Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Για κάποιο λόγο σου έχει μπει η ιδέα οτι δεν μου αρέσουν οι αργές ταινίες...σε πληροφορώ οτι τις λατρεύω. Δεν κάνω υπομονή για να βάλω ένα τσεκ ότι τις είδα. Αν δεν μου αρεσει θα την κλείσω χωρίς τύψεις. Εδώ μου αρεσει ο Τερενς Μαλικ...τι να λέμε τώρα....πιο αργά μόνο τα σαλιγκάρια.

Ο widower Shuhei φεύγει απ το τραπέζι γιατί οι άλλοι δεν καταλαβαίνουν τον λόγο για τον οποίο είναι χάλια....είναι και οι δυο τους τούβλα και παρτάκιδες και δεν γουστάρει άλλο να κάθεται μαζί τους....προτιμάει να φύγει να κάνει την μοναχική τσάρκα του.

Μου άρεσε η ταινία. Αν κάνω κόρη και την παντρέψω, στανταρ θα την ξαναδώ και μπορεί να χύσω και δάκρυ. Απλά δεν ήταν για μένα αριστούργημα. ...και ναι υπάρχουν ελληνικές ταινίες του 60 που είναι τόσο καλές.

"Η ζωή σου έχει κάποιο συγκεκριμένο νόημα;
το έχεις βρεί;" ......τωρα θες να κάνουμε αυτήν την κουβέντα ΕΔΩ, που μας διαβάζουν και άνθρωποι έκτος φόρουμ.... επειδή βαριέσαι να πάρεις ένα ταξί??? No problem....αλλά θα μας πεις και συ μετά...


Όχι δεν το χω βρει το νόημα, δεν είμαι ούτε καν κοντά...... το λέω χωρίς να ντρέπομαι, υπάρχουν φορές που ξυπνάω και λέω μέσα μου "τι σκατά κανό εδώ" ή "γιατί ξύπνησα"...είμαι και άθεος και δεν βοηθάει αυτό στην αναζήτηση...πολλές φορές νιωθω χωρίς θεμέλια....φτερό στον άνεμο κτλ....όσο παραπάνω διαβάζω και προσπαθώ να κατανοήσω τα "μεγάλα" και τα "σημαντικά"....τόσο η ερμηνεία τους απομακρύνεται από μένα...

ίσως είμαι από αυτούς που θα καταλάβουν το νόημα της ζωής όταν είμαι στο νεκροκρέβατο λίγο πριν την κάνω...τότε που ή θα δω in retrospect το νόημα της ζωής μου και θα φύγω με χαμογελώ ή θα καταλάβω ότι δεν είχε κανένα νόημα και θα είναι πλέον αργά.

Υ.Γ. Φυσικά και θέλω να γνωριστούμε....ίσως και πιο πολύ από πριν....η πόρτα μου πάντα ανοιχτή σε συμφορουμίτες....έλα και σήμερα θα σου στείλω το κιν μου σε π.μ. τώρα. Αλλα κάτι μου λέει πως θα εχεις δουλεία αύριο νωρίς κτλ...

μπορώ να τους πιάσω το κεφάλι ευσπλαχνίκα;
 
Μου άρεσε η ταινία. Αν κάνω κόρη και την παντρέψω, στανταρ θα την ξαναδώ και μπορεί να χύσω και δάκρυ. Απλά δεν ήταν για μένα αριστούργημα. ...και ναι υπάρχουν ελληνικές ταινίες του 60 που είναι τόσο καλές.

Όχι δεν το χω βρει το νόημα, δεν είμαι ούτε καν κοντά...... το λέω χωρίς να ντρέπομαι, υπάρχουν φορές που ξυπνάω και λέω μέσα μου "τι σκατά κανό εδώ" ή "γιατί ξύπνησα"...είμαι και άθεος και δεν βοηθάει αυτό στην αναζήτηση...πολλές φορές νιωθω χωρίς θεμέλια....φτερό στον άνεμο κτλ....όσο παραπάνω διαβάζω και προσπαθώ να κατανοήσω τα "μεγάλα" και τα "σημαντικά"....τόσο η ερμηνεία τους απομακρύνεται από μένα...

