να πανε να δουν κατι αλλο.

Οσο για την Αεκαρα, θα συμφωνησω απολυτως και μπραβο της. Μαγκια!