Μήπως υπάρχει κάποια διαφορά και στις υπηρεσίες μια ακριβότερης εταιρίας από μια οικονομικότερη;Εκτος από τα 5 ευρώ διαφορά υπάρχουν και άλλες διαφορές. Το παν σε μια εταιρία αμέσως ματά το προιόν αυτό καθαυτό που πουλάνε είναι η εξυπηρέτηση. Το να καλέσεις και να μην περιμένεις 2 ώρες, το να σου δώσουν λύση στο πρόβλημα σου και όχι το κλασσικό φταίο ο ΟΤΕ ή η καφτιέρα (που α) δεν σε ενδιαφέρει, β) κάθε καταχρηστικό ''φταίει ο οτέ'' το πληρώνουν 50 ευρώ τώρα οπότε κόπηκαν τα πολλά πολλά) κ.α.
Ο ανταγωνισμός είναι κάτι το εξαιρετικό σαν ιδέα,πεύτουν οι τιμές,έχεις καλύτερες υπηρεσίες και άλλα. Εδώ έχουμε πρόβλημα,πευτουν οι τιμές,πεύτουν και οι υπηρεσίες όμως σε ένα κυνήγι πελατών από όλες τις πλευρές με πελάτες να εκμεταλεύονται το σύστημα αυτό και με το παραπάνω,τις προάλλες -ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω- καποιος κατέκρινε τις υπηρεσίες της forthnet και έγραψε ότι θα γυρίσει στον ΟΤΕ ακόμη και εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή 2 ευρώ! Συνεπώς πιστεύω ότι με φορητότητες για 2 και 5 ευρώ διαφορά κάποιος δεν ενδιαφέρεται για εξυπηρέτηση συνεπώς γιατί να ενδιαφερθεί και η εταιρία;Το εκμεταλεύονται στο έπακρο.
Για να μιλάμε για υπηρεσίες πρέπει να έχουμε απαιτήσεις,για να έχουμε απαιτήσεις πρέπει να μην κυνηγάμε το 2-ευρο και το 5 ευρο ειδικά εάν είναι και κάτω του κόστους. Όταν αποδέχεσαι ένα πακέτο με 20 ευρώ τα πάντα μέσα ξέρεις ότι αυτό που θα λάβεις δεν θα είναι εξαιρετικό,ούτε καν καλό τις περισσότερες φορές. Και το αποτέλεσμα είναι ότι αυτός ο ανταγωνισμός απλά δεν είναι βιώσιμος. Αν και δεν μας απασχολεί, θα μείνουν 2-3 πάροχοι στο τέλος που θα είναι και αυτοί με κινητή,όλα αυτά αποτέλεσμα των τακτικών παραπάνω.
Συνεπώς όλα είναι αποτέλεσμα νοοτροπίας κατ εμε. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτός που πληρώνει 42 ευρώ έχει πρόβλημα με τα 44. Πρέπει εμείς σαν πελάτες να προσδιορίσουμε το τι θεωρούμε αποδεκτό. 5 ευρώ χαμηλότερη τιμή ή να παίρνεις την forthnet και να το σηκώνει σε 2 λεπτά;