Ρε Τεντυ, αν περιμενες να βρεις "Το νοημα" και συ και ολοι, απο ενα φιλμ οποιο κι αν ειναι, ζητω που καηκαμε.
Η εχεις καποια νοητικη και πνευματικη βαση και απο κει και περα μπορει να ματσαρει ενα φιλμ, αλλα το φιλμ να σου δωσει νοημα ; Αλοιμονο.

Σιγα μην απολογηθεις γιατι δε σ'αρεσει ο Οζου και να σου πει κανεις "δεν εχεις νοημα στη ζωη σου"...κατσε καλα.

Αρκετα με τη μυθολογια και την εικονολατρεια των σκηνοθετων.
 
Μετα μπηκα στο imdb και ο καθε κουλτουριαρης έλεγε το δικο του παραμύθι και απο κει και περα οσοι διαβασαν τα reviews παπαγαλιζουν τις αποψεις αλλων. Δεν θα ξεχασω τις φατσες των ατομων οταν βγηκαν απο το σινεμα. Ξενερωμενες φατσες με ενα look απορίας σε φαση "τι στο διαολο ειδα τωρα" ζωγραφισμενο στο προσωπο τους. Ειμαι σιγουρος οτι οι μισοι απο αυτους κανα μηνα μετα εκαναν θεωριες σε καποιο Dinner party λεγοντας αρλουμπες οπως αυτος παρακάτω....(βαζω ενα τυχαιο παραδειγμα απο review απο ιμδβ)

...."What this movie does is challenge the audience's own involvement in visual narrative -- usually, we watch movies from somewhere on-high and omniscient; we're invisible but we see all; we're voyeurs, just like God. In Haneke's film, we identify not with the victims but with the all-powerful killers as they set about their funny games. The two polite young men are performing their entertainments for us, the viewers; they're slaking our bloodthirst, our desire for gory spectacle - - after all, isn't this why we watch movies like this in the first place? Haneke, however, doesn't play the usual evasions; he makes explicit the audience's participation in violence; and he forces upon us the need to take responsibility for it...."


Τι λες βρε π@π@ρ@..... απο που το βγαλες αυτο;


...και φυσικά να απευθύνονται στον κόσμο...όχι μόνο σε ένα κλειστό γκρουπ ανθρώπων που με το ένα χέρι μ@στιγώνονται και με το άλλο γαργαλάν τα @ρχιδι@ τους με φτερά κύκνου...

μηπως αυτό λέγεται δημιουργική σκέψη και φαντασία;
μήπως ενας καλός επιστήμονας ειναι επιτακτικό να έχει ανεπτυγμένη δημιουργική σκέψη και φαντασία;
ένας καλός καλλιτέχνης;
πως συνδέεται η επιστήμη με την τέχνη; χρησιμοποιεί η μία την άλλη;
μηπως ειναι μια προσπάθεια αναζήτησης νοήματος σε κάτι που δεν κατανοουμε πλήρως;

Τι λες βρε π@π@ρ@..... απο που το βγαλες αυτο;

μήπως το άγνωστο και οταν δεν κατανοούμε κάτι, μας προξενεί φόβο;
γιατί αυτή η αντιμετώπιση; σχεδόν "μίσος";

και δεν το κάνουν μόνο θεατές αλλα και κριτικοί, μάλιστα με τον Kermode συμφωνώ σε αλλες ταινίες, μονο το knight of cups εχω δει απο τα 3 παρακάτω το οποιο ήταν απο τις καλυτερες τις προηγούμενης χρονιας 2016.. σε άφηνε να περιπλανιέσαι στο όμορφο και σαγηνευτικό τίποτα που έχτισε και στο τέλος με μια εικόνα οπου το κύμα χτυπάει και διαμορφώνει τα βράχια της ακτής, σου λέει κάτι σαν "ζήσε την ζωή σου όπως επιθυμείς να την διαμορφώσεις " ενω μόλις πρίν μας έδειξε πως μπορείς να "χαθείς" μέσα σε αυτό το σαγηνευτικό τίποτα.. (πολύ απλα, ίσως και απλοικά..) χωρίς να γίνεται διδακτικός ουτε δευτερόλεπτο..

