Φακοί Sony e-mount

Ε ειχε θεμα τοτε τι να κανουμε . Ολα ειναι θεμα χρονου προφανως και επενδυσεων.

Το διορθωσε μετα χρονια και περασε πρωτη στην κουρσα των Mirrorless και τωρα βγαζει επιτελους και κορυφαιους φακους τελε που της ελειπαν απο την γκαμα της για να ικανοποιησει τους επαγγελματιες που λιμναζαν ακομα στις Nikon/Canon.

Ετσι ειναι στην αγορα οποιος προσαρμοζεται και επενδυει παιρνει στην αγορα το μεριδιο που του αξιζει.

Το ιδιο δεχτηκε κριτικες η canon με την απουσια σημαντικων τεχνολογιων στην πρωτη της mirrorless, το διορθωσε και οι πωλησεις της εκτοξευτηκαν.
Αν διορθωσει και το θεμα των 3rd party φακων θα παει ακομα καλυτερα.

Το ιδιο δεχτηκε κριτικες και η Nikon, προσαρμοστηκε βελτιωθηκε σε θεαματικο βαθμο ανοιξε καπως την γκαμα των φακων της, αγορασε την RED, επενδυει και αυτο θα της βγει μονον σε καλο.
 
Last edited:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

This Lens Was Made Just For Me | Sony 50-150mm f/2 GM​

Jason Vinson


 


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Trust Me, You Want This Lens | Sony 16mm F1.8 Review​

Dan Watson
 
Παρουσιάστηκε ο νέος μάκρο της Σονυ, στα 100 χιλιοστά αντι των 90 του προγόνου του.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
Καλύτερη εστιακη (για μενα) και παίρνει και πολλαπλασιαστή και σταθεροποίηση και στον αξονα Ζ!

  • Mount: Sony E-mount (full-frame)
  • Focal length: 100 mm
  • Maximum aperture: F2.8
  • Magnification: 1.4× native, up to 2.8× with teleconverters
  • Minimum focus distance: 0.26 m
  • Optical construction: 17 elements in 13 groups (2 XA, 2 ED)
  • Aperture: 11 blades, circular
  • Autofocus: 4 XD linear motors, floating focus system
  • Stabilization: Optical SteadyShot, coordinated with IBIS
  • Controls: AF/MF ↔ Full MF sliding ring, full-time DMF switch, focus mode switch, focus limiter, aperture ring with click/de-click and iris lock, OSS switch, two focus-hold buttons
  • Filter diameter: 67 mm
  • Dimensions/weight: Ø81.4 × 147.9 mm, 646 g


Attaching either the Sony 1.4x or 2x teleconverters to the lens enables even greater magnification ratios (2:1 and 2.8:1). Furthermore, the teleconverters also allow for longer working distances at 1:1 and 1.4:1 magnification ratios, which can be particularly helpful when working with certain lighting setups or photographing sensitive subjects, such as insects.


With the 1.4x teleconverter attached, the macro lens becomes a 140mm f/4 prime capable of 2:1 magnification. Meanwhile, with the 2x teleconverter, Sony shooters get a 200mm f/5.6 macro lens with 2.8:1 magnification, which is dramatic.
5.-ILCE-1M2_DSC01089-SEL100M28GM_x1.4-1536x1024.jpg


4-1.jpg




 
Πολύ δυνατό κομμάτι, κρίμα που είναι στα 100 και όχι στα 150 ή 180 όπως ο Zuiko 90 (ο οποίος τώρα είναι ο καλύτερος μάκρο στην αγορά κατ' εμέ).
Εκεί που ξεχωρίζει ο νέος Sony από ότι είδα στο review του G.Laing είναι το clutch, το οποίο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε τέτοιους φακούς.
Μεγάλη διαφορά στο πεδίο που με μια κίνηση ενός χεριού έχεις τον έλεγχο σε ΑF/MF, αλλά και στο φόκους.
Το 1.4Χ και κυρίως η δυνατότητα για tele είναι κάτι πάρα πολύ χρήσιμο.
 
Πολύ δυνατό κομμάτι, κρίμα που είναι στα 100 και όχι στα 150 ή 180 όπως ο Zuiko 90 (ο οποίος τώρα είναι ο καλύτερος μάκρο στην αγορά κατ' εμέ).
Εκεί που ξεχωρίζει ο νέος Sony από ότι είδα στο review του G.Laing είναι το clutch, το οποίο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε τέτοιους φακούς.
Μεγάλη διαφορά στο πεδίο που με μια κίνηση ενός χεριού έχεις τον έλεγχο σε ΑF/MF, αλλά και στο φόκους.

Ηθελες 150/180 και να παιρνει και 1,4x?

Bλεπουν καλα τα νεα παιδια ε ? ;)
 
Ηθελες 150/180 και να παιρνει και 1,4x?

Bλεπουν καλα τα νεα παιδια ε ? ;)
Για μαμούνια (ιδίως πορτραίτο σε ώρες που δεν είναι το μαμούνι τ'ανάσκελο από το κρύο) θα έλεγα ότι είναι πάρα πολύ χρήσιμο.
Στα 2-3Χ ή παραπάνω θέλεις απόσταση, όπως και να έχει.
Επίσης για να μην έχεις σκιές και να μην κάνεις τόσα ακροβατικά για κάδρο.

Γενικά η απόσταση βοηθάει πολύ στα περισσότερα (όχι όλα φυσικά για αυτό και καλό είναι να έχεις νορμάλ μάκρο καβάτζα).

Τώρα τη παλεύω με Raynox 250 και δυστυχώς είναι μια μεσοβέζικη λύση. Ένας σαν το Sony ή το OM Zuiko θα ήταν ταμάμ.
 


As part of the G Master universe, the 100mm f2.8 Macro is said to deliver “a standard of peak performance” that is expected from lenses in this portfolio. The 100mm is a successor to the 90mm f2.8 Macro, which was launched by Sony in 2015. So, in a way, this optic is a first lens in a long time for their mirrorless series. With a teleconverter, the 100mm Macro can offer magnification up to 2.8x. Here is a quick look at its specs:

  • Angle of View (35mm): 24°
  • Angle of View (APS-C): 16°
  • 35mm Equivalent Focal Length (APS-C): 150 mm
  • Format: 35mm full frame
  • Lens Groups / Elements: 13–17
  • Maximum Aperture: f2.8
  • Minimum Aperture: f22
  • Aperture Blades: 11
  • Circular Aperture: Yes
  • Maximum Magnification Ratio: 1.4×
  • Minimum Focus Distance: 0.26 m (0.86 ft)
  • Filter Diameter: 67 mm
  • Image Stabilization (SteadyShot): Optical SteadyShot
  • Weight: 646 g (22.8 oz.)
  • Dimensions (D x L): 81.4 × 147.9 mm (3-1/4 × 5-7/8 in.)
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Παρουσιάζουμε τον φακό Sony FE 100mm F2.8 Macro GM OSS | Φακός μακροφωτογραφίας πλήρους καρέ​


Sony Greece