Ευτελές δίλημμα...

Νίκο ξέρω πολλούς με smart. Βλαστημάνε όλοι την ώρα και την στιγμή.
Το ίδιο παίζει και με τους μινάκηδες. Απλά δεν το λένε.
 
Νίκο για εμένα ήταν πιο απλά τα πράγματα..Οταν χρειάστηκε να αγοράσω αυτοκίνητο,επέλεξα με γνώμονα τον παρακατω πίνακα.. Μπορείς να βρεις τον Γερμανικό και τον Βρετανικό αντίστοιχο.. Τα αποτελέσματα είναι σχεδόν παρόμοια..
Μέχρι στιγμής δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα,γιατί τα προηγούμενα χρόνια τραβήχτηκα πολύ άσχημα με μια "αξιόπιστη" μάρκα..
Καλή τύχη στην επιλογή σου..

View attachment 147275
 
Smart όχι. Ποτέ. Με καμία κυβέρνηση. Ούτε αν στο κάνουν δώρο.&-

Το προσυπογραφω: Ο μεγαλυτερος αριθμος θανατων ανα μαρκα αυτοκινητου σε σταθερο αριθμο τροχαιων δυστυχηματων! Σκετο κονσερβοκουτι πανω σε 4 ροδες! Το θεμα "αξιοπιστια" ειναι δευτερευον.
 
Πριν χρόνια η Chevrolet είχε βγάλει ένα μοντέλο που στέκεται οπτικά ακόμα και σήμερα.. Το Lacetti ...Μπηκα τώρα στο car.gr και είδα αρκετά που παίζουν σε αυτήν την τιμή.. Κάτι μηχανικούς που έχω ρωτήσει για Chevrolet μου έχουν πει:Δεν σπάει δεν χαλάει.. Απλά θα τρίζει λίγο παραπάνω λόγω συναρμολόγησης..Μια ιδέα ρίχνω.. :)

Για την Ιστορία,Εγώ επέλεξα Kia..Σε μεταχειρισμένο πάντα.
 
Στο car έχει αρκετές επιλογές με μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα για Κρήτη μέχρι 3000 και μόνο απο ιδιώτη.
 
από τα 3 που λες, όχι εννοείται smart, atos ΟΚ,
για άλλο....θα έψαχνα yaris πρώτης δεύτερης γενιάς, χιουντάι ή άλλο κορεάτικο, από ευρωπαϊκό μόνο ford ή citroen ...αλλά θέλει να είναι και λίγο τύχη.
θα έλεγα να αποφύγεις μάντρα και να πάρεις μόνο από μεταχειρισμένα αντιπροσωπείας
 
Το Yaris πρώτης γενιάς θέλει μόνο τα σέρβις του..Θα σκουριάσει η λαμαρίνα αλλά οι βλάβες ειναι μηδενικές.. Το έχει ο πεθερός μου.
 
Νίκο ,σύμφωνα με τα όσα έγραψες ,οι αποστάσεις που διανύεις σε καθημερινή βάση είναι μικρές ,επομένως η οικονομία του καυσίμου δεν θα είναι τέτοια που να δικαιολογεί την αγορά ντήζελ ,με τα οικονομικά δεδομένα που θέτεις . Η σκέψη μου είναι σε κάποιο 1400 -1600 μέσα στα οικονομικά πλαίσια που θέτεις .Ιδίως 1600 θα βρείς σε πολύ καλές τιμές ,προφανώς όχι τόσο καινούργια
 
Και μενα το μυαλο μου στο Γιαρις πηγε αρχικα. Γιατι ειναι πολυ αξιοπιστο αλλα επισης στα crash test τοτε στα μεσα τελη 00ς, ηταν στην κορυφη, διπλα σε Μερσεντες και Μεγκαν. Ισως και πριν και μετα αλλα δεν τα παρακολουθησα παρα εκεινη την εποχη.

Επισης...για ενα χιλιαρικο παραπανω μπορει να κερδισεις αρκετες δεκαδες χιλαδων χιλιομετρα...

Ενα παραδειγμα απο δω στα μερη μου....σχεδον 100 000 Κμ διαφορα.

2800Ε για 225 000 Κμ
https://www.leboncoin.fr/voitures/1334922712.htm?ca=21_s

3500Ε για 133 000 Κμ
https://www.leboncoin.fr/voitures/1356693856.htm?ca=21_s

Μοντελο του 2004 με 1990Ε και 169 000 Κμ.
https://www.leboncoin.fr/voitures/1353902906.htm?ca=21_s

Εννοειται αγορα ΜΟΝΟ απο γκαραζ αντιπροσωπου αυτοκινητων. Και με εγγυηση καποιων μηνων.

Επαναλαμβανω το βαζω μονο σαν παραδειγμα για να σου δειξω οτι προσφορες υπαρχουν και να μη βιαστεις με τιποτα Σμαρτ.
 
Πρεπει να φτιαξεις μια νεα χαρτα με τις προτεραιοτητες σου αλλα και με τα απροβλεπτα που μπορει να στοιχησουν σε καθε εισαγωμενο στοιχειο.

Παραδειγμα, κοστος μετακινησης. Οι παραγοντες ειναι πολλοι και ΙΜΟ οχι απαραιτητα δεμενοι στον κυβισμο.
Οποτε πρεπει να αρχισεις να ψαχνεις στα χαρακτηριστικα των μοντελων της καταναλωση που εχει ανακοινωθει κλπ κλπ και διαφορα.
Επισης οσο πιο παλιο ειναι ενα μοντελο τοσο περισσοτερο κοστιζει σε καταναλωση.
Αμα βαλεις αυτη την παραμετρο σαν βασικη στην αναζητηση σου, η υποθεση γινεται πιο περιπλοκη.

Εγω δεν θα το εκανα γιατι τα εξοδα που μπορει να σου βγαλει το αυτοκινητο ειναι πολυ απροβλεπτα και ξεπερναει συχνα τον υπολογισμο της καταναλωσης.
 
Απάντηση: Re: Ευτελές δίλημμα...

Πέτρο πάνω απο 1200cc αποκλείεται,το ζητούμενο είναι η ελαχιστοποίηση του κόστους μετακίνησης..Κοιτάω και κάποια panda που μου αρέσουν και οπτικά.

Νίκο η διαφορά στα καύσιμα είναι πολύ μικρή ,ιδίως σε τέτοιες διαδρομές .Το Φιεστα 1.2 του 2010 καίει ελάχιστα λιγότερο από το audi 1.6 -2002 Kαι το έχω μετρήσει πολλές φορές
 
ναι αλλά έχει τέλη κυκλοφορίας

αν είναι έτσι κρατάει το φόρεστερ
 
Απάντηση: Re: Ευτελές δίλημμα...

ναι αλλά έχει τέλη κυκλοφορίας

αν είναι έτσι κρατάει το φόρεστερ

265 το χρόνο και λίγα περισσότερα ασφάλιστρα .Αυτό που έχει είναι δίλιτρο και <σφάζει> σε τέλη -φόρους κλπ,κλπ
Εσύ ξέρεις πολύ καλύτερα