Φακοί Tamron

Απάντηση: Tamron 17-50 f2.8 BIM Vs Sigma 18-50 f2.8 HSM

Τσαμπάζης Νικόλαος;1238285....Όταν λέμε μάπα τι ακριβώς κάνει;[/QUOTE said:
Συνήθως αστοχία στην εστίαση, ελαφρώς φλού εικόνες.
Οι φωτογραφίες πάσχουν απο οξύτητα. Οι πρώτες εκδόσεις του Sigma 10-20 f/4-5,6 είχαν ακριβώς αυτό το πρόβλημα, έτυχε και σε μένα και τον άλλαξα.
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Θα ηθελα να ρωτησω , επειδη αυτη τη περιοδο ψαχνω ενα ζοομ φακο 70-200 (περιπου) που να εχει οσο το δυνατο μεγαλυτερο και ΣΤΑΘΕΡΟ διαφραγμα (2,8 - 4).
Μ ενδιαφερει κυριως για βιντεο, αρα η ταχυτητα του focus δεν με νοιαζει, αφου θα γινεται χειροκινητα.

Αυτο που μ ενδιαφερει κυριως , ειναι να ειναι Parfocal , δηλ. να κραταει το σημειο εστιασης οταν αλλαζεις εστιακη αποσταση.

Αν δηλ. ζοομαρω στα 200mm kai εστιασω πχ σ ενα προσωπο, αν κανω zoomout να ειναι και παλι το αντικειμενο εστιασμενο.

Εχω ακουσει οτι μπορει ο Tamron 70-200 και Canon 70-200 f/4 να ειναι parfocal, αλλα δεν ειναι κανεις σιγουρος.
Μηπως θα ηταν ευκολο καποιος που εχει ton Tamron , ή τον sigma 70-200 f2.8 ή τον απλο Canon 70-200 φ/4 (οσι IS) να κανει αυτο το τεστ ?
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Θα το ελέγξω το βράδυ, να σε πω. Για τον Τάμρον.

Λέγεται ότι στα 200mm ο Τάμρον έχει πραγματικό διάφραγμα 1/3 του στοπ λιγότερο (δλδ φ/3.2). Βέβαια δεν φαίνεται στις ενδείξεις, απλώς το βλέπεις στις ταχύτητες.
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

80-200 nikon 2.8D ED μεταχειρισμενος με τα 2 δαχτυλιδια κοντα στα 750-800Ε(αυτος που πουλιεται και τωρα) η ταμρον 70-200 2.8 στα 600Ε καινουργιος ;
τι λετε ;η αληθεια ειναι οτι απο δοκιμες εχω ερωτευτει τον 80-200 και στα 2.8 τα πηγαινει πολυ καλα.Γενικοτερα συγκρινεται και με τον 70-200 VR σε ποιοτητα

Οπως επισης εχω δοκιμασει και τον ταμρον 90αρη 2.8 που και αυτος στα 2.8 με αφησε ικανοποιημενο.
τι λετε ;
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Εχω ακουσει οτι μπορει ο Tamron 70-200 και Canon 70-200 f/4 να ειναι parfocal, αλλα δεν ειναι κανεις σιγουρος.
Μηπως θα ηταν ευκολο καποιος που εχει ton Tamron , ή τον sigma 70-200 f2.8 ή τον απλο Canon 70-200 φ/4 (οσι IS) να κανει αυτο το τεστ ?

Τον δοκίμασα, ο Ταμρον είναι parfocal.
Αλλά, για τη χρήση που τον θέλεις, να λάβεις υπόψη σου ότι η βόλτα του δαχτυλιδιού εστίασης είναι όλη κι όλη 90 μοίρες (1/4 στροφής δλδ). Βέβαια το δαχτυλίδι είναι μεγάλο. Μην περιμένεις τπτ χορταστικό δλδ, όπως οι περίπου 270 μοίρες του MC Sonnar 180/2.8. Βέβαια εκεί εστιάζεις... και εστιάζεις...
Έτσι βέβαια είναι οι περισσότεροι AF φακοί.
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

80-200 nikon 2.8D ED μεταχειρισμενος με τα 2 δαχτυλιδια κοντα στα 750-800Ε(αυτος που πουλιεται και τωρα) η ταμρον 70-200 2.8 στα 600Ε καινουργιος ;
τι λετε ;η αληθεια ειναι οτι απο δοκιμες εχω ερωτευτει τον 80-200 και στα 2.8 τα πηγαινει πολυ καλα.Γενικοτερα συγκρινεται και με τον 70-200 VR σε ποιοτητα

Οπως επισης εχω δοκιμασει και τον ταμρον 90αρη 2.8 που και αυτος στα 2.8 με αφησε ικανοποιημενο.
τι λετε ;

Γιατί θέλεις ένα τέτοιο φακό; Σου χρειάζεται απαραίτητα το AF? Θέλεις να σου στείλω τον Sonnar (αυτόν που είχε μαζί του και ο ncups) με τον αντάπτορα για Nikon για να δεις τα πράγματα με άλλο μάτι;
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Τον δοκίμασα, ο Ταμρον είναι parfocal.
Αλλά, για τη χρήση που τον θέλεις, να λάβεις υπόψη σου ότι η βόλτα του δαχτυλιδιού εστίασης είναι όλη κι όλη 90 μοίρες (1/4 στροφής δλδ). Βέβαια το δαχτυλίδι είναι μεγάλο. Μην περιμένεις τπτ χορταστικό δλδ, όπως οι περίπου 270 μοίρες του MC Sonnar 180/2.8. Βέβαια εκεί εστιάζεις... και εστιάζεις...
Έτσι βέβαια είναι οι περισσότεροι AF φακοί.

Σ ευχαριστω... τουλαχιστον εχω εναν υποψηφιο parfocal.
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Γιατί θέλεις ένα τέτοιο φακό; Σου χρειάζεται απαραίτητα το AF? Θέλεις να σου στείλω τον Sonnar (αυτόν που είχε μαζί του και ο ncups) με τον αντάπτορα για Nikon για να δεις τα πράγματα με άλλο μάτι;

προχθες πηγα σε θεατρο για φωτογραφιες.
Δε μπορω να σκεφτω πως θα σημαδευα τους χορευτες με MF εστιαση....!
γιαυτο AF φακο και AF-C ρυθμιση
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Για βιντεο τον θελω, οχι φωτογραφιες.
Αληθεια, υπαρχει κανενας παλιος manual (και μεταχειρισμενος μου κανει) , οποιασδηποτε μαρκας, με σταθερο διαφραγμα και παραπλησια εστιακη αποσταση (70-200) ?
Και tamron επισης ....
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Για βιντεο τον θελω, οχι φωτογραφιες.
Αληθεια, υπαρχει κανενας παλιος manual (και μεταχειρισμενος μου κανει) , οποιασδηποτε μαρκας, με σταθερο διαφραγμα και παραπλησια εστιακη αποσταση (70-200) ?
Και tamron επισης ....

ΟΙ ΝΙΚΟΝ AIS 80-200 4.0 φεύγουν στα 60 ευρώ....
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Καλύτερα ο "beercan" 70-210/4 της Canon (για EOS εννοείται). Οι παλιοί mf 70-200/2.8 φεύγουν αρκετά και είναι ασύμφοροι. Όταν κυκλοφορούσαν τους θεωρούσαν καθαρά επαγγελματικούς φακούς, μάλλον γι' αυτό.
Εάν δεν τον θέλεις αποκλειστικά για βίντεο, καλύτερα να πάρεις έναν AF.
Αλλιώς, μπορείς να ψάξεις στο ebay και για τον Vivitar Series 1, 70-210/3.5. Οι δύο πρώτες εκδόσεις του ήταν κατασκευής Kiron και Tokina. Έχω την τρίτη έκδοσή του και πιο περιζήτητη, κατασκευής Komine, αλλά δεν είναι σταθερού διαφράγματος (είναι 2.8-4).
Πχ αυτός είναι κατασκευής Kiron (το ξεχωρίζεις από τα πρώτα 2 ψηφία του σειριακού)
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Καλύτερα ο "beercan" 70-210/4 της Canon (για EOS εννοείται). Οι παλιοί mf 70-200/2.8 φεύγουν αρκετά και είναι ασύμφοροι. Όταν κυκλοφορούσαν τους θεωρούσαν καθαρά επαγγελματικούς φακούς, μάλλον γι' αυτό.
Εάν δεν τον θέλεις αποκλειστικά για βίντεο, καλύτερα να πάρεις έναν AF.
Αλλιώς, μπορείς να ψάξεις στο ebay και για τον Vivitar Series 1, 70-210/3.5. Οι δύο πρώτες εκδόσεις του ήταν κατασκευής Kiron και Tokina. Έχω την τρίτη έκδοσή του και πιο περιζήτητη, κατασκευής Komine, αλλά δεν είναι σταθερού διαφράγματος (είναι 2.8-4).
Πχ αυτός είναι κατασκευής Kiron (το ξεχωρίζεις από τα πρώτα 2 ψηφία του σειριακού)

Δεν ξέρω για τον 70-210 4.0 αλλά ο 70-210 3.5-4.5 είχε κάποιο πρόβλημα με την ισορροπία του χρώματος και ιδιαίτερα με το κοντράστ. Καλός για πρόσωπα (τα έβγαζε κάπως χλωμά) αλλά για τοπίο ήταν πολύ μέτριος.

Ο vivitar πρέπει να είναι πολύ καλή περίπτωση.....
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Πάντως δεν αποκλείεται με την άνθιση της αγοράς των video-dslr's να αναζωπυρωθεί και το ενδιαφέρον για τους παλιούς χειροκίνητους φακούς.
Ωστόσο το πράγμα δυσκολεύει εάν μιλάμε για ζουμ φακούς, οι οποίοι έχουν εξελιχθεί μόνο σχετικά πρόσφατα. Πριν το '80 δεν τους θεωρούσαν σοβαρούς και ποιοτικούς φακούς για επαγγελματική χρήση.
Αλλά για σταθερούς χειροκίνητους, το πράγμα αλλάζει.
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Πάντως δεν αποκλείεται με την άνθιση της αγοράς των video-dslr's να αναζωπυρωθεί και το ενδιαφέρον για τους παλιούς χειροκίνητους φακούς.
Ωστόσο το πράγμα δυσκολεύει εάν μιλάμε για ζουμ φακούς, οι οποίοι έχουν εξελιχθεί μόνο σχετικά πρόσφατα. Πριν το '80 δεν τους θεωρούσαν σοβαρούς και ποιοτικούς φακούς για επαγγελματική χρήση.

Δεν ειναι ποιοτικοι συνηθως οι ζουμ.

Για να παρεις τωρα πχ ενα σοβαρο ζουμ για κινηματογραφικη χρηση πρεπει να πληρωσεις πανω απο 60.000

Απεναντιας εκει που πιστευα οτι η χρηση DSLR στην κινηματογραφικη βιομηχανια θα εκανε τους παλιους χειροκινητους φακους περιζητητους και λογω κοστους και λογω ποιοτητας συμβαινει το αντιθετο.

Αρχισαν να επιζητουν ολοενα και πιο πολυ την χρηση AF για να ειναι πιο γρηγορα τα γυρισματα και ειμαι βεβαιος οτι στα επομενα μοντελα θα ειναι δυνατη η χρηση αυτοματης εστιασης και κατα την ληψη.

Ειναι απο τα σημεια που θα εστιασουν στην κυριολεξια οι μηχανικοι σχεδιασης.
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Το ζουμι και το ενδιαφερον δεν ειναι (ακομη) στο κινηματογραφο, αλλα στα διαφημιστικα και στις μικρου μηκους.
Εκει μια χαρα ειναι οι zoom φακοι (εγω χρησιμοποιησα σε ενα γυρισμα τον Canon IS 24-105 L με αριστα αποτελεσματα).
Μη ξεχνατε οτι μιλαμε για βιντεο και οχι για φωτογραφια, οποτε η αποδοση ετσι κι αλλιως θεωρειται δεδομενη (το βιντεο χρησιμοποιει το 1/4 του αισθητηρα και της αναλυσης).
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Από άποψη ανάλυσης δεν θα πρέπει γενικώς να υπάρχει πρόβλημα, μεταξύ οπτικών μιας άλφα κατηγορίας εννοείται, γιατί ακόμη και σε παλιούς αισθητήρες 6mp φαινόταν η διαφορά μεταξύ μετριών και καλών φακών (αν και όχι οι διαφορές μεταξύ κορυφαίων οπτικών).

Από εκεί και πέρα υπάρχουν και παράγοντες όπως οι χρωματικές εκτροπές, το κόντραστ και η γεωμετρία που σίγουρα παίζουν τον ρόλο τους. Και ασφαλώς τα καθαρά φυσικά μεγέθη, όπως το άνοιγμα του διαφράγματος και πόσο ρηχό βάθος πεδίου μπορεί να δώσει ο φακός.
 
Re: Tamron SP AF 70-200/2.8, σύντομη παρουσίαση

Για παραδειγμα αναφερω τη συγκριση (για βιντεο παντα) μεταξυ του Tamron 28-75mm f/2.8 kai Canon 24-70 L f/2.8 ,με ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα τιμης αλλα αμελητεας στο βιντεο.
Εφοσον δεν μας ενδιαφερει η εστιαση καθολου , η αποδοση ειναι παραπλησια, μικρες χρωματικες διαφορες δεν εχουν καμια σημασια, αφου ετσι κι αλλιως τραβαμε FLAT και μετα πεφτει πολυ colour grading.

Σε προσφατη δουλεια που ετυχε να χρησιμοποιησουμε και τους 2, δεν ειδα καμια σημαντικη διαφορα, μονο που ο Canon ειχε λιγο καλυτερη αισθηση στο focus ring... οποτε γλυτωνουμε και πολλα χρηματα.