ο kermode προφανώς και ειδε μόνο την κολώνια.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

στο 2:20...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

στο 2:10

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

μηπως ο αθεισμός, οταν δεν ασπάζεται την διαφορετικότητα, καταλήγει και αυτός θρησκεία;
και καταδιώκει όλες τις υπόλοιπες, οπως κάθε φαντατικός θρησκόληπτος;

μου θύμισε ενα νήμα με τίτλο "θρησκεία" στο διπλανο τεχνολογικό φορουμ,
οπου οι "άθεοι" επιστήμονες την πέφτουν στους θρήσκους οπως ακριβώς πριν δεκαετίες, οι φαντατικοί θρησκόληπτοι κυνηγούσαν τους άθεους...

η ιστορίες της τέχνης, ειναι γεμάτη με αντιφατικότητα.

Ο ιταλικός νεορεαλισμός που ηταν καθαρά ενάντια στον φασισμό, γεννήθηκε απο ενα στούντιο που δημιούργησε ο Μουσολίνι για προπαγάνδα,
και το διοικούσε ο γιός του (αν δεν κάνω λάθος)
Ο Ροσελίνι στην αρχή της καριέρας του έκανε προπαγανδιστικές ταινίες κ.α.
 
Last edited:
μηπως αυτό λέγεται δημιουργική σκέψη και φαντασία;

Οχι τις περισσοτερες φορες λεγεται αερας κοπανιστος

μήπως ενας καλός επιστήμονας ειναι επιτακτικό να έχει ανεπτυγμένη δημιουργική σκέψη και φαντασία;
Οχι εκτος αν ειναι σε πολυ συγκεκριμενους κλαδους οπως η φυσικη η κοσμολογια και η αστροφυσικη

ένας καλός καλλιτέχνης;
Eνας καλλιτεχνης ειναι δημιουργος εξ ορισμου εαν ειναι οντως καλλιτεχνης. Αρα η φαντασια ειναι αναποσπαστο συστατικο.
ενας σκηνοθετης δεν ειναι υποχρεωτικα καλλιτεχνης. Μαλιστα ειναι σπανιο. Εκτος αν ασκει μια καλη τεχνη παραλληλα με την σκηνοθετικη τεχνη που διδασκεται σαν τεχνικη και επαγγελμα.


πως συνδέεται η επιστήμη με την τέχνη; χρησιμοποιεί η μία την άλλη;
Αν μιλαμε για sciences, Δεν συνδεονται παρα σε πολυ συγκεκριμενες περιπτωσεις (restauration υλικη αναλυση εργων).

μηπως ειναι μια προσπάθεια αναζήτησης νοήματος σε κάτι που δεν κατανοουμε πλήρως;
Πρωτα απ'ολα μια αναζητηση νοηματος δεν σημαινει οτι βρηκε ΤΟ νοημα. Ουτε οτι το δινει...και οταν κατι δεν ειναι κατανοητο απο την κοινη λογικη συχνα σημαινει οτι δεν ειναι πραγματικο νοημα. Γιατι ποιο νοημα θα ηταν τετοιο αν δεν απευθυνοταν αμεσα στην ανυρωπινη νοηση.
Οταν καποιος λεει εκει υπαρχει νοημα αλλα δεν το πιανεις...δεν ειναι του βαθμου σου ( αλλα εγω θα στο μαθω) θυμιζει σεχτα.




μήπως το άγνωστο και οταν δεν κατανοούμε κάτι, μας προξενεί φόβο;
γιατί αυτή η αντιμετώπιση; σχεδόν "μίσος";
Μα για τι πραγμα μιλας τωρα ; ποιο "αγνωστο" ; Αφου την ειδε την ταινια. Και δεν τον ενθουσιασε (ουτε εμενα )...γιατι το ριχνεις σε μια "αγνωστη αιτια"που μονο εσυ θα γνωριζες και οι μυημενοι. Και πρεπει να αντιμετοπιζουμε και με σεβας επιπλεον...

...

Τα υπολοιπα που γραφεις γυρνανε την ιδιαιτερη αισθητικη αντιληψη σε ηθικολογικο διδαγμα οποτε δεν σχολιαζω.

Πρεπει να καταλαβεις...υαρχουν ανθρωποι που δεν τους αρεσουν αυτες οι ταινιες που οπως πολυ σωστα λεει Τεντυ αν δεν φοραγαν κιμονο θα μπορουσε να ηταν μια ιστοριουλα της φινος φιλμ.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Καλή η δημιουργική σκέψη και η φαντασία απαραίτητη, ωστόσο όλα πρέπει να έχουν έστω κάποια αντικειμενική βάση.

Να το κάνω όσο πιο λιανά γινεται. Έρχομαι και σβήνω μέσα από το κεφάλι σου ότι έχεις διαβάσει περί θεωρίας κινηματογράφου. Σου αφαιρώ την δυνατότητα να μπεις ονλινε, ακόμα και να διαβάσεις την περίληψη μιας ταινίας.

Μετά από αυτά θέλω να πιστευω οτι θα ερχόσουν έστω λίγο πιο κοντά στο να καταλάβεις την άποψή μου.

Πριν λίγο έγραψες να δω μια ταινία με το commentary on. Όχι αρνούμαι, όπως αρνούμαι και να μάθω οτιδηποτε για ένα έργο που πρόκειται να δω γιατί πολύ απλά θέλω να το δω με φρέσκα μάτια. Δεν θέλω να περιμένω τίποτα από πριν. Δεν θέλω να ξέρω ούτε σε ποιο κίνημα ανήκει ούτε κάτω από ποιες προσωπικές δυσκολίες το ολοκλήρωσε ο σκηνοθέτης.....βασικά αν γινεται δεν θέλω να ξέρω καν ποιος είναι ο σκηνοθέτης.

Γιατί; Γιατί πολύ απλά όσο παραπάνω ξέρω τόσο πιο biased είμαι και έτσι τα συμπεράσματά μου και η άποψη μου για το Χ φιλμ δεν θα είναι πραγματικά δικά μου.

Κανε ένα απλό τεστ, αύριο το πρωί βάλε στο μυαλό σου έναν αριθμό ή ένα χρώμα. Το βράδυ πριν κοιμηθείς κάτσε και σκέψου πόσα πράγματα που συνάντησες μέσα στην μέρα είχαν το συγκεκριμένο χρώμα ή πόσες φορές είδες τον χ αριθμό.

Τώρα κανε στον εαυτό σου την ίδια ερώτηση για χθες...


Υ.γ. πες οτι βλέπω την ταινία με το commentary on....αν αύριο έρθω και σου πω "τελικά είχες δίκιο, ήταν όντως αριστούργημα" πόσο σοβαρός άνθρωπος θα είμαι; Θα έχω γίνει ένα φερέφωνο του commentator.
 
Τα υπολοιπα που γραφεις γυρνανε την ιδιαιτερη αισθητικη αντιληψη σε ηθικολογικο διδαγμα οποτε δεν σχολιαζω.

Πρεπει να καταλαβεις...υαρχουν ανθρωποι που δεν τους αρεσουν αυτες οι ταινιες που οπως πολυ σωστα λεει Τεντυ αν δεν φοραγαν κιμονο θα μπορουσε να ηταν μια ιστοριουλα της φινος φιλμ.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ποιος είπε ότι πρέπει να αρέσουν σε όλους αυτά;

Εσείς επιτίθεστε σε αυτούς που τους αρέσουν..
 
Καλή η δημιουργική σκέψη και η φαντασία απαραίτητη, ωστόσο όλα πρέπει να έχουν έστω κάποια αντικειμενική βάση.

Να το κάνω όσο πιο λιανά γινεται. Έρχομαι και σβήνω μέσα από το κεφάλι σου ότι έχεις διαβάσει περί θεωρίας κινηματογράφου. Σου αφαιρώ την δυνατότητα να μπεις ονλινε, ακόμα και να διαβάσεις την περίληψη μιας ταινίας.

Μετά από αυτά θέλω να πιστευω οτι θα ερχόσουν έστω λίγο πιο κοντά στο να καταλάβεις την άποψή μου.

Πριν λίγο έγραψες να δω μια ταινία με το commentary on. Όχι αρνούμαι, όπως αρνούμαι και να μάθω οτιδηποτε για ένα έργο που πρόκειται να δω γιατί πολύ απλά θέλω να το δω με φρέσκα μάτια. Δεν θέλω να περιμένω τίποτα από πριν. Δεν θέλω να ξέρω ούτε σε ποιο κίνημα ανήκει ούτε κάτω από ποιες προσωπικές δυσκολίες το ολοκλήρωσε ο σκηνοθέτης.....βασικά αν γινεται δεν θέλω να ξέρω καν ποιος είναι ο σκηνοθέτης.

Γιατί; Γιατί πολύ απλά όσο παραπάνω ξέρω τόσο πιο biased είμαι και έτσι τα συμπεράσματά μου και η άποψη μου για το Χ φιλμ δεν θα είναι πραγματικά δικά μου.

Κανε ένα απλό τεστ, αύριο το πρωί βάλε στο μυαλό σου έναν αριθμό ή ένα χρώμα. Το βράδυ πριν κοιμηθείς κάτσε και σκέψου πόσα πράγματα που συνάντησες μέσα στην μέρα είχαν το συγκεκριμένο χρώμα ή πόσες φορές είδες τον χ αριθμό.

Τώρα κανε στον εαυτό σου την ίδια ερώτηση για χθες...


Υ.γ. πες οτι βλέπω την ταινία με το commentary on....αν αύριο έρθω και σου πω "τελικά είχες δίκιο, ήταν όντως αριστούργημα" πόσο σοβαρός άνθρωπος θα είμαι; Θα έχω γίνει ένα φερέφωνο του commentator.

Ακριβώς... Όσο όμως περισσότερο ασχολείσαι τόσο πιο πολύ θα τα εκτιμάς και δεν θα χρειάζεσαι σκονάκι..

Education. Και φυσικά δεν έρχεται μόνο διαβάζοντας βιβλία κινηματογράφου.

Χωρίς τάση ελιτίσμου.. Δεν έχουν όλοι την ίδια αισθητική αντίληψη, την ίδια ευαίσθησια σε εικόνες, ήχους, έννοιες ερεθίσματα κτλ όπως ακριβώς δεν έχουν όλοι ίδια κλίση στα μαθηματικά, στην φυσική κτλ και δεν είναι θέμα ευφυΐας.
 
Ακριβώς... Όσο όμως περισσότερο ασχολείσαι τόσο πιο πολύ θα τα εκτιμάς και δεν θα χρειάζεσαι σκονάκι..

Education. Και φυσικά δεν έρχεται μόνο διαβάζοντας βιβλία κινηματογράφου.

Χωρίς τάση ελιτίσμου.. Δεν έχουν όλοι την ίδια αισθητική αντίληψη, την ίδια ευαίσθησια σε εικόνες, ήχους, έννοιες ερεθίσματα κτλ όπως ακριβώς δεν έχουν όλοι ίδια κλίση στα μαθηματικά, στην φυσική κτλ και δεν είναι θέμα ευφυΐας.

Βρε καλέ μου άνθρωπε, δεν έχω τίποτα να χωρίσω με την μόρφωση. Αλλα να μορφωθώ περί κινηματογράφου για να μου αρεσει μια ταινία;;; Για ποιο λόγο;

Να μορφωθώ περί κινηματογράφου για να γυρίσω μια ταινία.....αυτό μάλιστα.

Αν η ευαισθησία σου απέναντι σε μια ταινία ή ένα έργο τέχνης είναι αποτέλεσμα της μόρφωσης ή της ενημέρωσης γύρω απ αυτό, τότε είναι κάλπικη.....πως αλλιώς να το πω δεν ξέρω.

Σιγά μην κάνω σκονάκι για να "καταλάβω" μια ταινία.
 
...και επιτέλους ποιος είναι αυτός ο kermode? Those who can't do, teach....πες του.

Άσε τον Kermode και δώσε μια ευκαιρία στο Badlands (1973).
Είμαι Mallickian οπότε εδώ συμφωνούμε.
 
Βρε καλέ μου άνθρωπε, δεν έχω τίποτα να χωρίσω με την μόρφωση. Αλλα να μορφωθώ περί κινηματογράφου για να μου αρεσει μια ταινία;;; Για ποιο λόγο;

Να μορφωθώ περί κινηματογράφου για να γυρίσω μια ταινία.....αυτό μάλιστα.

Αν η ευαισθησία σου απέναντι σε μια ταινία ή ένα έργο τέχνης είναι αποτέλεσμα της μόρφωσης ή της ενημέρωσης γύρω απ αυτό, τότε είναι κάλπικη.....πως αλλιώς να το πω δεν ξέρω.

Σιγά μην κάνω σκονάκι για να "καταλάβω" μια ταινία.
Το αντίθετο σου λέω.. Ότι δεν θα θέλεις σκονάκι για να εκτιμήσεις μια ταινία.

Αλλά χωρίς κόπο δεν γίνεται τίποτα.
Τώρα αν θεωρείς ότι είμαστε σέχτα (όπως είπε και ο Cicadelic) επειδή μας αρέσουν αυτά και ότι μαστιγωνομαστε βλέπωντας τα, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι να συζητήσουμε.

Αν έχεις το l avventura της criterion δες το commentary, τα 2/3 από αυτά που λέει είδα ... Τυφλός ήμουν; Δεν χάνεις κάτι για να δεις πως "διαβάζει" ένας "ειδικός" ένα φιλμ.

Παρόλο που θέλεις να βλέπεις με μάτια καθαρά, δεν επιλέγεις ποιητικό κινηματογραφο όπου δεν θέλει καμία επεξήγηση.. Αλλά αν μου επιτρέπεις..τα βλέπεις όλα με στεγνή λογική, στερημενα από την συναισθηματική λογική. Δοκίμασε το limite, τις ταινίες του Vigo, les blank, stan Brakhage, Tati. Victor Erice κ.α.
Αν θέλεις μπορώ να σου προτείνω πολλά.


Τα άκουσες αυτά που διαβάζει ο Jack Nicholson για τον Antonioni?
 
Last edited:
Ποιος είπε ότι πρέπει να αρέσουν σε όλους αυτά;

Εσείς επιτίθεστε σε αυτούς που τους αρέσουν..

Εγω δεν επιτιθεμαι σε κανενα που τις βλεπει.
Μπορει να τις εχω δει και γω για να ξερω περι τινος προκειται.

Αλλα αυτος που τις εκθεαζει (και με γεια του με χαρα του), να λεει στον αλλο οτι δεν εχει νοημα στη ζωη του επειδη δεν του αρεσουν εκει αλαζουν τα μετρα.
 
Εγω δεν επιτιθεμαι σε κανενα που τις βλεπει.
Μπορει να τις εχω δει και γω για να ξερω περι τινος προκειται.

Αλλα αυτος που τις εκθεαζει (και με γεια του με χαρα του), να λεει στον αλλο οτι δεν εχει νοημα στη ζωη του επειδη δεν του αρεσουν εκει αλαζουν τα μετρα.
Χαχαχα

Αυτά γίνονται στον γραπτό λόγο, πόσο παραπάνω σε φόρουμ οπου γράφουμε γρήγορα και απο κινητό on the go..
Για αλλο πράγμα το έγραψα..

life has no plot why must films or fiction?

Στην ζωή μας δεν υπάρχει ξεκάθαρο νόημα, εμείς δίνουμε το δικό μας νόημα και προσπαθούμε να εξηγήσουμε τον κόσμο γύρω μας. Γιατί οι ταινίες να έχουν ξεκάθαρο και εύκολα κατανοητό;

Απλά έχει κυριαρχήσει η έννοια ότι όλα πρέπει να εξηγούνται με την λογική ενώ οι υπόλοιπες αισθήσεις έχουν ακρωτηριαστεί.
Ο Νικολσον στα βίντεο που παρέθεσα για τον Αντονιόνι τα λέει πολύ ωραία.
 
Last edited:
..........

Απλά έχει κυριαρχήσει η έννοια ότι όλα πρέπει να εξηγούνται με την λογική ενώ οι υπόλοιπες αισθήσεις έχουν ακρωτηριαστεί.
......

Αυτο το εχεις ξαναπει, και ματαξαναπει και ξαναματαξαναπει...χωρις κανενα επιχειρημα.
Επαναλαμβανεσαι φιλτατε :singer:. Αλλα η επαναληψη δεν αρκει για την πειθω χωρις λογικα επιχειρηματα.
Αν οχι, ειναι απλα θεμα γουστου οπως οτιδηποτε αλλο (κολοκυθοπιτα) και οχι κατι "καλλιτεχνικα υπερτερο".
Χωρις επιχειρημα, μια αισθηση(perception) ενος = μια αισθηση ενος αλλου.
 
Αυτο το εχεις ξαναπει, και ματαξαναπει και ξαναματαξαναπει...χωρις κανενα επιχειρημα.
Επαναλαμβανεσαι φιλτατε :singer:. Αλλα η επαναληψη δεν αρκει για την πειθω χωρις λογικα επιχειρηματα.
Αν οχι, ειναι απλα θεμα γουστου οπως οτιδηποτε αλλο (κολοκυθοπιτα) και οχι κατι "καλλιτεχνικα υπερτερο".
Χωρις επιχειρημα, μια αισθηση(perception) ενος = μια αισθηση ενος αλλου.
Επιχείρημα είναι η ίδια η πρόταση.

Είπαμε, ακρωτηριασμενες αισθήσεις...
Στην εποχή μας τα πάντα αναλύονται μέσω της λογιστικής λογικής.

Η ζωή μας δεν έχει συγκεκριμένο νόημα και όμως απολαυμβανουμε, ενα άρωμα, ένα κοίταγμα, τον ήχο της θάλασσας, το ζέσταμα από τις αχτίδες του ήλιου, το φως του φεγγαριού, μια βόλτα στην φύση, αν μείνουμε να την βλέπουμε για πολύ ώρα, αρχίζουμε ενα είδος εσωτερικού διαλόγου. Κάτι τέτοιο επιχειρεί και το slow cinema.

Καλή σας μέρα!

https://youtu.be/L8r9t135_xY


https://youtu.be/ADiDMEnDmTQ
 
Last edited:
Επιχείρημα είναι η ίδια η πρόταση.

Είπαμε, ακρωτηριασμενες αισθήσεις...

Eιπατε αλλα δεν ειπατε τιποτα. Ειναι αυθερετο αυτο που λετε.
Απο που κι ως που "ακρωτηριασμενες αισθησεις" ;
Απο καθεδρας το διακυρησσετε για τους αλλους ; Που γνωριζετε τις αισθησεις και τις αισθητικες τους παραληψεις ;
Θα μπορουσαν το ιδιο αυθερετα να πουν το ιδιο για σας, εαν λεγατε για παραδειγμα..."δεν μ'αρεσει το Ζουρασικ Παρκ"..."ακρωτηριασμενες αισθησεις" :flipout:

Δεν εχω τιποτα απεναντι στο σλοου σινεμα. Αλλα δεν το δεχομαι απριορι σαν πανακεια εναντι ενος αλλου κοιτοντας κινηματγραφο μεσω στρατοπεδων.

Τελος παντων... για να μπαινει λιγο νοημα και να μην υποκλινομαστε αδιαμαρτύρητα στην δικτατορια του σινεφιλοελιτισμου.

Καλη σας ημερα επισης !