Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Κωνσταντινίδης. Είχε παλιά στη Συγγρού.

εε.. οχι δεν το περιμενα οτι θα διαφωνουσαμε και στα γλυκα
Κωνσταντινιδης φημισμενος για το μιλφειγ αλλα αερας κοπανιστος
ακριβος ελαφρυς αερας χωρις γευση
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Ξεσαλωνίκη

αποκλειστικα για κινηματογραφόφιλους

καραμελωμένα τουλουμπάκια σε σχήμα Βουγιουκλάκη
με αφράτη ζύμη από τριμμένο ecsasy
και σιρόπι βιάγκρα

1 το κεφάλι
και δωρεάν είσοδο για τρυποκάρυδο και εκπτωση στα έργα της αργεντίνικης καράφλας που ζει και εργάζεται στην Γαλλία

στειλε βρε κατι προς τα κατω
να σου δωσω διευθυνση ?
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Δεν αξίζει πια το μιλφειγ του.

Mάπα ολκής: το ...συνθέτουν μπροστά σου, πολύ φρού φρού κι αρώματα, αλλά αυτό είναι μιλφέϊγ για νουμπάδες που δεν έχουν ιδέα τι είναι το μιλφέϊγ και πως φτιάχνεται η κρέμα.
Αντί για κρέμα, έχει κιγιέ :speechless-smiley-0 :shot: :icon15:
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Mάπα ολκής: το ...συνθέτουν μπροστά σου, πολύ φρού φρού κι αρώματα, αλλά αυτό είναι μιλφέϊγ για νουμπάδες που δεν έχουν ιδέα τι είναι το μιλφέϊγ και πως φτιάχνεται η κρέμα.
Αντί για κρέμα, έχει κιγιέ :speechless-smiley-0 :shot: :icon15:
Το πρόβλημα είναι ότι σχεδόν όλα τα ζαχαροπλαστεια χρησιμοποιούν φυτικές κρέμες αντί για την κανονική κρέμα ζαχαροπλαστικης, την creme patisserie επί το "ελληνικοτερον". Έχω πετύχει ένα δύο καλά ζαχαροπλαστεια στα Νότια Προάστια πάντως που κάνουν κανονική κρέμα.

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Δεν αξίζει πια το μιλφειγ του.

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Mάπα ολκής: το ...συνθέτουν μπροστά σου, πολύ φρού φρού κι αρώματα, αλλά αυτό είναι μιλφέϊγ για νουμπάδες που δεν έχουν ιδέα τι είναι το μιλφέϊγ και πως φτιάχνεται η κρέμα.
Αντί για κρέμα, έχει κιγιέ :speechless-smiley-0 :shot: :icon15:

Το πρόβλημα είναι ότι σχεδόν όλα τα ζαχαροπλαστεια χρησιμοποιούν φυτικές κρέμες αντί για την κανονική κρέμα ζαχαροπλαστικης, την creme patisserie επί το "ελληνικοτερον". Έχω πετύχει ένα δύο καλά ζαχαροπλαστεια στα Νότια Προάστια πάντως που κάνουν κανονική κρέμα.

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Κριμα, κάποτε ήταν περίφημος για το μιλφέιγ του. Τουλάχιστον οι σοκολατίνες είναι ακόμα καλές;
 
%CE%A4%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B704452015.jpg


Νταξει "ευρωπαικο" δεν το λες γιατι εχει καθαροαιμη αμερικανικη καρδια.Οχι μονο αισθητικα (εχει τον Michael Mann κορωνα στο κεφαλι του) αλλα κυριως λογω φορμας αφου επιλεγει το νουαρ για να σχολιασει το σημερα.
Ακριβως όπως κανουν απο καταβολης σινεμα οι Αμερικανοι με το γουστερν και το "παιδι" του,το νουαρ.
Εδω λοιπον εχουμε ενα urban crime,φτιαγμενο με τα πιο κλασσικα υλικα.Παρελαση αναφορων απο την αμερικανικη θεματολογια,στορι που παραπεμπει στο Carlito's Way-oχι στο background του "ηρωα" αλλα στην κατασταση που αντιμετωπιζει (και με το φιναλε του με το voice over να παραπεμπει καθαρα εκει),Ταραντινικες πινελιες (ο διαχωρισμος τη ταινιας σε "κεφάλαια"),μεχρι την αριστουργηματικη απεικονηση της νυχτερινης Αθηνας με Μann τροπο (απο τα απομερα στενα,μεχρι τις ταρατσες εγκατελειμενων κτιριων-με την καταιγιδα να ερχεται (ποσο πιο Miami Vice απο αυτο?).
Βεβαια ολα αυτα δεν θα ειχαν καμια μεγαλη σημασια αν το συνολο ηταν αδυναμο.Ομως εδω δεν ειναι γιατι υπαρχει ενα συμπαγες σεναριο,λιτο οσο πρεπει ωστε να μην χανεται η ουσια του,εξαιρετικα εστιασμενο σ'αυτα που θελει να πει και ενιοτε καταλληλα "αφαιρετικο" εκει που θελει να προσθεσει πραγματα σε δευτερο επιπεδο χωρις ομως να χασει το βασικο στορυ.Εξαιρετικα στημενη αφηγηση,ωραιοι λιτοι διαλογοι (μακρια απο θεατρικοτητες) και ακομα καλυτερες "νατουραλιζε" ερμηνειες (ο Στελλιος Μάινας ειναι απο τους καλυτερους κινηματογραφικους ηθοποιους που εχουμε,ιδανικο "οχημα" για να χτίσεις τετοιου είδους ταινία).
Ενα μεγαλο μπραβο στον Αλεξίου που με αμερικανικα υλικα μας δινει ενα...ελληνικο modern classic,σε ενα ειδος παντελως αγνοημενο στη χωρα μας κυριως γιατι υπαρχει αγνοια στους κωδικες του.Εδω ομως το urban crime βρισκει ενα πραγματικο γνωστη που με μοντερνα ματια-και με μερικα απο τα καλυτερα πλανα που εχουμε δει ποτε σε ελληνικη ταινια-ζωγραφιζει την συγχρονη Αθηνα (και κατ'επεκταση την Ελλαδα) με τα πιο ταιριαστα χρωματα (θεοσκοτεινα δηλαδη) και τιμα το ειδος οσο ελαχιστοι σ'αυτον τον τοπο.
 
https://youtu.be/vn0U_rg3ujM

SYNOPSIS

In the fields, one sees them, wide in grass or grazing peacefully. Large placid animals which one believes to know because they are livestock. Did anyone ever really look at cows? Right in the middle of a herd and following the cows’ rhythm,*Bovines*shows cows as they truly are.

OUR TAKE

A documentary which observes cows… if this doesn’t sound like the most exciting pitch one’s ever heard, the end result is however a surprisingly enchanting and captivating affair. With intricate sound design and a compelling sense of observation,*Bovines*will let you gaze peacefully

https://mubi.com/films/bovines
 
%CE%A4%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B704452015.jpg


Νταξει "ευρωπαικο" δεν το λες γιατι εχει καθαροαιμη αμερικανικη καρδια.Οχι μονο αισθητικα (εχει τον Michael Mann κορωνα στο κεφαλι του) αλλα κυριως λογω φορμας αφου επιλεγει το νουαρ για να σχολιασει το σημερα.
Ακριβως όπως κανουν απο καταβολης σινεμα οι Αμερικανοι με το γουστερν και το "παιδι" του,το νουαρ.
Εδω λοιπον εχουμε ενα urban crime,φτιαγμενο με τα πιο κλασσικα υλικα.Παρελαση αναφορων απο την αμερικανικη θεματολογια,στορι που παραπεμπει στο Carlito's Way-oχι στο background του "ηρωα" αλλα στην κατασταση που αντιμετωπιζει (και με το φιναλε του με το voice over να παραπεμπει καθαρα εκει),Ταραντινικες πινελιες (ο διαχωρισμος τη ταινιας σε "κεφάλαια"),μεχρι την αριστουργηματικη απεικονηση της νυχτερινης Αθηνας με Μann τροπο (απο τα απομερα στενα,μεχρι τις ταρατσες εγκατελειμενων κτιριων-με την καταιγιδα να ερχεται (ποσο πιο Miami Vice απο αυτο?).
Βεβαια ολα αυτα δεν θα ειχαν καμια μεγαλη σημασια αν το συνολο ηταν αδυναμο.Ομως εδω δεν ειναι γιατι υπαρχει ενα συμπαγες σεναριο,λιτο οσο πρεπει ωστε να μην χανεται η ουσια του,εξαιρετικα εστιασμενο σ'αυτα που θελει να πει και ενιοτε καταλληλα "αφαιρετικο" εκει που θελει να προσθεσει πραγματα σε δευτερο επιπεδο χωρις ομως να χασει το βασικο στορυ.Εξαιρετικα στημενη αφηγηση,ωραιοι λιτοι διαλογοι (μακρια απο θεατρικοτητες) και ακομα καλυτερες "νατουραλιζε" ερμηνειες (ο Στελλιος Μάινας ειναι απο τους καλυτερους κινηματογραφικους ηθοποιους που εχουμε,ιδανικο "οχημα" για να χτίσεις τετοιου είδους ταινία).
Ενα μεγαλο μπραβο στον Αλεξίου που με αμερικανικα υλικα μας δινει ενα...ελληνικο modern classic,σε ενα ειδος παντελως αγνοημενο στη χωρα μας κυριως γιατι υπαρχει αγνοια στους κωδικες του.Εδω ομως το urban crime βρισκει ενα πραγματικο γνωστη που με μοντερνα ματια-και με μερικα απο τα καλυτερα πλανα που εχουμε δει ποτε σε ελληνικη ταινια-ζωγραφιζει την συγχρονη Αθηνα (και κατ'επεκταση την Ελλαδα) με τα πιο ταιριαστα χρωματα (θεοσκοτεινα δηλαδη) και τιμα το ειδος οσο ελαχιστοι σ'αυτον τον τοπο.

Συμφωνω μεχρι τελειας.
Και λιγα λες, για να ειμαι ειλικρινης...
Δεδομενης της χρονικης στιγμης που γραφεις για αυτο, υποθετω οτι το ειδες στην ερτ. Μπραβο τους που στηριζουν ακομη τετοιες προσπαθειες του συγχρονου ελληνικου κινηματογραφου. Απαραδεκτη ομως η αποφαση τους να μην το προβαλλουν στο ερτhd. Κριμα και για σενα που το ειδες ετσι, γιατι (οπως γραφεις) στα πλανα του πραγματικα ζωγραφιζει και δεν του αξιζε τετοια χαμηλη αναλυση. Υπολογιζε δηλαδη οτι εχεις χασει και σοβαρο μερος της απολαυσης που προσφερει η εν λογω ταινια στη σκοτεινη αιθουσα, ή εστω σε μια θεαση καλυτερη απο αυτη του Σαββατοβραδου. Το ειχα δει πρωτη φορα πανω, στο φεστιβαλ. Φυσικα καθισα και το ξαναειδα!

Στελ, ασε τις χαζομαρες και κατσε δες το.
Μετα τα ξαναλεμε...

Πανο, αν δεν το εχεις κανει, δες οπωσδηποτε και την πρωτη ταινια του Αλεξιου! Ο ανθρωπος ειναι μαστορας και εχει βαθια γνωση των κωδικων καθε ειδους με το οποιο καταπιανεται. Στην Ιστορια 52 δειχνει ποσο κατεχει ενα αλλο ειδος παραμελημενο στη χωρα μας, το ψυχολογικο θριλερ. Το κατεχει, εχει γουστο και αντλει την εμπνευση του απο τους καλυτερους (Πολανσκι), χωρις να ντρεπεται να το δειξει.
Για μενα ο Αλεξιου ειναι ισως η μεγαλυτερη ελπιδα απο τη νεα γενια Ελληνων σκηνοθετων και σιγουρα αυτος του οποιου περιμενω τις επομενες ταινιες με τη μεγαλυτερη ανυπομονησια!
 
Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

.








μεταξυ μας .... δεν το εχω δει
.

Μεταξύ μας.. Σε κάποια σημεία είχε καλή κινηματογραφιση, γενικά καλή προσπάθεια που όμως δεν αποφεύγει κάποιες υπερβολές και δραματοποιηση.

Βλέπεται και ξεχνιέται. Δες το αν δεν έχεις κάτι άλλο στα υπόψιν.
 
Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

.

Μεταξύ μας.. Σε κάποια σημεία είχε καλή κινηματογραφιση, γενικά καλή προσπάθεια που όμως δεν αποφεύγει κάποιες υπερβολές και δραματοποιηση.

Βλέπεται και ξεχνιέται.

Ναι, ξεχνιέται...ενώ οι αγελάδες μένουν χαραγμένες βαθιά στη μνήμη

:violent-smiley-030: