Φωτογραφίζοντας αγάλματα

Τελικά έκανα λάθος.Είναι και οι δύο με τον ίδιο φακό, 18-135mm της nikon.Η πρώτη είναι με f5.6, 1/2000 και ISO 400.
Η δεύτερη με f5,5 1/200 ΙSO 200 με φλάς όμως.Οι φωτό είναι τραβηγμένες με συννεφιά,WB cloudy, 75mm(112mm σε 35mm film).
Η D80 είναι εξαίσια, την έχω λίγο καιρό αλλά τη δουλεύω αρκετά.Την μαθαίνω ακόμα, με τη βοήθεια των forumistas!
Πάντως αν ο Βλάσης βγει σωστός, το καλοκαιρι θα βγει η D90 που θα έχει live view,ίσως εσωτερικό καθαρισμό...πράγματα που δεν τα βρίσκω απολύτως αναγκαία.Βέβαια, αν σου αρέσει η D80...
Πολύ σημαντικοί είναι και οι φακοί.Ένας ακριβώς αλλά καλός all around(18-200) θα φανεί πολύ χρήσιμος...

Τελικά, μάλλον κι εμένα η 2η μ'αρέσει...
 
Δαμασκηνός f4,5 ISO 400 1/800, πωλωτικό.
 

Attachments

  • ΓŽβ€ΓŽΒ±ΓŽΒΌΓŽΒ±ΓΖ’ΓŽΒΊΓŽΒ·ΓŽΒ½ΓΕ’Γβ€š1.jpg
    ΓŽβ€ΓŽΒ±ΓŽΒΌΓŽΒ±ΓΖ’ΓŽΒΊΓŽΒ·ΓŽΒ½ΓΕ’Γβ€š1.jpg
    119.7 KB · Views: 38
Άρχισες τα πλαίσια, αλλά άλλαξες και το "πλαίσιο" του αγάλματος: Μοιάζει σαν να διαβάζει εφημερίδα! :flipout: (Λέμε και κανένα αστείο, έτσι; )
Πραγματικά, θα προτιμούσα το κάδρο να μην είχε κόψει τα χέρια που συμπληρώνουν την κεντρική έννοια του αγάλματος ενώ έτσι δίνουν τη εντύπωση σχέσης με τις πλαίνές άκρες... πάντως θεωρώ καλή την προσπάθεια!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Φωτογραφίζοντας αγάλματα

Άρχισες τα πλαίσια, αλλά άλλαξες και το "πλαίσιο" του αγάλματος: Μοιάζει σαν να διαβάζει εφημερίδα! :flipout: (Λέμε και κανένα αστείο, έτσι; )
Πραγματικά, θα προτιμούσα το κάδρο να μην είχε κόψει τα χέρια που συμπληρώνουν την κεντρική έννοια του αγάλματος... πάντως θεωρώ καλή την προσπάθεια!
Έχεις απόλυτο δίκιο!Εφημερίδα, και μάλιστα μεγ'αλου μεγέθους!Άλλες όψεις:
 

Attachments

  • ΓŽβ€ΓŽΒ±ΓŽΒΌΓŽΒ±ΓΖ’ΓŽΒΊΓŽΒ·ΓŽΒ½ΓΕ’Γβ€š 2.jpg
    ΓŽβ€ΓŽΒ±ΓŽΒΌΓŽΒ±ΓΖ’ΓŽΒΊΓŽΒ·ΓŽΒ½ΓΕ’Γβ€š 2.jpg
    80.8 KB · Views: 25
ναι, πολυ καλυτερες (και οι δυο) απο την πρωτη. Στην δευτερη με χαλαει το πλαισιο αλλα το καδραρισμα (δεν ειμαι σιγουρος αν λεγεται "low key") ειναι πολυ καλο.
 
το high key-low key έχουν να κάνουν με τη σχέση φόντου-θέματος από άποψη φωτεινότητας. Πχ ξανθιά σε φωτεινό φόντο = high key
 
το high key-low key έχουν να κάνουν με τη σχέση φόντου-θέματος από άποψη φωτεινότητας. Πχ ξανθιά σε φωτεινό φόντο = high key


Thanks. Εκανα ενα γρηγορο ψαξιμο και βρηκα μερικα κατατοπιστικα αρθρα για να μπω στο κλιμα. π.χ. http://www.diyphotography.net/lighting-high-key-and-low-key

Βρηκαμε δουλειτσα να σχοληθουμε.:a0210:
 
ncups, καλύτερη η πρώτη, αλλά θα προτιμούσα μια πιο δραματική γωνία. Η δεύτερη χωρίς το πλαίσιο θα ήταν όντως πιο δραματική και ενδιαφέρουσα (πιο ενδιαφέρον καδράρισμα), αλλά το πλαίσιο αφού συμπίτπει με τα ακροδάκτυλα δημιουργεί με αυτά κάποιες ψευδείς σχέσεις, εκτός και αν ήθελες να το συσχετίσεις.
 
