send
AVClub Fanatic
Από τέτοιας λογικής φακούς το μέγιστο που μπορεί να αναμένει κανείς είναι μία απλώς αξιοπρεπής και ομοιογενής επίδοση ανά τα εστιακά μήκη.
Ο Sigma 18-200os έχει περιοχές που -από όσα δείχνουν τα τεστ τουλάχιστον- είναι σχεδόν για πέταμα -πχ στα 35mm, όπου τα άκρα του είναι απλώς αισχρά. Βέβαια σε άλλα μήκη δείχνει να έχει αξιοπερίεργα υψηλή ανάλυση, εννοώ σε σύγκριση με τις προλεχθείσες επιδόσεις του.
Φυσικά και είναι συμβιβασμός ένας τέτοιος φακός, και ίσως και ο νέος Canon 18-200is να μην ικανοποιήσει πολλούς. Το ότι είναι καλός στη θάμβωση και ομοιογενής στις επιδόσεις του στα διάφορα εστιακά μήκη, το θεωρώ αρκετά σημαντικό, όπως και το ότι έχει ίσως το καλύτερο σύστημα σταθεροποίησης -4 στοπ είναι πάρα πολλά. Οι παραμορφώσεις στο ευρυγώνιο είναι μεγάλες, αλλά εφόσον παρέχεται ειδικό profile για τον φακό δωρεάν, δεν νομίζω πως θα πρέπει να απασχολούν (διαφορετικά θα έπρεπε, καθώς η βαρελοειδής του παρουσιάζει περίεργο κυμματισμό). Τα αυτά και για τις χρωματικές εκτοπές, αυτά κατά κανόνα διορθώνονται. Πρέπει να στέκεται καλά στο τελε άκρο του -που νομίζω είναι και ο κύριος λόγος για τον οποίο επιλέγονται τέτοιου είδους φακοί, διαφορετικά υπάρχουν καλύτεροι πιο κοντοί. Είναι και το ατού του έναντι του 18-200vr, ο οποίος έχει καλύτερο ευρυγώνιο.
Ο Sigma 18-200os έχει περιοχές που -από όσα δείχνουν τα τεστ τουλάχιστον- είναι σχεδόν για πέταμα -πχ στα 35mm, όπου τα άκρα του είναι απλώς αισχρά. Βέβαια σε άλλα μήκη δείχνει να έχει αξιοπερίεργα υψηλή ανάλυση, εννοώ σε σύγκριση με τις προλεχθείσες επιδόσεις του.
Φυσικά και είναι συμβιβασμός ένας τέτοιος φακός, και ίσως και ο νέος Canon 18-200is να μην ικανοποιήσει πολλούς. Το ότι είναι καλός στη θάμβωση και ομοιογενής στις επιδόσεις του στα διάφορα εστιακά μήκη, το θεωρώ αρκετά σημαντικό, όπως και το ότι έχει ίσως το καλύτερο σύστημα σταθεροποίησης -4 στοπ είναι πάρα πολλά. Οι παραμορφώσεις στο ευρυγώνιο είναι μεγάλες, αλλά εφόσον παρέχεται ειδικό profile για τον φακό δωρεάν, δεν νομίζω πως θα πρέπει να απασχολούν (διαφορετικά θα έπρεπε, καθώς η βαρελοειδής του παρουσιάζει περίεργο κυμματισμό). Τα αυτά και για τις χρωματικές εκτοπές, αυτά κατά κανόνα διορθώνονται. Πρέπει να στέκεται καλά στο τελε άκρο του -που νομίζω είναι και ο κύριος λόγος για τον οποίο επιλέγονται τέτοιου είδους φακοί, διαφορετικά υπάρχουν καλύτεροι πιο κοντοί. Είναι και το ατού του έναντι του 18-200vr, ο οποίος έχει καλύτερο ευρυγώνιο.
Last edited:

