Κωστας Λυμπεροπουλος
AVClub Fanatic
- 17 June 2006
- 14,350
σας ευχαριστω κυριοι...
όσον αφορά εμένα, κεριά και λιβάνια... :BDGBGDB55:
:ADFADF1:
σας ευχαριστω κυριοι...
Μετα το βραδυνο παιχνιδι του Μουντιαλ βλεπω μια καλη παλια ταινια, συνηθως πολλες απο αυτες που εχω ξαναδει,ειδα ταρκο,οζου,φορντ,ουελες,πολανσκι,χιτς ,Φελινι,κλπ,κανονικα επρεπε να πιανω εναν εναν τους σκηνοθετες σαν τον κυριο αφτια,ετσι μαθαινεις καλυτερα τον σκηνοθετη,τεσπα εγω τους πιανω αλλανταλλων,οτι μου τραβαει ορεξη,λιγο κολλησα τελευταια στον μετρ της αγωνιας τον χιτς,τι καδρο στο φιναλε του νοτοριους...εχει πολλες ομως ο φουστης,θα μπορουσατε να μου προτεινεται μερικες καλες του εκτος απο τις κλασσικες του?ευχαριστω.
Τωρα παω να ξαναδω Μαρνι.
Είδατε Οζου-νιδη και μας το γράφετε έτσι;Σας ευχαριστω κυριε Τακη,θα θελαμε να γραφετε πιο συχνα στα νηματα του κινηματογραφου,
βλεποντας δυο ταινιες του Οζου-νιδη καταλαβα οτι ειναι παντως εναι παντελως διαφορετικος απο τον Χιτς,ειναι των πρωτογενων εκφραστικων μεσων,καμερες στατικες σε διαφορα σημεια,τοσο στατικες που δεν κινουνται ουτε κατα αξονα,και αναγκαστικα, μονταζ σε ρυθμο πολυβολου,μαεστρος σε αυτο.Θα συμφωνησω με τον κυριο αφτερ οτι ο δεσμωτης του ιλιγγου μαλλον η καλυτερη του.
...θα μπορουσατε να μου προτεινεται μερικες καλες του εκτος απο τις κλασσικες του?
...γραφω χαλια,στο νημα του μουντιαλ που γραφω πιο χυμα, αισθανομαι καλυτερα
Αυτό το έχω αναλάβει εγώ εργολαβικα. Για τον Αγγελόπουλο έγραψα στο νήμα της Χώρας και σοκαρα τον Παπαστέλιο όσο δεν παίρνει.να γράφεις κι εδώ λοιπόν όπως γράφεις στο νήμα του μουντιάλ.
εκτός κι αν νομίζεις ότι οι παρεπιδημούντες εδώ είναι μόνο ...cognoscenti.
Γιατί ΔΕΝ είμαστε.
Λάτρεις είμαστε.
Οπως κι εσύ.
Τίποτα παραπάνω.
Ρίξε και καμιά χειροβομβίδα να πάρει. Πες ότι ο Οζου είναι ανηδονικός, ο Γκοντάρ άλλαντάλα και της κουλής το γάλα κι ο Αγγελόπουλος μία κλαψομούνα αριστερή μαϊμού :marchmellow:
να γράφεις κι εδώ λοιπόν όπως γράφεις στο νήμα του μουντιάλ.
εκτός κι αν νομίζεις ότι οι παρεπιδημούντες εδώ είναι μόνο ...cognoscenti.
Γιατί ΔΕΝ είμαστε.
Λάτρεις είμαστε.
Οπως κι εσύ.
Τίποτα παραπάνω.
Ρίξε και καμιά χειροβομβίδα να πάρει. Πες ότι ο Οζου είναι ανηδονικός, ο Γκοντάρ άλλαντάλα και της κουλής το γάλα κι ο Αγγελόπουλος μία κλαψομούνα αριστερή μαϊμού :marchmellow:
Τorn Curtain,Lifeboat,The Trouble with Harry,The Wrong Man.
να γράφεις κι εδώ λοιπόν όπως γράφεις στο νήμα του μουντιάλ.
εκτός κι αν νομίζεις ότι οι παρεπιδημούντες εδώ είναι μόνο ...cognoscenti.
Γιατί ΔΕΝ είμαστε.
Λάτρεις είμαστε.
Οπως κι εσύ.
Τίποτα παραπάνω.
Ρίξε και καμιά χειροβομβίδα να πάρει. Πες ότι ο Οζου είναι ανηδονικός, ο Γκοντάρ άλλαντάλα και της κουλής το γάλα κι ο Αγγελόπουλος μία κλαψομούνα αριστερή μαϊμού :marchmellow:
ατοπημα μεγαλο οτι δεν εγραψα, δεν το νομιζω,γραφω χαλια,στο νημα του μουντιαλ που γραφω πιο χυμα, αισθανομαι καλυτερα
εδω μεσα εχουμε διαμαντια που πολλες φορες γραφουν καλυτερα απο κριτικους,καλυτερα να διαβαζω παρα να γραφω.
μηπως ευθυνεται ο κυριος γαλεν για τις βροντες ?που εχει μια ροπη στo blackmetal,του χεις σουρει τα απαντα και δεν σου απανταει καν?
.
και λίγες λέξεις.. για το Tokyo story
απο τα καλύτερα κείμενα κριτικής, που εχουν γραφτεί στα ελληνικά.
![]()
![]()
![]()
mecie Liberal (συγχωράτε με για τις βαριές λέξεις)
εξαιρετικη κριτικη,καμερα χαμηλα με αποτελεσμα ο ανθρωπος να φαινεται πιο μεγαλος (ψυχικη αναταση,μεγαλειο κλπ) χρησιμοποιει ο Γουελς στο Κειν,μπορει να κλεψε απο αυτον την τεχνικη,αλλα την χρησιμοποιει διαφορετικα, γιατι στο Κειν γινεται και το αντιθετο, δηλαδη οταν ο Κειν δεν ειναι στα καλα του η καμερα παει ψηλα και τον δειχνει μικρο,δηλαδη ταυτιζεται σε ατομικο επιπεδο, αντιθετως με τον Οζου που τους δειχνει ολους ετσι δηλαδη ταυτιζεται συλλογικα.
...πάει...σε χαλάσανε κι εσένα. :icon15:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.