Last edited:
Η ίδια, χωρίς πλαίσιο(κι εμένα δεν μου άρεσε).Άλλη μία (τελευταία δεν σας πρήζω άλλο με τον Δαμασκηνό)...
 

Attachments

  • DSC_6027.jpg
    DSC_6027.jpg
    77.4 KB · Views: 10
  • Damaskinos.jpg
    Damaskinos.jpg
    75.8 KB · Views: 11
Μια και πιάσαμε τους ιεράρχες, ας βάλουμε τουλάχιστον και μία από τις σπουδαιότερες μορφές (υποψιάζομαι ότι είναι σφόδρα πιθανό να το έχει ανεβάσει ήδη ο Βλάσης, βέβαια), τον Καστοριάς Γερμανό Καραβαγγέλη. Προτομή μπροστά από την Παναγία Χαλκέων, γενναιότατο κροπ (μια και είναι με 24ρη! φακό -Super Takumar 24/3.5)

attachment.php
 

Attachments

  • karavaggelis.jpg
    karavaggelis.jpg
    152.3 KB · Views: 99
Δύο αγάλματα από το πρόσφατο ταξίδι στη Φλωρεντία. Ελπίζω να σας αρέσουν.
 

Attachments

  • DSC_0510_01.JPG
    DSC_0510_01.JPG
    146.6 KB · Views: 33
  • DSC_0392.JPG
    DSC_0392.JPG
    142.5 KB · Views: 38
Κατ'αρχήν, καλώς τον!!

Μου αρέσουν πολύ, ειδικά η 1η.Στη 2η, ενώ το κάδρο είναι πολύ προσεγμένο, με χαλάει λίγο η σκιά στα δεξιά του κάδρου.Ίσως ήταν καλύτερα να "παίξεις" περισότερο με τον φωτισμό...π.χ.πως θα σου φαινόταν αν "έστριβες" όλο το κάδρο προς τα δεξιά, ετσι ώστε η φωτεινή πηγή να ήταν περίπου στη μέση...λέω τώρα εγώ...:BDBDG54:
 
Μια και πιάσαμε τους ιεράρχες, ας βάλουμε τουλάχιστον και μία από τις σπουδαιότερες μορφές (υποψιάζομαι ότι είναι σφόδρα πιθανό να το έχει ανεβάσει ήδη ο Βλάσης, βέβαια), τον Καστοριάς Γερμανό Καραβαγγέλη. Προτομή μπροστά από την Παναγία Χαλκέων, γενναιότατο κροπ (μια και είναι με 24ρη! φακό -Super Takumar 24/3.5)

Μου αρέσει πολύ σα φωτογραφία. Το φώς, οι σκιές, το φόντο όσο φλού χρειάζεται, η σιλουέτα του ναού. Ισως ενοχλεί λίγο το πολύ φωτεινό λευκό του κτιρίου πίσω.
 
Το κάδρο της φωτο με τη διαφορετική σκίαση είναι στα 5 μέτρα ψηλά και τραβηγμένη με φακό 18-200mm σχεδόν στα 200mm. Δύσκολα θα μπορούσα λοιπόν να πετύχω καλύτερη γωνία λήψης. Αυτό που μου άρεσε στη διαφορά φωτισμού ανάμεσα στα δύο πρόσωπα είναι ο τόνος που δίνεται στην αγιότητα του Χριστού. Αντίστοιχη του φωτοστέφανου στους πίνακες ζωγραφικής. Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ. Μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο. Επιπλέον είναι από τις πρώτες φωτό με την brand new μηχανή.
 
Συμφωνώ με τα σχόλια των υπολοίπων. Το μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι στην υπόθεση άγαλμα με δυσκολεύει το κάδρο 3/2 και μάλιστα κάθετο. Θα το προτιμούσα όρθιο, ή με αρκετό κροπάρισμα.

καλή συνέχεια στις φωτογραφικές αναζητήσεις. Περιμένουμε και άλλες φωτογραφίες.
 
Απάντηση: Re: Φωτογραφίζοντας αγάλματα

Το κάδρο της φωτο με τη διαφορετική σκίαση είναι στα 5 μέτρα ψηλά και τραβηγμένη με φακό 18-200mm σχεδόν στα 200mm. Δύσκολα θα μπορούσα λοιπόν να πετύχω καλύτερη γωνία λήψης. Αυτό που μου άρεσε στη διαφορά φωτισμού ανάμεσα στα δύο πρόσωπα είναι ο τόνος που δίνεται στην αγιότητα του Χριστού. Αντίστοιχη του φωτοστέφανου στους πίνακες ζωγραφικής. Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ. Μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο. Επιπλέον είναι από τις πρώτες φωτό με την brand new μηχανή.

Σε αυτή την περίπτωση,σκέψου ότι νόμιζα ότι την τράβαγες από το έδαφος!


Πάρα πολύ καλή!!!:five: