Φακοί Fujinon X-mount

Με πρόλαβες.
Αυτός και αν θα πουλήσει με τιμή 450 ευρώ!
Αν έχει και κορυφαία απόδοση που θα έχει μην σου πω ότι θα τον πάρουν και όσοι δεν έχουν fuji.
 
Έχει κανείς άποψη πως τα πάει από ποιότητα εικόνας ο 50-140 σε σχέση με τον Canon 70-200 2.8;
Υπάρχει λόγος να προτιμήσει κάποιος την Fuji γι'αυτόν τον λόγο (τον φακό);
 
τα 16μμ του ειναι πολυ καλα χωρις παραμορφωσεις

koudoumas crete by Konstantinos Trachanas, on Flickr

Να ρωτήσω κάτι σαν άσχετος στο σύστημα.

Βλέπω κάποιες φωτογραφίες όπως την παραπάνω, και στα ελληνικά forum αλλά και εξωτερικού, και πέραν των ικανοτήτων του φωτογράφου που σίγουρα παίζουν τον μεγαλύτερο ρόλο, διαπιστώνω κατά μέσο όρο μια διαύγεια και μια τονικότητα που δύσκολα βλέπεις αλλού.

Έντονο contrast και βαθύ μαύρο δίχως όμως να ενοχλεί με "σκληράδα" τεχνουργήματα, όμορφο μπλε χρυσαφένιο διαυγές κίτρινο. Γενικά μια χαρακτηριστική χροιά που φαίνεται στις φωτογραφίες και όχι στα συγκριτικά πχ του dpreview όπου εκεί μπορώ να πω δεν με ενθουσιάζουν. Ωστόσο εκεί δεν παίζουν τόσο ρόλο οι φακοί τόσο όσο σε πραγματικές συνθήκες σε χαρακτηριστικά όπως πχ το flare και οι αντανακλάσεις. Κάποιες φωτό είναι σαν να έχει χρησιμοποιηθεί ποιοτικό πολωτικό φίλτρο και βλέπεις εννιαίες επιφάνεις της φύσης ουρανούς θάλασσες κλπ να εκπέμπουν ζωηρό χρώμα. Και σκεφτείτε ότι γενικά εμένα το έντονο contrast δεν είναι του γούστου μου μιας και ασχολούμαι με το βίντεο κυρίως και προτιμώ σχετικά πιο flat απεικόνηση της πραγματικότητας.

Θα ήθελα τη γνώμη σας περί αυτού, αν έχει να κάνει κυρίως με το πρόγραμμα που επεξεργάζεστα τις φωτογραφίες και το tone mapping που εφαρμόζει κατά το άνοιγμα (πχ lightroom, iridient), την ιδιαιτερότητα του αισθητήρα και των φακών, τα έτοιμα προφίλ της fuji για τις μηχανές της που εφαρμόζετε στα RAW. Σίγουρα όλα παίζουν ρόλο, αλλά μια σειρά προτερεότητας. Είναι δηλ ο συνδιασμός φακού- αισθητήρα που παρέχει δυνατότητα γι αυτό το αποτέλεσμα περισσότερο ή το συνοδευτικό software και τα προφίλ που σε "καθοδηγούν" προς τα εκεί; Αν δηλ ο φωτογράφος πάρει την ίδια ακριβώς λήψη πχ με μια Nikon, πιστεύετε ότι θα μπορέσει να φέρει το αρχείο έτσι ώστε να φθάσει στο ίδιο αποτέλεσμα;

Μάλιστα θα έλεγα ότι πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα βλέπω από fuji 1ης γενιάς xe1 x-pro1 κλπ που ναι μεν στα μάτια μου συχνά υστερούν σε απόλυτη ευκρίνεια και λεπτομέρεια αν κοιτάξεις τοπικά τις φωτό, ωστόσο σαν σύνολο μου βγάζουν μια καθαρότητα και ομοιομορφία σαν καλό film ή μεσαίο format ψηφιακή δεν ξέρω αν είναι τυχαίο.
 
ο 50-140 πρέπει να είναι φακουδάρα και σίγουρα είναι καλύτερος από τον canon στο 2.8 (τον είχα παλιότερα, εκτός αν λες τον Mark II)
πριν από μερικούς μήνες έκανα έρευνα για να τον αγοράσω και διάβασα σχεδόν όλα τα reviews που κυκλοφορούν, αλλά τελικά λόγω όγκου, βάρους και τιμής προτίμησα τον 90άρη που είναι πιο φωτεινός και πολύ πιο compact. Δεν το έχω μετανιώσει, αν και κάποιες φορές μου λείπει η ευελιξία του ζουμ. Πάντως ο 90άρης είναι ένας από τους ελάχιστους φακούς που αποδίδει τα μέγιστα τέρμα ανοιχτός

Για να κλείσω την ψαλίδα μεταξύ 35/2 και 90/2 πήρα τον 60/2.4 που βρήκα σε καλή τιμούλα. Να δούμε πώς παίζει με την Xpro2. Ελπίζω να μην απογοητευτώ. Τουλάχιστον να είναι καλός στο macro...
 
Last edited:
Δεν μπορώ να μιλήσω συγκριτικά αλλά έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος.
Εδώ έχω ανεβάσει αρκετές φωτογραφίες

https://flic.kr/p/K6okee

https://flic.kr/p/KrUdhN

Απλά είναι μεγάλος ακόμη και αν έχεις γκριπ.
Πρακτικά τον στηρίζω μόνιμα με το αριστερό χέρι και όχι ως καλύτερη τεχνική αλλά από ανάγκη.
Ίσως με την xt-2+grip να έχει καλύτερη ισορροπία.


Στάλθηκε από το ASUS_Z00AD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Να ρωτήσω κάτι σαν άσχετος στο σύστημα.

Βλέπω κάποιες φωτογραφίες όπως την παραπάνω, και στα ελληνικά forum αλλά και εξωτερικού, και πέραν των ικανοτήτων του φωτογράφου που σίγουρα παίζουν τον μεγαλύτερο ρόλο, διαπιστώνω κατά μέσο όρο μια διαύγεια και μια τονικότητα που δύσκολα βλέπεις αλλού.

Έντονο contrast και βαθύ μαύρο δίχως όμως να ενοχλεί με "σκληράδα" τεχνουργήματα, .......

Αν αφορμή για τα παραπάνω είναι η εν λόγω εικόνα πρέπει να κάνεις πλάκα ... με τόσο έμφανές sharpening halo και τόσα κλιπαρισμένα μαύρα !!
 
Χμ, η αλήθεια είναι στη μικρή παλιά ΕΙΖΟ του γραφείου δεν τα είδα αυτά που λες σε τόσο μεγάλο βαθμό, στη "καλή" όντως έχει ανεβασμένη οξύτητα. Αλλά δεν στάθηκα εκεί αν ξαναδιαβάσεις. Μίλησα για έντονο μαύρο όμορφο διαυγές μπλε κίτρινο κλπ που κατά τη γνώμη μου υπάρχουν στη φωτό. Για το χρώμα κυρίως.

Εξ'αλλου το έντονο μαύρο συνήθως είναι και κλιπαρισμένο μαύρο. Εντυπωσιάζει και στις ασπρόμαυρες που ουκ ολίγοι χρήστες fuji παράγουν νομίζω.
 
Re: Απάντηση: Φακοί Fujinon X-mount

Έχει κανείς άποψη πως τα πάει από ποιότητα εικόνας ο 50-140 σε σχέση με τον Canon 70-200 2.8;
Υπάρχει λόγος να προτιμήσει κάποιος την Fuji γι'αυτόν τον λόγο (τον φακό);

Λίγο δύσκολο να προτιμήσει κανείς Fuji για τον 50-140 και αυτό όχι λόγω ποιότητας.Συνήθως οι περισσότεροι κάνουν την αλλαγή σε ακάθρεφτες ,για να γλιτώσουν βάρος.Διαφορές υπάρχουν στο βάρος,στην τιμή ,στο βάθος πεδίου (FF vs Crop) .Αν δε σε πειράζει το μέγεθος ,μπορείς να πάρεις το συγκεκριμένο φακό χωρίς να επενδύσεις σε κάποιον prime σε αυτό το εύρος,κάνει όλες τις δουλειές.Εκτός αν είσαι pixel peeper,οπότε πας σε 90mm ,η μεγαλύτερη ευκρίνεια σε όλο το σύστημα των XF.Η εστίαση με τον 50-140 είναι παιχνιδάκι ,η σταθεροποίηση τρομερή και το must είναι x-t1 ή x-t2 με grip,γιατί Χ-Pro2=primes .


Να ρωτήσω κάτι σαν άσχετος στο σύστημα....
.

Έχει να κάνει με τα Film Simulations .Αν κατεβάσεις κάποιο Raw αρχείο ,θα δεις κάτω στο Lightroom έχει επιλογή να διαλέξεις provia,velvia ,astia κ.α. και να δεις τις διαφορές .
 
Last edited:
Σήμερα αντικατέστησα τον 18-55 με τον 16-55/2.8 :)
Κτήνος πάνω στην Χ-Τ1, απαιτεί χρήση batttery grip για να έχεις καλό πιάσιμο και ζύγισμα. Φοβερή κατασκευή, σφικτό όσο πρέπει το δακτυλίδι εστίασης, λίγο πιο σφικτό το αντίστοιχο του ζουμ, σωστά τα κλικ στην αλλαγή του διαφράγματος. Θα ακολουθήσουν δείγματα οσονούπω
 
Σήμερα αντικατέστησα τον 18-55 με τον 16-55/2.8 :)
Κτήνος πάνω στην Χ-Τ1, απαιτεί χρήση batttery grip για να έχεις καλό πιάσιμο και ζύγισμα. Φοβερή κατασκευή, σφικτό όσο πρέπει το δακτυλίδι εστίασης, λίγο πιο σφικτό το αντίστοιχο του ζουμ, σωστά τα κλικ στην αλλαγή του διαφράγματος. Θα ακολουθήσουν δείγματα οσονούπω

Καλοριζικος!!
 
o 60mm/2.4 κέρδισε με ευκολία τον τίτλο του πιο αργού (σε εστίαση) φακού που έχω πιάσει στα χέρια μου, ακόμα και πάνω στην Xpro2. Παρόλ'αυτά φαίνεται να είναι καλός οπτικά, από μερικές φωτογραφίες που πρόλαβα και τράβηξα.
 
Καλορίζικος, περιμένουμε εντυπώσεις (και φωτό φορεμένο στην X-E2 να απογοητευτούμε απο το μέγεθος να μην μας μπαίνουν ιδέες :afro:)
 
Χαχχααα ευχαριστώ, θα το κάνω μόλις ευκαιρήσω αλλά ..δεν παίζει το σενάριο με την ΧΕ2, είναι κτήνος ο 16-55