Αυτό που βλέπω στην αντιμετώπιση του Λάνθιμου είναι ο κλασικός ελληνικός φθόνος, το μίσος για όσους συμπατριώτες μας έχουν πετύχει κάτι, η αγωνία μας να τους ρίξουμε στο δικό μας επίπεδο και ακόμα πιο κάτω. Κατά κάποιο τρόπο οι αντί-Λανθιμικοί είναι γνήσιοι Έλληνες-Ελληνάρες θα έλεγα.Στελακο, οταν λεω αλλοι δεν αναφερομαι στον Καουρη-Μακη.
Αναφερομαι σε ολους τους αλλους. Ο Λανθιμος εκανε κατι που δεν το εκανε κανενας αλλος.
Τον Καουρη-Μακη δεν τον αναφερα πουθενα για τις πολιτικες του αποψεις. Ο Γιοακιν ο Φοινικας τον ανεφερε μονο ως προς το αθλητικο κομματι με το οποιο εχεις κολλησει και βρηκες την ευκαιρια να μας πεις τους πολιτικους του ακτιβισμους λες και τους αμφισβητησε κανενας. Οποιος εχει τη μυγα...
Αυτο που σχολιασα εγω ειναι οτι διαβαζαμε πως ο Λανθιμος ειναι απολιτικ, δεν ασχολειται με κοινωνικα θεματα, δεν το ενα, δεν το αλλο.
Και ο ανθρωπος εκανε την κινηση που εκανε και τις δηλωσεις που εκανε. Που κανονικα οποιος ειδε τις δυο τελευταιες του ταινιες δεν επρεπε να εχει την παραμικρη αμφιβολια για τις πολιτικοκοινωνικες του ευαισθησιες (αν καταλαβαινει τι βλεπει).
Αναρωτιεμαι τωρα ποια επιχειρηματα θα χρησιμοποιουν οι χολωμενοι αντιΛανθιμικοι. Θα το γυρισουν σε εκεινο το ωραιο σου Στελιο, οτι δεν κανει ταινιες για την Ελλαδα?
Και ας τον διωχνει η Ελλαδα οταν ζηταει να γυρισει εστω και μια σκηνη εδω.