Φωτογραφία "δρόμου"

:unsure: Εχω παρακαλέσει τους συντονιστές της κατηγορίας ενα ξέχωρο νήμα στην Gallery για τις φιλμάτες αναδρομές - παλιές και καινουργιες - εχει ανεβάσει κατά περιόδους αρκετές και ο chris73

θα ξεσκονήσω και την OM4 , μπαταρίες τις βάζω ανελλιπως ....

δεν εισακουστηκα με είπαν παλιομοδίτη :ROFLMAO:

για να δούμε μήπως και αλλάξουν γνώμη ;)
 
Ωραίες, στην πρώτη μου λείπει το χρώμα που "κάνει πάρτυ" στις ταμπέλες και όχι μόνο...
 
Συμφωνώ απόλυτα για το χρώμα. Και μάλιστα βλέποντας την επεξεργασία της έγχρωμης εκδοχής της πρώτης, θα πρότεινα να ρίξεις μια ματιά στις εικόνες του θρύλου και πρωτοπόρου του χρώματος Νεοϋορκέζου Joel Meyerowitz.
Και τον αναφέρω με αφορμή την σχεδόν HDR απόδοση που έχει "σηκώσει" υπερβολικά τις σκιές αντί να τις εκμεταλλευτεί. Αυτή η διάβαση που βλέπουμε, έτσι όπως πέφτει στη μισή η σκιά και στην άλλη μισή το φως, είναι πολύ ωραία για τέτοια παιχνίδια.2015-07-21-1437512977-2893076-JoelMeyerowitz3.jpg7d88f346651b581deed7edb6a9d6eb75.jpg292.%2BCOL1975_15-03-12.jpg
 
  • Like
Reactions: Nexus and cacau
Είναι μερικά θέματα που το Α/Μ τους πάει πολύ, κυρίως όλα αυτά στα οποία η μορφή είναι κυρίαρχη...

...Είναι και μερικά άλλα, που χωρίς χρώμα είναι "πεθαμένα", αλλά έχουμε συνηθίσει να συνδέουμε το Α/Μ με την "σοβαρή/καλλιτεχνική" φωτογραφία.

Για μένα δεν υφίσταται τέτοιος διαχωρισμός, είναι στο χέρι/ματιά δηλαδή στην προσέγγιση του φωτογράφου να εκφράσει αυτό που θέλει, άλλοτε με επιτυχία - άλλοτε όχι...
 
Στην φωτογραφία από την Times Square ήθελα να δώσω περισσότερο έμφαση στην ζωή των απλών ανθρώπων μιας μεγαλούπολης σαν την ΝΥ. Το Α/Μ σε αναγκάζει να εστιάσεις σε λεπτομέρειες που μπορεί και να έχανες κοιτώντας μια φωτογραφία τραβηγμένη σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Στην Times Square, όντως γίνεται πάρτι από τα διαφημιστικά τεράστια Billboards και τις ψηφιακές οθόνες που σε περιβάλλουν. Αν προσέξει κανείς την φώτο όμως, θα δει ότι κανένα από τα πρόσωπα δεν φαίνεται να ασχολείται με αυτά. Ο αρχικός εντυπωσιασμός σταματάει πολύ γρήγορα και όλοι συνεχίζουν τις ζωές τους σαν να μην υπάρχουν όλοι αυτοί οι έγχρωμοι αντιπερισπασμοί.
Η έγχρωμη "HDR" version της φωτογραφίας ήθελα να είναι απλά το ακριβώς αντίθετο από την Α/Μ. Για αυτό και ο πιο έντονος χαρακτήρας της. Ίσως μια καλύτερη version της, προσπαθώντας να δώσω λίγο από τον vintage χαρακτήρα των φώτο του Meyerowitz, θα ήταν κάτι σαν αυτό:

51839168644_0dfe4861bf_o2.jpg

Καμία άλλη σύγκριση βέβαια με τα δείγματα του συγκεκριμένου φωτογράφου, μιας και τα κλικς είναι εντελώς διαφορετικά και άλλου επιπέδου...
 
  • Like
Reactions: gkpapad and cacau
Η δεύτερη δείχνει πολύ πιο φυσική, αφού οι άνθρωποι έχουν κανονικά χρώματα. Επειδή ασχολούμαι με το ψευδο-HDR πολύ, ένας βασικός κανόνας είναι ότι ΑΝ το κάνεις σε καρέ με ανθρώπινη παρουσία, πρέπει να αφαιρέσεις πολύ χρώμα για να "έρθει" σε σχετικά νορμάλ επίπεδα.
 
  • Like
Reactions: Nexus
Ωραία στιγμή. Γιατί όμως έχει αυτό τον περίεργο χρωματισμό? Είναι σαν να είναι προορισμένο για θέαση με 3d γυαλιά.
 
ειναι όντως περίεργος ο χρωματισμός της λόγω επεξεργασίας στο jpeg που εκανα (δεν κρατούσα RAW τότε) , εντελώς πειραματικός , εχω πειράξει το hue καποιων χρωμάτων αρκετά .... η πινακίδα του subway οπως πιθανόν να ξέρεις είναι κόκκινη

να βάλω και μια Α/Μ

P9134484_1.JPG

1-2 ακόμη με λιγότερο πειραγμένο χρώμα

P9124248_1.JPG


P9124265_1.JPG

και μια βραδυνή απείραχτη στο χρώμα, αλλά νομίζω δεν ταιριάζει εδώ,

αν θέλουν ας την μεταφέρουν οι συντονιστές .. :)

P9134373_1.JPG
 
Last edited:
Δεν κοβουμε ποδια ειδικα στα σημεια των αστραγαλων.

Η τα βαζουμε ολοκληρα ειτε παμε κοντα στα γονατα συνηθως

Και το κομμενο κεφαλι δεν δειχνει καλο.

Δεν ξερω αν εχεις κροπαρει ή δεν εβγαινε αλλιως το καδρο.

Δοκιμασε να τα κοψεις ολα για να δωσεις δυναμη στο καδρο .....δηλαδη γονατα και πανω και ολο το κεφαλι ωστε να επικεντρωθει η ματια του ζητιανου στην κινηση που κανει το πορτοφολι
 
  • Like
Reactions: toupia