φθηνότερο ρεύμα με την aegean power???

Με πήρανε τηλέφωνο, ήρθε ένας ευγενικότατος πωλητής απο εδώ και εν ολίγοις μου είπε ότι αν "πάω" στην aegean θα πληρώνω λιγότερο ρεύμα με τις ίδιες υπηρεσίες.

Τι γνωρίζετε γι'αυτό?

Είναι όντως τόσο καλό όσο ακούγεται ότι είναι?

Θενκς.
 
www.aegeanpower.com

Ενδεικτικά τα πλάνα που έχουν για σπίτι είναι:

Energy
Home
Pack
1000 Σύνολο kWh
για το 4μηνο Ημερήσια Κατανάλωση Μηνιαία
Χρέωση
Χρέωση /kWh Επιπλέον
Ημερήσια Κατανάλωση Χρέωση /kWh Νυχτερινή Κατανάλωση
0-1000 25 0,149 0,05


Energy
Home
Pack
1700 Σύνολο kWh
για το 4μηνο Ημερήσια Κατανάλωση Μηνιαία
Χρέωση
Χρέωση /kWh Επιπλέον
Ημερήσια Κατανάλωση Χρέωση /kWh Νυχτερινή Κατανάλωση
0-1700 45 0,159 (μέχρι
2.000 kWh
0,250
(2000+kWh)
0,05


Energy
Home
Pack
2400 Σύνολο kWh
για το 4μηνο Ημερήσια Κατανάλωση Μηνιαία
Χρέωση
Χρέωση /kWh Επιπλέον
Ημερήσια Κατανάλωση Χρέωση /kWh Νυχτερινή Κατανάλωση
0-2400 75 0,179 0,05

Energy
Home
Pack
3500 Σύνολο kWh
για το 4μηνο Ημερήσια Κατανάλωση Μηνιαία
Χρέωση
Χρέωση /kWh Επιπλέον
Ημερήσια Κατανάλωση Χρέωση /kWh Νυχτερινή Κατανάλωση
0-3500 110 0,189 0,05

Energy
Home
Pack
Unlimited* Σύνολο kWh
για το 4μηνο Ημερήσια Κατανάλωση Μηνιαία
Χρέωση
Χρέωση /kWh Επιπλέον
Ημερήσια Κατανάλωση Χρέωση /kWh Νυχτερινή Κατανάλωση
0-5000 160 0,179 0,05
 
στην ουσια ειναι προπληρωμενα πακετα. Συμφερει καποιον που εχει σταθερη καταναλωση.
 
παρομοια κινηση ειχε κανει εταιρια που μπηκε ως εναλλακτικος παροχος ρευματος,αλλά τελικα αποφασισε οτι στην ελλαδα ειναι ασυμφορο κ εφυγε πριν λιγους μηνες...ηταν συμφεροντων Aυστριας(verbunt) αν δεν κανω λαθος με τεραστιο ονομα στην ευρωπη στις εναλλακτικες πηγες..ειδικα υδροηλεκτρικα εργοστασια κεντρικη ευρωπη..

το ρευμα ειναι ενα, κοινο και το παραγει ενας+την εισαγωγη.οι ενναλακτικοι παροχοι δεν παραγουν προφανως..απλα συμμετεχουν στην εμπορικη διαθεση ενος μεριδιου απο το συνολικο ρευμα της χωρας..
απλα καποια ποσοστα λογω ανταγωνισμου, διατιθενται σε αλλους παροχους,υπο μια χαμηλοτερη τιμη..
για παντα διανομη στην ελλαδα θα γινεται μεσω δικτυου ΔΕΗ..παγιο ΔΕΗ θα πληρωνεις παντα,για θεματα συντηρησης δικτυου..ρολοι ΔΕΗ εξακολουθεις να εχεις..αν εχει διακοπη ο γειτονας που εχει δεη,θα εχεις κ εσυ που εχεις aegean μιας και ειναι το ιδιο ρευμα στο ιδιο δικτυο..
στο παροχο που αποσυρθηκε,πληρωνες με το μηνα και η μειωση σε ενα συνηθες νοικοκυριο με 2000κιλοβατωρες σημερινο λογαριασμο,ειχε μια μειωση του 10%..να σημειωσω οτι παρολο που ειχε πελατες σκλαβενιτη,μακρο,lidl και αρκετες βιομηχανιες,αποσυρθηκε η επενδυση στην ελλαδα ως ασυμφορη,λογω των τερτιπιων της ΔΕΗ..

η aegean λογικα κινειται στα ιδια επιπεδα υπηρεσιων..εγω θα ημουν επιφυλακτικος για την ωρα..ειδικα αν σε δεσμευουν με συμβολαιο 12μηνο(αν και δεν νομιζω )...ειναι θολο το τοπιο ακομα..
 
Last edited:
Λόγο του ότι φίλος μου είναι , η μαλλων ήταν , ¨συνεργατης¨ της εταιρίας , και μιας και είχαμε μιλήσει σχετικά , το συμπέρασμα ήταν ότι δεν συμφέρει για οικιακή χρήση .
Σε μαγαζιά και επειχηρησεις κάτι γίνεται.
 
Επιστολή της ΡΑΕ προς τους Προμηθευτές Ηλεκτρικής Ενέργειας:

http://www.rae.gr/site/categories_new/about_rae/factsheets/TR1010_16022011.csp

Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της για την παρακολούθηση και εποπτεία της αγοράς ενέργειας σε όλους τους τομείς αυτής (άρθρο 5 Νόμου 2773/1999), σας καλεί να υποβάλετε τα παρακάτω στοιχεία, εντός αποκλειστικής προθεσμίας είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την επομένη της λήψης της παρούσας επιστολής :
1. Τυπικές Συμβάσεις Προμήθειας (υφιστάμενες και προτεινόμενες) που συνάπτει η εταιρεία σας με τους Πελάτες της, όπου περιλαμβάνονται οι γενικοί και ειδικοί προσφερόμενοι όροι.
2. Τις ισχύουσες χρεώσεις (τιμολόγια) για την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας.
3. Σχετικό προωθητικό υλικό που συνοδεύει την Προσφορά Προμήθειας στον καταναλωτή πριν τη σύναψη της Σύμβασης.
Επισημαίνεται ότι, κατά τη ρητή επιταγή του άρθρου 5 παρ. 1δ του Ν. 2773/1999, τα προσκομιζόμενα στοιχεία αξιολογούνται και επεξεργάζονται σύμφωνα με τις αρχές της εχεμύθειας και της προστασίας των επιχειρηματικών και εμπορικών απορρήτων.
Υπενθυμίζεται ότι, κατά το Γενικό Όρο 3 της Αδείας σας (κατ’ εφαρμογή του άρθρου 28 παρ. 1Ε του Ν. 2773/1999 και του άρθρου 3 του Παραρτήματος 6 του Κανονισμού Αδειών), οφείλετε να παρέχετε στη ΡΑΕ τα έγγραφα και τα στοιχεία που ζητά προς εκπλήρωση των αρμοδιοτήτων της, δεδομένου ιδίως του ότι η κατ’ επανάληψη και συστηματική παραβίαση από την εταιρεία των υποχρεώσεων δύναται να επιφέρει την ανάκληση της χορηγηθείσας Άδειας Προμήθειας (βλ. άρθρα 28 παρ. 1, εδάφια (Δ), (Ε) και (ΣΤ) του Νόμου 2773/1997 και 19 παρ. 2 του Κανονισμού Αδειών Παραγωγής και Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, καθώς και Γενικός Όρος 17 παρ. δ της Άδειας Προμήθειας).

Επιπρόσθετα, σας γνωρίζουμε ότι, η ΡΑΕ έχει γίνει αποδέκτης προφορικών αναφορών για αθέμιτες πρακτικές και παραπλανητική διαφήμιση και ήδη βρίσκεται σε διαδικασία εξέτασης σχετικής έγγραφης καταγγελίας. Προς αποφυγήν περαιτέρω αναφορών και καταγγελιών, και στα πλαίσια της γενικότερης αρμοδιότητας της ΡΑΕ για την προστασία των καταναλωτών, επισημαίνουμε τις υποχρεώσεις σας για την τήρηση της νομιμότητας και των καλών συναλλακτικών ηθών κατά την προώθηση των προϊόντων σας. Ειδικότερα, σε κάθε συναλλαγή με τους καταναλωτές καλείστε να εφαρμόζετε τις επισυναπτόμενες γενικές αρχές καλής συναλλακτικής πρακτικής και προώθησης, με στόχο την πληρέστερη ενημέρωση των καταναλωτών και την αποφυγή παραπλάνησής τους. Τονίζεται δε ότι συνεχίζουν να ισχύουν και οι σχετικές συστάσεις της ΡΑΕ προς τους Προμηθευτές, που είχαν ανακοινωθεί από την ιστοσελίδα της στις 29 Ιουλίου 2010.

Και ....

http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Επι...ιχνίδι-που-έχει-στηθεί-στην-αγορά-ηλεκτρισμού

ΡΑΕ: Φρένο στο "άναρχο" παιχνίδι που έχει στηθεί στην αγορά ηλεκτρισμού

Κανόνες στο νέο τοπίο που έχει διαμορφωθεί στην αγορά ηλεκτρισμού με την είσοδο των ιδιωτικών εταιρειών εμπορίας, που έχουν αποσπάσει πάνω από 65.000 πελάτες της ΔΕΗ, επιχειρεί να βάλει η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, με σκοπό να προφυλάξει τους καταναλωτές από τυχόν αθέμιτες πρακτικές. Σε επιστολή της προς τη ΔΕΗ, καθώς και σε άλλες 11 εταιρείες παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, ζητάει εντός 20 ημερών να της έχουν προσκομίσει αναλυτικά τα τιμολόγια τους, τις συμβάσεις που αποστέλλουν στους καταναλωτές, και το διαφημιστικό υλικό που τις συνοδεύει. Διαφορετικά τις προειδοποιεί ότι θα τους ανακαλέσει τις άδειες λειτουργίας που τους έχει χορηγήσει.

Βροχή τα παράπονα των καταναλωτών...
Αιτία της επιστολής, οι αυξανόμενες καταγγελίες που δέχεται το τελευταίο διάστημα η Αρχή από καταναλωτές για προσέγγιση και παραπλανητικές διαφημίσεις που δέχονται μέσω τηλεφωνημάτων ή επισκέψεις από άλλους προμηθευτές, ακόμη και από τη ΔΕΗ που προσπαθεί να «επαναπατρίσει» τους δεκάδες χιλιάδες των πελατών που έχασε μέσα στο 2010.
Τι τάζουν οι πωλητές των εταιρειών...
Για να αντιληφθεί κανείς τι ακριβώς συμβαίνει σήμερα, στην αγορά ηλεκτρισμού δραστηριοποιούνται ούτε 10, ούτε 20, αλλά 66 εταιρείες, καθώς αρκούν μόλις… 60.000 ευρώ μετοχικό κεφάλαιο- λιγότερα απ’ όσα χρειάζονται για να πάρει κανείς άδεια ταξί, για να ξεκινήσει τη σχετική δραστηριότητα.
Τι τάζουν λοιπόν οι πωλητές των νέων παρόχων ενέργειας αλλά και της ΔΕΗ στους καταναλωτές ; Σημαντικά ποσοστά εκπτώσεων, π.χ. 20%, χωρίς αυτό να προκύπτει από αναλυτικό τιμολόγιο, αλλά και χωρίς ο πωλητής να γνωρίζει την κατανάλωση του πελάτη που προσεγγίζει. Άλλο συχνό κρούσμα, είναι η έκπτωση που προσφέρει ο πωλητής να γίνεται επί των περυσινών τιμολογίων της ΔΕΗ, και όχι επί αυτών που ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου, τα οποία σε άλλες κατηγορίες έχουν αυξηθεί, ενώ σε άλλες κατηγορίες έχουν μειωθεί. Τάζουν δηλαδή μεγαλύτερη έκπτωση, όταν στην πραγματικότητα είναι μικρότερη.


Κώδικας συμπεριφοράς των προμηθευτών
Αντίστοιχα η ΡΑΕ δημοσιεύει τις βασικότερες υποχρεώσεις που πρέπει να τηρούν οι προμηθευτές απέναντι στους πελάτες τους, σε τρεις τομείς που συγκεντρώνουν και τα περισσότερα παράπονα :
1ο) Διαφήμιση -προώθηση: Κάθε προμηθευτής καλείται να αφαιρέσει άμεσα από τα μέσα προβολής του οποιαδήποτε πληροφορία για τις προσφερόμενες χρεώσεις και υπηρεσίες που δεν βρίσκονται σε ισχύ (π.χ. εκπτώσεις που έχουν υπολογιστεί επί των τιμολογίων της ΔΕΗ που ίσχυαν πέρυσι).
2ο) Συμπεριφορά συνεργατών των εταιρειών: Καλούνται κατά την προσωπική επίσκεψη να επιδεικνύουν ταυτότητα με το σήμα της εταιρείας, ειδάλλως κατά την εξ αποστάσεως επικοινωνία να αναφέρουν το ονοματεπώνυμό τους (κάτι που αρκετές φορές δεν γίνεται).
3ο) Προσυμβατική ενημέρωση καταναλωτή: Δικαιούται, ο καταναλωτής, να απαιτεί από τον πωλητή που τον προσεγγίζει επαρκή ενημέρωση για την κατηγορία τιμολόγησης στην οποία ανήκει, καθώς και για τις τιμές μονάδας ανά κιλοβατώρα των τιμολογίων που προσφέρουν, με διακριτή αναγραφή της κάθε χρέωσης (για την ενέργεια, τα διάφορα τέλη, όπως το Τέλος ΑΠΕ που είναι κοινά για όλες τις εταιρείες) έτσι ώστε να είναι δυνατή η σύγκριση στην ίδια βάση με άλλες προσφορές από την ίδια ή άλλη εταιρεία.