Και τι να το κάνω αδέλφια ; Εγώ θέλω να γράφω σειρά από Δευτέρα - Παρασκευή.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να μου διαφημίζεις PVR [το οποίο "υποτίθεται" δουλεύει σωστά -- αλλά μετά από αναβάθμιση που κάνεις με δικιά ΣΟΥ ευθύνη [αντιγράφω την ιστοσελίδα της εταιρίας] ] κ τελικά να πρέπει να βρείς το σωστό φλασάκι , τον κατάλληλο δίσκο , τον σωστό καιρό , τα άστρα στην σωστή θέση ,
και πάλι κανένας δεν σου λέει ότι τελικά , θα γράψει .
ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μου λές σαν εταιρία "Έχει PVR , αλλά λειτουργεί σε φλασάκι" και να το καταπίνω αμάσητο....
Τα κολλήματα που τρώει , ειδικά μετά από αναπαραγωγές AVI , το ότι ΠΟΤΕ δεν μου έχει ανοίξει φωτογραφίες από τον δίσκο [έστω και μία!] , τό ότι βλέπω μια τηλεοπτική εγγραφή από τον δίσκο , πατάω EXIT , πάω να ξαναδώ κάτι και ... χάνει τον δίσκο [!!!] , πως ακριβώς να τα παρακάμψω;
Κ γιατί η επίσημη αντιπροσωπεία το κάνει γαργάρα;
Τι να τα κάνω τα 3 χρόνια εγγύηση όταν το πρόβλημα προφανώς είναι τρελά bugs στο firmware που δεν θα τα λύσουν;
Θα βγάλουν firmware για μένα;
Να λέμε τα καλά αλλά να λέμε κ τα υπόλοιπα....
:furious3::furious3::furious3: