Ας δούμε τώρα τί κάνει και μια τυπική κόμπακτ. και επιλέγω την ίδια πόλη Prilep.
Δείτε και πάλι τον Μάρκο Τσεπένκωφ, μέρα, στο χέρι, με τη μικρούλα SONY L1(αιωνία της η μνήμη) χωρίς έλεγχο του διαφράγματος και αισθητήρας 1/2,5 ιντσες. Καμιά σχέση έτσι δεν είναι; Δείτε επίσης την προτομή του Μίτσε Κοτσάροσκι, πόσο χάνει μέσα σε ένα τοπίο με όλα νετ (αν´η μηχανή είχε ανάλυση 8 μεγα θα μπορούσαμε να διαβάσουμε και την αφίσα πίσω στην κολώνα). Και το πολύ εντυπωσιακό άγαλμα του Κλίμεντ Όχριντσκι (δηλ. του Αγίου Κλήμη της Αχρίδας), του μαθητή του Κυρίλου και του Μεθόδιου, που διέδωσε το χριστιανισμό στην περιοχή. Ειδικά γι αυτό το άγαλμα (και για μερικά ακόμα θα ξαναπάω στις 18/4.
Όλα είναι δείγματα του σοσιαλιστικού ρεαλισμού με μια νότα μπανάλ εθνικισμού.