Φακός/φώς για ποδήλατο

Απάντηση: Re: Φακός/φώς για ποδήλατο

ασε ναι ήταν love at first sight! την ίδια μερα που τα πήραμε, προχθές δηλαδή, πήγαμε μεχρι ραφίνα και εκστασιάστηκα! :p απο τότε βρέχει :argue:



ευχαριστώ! πολύ χρήσιμα λινκ! τι λες για αυτόν http://www.intl-outdoor.com/lxp-186...t-p-412:f7f6acce44f5033c835d240026f06dcc.html
με OP reflector και το neutral white? έχει ήδη 7135 driver με 5 chips και βγαίνει στα 23 ?

τελικα το φακουδάκι είναι άψογο! χρώμα και δέσμη ειναι τέλεια για το ποδήλατο, όπως επίσης και η αυτονομία (1.5ώρα χθες και γυρνώντας σπίτι ήταν ακόμα στο high mode)

beamshots στον παράδρομο της Α.Ο.

attachment.jpg
 
Επειδή το νήμα είναι σχετικά παλιό θα ξανακάνω την ερώστησ.

Ποιο φακό μέχρι 40 Ευρώ να πάρω για το ποδήλατο του μικρού?
 
Μάλλον βρέθηκε δοκιμαστής! Λέω να το πάρω κι αν δεν μου αρέσει το βάζω στο πδήλατο της γυναίκας μου ή του μικρού. :flipout: Επίσης περιμένω και μια βασούλα για να μοντάρω τον Blackshadow Terminator στο ποδήλατο οπότε θα μπορώ να έχω και τα δυο πάνω αν θέλω έξτρα φως, που δεν θα θέλω αλλά λέμε τώρα.

Πάντως πολύ σημαντικό στα ποδήλατα είναι το πίσω φως κι εκεί προσανατολίζομαι σε αυτό:

MJ818-and-orings.jpg


Μαζί με το battery pack του πάει στις 60 λίρες περίπου με μεταφορικά και είναι από τα πλέον φωτεινά εκτός κάποιων Dinote που ανεβαίνουν ακόμα περισσότερο σε κόστος.

Το πουλάνε και σκέτο head στις 25 λίρες συν μεταφορικά (10) αλλά θες 4χ18650 battery pack ή αν έχεις κι άλλο φως Magicshine το συνδέεις στο δικό του battery pack. Εναλλακτικά παίρνεις και όποιο άλλο θες.
Αυτό που με χαλάει στα έτοιμα packs που έρχονται με αυτά τα φώτα είναι οι φορτιστές τους που είναι της πλάκας και φυσικά δεν κάνουν balancing που για εμένα είναι πολύ σημαντικό όταν δουλεύεις πολλές 18650 μαζί.

Για την ώρα λοιπόν θα δοκιμάσω το Trustfire και θα πάρω καλά φώτα για πισω τα οποία φαίνονται την ημέρα καλά και στα 3 ποδήλατα της οικογένειας γιατί πάνω απ'όλα η ασφάλεια.

Επίσης θα δοκιμάσω και μια "πατέντα" για δυνατό πίσω φως με αυτό: http://www.fasttech.com/products/1189401

Για να δούμε!
 
Α να σημειώσω κάτι για το trail light που έβαλα παραπάνω της Magicshine κατόπιν έρευνας. Αν και γενικά είναι πολύ καλό η πλακέτα που έχει μέσα του δεν είναι στηριγμένη καθόλου και όπως περιστρέφεις το μαγνητικό διακόπτη περιστρέφεται και αυτή και κάποια στιγμή κόβονται τα καλώδια τροφοδοσίας. Η λύση είναι απλή, το ανοίγεις και την στερεώνεις με θερμόκολα πριν αρχίσεις να το χρησιμοποιείς αλλιώς κάποια στιγμή θα χαλάσει.
 
To Fandyfire έρχεται μαζι και το Magicshine back light το οποίο το πήρα σκέτο γιατί θα το συνδέσω σε δικό μου (14400mah) battery pack από Sanyo Cells που μάλλον θα δέσει και το Fandyfire πάνω μιας και είναι υπέραρκετό και για τα δυο. Φαντάζομαι οι μπαταρίες που στέλνουν θα είναι της πλάκας.
 
http://www.kaidomain.com/product/details.S020108

εχω 2 με αλλαγμένη πλακέτα για να είναι σταθερο το Output και χωρίς flicker στο Low modes. Όπως και να χει, και χςρισ τη μετατροπη που έκανα ειναι ενας αξιόλογος φακός σε τιμή χωμα.


Αυτό περιμένω αλλά μπερδεύτικα από τα πολλά που είδα και έγραψα Fandyfire. Σήμερα ξεκίνησε το ταξίδι του και μόλις έρθει θα γράψω εντυπώσεις και θα βάλω beamshots.
 
To Trustfire D009 εφθασε. Όπως ανέφερα και σε άλλο νήμα ροσοχή! Ο φορτιστής (τι φορτιστή δηλαδή) δεν έχει ευρωπαϊκό βύσμα οπότε αν θέλει κανείς να τον χρησιμοποιήσει θέλει αντάπτορα. Βασικά δεν είναι καν φορτιστής αλλά απλά μετασχηματιστής χωρίς και δεν πιστεύω να έχει καμια πλακέτα με αλγόριθμους φόρτισης μέσα. Επίσης είναι μόνο 350ma που σημαίνει ότι για παράλληλα τοποθετημένα στοιχεία στο battery pack είναι χαμηλά. Προσωπικά δεν θα τον χρησιμοποιήσω ούτως ή άλλως αλλά αν το πάρει κανείς να το ξέρει. Στο φως θα βάλω άλλο battery pack ποιοτικό το οποίο βέβαια κόστισε πιο πολύ από το φως ($75) αλλά καμία σχέση.

Το συγκεκριμένο το δοκιμάω αυτή τη στιγμή "out of the box" σε αποφόρτιση 2.5amp (είναι 7.4volt) να δω τι mah θα βγάλει. Ίσως του κάνω 2-3 κύκλους πριν το μετρήσω για τελικό συμπέρασμα. Για τη συνδεσή του στον icharger χρησιμοποιώ custom connector με banana plugs που έφτιαξα μόνος μου.
 
Αυτό περιμένω αλλά μπερδεύτικα από τα πολλά που είδα και έγραψα Fandyfire. Σήμερα ξεκίνησε το ταξίδι του και μόλις έρθει θα γράψω εντυπώσεις και θα βάλω beamshots.

Καλησπέρα Jargon, τελικά πήρες το UltraFire UF-2100 απο kaidomain? Πώς σου φαίνεται ? Σκέφτεσαι να κάνεις την "αναβάθμιση" με αυτό το chip http://intl-outdoor.com/amc71358-5mode-circuit-board-nanjg-105c-28a-p-216.html ή και αυτό http://intl-outdoor.com/amc71356-5mode-circuit-board-nanjg-105c-p-536.html που είναι "έτοιμο" στα 2.1 amps ποιο συνετό για το σώμα του φακού.
 
Το Trustfire D009 από fasttech πήρα και από φως είναι πολύ δυνατό. Λέει 2000 Lumens και σχεδόν τους πιστεύω αλλά θα καταθέσω τελική άποψη μόλις το δω δίπλα δίπλα με τον Blackshadow Terminator που βγάζει σίγουρα πάνω από 3.100 Lumens μετρημένα στο high και 1600 περιπου στο MID. To Trustfire έχει τρελό flood λίγο που το άναψα πάντως και πολύ φως. Μου έκαν πολύ καλή εντύπωση και για τα 50 Ευρώ που έχει είναι φοβερή κατασκευή αλλά μένει να τεστάρω το θέμα ζέστης.

Στο high ζεστένεται (μέσα στο σπίτι χωρίς αέρα) στο δεκάλεπτο, στο MID στα 20 λεπτά και στο LOW (1 LED) δεν βλέπω να έχει καθόλου θέμα. Η μπαταρία είναι λίγο πάνω από 4,000 Mah 7.4V (8.4) αλλά όπως είπα δεν θα βάλω αυτήν γιατί έχω πολύ καλύτερη και μεγαλύτερη ενώ θέμα έχει και ο φορτιστής που είναι της πλάκας.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι και το κουμπί που έχει για το τιμόνι είναι από αλουμίνιο μασιφ και γενικά φαίνεται πολύ καλή κατασκευή σε όλα τα σημεία. Φυσικά δεν έχω δει τα ηλεκτρονικά αλλά δεν σκοπεύω να το ανοίξω (ακόμα).

Μόλις το δοκιμάσω έξω στο δρόμο δίπλα στον Blackshadow Terminator (και τον ΕΑ4 με XM-L2) θα βγάλω και φωτογραφίες (αν τις πετύχω).
 
Για να πω την αληθεια, δεν εχω δει την αναγκη να εχω φακο στο ποδηλατο πανω απο 100-150 πραγματικα λουμενς.
Επισης, η αξιοπιστια που πηγαζει και απο την απλοτητα ενος φακου ειναι πολυ σημαντικος παραγοντας για μενα.

Γιαυτο εχω καταληξει σε εναν 1xAA, Fenix LD10..:))
 
Απάντηση: Re: Φακός/φώς για ποδήλατο

Για να πω την αληθεια, δεν εχω δει την αναγκη να εχω φακο στο ποδηλατο πανω απο 100-150 πραγματικα λουμενς.
Επισης, η αξιοπιστια που πηγαζει και απο την απλοτητα ενος φακου ειναι πολυ σημαντικος παραγοντας για μενα.
Γιαυτο εχω καταληξει σε εναν 1xAA, Fenix LD10..:))

Κι ομως φίλε Χιώτη, υπάρχουν σημεια (και διαδρομές) οπου χρειάζονται ικανές ποσότητες φωτός και (μερικές φορές και) για μεγάλη διάρκεια...!

Εγω που χρησιμοποιώ (-ουσα, μέχρι νεωτέρας) τον ZL SC600 με τα 750/500 lumens σε βραδυνές διαδρομές,
υπήρχαν στιγμές που τον έσβηνα / ξανα-άναβα για να πάω (πάλι) στα 750 (λόγω auto drop στο 5λέπτο...)

Τωρα, περι απλοτητας, οι καθαρά "ποδηλατικοί" φακοί δεν είναι εντελώς απλοι, αφου έχουν μερικά κόλπα (πχ διακόπτης στο τιμόνι!)
 
Αν μπεις σε φορουμ με ποδήλατα και τους πεις να βάλουν φακό σου λένε ότι αυτά είναι μεσοβέζικες λύσεις. Αυτοί βέβαι κάνουν καταβάσεις με ποδήλατα μέσα στη νύχτα και φοράνε 2000 Lumens στο τιμόνι κι άλλα τόσα στο κράνος (για να στρίβει το φως με το τιμόνι). Υπάρχουν πολλά που δεν κάνει ένας απλός φακός για τη δική τους χρήση από το Run-Time με υψηλά Lumens σε rides που διαρκούν 4-6 ώρες και απαιτείται battery pack, έως το beam profile που είναι τελείως διαφορετικό.

Π.Χ. H exposure έχει αισθητήρα ταχύτητας σε κάποιο από τα φώτα της που είναι και προγραμματιζόμενο πλήρες μέσω PC και αυξομιώνει τη φωτεινότητα αναλόγως της ταχύτητας για εξοικονόμιση ενέργειας.

Τέλος πάντων, μιλάμε για ανθρώπους που το ποδήλατο (mountain) και οι καταβάσεις είναι είτε η δουλειά του ή η μεγαλύτερη λόξα τους. Για νορμαλ χρήση και μέσα σε πόλη όπου έχει φώτα σαφώς και δεν χρειάζονται όλα αυτά και το σημαντικότερο είναι το tail light για λόγους ασφαλείας.

Η Philips έχει επίσης ωραία φώτα για ποδήλατα και τα έχω βάλει στο στόχαστρο. Το beam profile τους δε είναι αυτοκινήτου.


PHILIPS_LBL_HIGH2.jpg

beam_comparison_large.jpg

xe49l6_beam_80lux-hires_small1.jpg

led-bike-light-philips-80-lux-schwarz.jpg


Είναι κατασκευασμένα ώστε να τηρούν προδιαγραφές κυκλοφορίας σε Γερμανικούς δρόμους (δεν επιτρέπεται να βάζεις ότι να'ναι) και να μην ενοχλούν τα υπόλοιπα οχήματα. Αυτό για έναν φακό flood είναι πρόβλημα ενώ ένας Throw δεν κάνει γιατί βλέπεις μόνο ένα σημείο. Θες και flood, και throw και να μην στραβώνεις τους άλλους.


Προσωπικά τα Philips τα ζαχαρώνω.! Στη φώτο δεν φαίνεται καλά αλλά είναι από αλουμίνιο φυσικά.
 
Αν μπεις σε φορουμ με ποδήλατα και τους πεις να βάλουν φακό σου λένε ότι αυτά είναι μεσοβέζικες λύσεις. Αυτοί βέβαι κάνουν καταβάσεις με ποδήλατα μέσα στη νύχτα και φοράνε 2000 Lumens στο τιμόνι κι άλλα τόσα στο κράνος (για να στρίβει το φως με το τιμόνι). Υπάρχουν πολλά που δεν κάνει ένας απλός φακός για τη δική τους χρήση από το Run-Time με υψηλά Lumens σε rides που διαρκούν 4-6 ώρες και απαιτείται battery pack, έως το beam profile που είναι τελείως διαφορετικό.

Π.Χ. H exposure έχει αισθητήρα ταχύτητας σε κάποιο από τα φώτα της που είναι και προγραμματιζόμενο πλήρες μέσω PC και αυξομιώνει τη φωτεινότητα αναλόγως της ταχύτητας για εξοικονόμιση ενέργειας.

Τέλος πάντων, μιλάμε για ανθρώπους που το ποδήλατο (mountain) και οι καταβάσεις είναι είτε η δουλειά του ή η μεγαλύτερη λόξα τους. Για νορμαλ χρήση και μέσα σε πόλη όπου έχει φώτα σαφώς και δεν χρειάζονται όλα αυτά και το σημαντικότερο είναι το tail light για λόγους ασφαλείας.

Η Philips έχει επίσης ωραία φώτα για ποδήλατα και τα έχω βάλει στο στόχαστρο. Το beam profile τους δε είναι αυτοκινήτου.


PHILIPS_LBL_HIGH2.jpg

beam_comparison_large.jpg

xe49l6_beam_80lux-hires_small1.jpg

led-bike-light-philips-80-lux-schwarz.jpg


Είναι κατασκευασμένα ώστε να τηρούν προδιαγραφές κυκλοφορίας σε Γερμανικούς δρόμους (δεν επιτρέπεται να βάζεις ότι να'ναι) και να μην ενοχλούν τα υπόλοιπα οχήματα. Αυτό για έναν φακό flood είναι πρόβλημα ενώ ένας Throw δεν κάνει γιατί βλέπεις μόνο ένα σημείο. Θες και flood, και throw και να μην στραβώνεις τους άλλους.


Προσωπικά τα Philips τα ζαχαρώνω.! Στη φώτο δεν φαίνεται καλά αλλά είναι από αλουμίνιο φυσικά.

Έχεις κάποιο λινκ?
 
Αυτό είναι το τελευταίο που έβγαλε και είναι στα 189 Ευρώ αλλά αυτό στις φώτο από πάνω έχει μου φαινεται 89 Ευρώ. Ψάξε στο link και για τα υπόλοιπα μοντέλα. Επίσης έχει και ωραία tail lights για να φαινεσαι καλά ακόμα και από τα πλάγια.

http://www.bike24.de/1.php?lang=2;content=8;navigation=1;menu=1000,5,66;product=40588;ID=cc1193fb459f18c9de043cd1254b654d

Μάλλον θα δοκιμάσω αυτό κάποια στιγμή:

http://www.bike24.de/1.php?product=40657;dbp=137;page=14;content=8;navigation=1;menu=1000,5,66;lang=2

Εδώ το θέμα δεν είναι τα χιλιάδες lumens (αν και το δεύτερο είναι σαν φως 1000 lumens από αξιόπιστες μετρήσεις με πολύ σοβαρό εξοπλισμό) αλλά η διαχείριση τους. Βασικά βγάζει όντως 80lux στο δρόμο.
 
Ε ναι τώρα για να βγω βόλτα στη Δροσιά ή στα Βριλήσσια (έμενα 20 χρόνια εκεί) σίγουρα δεν χρειάζομαι τίποτα σπουδαίο εκτός ενός καλού tail light όπως το Μagicshine MJ-818 (θέλω να δω αν βγάλει προβλήματα όμως). Το Philips μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον γιατί έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια και είναι όντως κάτι το ιδιαίτερο σε beam profile. Στα 109 Ευρώ και δουλεύει με 4Χ ΑΑ ενώ υπάρχει και έκδοση με δυναμό. Δεν είναι φθηνό αλλά ούτε ακριβό για την απόδοση του. Αυτό με τα 189 δε έρχεται με λιθίου και είναι και για mountain riding αν και το δίνει για 10lux λιγότερη φωτεινότητα.

Αυτό που σκάω να μάθω είναι πως τα πάει από θερμότητα κι αν όντως αντέχει στο High συνεχώς χωρίς να ζεστενεται όπως τα Cree. Τα LED εδώ είναι της Philips, ίδιας τεχνολογίας με αυτά που χρησιμοποιούνται στην Audi (όχι τα διακοσμητικά) και αν κρίνω από της λάμπες της γενικά που έχω στο σπίτι εδώ και δυο χρόνια την εμπιστεύομαι 100%.