Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Πάντως το "War of the Worlds" από το δίσκο δε σβήνει. Το θεωρώ ταινία αναφοράς και στον ήχο και στην εικόνα (παρότι δεν είμαι fan του κόκκου). Εργάρα.
Τις σκηνές από τα αστροπελέκια μέχρι που σηκώνεται το πρώτο ρομπότ μέσα από την άσφαλτο τις έχω λιώσει... Αν αυτό λέγεται σκηνοθεσία, ειδικά εφφέ ή οτιδήποτε άλλο δεν ξέρω, αλλά έχει... αποτέλεσμα
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Γενικα δηλαδη δεν πολυπαρακολουθεις τα τεκταινόμενα! :D

Τα πολιτικά, ναι. Τα κινηματογραφικά κάποια, τα υπόλοιπα καθόλου.
(Αλλά είσαι σίγουρος ότι η πλειοψηφία του κόσμου μαθαίνει τους σκηνοθέτες των ταινιών που βλέπει; Έχω την εντύπωση ότι ξέρει καλύτερα τους ηθοποιούς...)
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Στα καλλιτεχνικά αναφερομουν, αλλα ας μην το κανουμε θεμα... :p

Σε παρακαλω μην αναφερεσαι σε θεματα αγνωστα στην ευρεια μαζα :D


ΥΓ

Petasis ακομα περιμενω να μου πεις για τις ταινιες του Σπιλμπεργκ τις οποιες σου ανεφερα και ειχαν χρηση καμερας στο χερι αν ηταν φτηνοπαραγωγες και αρπαχτες :D
 
Εύστοχη απάντηση. Δεν μιλάμε για κορεσμό. Μιλάμε για 24p, που δεν αρκούν για περιγραφή κίνησης, και βάζουμε παρεμβολή. Ήρθε σύγκριση ότι ούτε το τρίγωνο του προτύπου αρκεί να περιγράψει το χρώμα (σωστό). Εγώ απάντησα ότι δεν έχει την ίδια βαρύτητα με την κίνηση, και για αυτό το αντίστοιχο της παρεμβολής που εγώ θεωρώ ότι είναι το deep colour, δεν περπατά, ούτε βλέπουμε συστήματα που "εμπλουτίζουν" τα χρώματα σε όλες τις μάρκες. Εσύ απάντησες ότι έχει την ίδια βαρύτητα επειδή όλες (?) οι μάρκες εμφανίζουν υπερ-κορεσμένα τρίγωνα, και εγώ απάντησα ότι υπερκορεσμένα χρώματα δεν είναι περισσότερα χρώματα στο τρίγωνο, είναι απλά διαφορετικά χρώματα.

Tα πραγματικά χρώματα για το ανθρώπινο είδος, είναι το CIE1931 και όχι το Rec709 με deep color. Για διαφορετικά χρώματα (διαφορετικό colorspace) μιλάμε λοιπόν κι όχι για περισσότερα χρώματα...

[Παρένθεση-offtopic]Όσον αφορά το deep color, μια και το ανέφερες, δεν περπατάει, γιατί στη βάση του, είναι μια ανοησία. Το κέρδος στη χρωματική ακρίβεια, του να κωδικοποιήσεις ένα σήμα Y'CbCr 4:2:0 στα 12 αντί στα 8 bit, είναι μηδαμινό, σε σχέση με το να το κωδικοποιούσες στα 4:2:2 κι ας έμενες στα 8 bit. Το μεγάλο αγκάθι με τα false contouring και τις χρωματικές διαχύσεις, προέρχεται από το ότι δεν έχουμε υλικό για οικιακή χρήση σε 4:4:4 για οικονομία στο bandwith κι όχι επειδή τα 8 bit ανά συνιστώσα δεν αρκούν για το ανθρώπινο μάτι...[Παρένθεση-offtopic]

Πλάκα κάνεις. Είναι η πολυκατοικία γυρισμένη progressive; :flipout:
(Αν και δεν είναι γεμάτη δράση...)

Κι όμως, 25p... :D
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Petasis ακομα περιμενω να μου πεις για τις ταινιες του Σπιλμπεργκ τις οποιες σου ανεφερα και ειχαν χρηση καμερας στο χερι αν ηταν φτηνοπαραγωγες και αρπαχτες :D

Τον Rain έχω δει μόνο. Όχι δεν μου άρεσε η χρήση της κάμερας στο χέρι. (ούτε με την ταινία ξετρελάθηκα)
 
Tα πραγματικά χρώματα για το ανθρώπινο είδος, είναι το CIE1931 και όχι το Rec709 με deep color. Για διαφορετικά χρώματα (διαφορετικό colorspace) μιλάμε λοιπόν κι όχι για περισσότερα χρώματα...

Για περισσότερα χρώματα μιλάμε. Και το διάγραμμα, και το τρίγωνο περιέχουν πολύ περισσότερα χρώματα από τα 16 εκ που μπορούν να περιγράψουν τα 8 δυφία. Το deep colour αυξάνει τον αριθμό των χρωμάτων που μπορούν να περιγραφούν εντός του τριγώνου.

[Παρένθεση-offtopic]Όσον αφορά το deep color, μια και το ανέφερες, δεν περπατάει, γιατί στη βάση του, είναι μια ανοησία. Το κέρδος στη χρωματική ακρίβεια, του να κωδικοποιήσεις ένα σήμα Y'CbCr 4:2:0 στα 12 αντί στα 8 bit, είναι μηδαμινό, σε σχέση με το να το κωδικοποιούσες στα 4:2:2 κι ας έμενες στα 8 bit. Το μεγάλο αγκάθι με τα false contouring και τις χρωματικές διαχύσεις, προέρχεται από το ότι δεν έχουμε υλικό για οικιακή χρήση σε 4:4:4 για οικονομία στο bandwith κι όχι επειδή τα 8 bit ανά συνιστώσα δεν αρκούν για το ανθρώπινο μάτι...[Παρένθεση-offtopic]

Μόνο 16 εκ. χρώματα μπορεί να ξεχωρίσει το ανθρώπινο μάτι;

Κι όμως, 25p... :D

Από που το έμαθες αυτό;
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Τον Rain έχω δει μόνο. Όχι δεν μου άρεσε η χρήση της κάμερας στο χέρι. (ούτε με την ταινία ξετρελάθηκα)

Ποιον Rain ???

Aλλες ταινιες σε ρωτησα αν εχεις δει του Σπιλμπεργκ.

Saving Private Ryan
Munich
Λιστα του Σιντλερ (αν το θυμασαι)
 
Για περισσότερα χρώματα μιλάμε. Και το διάγραμμα, και το τρίγωνο περιέχουν πολύ περισσότερα χρώματα από τα 16 εκ που μπορούν να περιγράψουν τα 8 δυφία. Το deep colour αυξάνει τον αριθμό των χρωμάτων που μπορούν να περιγραφούν εντός του τριγώνου.

Μόνο 16 εκ. χρώματα μπορεί να ξεχωρίσει το ανθρώπινο μάτι;

Αυτοί που έφτιαξαν το CIE1931, θεωρούσαν ότι το ανθρώπινο μάτι βλέπει 10 εκ. χρώματα. Το μεγαλύτερο μέρος της σχετικής πειραματικής βιβλιογραφίας των τελευταίων 15 ετών, τοποθετεί τον πραγματικό αριθμό σε περίπου 2,3 εκ. χρώματα...

Από που το έμαθες αυτό;

Έχουμε κι εμείς τις πηγές μας... :D

Αλλά και να μην τις είχαμε, είναι εμφανές το ότι είναι στα 25 στιγμιότυπα κίνησης...
 
Ρε συ Γιώργο εντελώς φιλικά, αφού δεν είσαι σινεφίλ τί την πήρες την ακριβή της Φίλιπς και ψάχνεσαι τόσο με την εικόνα;
Για να βλέπεις Πολυκατοικία;
 
Απάντηση: Re: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Ρε συ Γιώργο εντελώς φιλικά, αφού δεν είσαι σινεφίλ τί την πήρες την ακριβή της Φίλιπς και ψάχνεσαι τόσο με την εικόνα;
Για να βλέπεις Πολυκατοικία;


Γιατί όχι? Άμα είναι judder free βλέπουμε και τη ζωή της άλλης στο τσακίρ κέφι...-bye-
 
Ρε συ Γιώργο εντελώς φιλικά, αφού δεν είσαι σινεφίλ τί την πήρες την ακριβή της Φίλιπς και ψάχνεσαι τόσο με την εικόνα;
Για να βλέπεις Πολυκατοικία;

Υπαρχει και το PS3 :BDGBGDB55:
 
Ρε συ Γιώργο εντελώς φιλικά, αφού δεν είσαι σινεφίλ τί την πήρες την ακριβή της Φίλιπς και ψάχνεσαι τόσο με την εικόνα;
Για να βλέπεις Πολυκατοικία;

Μια χαρά σινεφίλ είμαι.
Βλέπω ταινίες (1 φορά την βδομάδα περίπου), αλλά προτιμώ περιπέτειες, φαντασίας, τρόμου, μυστηρίου, κλπ. Απλά, αισθηματικές, κοινωνικές, πολεμικές, κλπ. είναι για άλλους. Εγώ τις θεωρώ βαρετές. Από μια ταινία περιμένω ή να γελάσω, ή να τρομάξω, ή να δω φαντασία. Δεν θέλω ούτε να στεναχωρηθώ, ούτε να ψυχοπλακωθώ, ούτε να δω (ξανά) την καθημερινότητα...

Την ακριβή την φίλιπς την πήρα γιατί ήθελα να την πάρω, είχα τα χρήματα, η 9731 δεν είχε mpeg4, και ήθελα μια συσκευή για όλους τους τύπους υλικού (τηλεοπτικό 70 %, νόβα και ταινίες), σε φωτεινό και σκοτεινό περιβάλλον.
Γενικά για αυτά που την ήθελα είναι εντάξει, αλλά μου λείπει το EPG, to PAP, και το DTS out. Βέβαια έχει λίγο πλάκα το jointspace, κυρίως το προγραμματάκι pluggit, που στέλνει την επιφάνεια εργασίας ενός οποιοδήποτε υπολογιστή με windows στην οθόνη της τηλεόρασης. Γενικά, δεν αγοράζω συχνά συσκευές, αλλά όταν αγοράζω προτιμώ κάτι ανάμεσα στα κορυφαία μοντέλα, γιατί έχουν μεγαλύτερη διάρκεια λόγω χαρακτηριστικών.

Όσο για την εικόνα γενικότερα, το βλέπω σαν χόμπι, και μου αρέσει να μαθαίνω νέα πράγματα. Πιο πολύ μου αρέσει να ασχολούμαι με τι μας λένε τα διαγράμματα, οι φωτογραφίες, γιατί βλέπω αυτό που βλέπω, παρά τι κάνει αυτό το μοντέλο ή το άλλο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Δεν έχει θέματα judder αυτή, στα 50i γυρίζεται... :flipout: :flipout: :flipout:

Επιβεβαιώνω!!!!

Μου το επισήμανε και η μάνα μου τις προάλλες λέγοντας:

'' Ο deinterlacer της PX80 που πήγες και ψώνισες είναι για τα μπάζα!!!!''


:rofl::rofl:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Επιβεβαιώνω!!!!

Μου το επισήμανε και η μάνα μου τις προάλλες λέγοντας:

'' Ο deinterlacer της PX80 που πήγες και ψώνισες είναι για τα μπάζα!!!!''


:rofl::rofl:

Bάλε την στα 50Hz... :p

Δε φταίει ο αποπλέκτης τελικά, απλά δε γίνεται με τον σωστό τρόπο η επανάληψη των καρέ κατά το Double Scan...
 
Ρε συ Γιώργο εντελώς φιλικά, αφού δεν είσαι σινεφίλ τί την πήρες την ακριβή της Φίλιπς και ψάχνεσαι τόσο με την εικόνα;
Για να βλέπεις Πολυκατοικία;

Μα για οποιον δεν ειναι Κινηματογραφοφιλος δεν μπορω να σκεφτω καλυτερη μαρκα απο την Philips.