Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

δεν μου λες... μηπως εκει στις σκοτεινες αιθουσες των φεστιβαλ που πας :hmmmm: σου εκαναν σεξουαλικη παρενοχληση ?
Από το στόμα σου και στου Βελζεβουλη το μυτερό αυτί!!!

Που τέτοια τύχη.. Ούτε στην κόλαση δεν γίνονται από δαύτα. Και εκεί τυπικοί/ες και νομιμόφρων.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Από το στόμα σου και στου Βελζεβουλη το μυτερό αυτί!!!

Που τέτοια τύχη.. Ούτε στην κόλαση δεν γίνονται από δαύτα. Και εκεί τυπικοί/ες και νομιμόφρων.

τι μου λες τωρα ...... εμεις εδω ειχαμε ιστορικες αιθουσες που γινοτανε το ελα να δεις
Αριων Αλασκα Ροζικλαιρ Αθηναικον πω πω ιστοριες !!
τωρα οι αιθουσες σας ειναι για :popcorn: Ντομπλυ Ατμος και starwars ..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Screen-Shot-2018-11-28-at-15-24-48.png



Gloria (1980)

Η Gloria δούλευε τόσα χρόνια για να τα έχει όλα.. λεφτά, ομορφία, ωραία ρούχα, κραγιόν.. ειναι δυναμική και ελεύθερη.. της λείπει ομως κάτι..
Ο πιστιρικάς μόλις έχασε την οικογένεια του και προσπαθεί να σταθεί στα πόδια του.. αναζητάει μια ασφάλεια, μια νέα οικογένεια..
και πάλι δημιουργούνται ωραίες δυναμικές συνθήκες, που μενουν ανεκπλήρωτες.
φλαμέγκο σουπερ μάρκετ, κιτς κιθάρες βασιλάκη καΐλα, και ενας πιστιρικάς που απαγγέλει αυτά που του είπαν.
6/10

Μένουν τα
Too Late Blues (1961)
A Child Is Waiting (1963)
Husbands (1970)
& Minnie and Moskowitz (1971)
για να κλείσουμε με τον Cassavetes

Το αριστουργήματα του
Μια γυναίκα εξομολογείται
9/10

Love Streams
The Killing of a Chinese Bookie
Faces
8/10

Shadows
Opening Night
7/10
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

τι μου λες τωρα ...... εμεις εδω ειχαμε ιστορικες αιθουσες που γινοτανε το ελα να δεις
Αριων Αλασκα Ροζικλαιρ Αθηναικον πω πω ιστοριες !!
τωρα οι αιθουσες σας ειναι για :popcorn: Ντομπλυ Ατμος και starwars ..

:ears: :ears: :ears:

Μονο ...... μας βάζεις.
Μια ιστορία δεν μας είπες.
Και οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας λένε τις καλύτερες!
:p
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

:ears: :ears: :ears:

Μονο ...... μας βάζεις.
Μια ιστορία δεν μας είπες.
Και οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας λένε τις καλύτερες!
:p
2 στα γρηγορα
---------------------------------------------------------------------------------------
1967 Ροζικλαιρ οδος Πατησιων
εναρξης ωρα 9:30 το πρωι Σημερα 2 εργα ενα καουμπουκο και ενα αστυνομικο
σκασιαρχειο απο το σχολειο
εκεινη την χρονια πρεπει να βγηκε η λεξη Τσοντα οταν εβαζαν για 2-3 λεπτα πορνο
και στην πορτα ηταν και ο τσιλιαδορος μην περαση κανεις μπατσος
-----------------------------------------------------------------------------------
θυμαμαι την διαφημιση της ταινιας ΗELGA ( γερμανικο ντοκ για την γεννηση παιδιου)
- για πρωτη φορα στην οθονη Αιδοιον γυναικος !!

τις Ροζ ιστοριες δεν μπορω να τις γραψω εδω μεσα ..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

2 στα γρηγορα
---------------------------------------------------------------------------------------
1967 Ροζικλαιρ οδος Πατησιων
εναρξης ωρα 9:30 το πρωι Σημερα 2 εργα ενα καουμπουκο και ενα αστυνομικο
σκασιαρχειο απο το σχολειο
εκεινη την χρονια πρεπει να βγηκε η λεξη Τσοντα οταν εβαζαν για 2-3 λεπτα πορνο
και στην πορτα ηταν και ο τσιλιαδορος μην περαση κανεις μπατσος
-----------------------------------------------------------------------------------
θυμαμαι την διαφημιση της ταινιας ΗELGA ( γερμανικο ντοκ για την γεννηση παιδιου)
- για πρωτη φορα στην οθονη Αιδοιον γυναικος !!

τις Ροζ ιστοριες δεν μπορω να τις γραψω εδω μεσα ..

Γιαυτα σε αγαπάμε!!!

Ώστε οι Γερμανοί μας ανδρωσαν, γιαυτό "χρωστάμε" τώρα...

:flipout:

Στην λίθινη εποχή του 1967 είχαν αίθουσες σινεμά;
και διαφημίσεις και τσόντες ενδιάμεσα στα έργα;


Με την εύκολη πρόσβαση του ίντερνετ χάθηκαν οι θρυλικές αυτές αίθουσες που έπαιζαν 2 έργα πορνο. Υπάρχει κανένα σήμερα άραγε; και τι παίζει;
4k dolby atmos με VR?
 
Αφιέρωμα «Τάκης Κανελλόπουλος. Προορισμός: Ουτοπία»

«Οι αιώνιες αλήθειες δεν έχουν χρόνο. Μια ανθισμένη κερασιά, μια φουρτουνιασμένη θάλασσα, η δροσιά του νερού και το τραγούδι του ανέμου, θ’ αγγίζουν πάντα τους ανθρώπους, όπως τους αγγίζει η πίστη, ο έρωτας, ο θάνατος»
Τάκης Κανελλόπουλος

Για την πίστη αμφιβάλλω λίγο, αφου όλο και περισσότεροι στον πλανήτη τούτο δεν πιστεύουν σε θεούς, δαίμονες και ξωτικά.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά κα

Στην λίθινη εποχή του 1967 είχαν αίθουσες σινεμά;
οχι το 67 ...λιγο αργοτερα απο radiocity CINERAMA ξερεις ? 3 μηχανες προβολης 35´ποιο ατμος ? χα χα χα
και διαφημίσεις και τσόντες ενδιάμεσα στα έργα;
ποιος σου τα ειπε αυτα ..αυτα γινονται τωρα


Με την εύκολη πρόσβαση του ίντερνετ χάθηκαν οι θρυλικές αυτές αίθουσες που έπαιζαν 2 έργα πορνο. Υπάρχει κανένα σήμερα άραγε; και τι παίζει;
4k dolby atmos με VR?

ΟΧΙ
τοτε το πορνο ηταν σεβαστο και ιερο οι καλυτερες σπανιες μουσικες βγηκαν απο τις ταινιες αυτες
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμ

Κινηματογράφος Ομόνοια τσόντα σε 3D. Άξιζε μόνο και μόνο για τους πεντακόσιους βλοσυρούς τύπους που στο διάλειμμα κοιταζόντουσαν αμήχανα φορώντας τα άσπρα χάρτινα γιαλιά. Όλοι όμως.






Διάλογος (Αυστηρά ακατάλληλος) αυθεντικός στο Κοσμοπολίτ (αν είναι κόψτε το δεν με πειράζει)



Εξώστης "Με ποιάν γ.....στε ρε και κάνετε τόση φασαρία;
Πλατεία: Με την αδελφή σου ρε
Εξώστης: Θα κατέβω κάτω να σας πάρω π...ζα όλους.
Πλατεία: Θα πονέσουν τα χειλάκια σου

Και πάλι συγγνώμη αν θίγω κάποιων την αισθητική. Πάντως μετά από τόσα χρόνια ακόμα γελάω. (Κόψτε το ελεύθερα, μην κακοχαρακτηριστούμε κιόλας)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπ

Κινηματογράφος Ομόνοια τσόντα σε 3D. Άξιζε μόνο και μόνο για τους πεντακόσιους βλοσυρούς τύπους που στο διάλειμμα κοιταζόντουσαν αμήχανα φορώντας τα άσπρα χάρτινα γιαλιά. Όλοι όμως.






Διάλογος (Αυστηρά ακατάλληλος) αυθεντικός στο Κοσμοπολίτ (αν είναι κόψτε το δεν με πειράζει)



Εξώστης "Με ποιάν γ.....στε ρε και κάνετε τόση φασαρία;
Πλατεία: Με την αδελφή σου ρε
Εξώστης: Θα κατέβω κάτω να σας πάρω π...ζα όλους.
Πλατεία: Θα πονέσουν τα χειλάκια σου

Και πάλι συγγνώμη αν θίγω κάποιων την αισθητική. Πάντως μετά από τόσα χρόνια ακόμα γελάω. (Κόψτε το ελεύθερα, μην κακοχαρακτηριστούμε κιόλας)

απο οτι ξερω εγω γυριζοντας αυτα τα αισχρα σινεμα εχοντας ασχημο νεαρο βιογραφικο
η ομονοια και τα περισσοτερα απο αυτα δεν ειχαν εξωστη
ο διαλογος που γραφεις γινοταν με ηθοποιους - κοινο που ειχαν δει την ταινια 2-3 φορες
η ιστορια με την ρεγγα ηταν αληθινη
ειχαν ψησει ρεγγα με εφημεριδες στο σινεμα ΑΛΑΣΚΑ
σε αλλα ημουν μεσα
 
.
η ταινια της ημερας

BLACKKLANSMAN
ο Σπαικ λη παλι με τα φυλετικα του
κουραστικος 5/10

THE BALLAND OF BUSTER SCRUGGS
καθε ταινια των Κοεν δεν ξερεις τι θα δεις 8/10
 
.
η ταινια της ημερας

BLACKKLANSMAN
ο Σπαικ λη παλι με τα φυλετικα του
κουραστικος 5/10

THE BALLAND OF BUSTER SCRUGGS
καθε ταινια των Κοεν δεν ξερεις τι θα δεις 8/10

8 η μπαλαντα?
7 απο μενα (επειδη ειμαι στις καλες μου)...
Ας εχει χαρη που η τελευταια ιστορια την ανεβασε αρκετα!
 
Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης: Αφιέρωμα «Τάκης Κανελλόπουλος. Προορισμός: Ουτοπία»

Ενας πραγματικά πολύ σπουδαίος Έλληνας δημιουργός που συνομιλεί με τον κινηματογράφο του Bresson, Kurosawa, Resnais, Godard, Mizoguchi.

Ταινιάρες!
https://www.filmfestival.gr/el/movie/movie/731
https://www.filmfestival.gr/el/movie/movie/796

Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης: Αφιέρωμα στον Τάκη Κανελλόπουλο


Screen-Shot-2018-12-03-at-02-36-35.png

Takis Kanellopoulos was one of the first prominent auteurs of 'New Greek Cinema.' His 1960 documentary short 'Wedding in Macedonia,' awarded at Thessaloniki Greek Film Festival, was quite a revelation in its originality establishing a major trend for new promising film-makers who were to produce lots of compelling shorts, whether documentaries or fiction, in the years to come. However the real Kanellopoulos’ breakthrough was his debut feature film 'Ouranos' (Glory Sky / Ciel, 1963), a sad and lyrical anti-war film focusing on disenchanted soldiers returning back home. 'Ouranos,' thematically and in narrative style, was a break with anything done before - and, often, after - in the genre of war drama in Greek cinema. Though 'Observer' included 'Ouranos' in the 10 best films of 1963 and despite the many admirers of the film, among them Jean-Paul Sartre and Federico Fellini, this early gem of 'New Greek Cinema' remains virtually unknown and is unavailable in DVD or other digital format. The later oblivion of Kanellopoulos oeuvre can be largely attributed to his extremely personal, minimalist, lyrical and anti-narrative style that found no followers and went out of fashion with arthouse film aficionados early on. By 1975, one year after the collapse of 'Colonels junta,' the time when his fifth feature film 'Memories of a Sunday' was shot and screened at Thessaloniki Greek Film Festival, Kanellopoulos’ maniΓ¨re, poetic and introvert, seemed completely out of date amidst a sea of left-wing militant docs, a wave of experimental filmmaking and, above all, against the tremendous impact of Angelopoulos’ Thiasos with its heavy historical symbolism. 'Memories of a Sunday' is even more personal in tone since Kanellopoulos scripted the scenario as well (this film could be perfectly titled 'Memories of a Filmmaker'), bringing together six stories drawn from his own memories and treated with bittersweet nostalgia… The film bears a dedication in its opening frames to fellow Greek director Nikos Koundouros.

Δάσκαλε;
ειχες δει καμια ταινία του το 1962-75 ή εβλεπες σε επανάληψη την αλικη στο ναυτικό;
:p
 
Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης: Αφιέρωμα «Τάκης Κανελλόπουλος. Προορισμός: Ουτοπία»

Ενας πραγματικά πολύ σπουδαίος Έλληνας δημιουργός που συνομιλεί με τον κινηματογράφο του Bresson, Kurosawa, Resnais, Godard, Mizoguchi.

Ταινιάρες!
https://www.filmfestival.gr/el/movie/movie/731
https://www.filmfestival.gr/el/movie/movie/796

Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης: Αφιέρωμα στον Τάκη Κανελλόπουλο


Screen-Shot-2018-12-03-at-02-36-35.png



Δάσκαλε;
ειχες δει καμια ταινία του το 1962-75 ή εβλεπες σε επανάληψη την αλικη στο ναυτικό;
:p

Δεν ξέρω για τον δάσκαλο πάντως ο "Ουρανός" είναι πολύ ωραία ταινία.
 
Δεν ξέρω για τον δάσκαλο πάντως ο "Ουρανός" είναι πολύ ωραία ταινία.
και η "Εκδρομή" ειναι πολύ ωραία παρόλο που η κόπια ήταν τραγική και έχανες τα υπέροχα πλάνα της, χθες που ειδα και τις 2, δεν μπορώ να πώ ποια μου άρεσε περισσότερο...
παρα μονο οτι θα δω και τις αλλες 2 του αφιερώματος καθως και τον "Μακεδονικό γάμο"

-bye-
 
.
εμενα θα μου επιτρεψετε
στην μικρη μας κινηματογραφικη λεσχη αγ.Παρασκευης
μεθαυριο εχουμε την τιμη να καλωσορισουμε το καινουργιο μας μελος
τον Γιωργο Αρβανιτη !
 

Λίγα λόγια για τους καλλιτέχνες που ο Paul, τους έχει κατατάξει εκτός του κύκλου.
Εντός του κύκλου και πιο κοντά στο N (narrative) ειναι οσοι θέλουν και επιδιώκουν να γίνουν κατανοητοί απο το κοινό.
Αυτοί εκτός κύκλου, ειναι οσοι δεν ενδιαφέρονται να γίνουν απόλυτα κατανοητοί απο το κοινό.

Μέσα στον κύκλο υπάρχουν πολλοί, προσωπικά αγαπημένοι.. πολλες ταινίες τους, ειναι 10/10

Σε αυτούς εκτός κύκλου, μπορεί να μην έχω βάλει 10/10 και να μην τους κατανοώ απόλυτα..
αυτό ομως δεν σημαίνει οτι δεν εχω απολαύσει πολλά απο τα έργα τους οπου τα περισσότερα τα έχω βάθμολογήσει (οχι οτι έχει σημασία αλλα για να θυμάμαι αν μου άρεσαν ή όχι) 8/10 ή 9/10.

αυτοι ειναι οι
Bela Tarr,
Tsai Ming-Liang,
Michelangelo Frammartino,
Jia Zhangke,
Apichatpong Weerasethakul,
Roy Anderson,
Godfrey Reggio,
Stan Brakhage,
Michael Snow,
Lisandro Alonso.

Ενω υπάρχουν αρκετοί προς ανακάλυψη, εντός και εκτός του κύκλου!

ΥΓ δεν ξέρω αν το είδε ο Papas αλλα έχει και New Romanian Cinema..
 
In the new introduction, Schrader diagrams the larger movement by showing how well-known filmmakers move in three different directions as they push away from narrative. There are the “Surveillance Cam” filmmakers (Abbas Kiarostami), who emphasize capturing day-to-day reality. There is “Art Gallery,” cinema which is a move toward pure imagery: light and color, which can manifest itself in films that are abstract, or dream-like (Lynch). And the third direction is what Schrader refers to as Mandala, or “meditation” cinema, films that work on the viewer almost like a trance (Ozu).