Ε ειχε θεμα τοτε τι να κανουμε . Ολα ειναι θεμα χρονου προφανως και επενδυσεων.
Το διορθωσε μετα χρονια και περασε πρωτη στην κουρσα των Mirrorless και τωρα βγαζει επιτελους και κορυφαιους φακους τελε που της ελειπαν απο την γκαμα της για να ικανοποιησει τους επαγγελματιες που λιμναζαν ακομα στις Nikon/Canon.
Ετσι ειναι στην αγορα οποιος προσαρμοζεται και επενδυει παιρνει στην αγορα το μεριδιο που του αξιζει.
Το ιδιο δεχτηκε κριτικες η canon με την απουσια σημαντικων τεχνολογιων στην πρωτη της mirrorless, το διορθωσε και οι πωλησεις της εκτοξευτηκαν.
Αν διορθωσει και το θεμα των 3rd party φακων θα παει ακομα καλυτερα.
Το ιδιο δεχτηκε κριτικες και η Nikon, προσαρμοστηκε βελτιωθηκε σε θεαματικο βαθμο ανοιξε καπως την γκαμα των φακων της, αγορασε την RED, επενδυει και αυτο θα της βγει μονον σε καλο.
It’s been a while since I’ve used a lens that felt like a must-have. That's because most lenses have simply been upgraded versions of past offerings. But this lens is different. The first reason this lens is different is simply because it's the first of its kind—the very first 50-150mm f/2 lens...
Choosing a wide angle lens is usually a balancing act between cost and performance. An excellent lens can transform your shots, while a disappointing one can hold your creativity back. Coming to you from Dan Watson, this insightful video breaks down the Sony FE 16mm f/1.8 G lens. At $799, it's...
fstoppers.com
Trust Me, You Want This Lens | Sony 16mm F1.8 Review