Φωτογραφία μακράς έκθεσης (long exposure)

Απάντηση: Re: Φωτογραφία μακράς έκθεσης (long exposure)

Εξαιρετική όπως πάντα Θοδωρή. Συγχαρητήρια και για την συνέντευξη σου. Ιωσήφ πολύ όμορφη απόδοση των χρωμάτων.
 
Υπέροχες, Θοδωρή και Βασίλη.
Βασίλη, νομίζω χρειαζόταν να βάλεις στο κέντρο του κάδρου την αποβάθρα. Μου αρέσει πολύ πάντως!
Θοδωρή, εδώ και κανένα δίμηνο σκέφτομαι σοβαρά τον 70-200 (βασικά είπα να περιμένω να δω τι θα βγάλουν sigma - tamron). Από τότε συνεχώς εντοπίζω θέματα που τον χρειάζομαι!
 
Ωραιότατη minimal! Μόνα ψεγάδια κατά τη γνώμη μου το μαύρο στοιχείο αριστερά και το ότι θα ήθελε περισσότερο χρόνο έκθεσης για να φύγει η υφή του νερού. Κατά τα άλλα μου αρέσει (πάντα υπό προσωπική οπτική).

Μία ακόμα λήψη από το Δέλτα με έντονη χρήση αρνητικού χώρου.

 
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις εισηγήσεις, φίλε!
Η αλήθεια ήταν σχετικά λάθος η επιλογή της ώρας (σχεδόν μεσημέρι). Χρησιμοποίησα το Super Stopper για να καταφέρω να πάρω τέτοιο χρόνο έκθεσης και λόγο της μεγάλης φουρτούνας μου τα χάλασε κάπως στην υφή του νερού.
Σίγουρα θα το επισκεφθώ ξανά, τώρα που εντόπισα το σημείο.
 
Καλησπέρα. Η δική μου γνώμη είναι ότι ενώ σαν θέμα είναι πολύ καλή επιλογή για minimal φωτογραφία, σαν καδράρισμα θεωρώ ότι χρειάζεται περισσότερο αέρα. Το θέμα πρέπει να αναπνέει μέσα στο κάδρο γιατί διαφορετικά, αν το γεμίζει, ο θεατής γρήγορα στρέφει αλλού το βλέμμα του. Βέβαια είναι πιθανό να μην είχες περιθώρια για μεγαλύτερο κάδρο πάνω-αριστερά.
 
Ευχαριστώ για τα σχόλια.
Στη συγκεκριμένη δεν ήθελα να συμπεριλάβω ουρανό, εξού και το σφιχτό κάδρο.
Με περισσότερο αέρα και ουρανό είναι η λήψη που είχε προηγηθεί της πιο πάνω φωτογραφίας.


Seascape
by Iosif Michael, on Flickr
 
Μία ακόμα φωτογραφία από τη Μάλτα. Λόγω της λιακάδας, το κάδρο έπρεπε να γίνει αρκετά minimal, οπότε μια γλώσσα γης μου φάνηκε ως ενδιαφέρον κομμάτι στο κάδρο.

 
Χμμ προσωπικά θα κρατούσα το βυθισμένο μέρος εκεί που το έχεις και την άλλη άκρη του συρματόσχοινου θα την τελείωνα είτε στην πάνω αριστερή γωνία, είτε θα ακολουθούσα παράλληλη κατεύθυνση (εντελώς κάθετα ή οριζόντια στο κάδρο) για πιο "προχώ" minimal κάδρο.
 
Απάντηση: Re: Φωτογραφία μακράς έκθεσης (long exposure)

Θα συμφωνήσω 100% με τον Θοδωρή, πιστεύω την αδικεί το κροπαρισμα Ιωσήφ !

Θοδωρή πολύ καλή η Μαλτέζικη ξέρα αλλά προτιμώ τη <never goodbye> που ανέβασες πρόσφατα στο Flickr.