"atonement". Μακρύγιαλος Πιερίας. Σε άπλετο φως, 20" με φίλτρο NiSi ND2000.

atonement by Teo Kefalopoulos - Fine Art Photography, on Flickr

atonement by Teo Kefalopoulos - Fine Art Photography, on Flickr

The port tower by Teo Bot, on FlickrΤο σύνολο μου αρέσει αλλά γενικά με τα κινούμενα θέματα όπως πουλιά και βάρκες σε φωτογραφίες ΜΕ, έχω τη γνώμη ότι είτε τα σβήνουμε, είτε τα αφήνουμε φλουταρισμένα. Νομίζω πως είναι κάπως παράδοξο να έχουμε κίνηση σε σύννεφα και νερά αλλά πχ τα πουλιά να μένουν ακίνητα. Φυσικά, η ΜΕ ανήκει στην καλλιτεχνική φωτογραφία, οπότε ο καθένας το προσεγγίζει όπως θέλει![]()
Ξαναλέω αυτές είναι προσωπικές απόψεις, δεν δασκαλεύω κανέναν. Είναι θέμα προσωπικής αισθητικής του καθενός. Αν κάτι θα διόρθωνα, θα ήταν η προοπτική του πύργου ο οποίος μάλλον λόγω θέσης του φακού "γέρνει" προς τα αριστερά.

με αφορμή αυτό το νήμα με τρώει να ξεκινήσω να πειραματίζομαι με τη συγκεκριμένη κατηγορία
έχω μια sony a5100 και τους εξής φακούς: sony fe 28mm f2.0, sony 10-18mm f4.0, sony 16-50mm (kit), sigma 60mm
επειδή και το κόστος των φίλτρων δεν είναι αμελητέο, προφανώς αξίζει να ξεκινήσω να πειραματίζομαι με τον 10-18mm?
επίσης, ποιο φίλτρο ενδείκνεται για κάποιον που ξεκινάει με το συγκεκριμένο σπορ?


Πες μου το μυστικό.
Πως βγαίνει ακουνητη η βάρκα με τόσο μεγάλο χρόνο έκθεσης ;
Καλημέρα. Η συγκεκριμένη βάρκα είχε "κολλήσει" στην άμμο, οπότε ήταν εύκολο να πάρω τέτοια λήψη από τη μέση της βάρκας και εμπρός.Πες μου το μυστικό.
Πως βγαίνει ακουνητη η βάρκα με τόσο μεγάλο χρόνο έκθεσης ;
Πάντως, σε ανάλογες περιπτώσεις, μπορείς να πάρεις μια στιγμιαία λήψη με τη βάρκα ακίνητη και μια ακόμα μακράς έκθεσης και να ενώσεις τα layers στο Photoshop, με την προϋπόθεση ότι η βάρκα θα έχει σχετικά μικρή διαδρομή κίνησης, έτσι ώστε τα όρια της ακίνητης βάρκας να μπορούν να "δέσουν" με τα όρια της κινούμενης.
Αυτή την τεχνική χρησιμοποίησα και σε προηγούμενη φωτογραφία μου (the longest journey). Γενικά, η διπλή έκθεση είναι κάτι που χρησιμοποιείται συχνά όταν έχεις στο κάδρο κινούμενα μέρη (βάρκες, κλαδιά δέντρων, χόρτα κλπ). Η καλύτερη δουλειά στη μίξη μπορεί να γίνει όταν νερό και κινούμενα μέρη δεν αλληλοκαλύπτονται.

ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια. Γιάννη ρίξε μια ματιά στον μίνι οδηγό μου εδώκαταπληκτικη φωτογραφια αλλα πιο πολυ η επεξεγασια που εχει γινει..!!
φιλε Anon μιας και δουλευεις παρα πολυ φιλτρα μπορεις να μου προτεινεις καποιο φιλτρο?τι διαφορα εχει το nd 1000 με ενα nd 8?με το nd 1000 θα ειμαι καλυμενος για ημερα?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.