Fiction Art (Φαντασιακή Τέχνη)

Florin Enache > Shambala.

http://features.cgsociety.org/newgallerycrits/g83/439883/439883_1350736231_large.jpg

439883_1350736231_large.jpg
 
Σαν ασφαλιστης που παει να πουλησει συμβολαια σε ξωτικα (μου θυμιζει αμυδρα την Gondolin το μερος) φερνει το ολο κονσεπτ...
 
Πολύ φουτουρίστικ stuff! Αναρωτιέμαι πόσες ώρες(μέρες/μήνες) δουλειάς μπορεί να χρειάζονται τέτοιες εικόνες από τη σύλληψη, την επεξεργασία, μέχρι την ολοκλήρωση...
( ή μήπως και χρόνια; )
 
Ορισμενα αντκειμενα ειναι ετοιμα απο βιβλιοθηκες σε 3D modelling applications (ανεμιστηρες, δαπεδα, παραθυρα, κλπ).
Ομως αυτο που δινει ατμοσφαιρα (και ειναι με διαφορα το πιο δυσκολο) ειναι ΠΩΣ θα τα διαταξεις στον χωρο και πως
θα τα φωτισεις (οι σκιες, κατ'εμε, ειναι το Α και το Ω).

(ξεχασα να βαλω το λινκ > http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2013/241/4/3/black_market_parlor_by_hethesrodawa-d6k9rhy.jpg)
 
Αναρωτιέμαι πόσες ώρες(μέρες/μήνες) δουλειάς μπορεί να χρειάζονται τέτοιες εικόνες από τη σύλληψη,
την επεξεργασία, μέχρι την ολοκλήρωση ... ( ή μήπως και χρόνια; )

Μην απογοητευθεις .... αλλα ορισμενα σκηνικα τελειωνουν μεσα σε 60 λεπτα !!!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Βεβαια, για να φτασει ο καλλιτεχνης σ'αυτο το επιπεδο δεινοτητας (ακριβειας και συντομιας)
εφαγε μιση ζωη σε μουτζουρες και σκιτσα (που κατεληξαν στον καδο) πολυ πριν φτασει
στην ταμπλετα (η τα brushes του Photoshop).

Και κατι ακομα .... χωρις τα layers του Photoshop τιποτα απο ολα αυτα δεν θα ηταν τοσο
παιχνιδακι (ακομα και για αυτους). Παρατηρεις οτι καθε φορα που σβηνει κατι, εξαφανιζεται
ΜΟΝΟ το foreground (και οχι το background) ??? Το ιδιο ισχυει και για τις επιμερους
φωτεινοτητες (και χρωματικους κορεσμους).
 
Βλέπω, βλέπω...
Σίγουρα η τεχνολογία προσφέρει πολλές διευκολύνσεις, αλλά το ταλέντο και το τεχνικό background του κάθε καλλιτέχνη έχει τα ίδια βάσανα που τραβούσαν οι δημιουργοί και προ κομπιούτερ διευκολύνσεων, απ' ότι καταλαβαίνω.
 
Σχεδον έχω την εντύπωση ότι πρόκειται για κάτι σαν δράκο. Απέναντι από τον αριθμό 9 έχει ένα παράθυρο που μου μοιάζει με μάτι --και παραπέρα μοιάζει να βρίσκεται και το ένα του πόδι--. Η φαντασία μου τα φταίει, που λέει και το άσμα!
 
Ο φτασμενος καλλιτεχνης ΠΟΤΕ δεν προβαλλει αρχιτεκτονικα σχεδια (πληρεις κατοψεις, πλαγιες οψεις, κλπ).
ΠΑΙΖΕΙ με συνειρμικα προτυπα τα οποια ΑΠΑΙΤΟΥΝ την μερικη απεικονιση του σκαφους (κτιριου, περιοχης).
Και μαλιστα εκεινων των χαρακτηριστικων που εχουν απο ελαχιστη εως μηδαμινη σημασια για την ιδιοτητα
και χρηση του αντικειμενου. :p
 
Καλα, για καλό το λέω, αλλά κάτσε, γιατί με μπερδεύεις με τα "συνειρμικά". Δηλαδή στο συνειρμικά, θα μπορούσε να είναι και ο δράκος, που λέω, στον νου του καλλιτέχνη;