Φθηνά κι ισχυρά λαμπάτα απο την ICON audio.

Συμφωνώ με τον φίλο Placebo...
Δεν υπάρχει λόγος προενισχυτή στο σύστημα μου, φυσικά εκτός ίσως πολύ ακριβών υλοποιήσεων που αδυνατώ ούτως η άλλως να έχω. Με 1-2 προ της τάξης του 1000 που δοκίμασα η διαφορά ήταν η μέρα με τη νύχτα υπέρ του dac. Ή τελικό σκέτο θα πάρω ή ολοκληρωμένο για να χω και κάπως περισσότερες ευκολίες, προ-τελικός δεν παίζει...προς το παρόν τουλάχιστον και με τα μέσα που διαθέτω. Αυτό που σκέφτομαι να κάνω αργότερα για σοβαρή αναβάθμιση δεν είναι φυσικά προ, αλλά πολύ καλύτερο dac, buffalo ας πούμε..

δεν διαφωνω μαζι σου οτι ενας κακος προενισχυτης ειναι καταστροφικος για τον ηχο αλλα μη νομιζεις οτι χωρις προενισχυτη μπορεις να ακουσεις σωστα. Συνηθως ακους τα πραγματα αναιμικα, χωρις σωμα και δυναμικα. Βασικα το πιανο ακουγεται σαν πιανακι, η κιθαρα σαν μπαγλαμαδακι κλπ. Ο μονος τροπος να το αντιληφθεις βεβαια ειναι η συγκριση με και χωρις ενα σοβαρο προενισχυτη.

Anyway καλη συνεχεια στους πειραματισμους....
 
Θα λάβω υπόψη σου αυτά που μου λες...ίσως είναι και αυτός ο λόγος που δεν με ικανοποίησε ο τελικός σκέτος, ίσως και όχι όμως,η λογική μου συμφωνεί με τον placebo. Σύμφωνα με την άσχημη προηγούμενη εμπειρία μου με σχετικά φθηνούς προ πάντως, θα χρειαστεί να ακούσω αρκετά ακριβούς προ για να κάνω σύγκριση.
 
Η συνύπαρξη του τελικού με το προ ταίρι του, τον Cineast, επιβάλλεται.

Προσωπικά αγόρασα δεύτερο σετ προ-τελικού Aaron κυρίως για να αποκτήσω έναν δεύτερο προ Cineast και να προενισχύσω τα ενεργά Purity. Θα δοκιμάσω και με τελικό τον Aaron τα Purity και είμαι σίγουρος ότι θα μείνει.

Στο κύριο σύστημα, με Pioneer 91 ως πηγή, προ Cineast και τελικό Millennium έχω τη δυναμικότητα, την αμεσότητα αλλά και τη γλυκύτητα που θέλω τόσο στις ταινίες όσο και στις δικάναλες ακροάσεις. Λύση 2 σε 1, με ήχο ανώτερης κατηγορίας. Ο Onkyo 905 που χρησιμοποιούσα σαν προ για τις ταινίες πουλήθηκε, και ο Yamaha Z7 μεταφέρθηκε στο υπνοδωμάτιο. Clearaudio Balance προ και τελικός μεταφέρθηκαν στο γυμναστήριο... Κοινώς μηχανήματα αξίας 9.000 ευρώ τρέξαν να κρυφτούν μπρος στον ισορροπημένο ήχο του σετ της Aaron.

http://www.avmentor.gr/reviews/aaron_no22_cineast_0.htm
 

Attachments

  • cineast01.jpg
    cineast01.jpg
    32.9 KB · Views: 68
  • Cineast02.jpg
    Cineast02.jpg
    27.1 KB · Views: 62
Last edited:
Λοιπόν, μετά από μέρες συνύπαρξης με τον AARON μπορώ να πω ότι βελτιώθηκε η αρχική μου εικόνα. Είναι ισορροπημένος τονικά, πολύ γλυκός για τρανζιστοράτος και με αρκετά καλή στερεοφωνική εικόνα. Γενικά, είμαι ευχαριστημένος.
Άκουσα και τον Blue Note Demidoff, o oποίος μου ακούστηκε λίγο καλύτερος, δηλαδή με λίγο καλύτερη εικόνα -βάθος- και λίγο πιο γλυκός, με χειρότερη όμως συμπεριφορά στα χαμηλά νομίζω (μάλλον φταίει που είναι και 50 αντί για 100w του AARON).
Επίσης άκουσα και έναν φτιαγμένο Jadis Orchestra Reference με τις μαμίσιες λάμπες KT90 και ΕCC83, αλλά με αλλαγμένους πυκνωτές, καλωδιώσεις κλπ. Αυτός ακούστηκε ελαφρά καλύτερα και από τον Demidoff και δεν περίμενα να ζεσταθεί κιόλας... Δηλαδή μεσσαίες φοβερές, πραγματικά μου έκαναν εντύπωση τα φωνητικά, τόσο γλυκά!!, έδωσε λίγο περισσότερο βάθος ακόμα στην εικόνα και λίγο πιο φυσικότητα στα όργανα... Επίσης είχε αρκετά ικανοποιητικό μπάσο.
Μια βαθμολογία ενδεικτική αν υποθέσουμε ότι ο καλύτερος παίρνει 10, είναι:
Tελικός Classe ca 100 - 8
Tελικός AARON No.3 Millenium - 8
Ολοκληρωμένος Blue Note Demidoff - 9
Ολοκληρωμένος Jadis Orchestra Ref. - 10

Αν όμως βάλουμε και τις τιμές στο παιχνίδι η επιλογή γίνεται δύσκολη διότι τον Classe τον παίρνω με 600 , ΑΑRON 900-1000 , Demidoff με 1500 και Jadis 1700 και δεν ξέρω αν αξίζει 1100 διαφορά από τον Classe στον Jadis για τις αρκετά μικρές ομολογουμένως διαφορές.
Επίσης έχω την υποψία ότι το σύστημά μου το περιορίζει το dac μου τελικά και πιστεύω ότι θα πάρω μεγαλύτερες διαφορές με Classe+Buffalo, από ότι με Jadis σκέτο, με το ίδιο συνολικό κόστος. Τί πιστεύετε εσείς?
 
Γιατί το λές αυτό? Αφού είναι πιστεύω αρκετά διαδεδομένο σε μηχανήματα που το σηκώνουν φυσικά...
 
1) Χάνουν τη μεταπωλητική τους αξία
2) Δεν ξέρεις τι γνώσεις είχε αυτός που το έκανε
3) Δεν ξέρεις τι άλλο έκανε εκτός από αυτό που σου είπε
4) Δεν θα έχεις τον ήχο που ήθελε η jadis να έχει το μηχάνημά της αλλά ο τυχάρπαστος που νόμισε ότι μπορεί να το βελτιώσει αλλάζοντας δύο πυκνωτές.

και άλλα.
 
Ναι αυτά είναι γνωστά, όμως σε περίπτωση που ξέρει τι κάνει, δεν ισχύουν! Και μάλλον ξέρει ο άνθρωπος από ότι κατάλαβα, μου έδειξε και το εσωτερικό του, πολύ προσεγμένη και καθαρή δουλειά. Μου είπε ότι μπορεί και να βάλει αυτά που φόραγε πάνω εργοστασιακά και να μου το δώσει σε χαμηλότερη τιμή από ότι με αυτά που φοράει τώρα, αλλά ότι τώρα παίζει σαφώς καλύτερα.
Τί να πω...
 
Να πάρεις τον Jadis,αλλά το τι μπορεί να κάνει θα τ' ακούσεις με πολύ καλά κι όσο το δυνατόν ευαίσθητα ηχεία βάσης σε "μόνιτορ" κατεύθυνση.Θα σου συνιστούσα Proac.

Ο ιδανικός συνδυασμός θα ήταν με καμιά σοβαρή πολύδρομη κόρνα,αλλά είναι πολύ ακριβές.

Οι διαφορές δεν είναι μικρές.Το μηχανάκι παίζει μουσική και λίγα παίζουν.Απλά θέλει τις σωστές παρέες.
 
Last edited:
Να ρωτήσω κάτι, πιστεύετε ότι θα έχω καλύτερο αποτέλεσμα με jadis σκέτο στο υφιστάμενο σύστημα ή με classe ca-100 (που ήταν κατώτερος) + bufallo dac?
Ρωτάω γιατί έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το dac μου περιορίζει το σύστημα, δεν γίνεται όλοι πάνω κάτω οι ενισχυτές που βάζω να μου ακούγονται σχεδόν ίδιοι!! Είναι παράλογο!!! Και jadis + buffalo δεν γίνεται δυστυχώς προς το παρόν!
 
Με τα χρήματα που κοστίζει ο Classe παίρνεις έναν μεταχειρισμένο YBA integre DT D,που είναι πολύ καλό τρανζίστορ.Μην περιορίζεσαι μόνο σ' ότι έχεις ακούσει.

Η πηγή είναι η πιό σημαντικός κρίκος,αλλά λίγα συστήματα στο δείχνουν...
 
Δεν περιορίζομαι μόνο σε ότι έχω ακούσει, είμαι ανοιχτός, σημασία έχει όμως και η διαθεσιμότητα κάθε φορά των ευκαιριών! Πάντως δεν μου απαντήσατε...
 
Τα λεφτά δύσκολα βγαίνουν,γι' αυτό να παίρνεις ότι μπορείς καλύτερο και να το κρατάς για πολύ καιρό.Δεν πιστεύω,ότι το κύριο πρόβλημά σου είναι η πηγή.Θα έδειχνα πρώτα τα ηχεία σου.
 
Tα ηχεία έχω δει τί μπορούν να κάνουν με καλά μηχανήματα, οπότε προς το παρόν δεν σκέφτομαι την αλλαγή τους...
 
Κάπου έχεις ανοίξει θέμα μέσα στο θέμα...

Ανοιξε ένα άλλο να μεταφέρουμε όλα τα σχετικά με τις αναζητήσεις σου μηνύματα.

Μιά τελευταία απάντηση.Γίνεσαι αντιφατικός.Αφού σου αρέσουν τα ηχεία με τα μηχανήματα που λές,δυό τινά μπορείς να κάνεις.

Παίρνεις άν μπορείς,τα μηχανήματα αυτά και κρατάς και τα ηχεία(να στο πώ καθαρά για μένα τα ηχεία αυτά,δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο).

Δίνεις τα ηχεία και πάς σε μηχανήματα πιό προσιτά κι αποδοτικά σε σχέση με τις δυνατότητές σου.
 
Έχω μόνος μου ζητήσει συγνώμη για την διαφορετική τροπή που πήρε το θέμα λίγα post πιο πριν, δεν μεταφέρθηκε κάπου αλλού, δεν ήξερα ότι πρέπει να ανοίξω καινούριο θέμα για να γίνει αυτό, με συγχωρείτε...
 
Δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγνώμη...-bye-

Απλά άνοιξε ένα άλλο θέμα,για να μεταφερθούν εκεί και να μην χαθούν μέσα εδώ.
 
Συμφωνείτε και οι υπόλοιποι? (Και δεν ξαναεπεμβαίνω στο topic αυτό για το δικό μου θέμα...)
 
Θα συμφωνήσω με τον DIPIE ότι τα Heresy από ένα σημείο κι έπειτα δίνουν μικρές διαφορές ανεβαίνοντας σε υψηλή κατηγορία ενισχυτή. Γι'αυτό και καθιερώθηκαν οι Aaron ως η χρυσή τομή για χρήση με Klipsch.