Φρέκο πράγμα (?) Pro-Ject 6 PerspeX

Re: Απάντηση: Φρέκο πράγμα (?) Pro-Ject 6 PerspeX

ΝΑι μέχρι τα 1200 ευρώ και αυτά με ...δόσεις όχι μετρητά. Μετρητά εώς 800. Και να φανταστείες τα θεωρούσα και υπερβολή γιά πικάπ αυτά τα χρήματα πριν λίγο καιρό. anyway!

Xά! παρομοίως μόνο που εγώ ξέφυγα λγάκι παραπάνω...
Τεσπά καλές επιλογές φίλε μου είσαι στον σωστό δρόμο..
 
Εχω το rpm 9.1,πιστεύω πως μέχρι τα 2000 ευρώ αποτελεί κορυφαία επιλογή,ειδικά αν συνοδευτεί από το speed box se και την αντικραδασμική βάση ground it.H κεφαλή που παίζει είναι η clearaudio concerto και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό.
 
ΝΑι μέχρι τα 1200 ευρώ και αυτά με ...δόσεις όχι μετρητά. Μετρητά εώς 800. Και να φανταστείες τα θεωρούσα και υπερβολή γιά πικάπ αυτά τα χρήματα πριν λίγο καιρό. anyway!

To μεταχειρισμένο δεν το σκέφτεσαι ως επιλογή; Καθόλου;
 
Στο Michell η ανάρτηση δεν απορρυθμίζεται με τίποτα. Σε εμένα πέρασαν 5 χρόνια μέχρι να δω ότι έχει ξεφύγει ελάχιστα από το επίπεδο το πικάπ, και έτσι κι αλλιώς ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι καλό είναι στα 5 χρόνια να αλλάζεις τα ελατήρια.

Αν το Michell είναι με DC μοτέρ, πάρτο. Πώς θα το καταλάβεις; Δύσκολο, αλλά αν είναι αυτό που το μοτέρ ακουμπά κατ' ευθείαν στο τραπέζι (μέσα από τρύπα στο πλεξιγλάς) μάλλον είσαι εντάξει και έχεις και κάποιες μικροβελτιώσεις στα ελατήρια και στα απορροφητικά υλικά. Αν είναι το παλιό με το μοτέρ στηριγμένο πάνω στο πλεξιγλάς, είναι η πιο παλιά έκδοση, παζάρεψέ το περισσότερο, αλλά αξίζει (αυτό έχω κι εγώ).
 
Καλημέρα παιδιά και καλό μήνα.

Ορισμένες σκέψεις που μου ήρθαν στο μυαλό, βλέποντας καλύτερα το PerspeX εχθές το πρωί:

1) Το PerspeX ΔΕΝ είναι πικάπ ανάρτησης δηλαδή δεν έχει ανάρτηση! Κυριολεκτικά το σύστημα πλατώ/βραχίονας/πηγάδι άξονα περιστροφής, αιωρείται στον αέρα σαν ...φακίρης!!! Είναι εντυπωσιακό απλά και να το δεί κανέις. Υπάρχουν μόνο τρείς μικροί άξονες οι οποίοι εμποδίζουν το πλατώ να φύγει αριστερά/δεξιά (είπαμε είναι εντελώς στον αέρα!) και φυσιολογικά δεν πρέπει να έρχονται σε επαφή με αυτό κάτω από νορμάλ συνθήκες.

2) Η μόνη επαφή του συστήματος πλατώ/βραχίονα με τον υπόλοιπο κόσμο, είναι ο ιμάντας περιστροφής (που είναι αναπόφευκτος σε όλα τα πικάπ του κόσμου).

3) Από τα παραπάνω και εντελώς θεωρητικά σκεπτόμενος, το σύστημα δεν κάνει απόσβεση κραδασμών γιατί ...δεν την χρειάζεται καθόλου! Κάνει απομόνωση.

4) Τα παραπάνω (πάλι θεωρητικά σκεπτόμενος) κάνουν το PerspeX να μην έχει καμία σχέση σχεδιαστικά ούτε με πλατώ ανάρτησης (αφού δεν έχει ανάρτηση), ούτε με τα πλατώ μάζας αφού και αυτά δεν θα κάνουν τόσο τέλεια απομόνωση των κραδασμών. Ξαναλέω ότι από αυτό που είδα, το σύστημα πετάει στον αέρα!

5) Και το ερώτημα είναι, τι μπορεί να κάνει ένα οποιοδήποτε πικάπ να παίξει καλύτερα από το PerspeX? Δηλαδή ποιά είναι τα παραπάνω επιθυμητά τεχνικά χαρακτηριστικά που μπορεί να κάνουν ένα ακριβώτερο πλατώ να παίξει καλύτερα?

Σκέψεις είναι όλες αυτές και μάλιστα σε θεωρητικό πάντω επίπεδο. Αν δηλαδή υποθέσουμε ότι το Α και το Ω που προσπαθούν να πετύχουν οι κατασκευαστές, είναι η απομομώνση του βραχίονα/πλατώ από τους κραδασμούς της βάσης, τότε το PerspeX το έχει πετύχει γιάτι να υπάρχουν ακριβώτερα πικάπ?

Από την άλλη, αν τα πράγματα ήταν τόσο απλά, όλοι οι κατασκευαστές θα έβγαζαν πικάπ - φακίριδες με μαγνήτες και θα είχαν καθαρίσει μιά και καλή και από μάζες και από αναρτήσεις. Είναι όμως έτσι ακριβώς?
 
To μεταχειρισμένο δεν το σκέφτεσαι ως επιλογή; Καθόλου;

Καλημέρα. Ναι φυσικά και το σκέφτομαι σαν επιλογή (το Michell μεταχειρισμένο είναι). Αλλά εκεί το ποσό περιορίζεται το πολύ στα 800 ευρώ μίας και εκεί δεν έχω τις ευκολιες πληρωμής (φυσιολογικό αν είναι ιδιώτης)
 
Υπάρχουν και αξιόλογες προτάσεις σε καταστήματα, όσον αφορά τα μεταχειρισμένα.

Τώρα, όσον αφορά το PerspeX, μερικές σκέψεις:

Καταρχάς, τι γίνεται με ένα τόσο ισχυρό μαγνητικό πεδίο και τόσο μεγάλου εύρους; Η κεφαλή λειτουργεί ηλεκτρομαγνητικά, ας μην το ξεχνάμε.
Ειδικά μια κεφαλή αθωράκιστη, θα συντονίζει τρελά σ' ένα τέτοιο πλατώ.

Έπειτα, μήπως η ενέργεια από τους κραδασμούς μένει πάνω στο πλατώ, οπότε για να "αποφορτιστεί", περάσει σε κάποια φάση όλο αυτό στην κεφαλή ή το μοτέρ (μια και είναι οι μόνες "διέξοδοι");

Καλά όλα στα χαρτιά, αλλά δεν ξέρω στην πράξη τι μπορεί να έχουμε...
 
Εγώ πιστέυω πως η απλότητα είναι πολύ αποδοτικότερη σε ρεαλιστικές κατηγορίες τιμής.
Επίσης η ποιότητα κατασκευής δηλαδή ανοχές του πηγαδιού ποιότητα και ανοχές βραχίονα ποιότητα καλωδίωσης βραχίονα ποιότητα μοτέρ και της τροφοδοσίας του μελετημένη επιλογή των υλικών κλπ είναι αυτά που κάνουν ουσιαστικά την διαφορά και αυτά που πληρώνουμε σε φαινομενικά απλά αλλα κορυφαία (και πανάκριβα)πλατώ όπως τα amazon.
Καλό είναι οι επιλογές μας να στηρίζονται στην λογική και τις ακροάσεις και οχι σε διαφορα γυαλιστερα μπιχλιμπίδια!.
Η πρακτικότητα και η εμπειρία μπορούν να καταρίψουν οποιαδήποτε θεωρητικολογία την στιγμή που ακούμε την καινούρια μας αγορά και η χαμογελάμε ικανοποιημένοι η κλαίμε.
Εξάλου η σκέψη παράγεται ως αντίδραση στην αλλαγή λογικό είναι να αρχιζεις να σκέπτεσαι την στιγμή που τα δεδομένα αλάξανε και πρέπει να βάλεις στην ζυγαριά και αυτό που σου λέει το μυαλό σου και όχι μόνο η καρδιά σου.
Εγώ λέω πως η πολλή σκέψη βλάπτει αποφάσισε εκείνη την ώρα στο κατάστημα και με βαση ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ...:grandpa:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Φρέκο πράγμα (?) Pro-Ject 6 PerspeX

Εγώ λέω πως η πολλή σκέψη βλάπτει αποφάσισε εκείνη την ώρα στο κατάστημα και με βαση ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ...:grandpa:

Και την τσέπη... :smile: (αλλιώς θα χτύπαγα το RPM10 ή κάποιο Amazon)
 
Απάντηση: Re: Φρέκο πράγμα (?) Pro-Ject 6 PerspeX

Στο Michell η ανάρτηση δεν απορρυθμίζεται με τίποτα. Σε εμένα πέρασαν 5 χρόνια μέχρι να δω ότι έχει ξεφύγει ελάχιστα από το επίπεδο το πικάπ, και έτσι κι αλλιώς ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι καλό είναι στα 5 χρόνια να αλλάζεις τα ελατήρια.

Αν το Michell είναι με DC μοτέρ, πάρτο. Πώς θα το καταλάβεις; Δύσκολο, αλλά αν είναι αυτό που το μοτέρ ακουμπά κατ' ευθείαν στο τραπέζι (μέσα από τρύπα στο πλεξιγλάς) μάλλον είσαι εντάξει και έχεις και κάποιες μικροβελτιώσεις στα ελατήρια και στα απορροφητικά υλικά. Αν είναι το παλιό με το μοτέρ στηριγμένο πάνω στο πλεξιγλάς, είναι η πιο παλιά έκδοση, παζάρεψέ το περισσότερο, αλλά αξίζει (αυτό έχω κι εγώ).

Τελικά από ότι ρώτησα, πρόκειται γιά το AC version.
 
αυτον τον καιρο προσπαθω να συντηρησω ενα Garrard RC98, οτι πιο πολυτιμο μου έχει αφησει ο παππους μου. Σχεδιαστικα φυσικα βρισκεται σε μια εντελως διαφορετικη λογικη, αλλα εχω εκπλαγει απο το ποσο ησυχο ειναι. Αξιζει καθε λατρης πικαπ να εξερευνησει τα σωθικα του, θα ανακαλυψει πολλα ενδιαφεροντα και θα αντιληφθει οτι οι καλες λυσεις, ισως απλα ξεχαστηκαν, ή για να εφαρμοστουν πια θα κοστιζαν υπερογκα ποσα. Τωρα μου μενει να πιασω στα χερια μου ενα 301, κατασκευατικα ποιηματα.

απλες σκεψεις, ελπιζω να μου επιτρεπετε την παρεμβαση.
 
Re: Απάντηση: Re: Φρέκο πράγμα (?) Pro-Ject 6 PerspeX

Και την τσέπη... :smile: (αλλιώς θα χτύπαγα το RPM10 ή κάποιο Amazon)

Η κάποιο clearaudio.Στα 2000 ευτώ και πάνω δεν συγκρίνονται με το rpm 10.
Αν μπορούν ζήτα να σου βάλουν το performance (1950 άνευ κεφαλής) να σου "πέσουν τα αυτιά"...Επίσης άλλος "πρωταθλητής" το champion (1650 άνευ κεφαλής) άκου και θα καταλάβεις..
 
Πριν πάρεις το Perspex άκουσέ το σε σύγκριση με το 2Experience με την ίδια κεφαλή. Πέρα από την απομόνωση από τους κραδασμούς, αναρωτιέμαι έχει καλύτερο ήχο το Perspex; Τα κοινά τους σημεία είναι περισσότερα από τις διαφορές τους.
 
Καλημέρα!.

Και εγώ δεν είμαι σίγουρος αν θα είναι όντως καλύτερο από το 2Experience. Η διαφορά τους βέβαια εκτός της απομόνωνσης με μαγνήτες, είναι ο 9cc μονοκόματος carbon βραχίονας του PerspeX. Αυτόν ναι θα τον ήθελα στο 2Experience !!!!!! Αν μπορούσα να έχω το 2Experience με τον 9cc, θα είχα ήδη αποφασίσει.
 
Μα γιατί αυτη η εμμονή με την απομόνωση απο τους κραδασμούς;
Έτσι κι'αλλιώς όποια μέθοδος και αν εφαρμοστεί απόλυτη απομόνωση δέν έχουμε ποτε!(και τα ελατήρια συντονίζονται)
Εξάλου και να πετύχουμε την "τέλεια(λέμε τώρα)" απομόνωση στο rack.Τι γίνεται με τις δονήσεις που ταξιδεύουν στον αέρα απο τα ηχεία και μέσω αυτού βομβαρδίζουν στην κυριολεξία τον βραχίονα το πλατώ και το ίδιο το βινύλιο;
Το θέμα δεν είναι μόνο ένας ικανοποιητικός βαθμός απομόνωσης αλλα και η συμπεριφορά των μερών του πικάπ όταν μοιραία θα συντονιστεί..
Για παράδειγμα δεν θα ξεχάσω ένα δύσμοιρο pro-ject xpression III το οποίο ενώ έτρεμε ολόκληρο έπαιζε θεικά!!! προφανώς γιατί διαχειριζόταν τις δονήσεις σωστά.Αλλο παράδειγμα τo rega planar 25 που έσκισε σε demo ακρόαση το perspective που δυστυχώς τότε είχα είδη πάρει ενώ οπτικά η εντύπωση που έδινε μάλλον το αντίθετο σήμαινε.Αυτή η σανιδούλα με το γυάλινο πλατώ έπαιζε πολύ καλύτερα απο 12 κιλά ακρυλικού και ατσαλιού αναρτημένου σε ελατήρια.. τί αλλο πρεπει να πώ.
Άμα θέλεις σώνει και καλά κάποιο πλατώ απο τα perspex ή 2experience και όχι κάποιο απο τις καλύερες σειρες (RPM9) πάρε το δέυτερο και δώσε τα υπόλοιπα για καλύτερη κεφαλή για να πιάσουν τόπο τα λευτά σου.Οι διαφορές μεταξύ των δύο βραχιόνων δεν θα σου δώσουν κάποια ιδιαίτερη διαφορά ίσως και καμία.
 
Last edited:
Έχουμε μάλλον ακριβώς την ίδια γνώμη. Και εγώ παρόμοιες εμπειρίες έχω!
Και πολύ σωστά όπως ανέφερες, συνήθως δεν σκεφτόμαστε τον βομβαρδισμό ηχητικών κυμάτων από τα ηχεία πάνω στα πλατώ! Οι κραδασμοί από το μοτέρ ή από την τριβή του άξονα περιστορφής, είναι πταίσματα μπροστά σε αυτόν τον καταιγιστικό βομβαρδισμό των decibel. :drummer::drummer:
 
Kυνδυνεύοντας να φανώ λίγο πιεστικός χωρίς όμως αυτό να είναι αλήθεια εξάλου δικιά σου η τσέπη και τα γούστα θα σου πώ πως στα λευτά που δίνεις δύο είναι οι επιλογές με τις οποίες θα βρείς την ησυχία σου και δεν θα ψάχνεσαι πάλι σε 2/3 χρόνια η μία είναι το michell και η αλλη το RPM9.
Εγώ θα προτιμούσα το δεύτερο για λόγους που προανέφερα καθώς επίσης γιατί είναι αναβαθμίσιμο με την βάση ground It και το τροφοδοτικό μοτέρ speed boxSE(νομίζω οτι κάνει και το απλό αλλα είναι κακομοιρια για αυτό το πλατώ) οι οποίες είναι ουσίας και όχι εφέ.Μπορείς να το πάρεις με μία κεφαλή των 200 ευρώ τώρα όπως μια sumico η clearaudio,και αργότερα να την αλλάξεις και να κάνεις και τις αναβαθμίσεις και να απογειωθείς!
Εγώ ούτε πικάπ πουλάω και αν και μπορεί να το σκεύτονται κάποιοι ούτε παπαγάλος είμαι.Ότι γράφω στο γράφω απο δική μου εμπειρία απο καρδιάς και πάντα σεβόμενος το βαλάντιο σου για τι ξέρω τι δύσκολες που είναι τέτοιες κινήσεις.
Τελος πάντων για να μήν παρεξηγηθώ και τα άλλα pro-ject που σου αρέσουν πιστέυω οτι θα σε ικανοποιήσουν μόνο που σε τέτοια περίπτωση κινδυνέυεις να μπείς "στην μπρίζα" για κάτι άλλο σύντομα στο μέλλον.Αν νοερά αυτό είναι το πλάνο σου ...τότε πάσο...
Ελπίζω να με καταλαβαίνεις αφού έχεις και παρόμοιες εμπειρίες με μένα.
ΑΑ! και για να ξεκαθαρίσω και κάτι αλλο ναι καλώς η κακώς με τα ελατήρια είμαι προκατειλημένος.