Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο

Το setup JM Lab Utopia + Krell το ακουω για 3 χρονια σε Lydra Marriot & Park, σε σχετικα μεγαλες αιθουσες. Οχι μονο το Grande αλλα οποιοδηποτε Utopia, δεν μου εχει προκαλεσει ποτε το ενδιαφερον. Για μενα ειναι το αστειο καθε εκθεσης, οταν συστηματα 5 χιλιαδων ευρω ειναι αξιοπρεπεστατα, ενω αυτο απλα δεν παιζει, παντα κατα το προσωπικο μου γουστο.

Στην περσινη εκθεση, ακομα και ο αγαπημενος μου VTL ολοκληρωμενος, δεν ακουγοταν μεσα απο JM Lab Εlectra. Σιγουρα η JM Lab ειναι μια εταιρεια που τα αυτια μου δεν την αντεχουν.

Οσο για τις μη τελειες αιθουσες των ξενοδοχειων, εχω να πω οτι οποιος ξερει να στεινει, φαινεται. Ο Θεμης (Location Sound) που ειναι ηχοληπτης, καθε χρονο εχει απο αξιοπρεπες ηχο μεχρι τελειο ηχο. Στην τελευταια εκθεση, ο συνδιασμος Peak Consult & Voila εδωσε ρεστα :ernaehrung004:
 
Η πιθανότητα να καταπιεί την γλώσα του κάποιος απο μας στο μέλον γι αυτά που γράφει εδώ υπάρχει πάντα.

Συγκεκριμένα το Grand, ήταν ένα απ τα πιο αντιπαθητικά ηχεία που είχα ακούσει ποτέ -μαζί με τα B&W-. Και τα δύο σε δεδομένη στιγμή με έκαναν να μην νοιώθω το σαγώνι μου.
 
Last edited:
Εγώ πάλι θα έλεγα οτι το σωστό θα ήταν να λέμε...
"Το συγκεκριμένο μηχάνημα, στο συγκεκριμένο χώρο με το συγκεκριμένο setup μου άρεσε ή δεν μου άρεσε".
 
Εντάξει, ας μην είναι άμεσα εισπρακτέες από τον τελικό πελάτη οι επενδύσεις R&D. Μήπως τουλάχιστον να ήταν λιγουλάκι και μερικώς ρευστοποιήσιμες, έστω, χάριν επιδείξεως; Και εξηγούμαι:

Είσπραξη 1η: Περιφέρομαι μέσα στο ΧΨΖ ξενοδοχείο με το καλάσνικωφ προτεταμένο, (λέγε με Shefield CD KODO). Τι, θα παίζουμε τώρα; Διπλαρώνω ένα ζευγάρι Grand Utopia, το παλιότερο μοντέλο, οδηγούμενο από κάτι OnGaku, GakuON ή κάπως έτσι, με ψηφιακή πηγή της Theta. Δίνω στο σιντάκι στο παιδί που ήταν υπεύθυνος, και κάθομαι να απολαύσω τα τύμπανα. Πού είναι τα τύμπανα; Εις το βάθος εκεί, λίγο πριν την πόρτα της κουζίνας. Γιατί; Μα, διότι ο υπεύθυνος, άγνωστο σε μένα γιατί, έβαλε το CD να παίξει σε χαμηλή στάθμη. Παρ’ όλ’ αυτά, δεν μπόρεσα παρά να εκτιμήσω κάποιες από τις αρετές του συστήματος, αλλά, υποψιάζομαι, μόνο λίγες απ’ αυτές. Δεν ζήτησα να «το δυναμώσει».

Είσπραξη 2η: Πάω παρακάτω, σε μεγάλη αίθουσα, όπου είναι στημένα κάτι θηριώδη Genesis, των οποίων την επιστασία εκείνη τη στιγμή είχε κάποιος που του έσφιξα το χέρι εγκαρδίως, ο Mr. Kakadelis himself. Του δίνω που λέτε το καλάσνικωφ, και το βάζει να παίξει. Περιμένω ο δυστυχής να ακούσω τίποτις, αλλά μπααααα. Ο κύριος Mike, παλιά καραβάνα και χρόνια στο κουρμπέτι, δεν θέλησε να ανεβάσει τη στάθμη κάπως ψηλά, διότι ΕΙΔΕ ΤΙ τα περίμενε τα καημένα τα ηχειάκια. Για να μη σας τα πολυλογώ, μια απ’ τα ίδια. Πού είναι η κουζίνα; Στο βάθος φάτσα πόρτα. Εντάξει, λέω, δεν πειράζει. Πάμε παρακάτω.

Είσπραξη 3η: Την πέφτω με το Καλάσνικωφ στο Θαλή το Μενεξελή, που οδηγούσε ηχεία δικής του κατασκευής με έναν τελικό επίσης δικής του κατασκευής, και με πηγή κάποιο Μικρομεγά, εάν δεν με απατά η μνήμη μου. Έλα όμως που το καλάσνικωφ είναι και χαμηλά γραμμένο, οπότε το Μικρομεγά απεδείχθη Μικρομικρό, και ίσα που γαργαλούσε τον τελικό. Και να κοιτάει από ‘δώ ο Θαλής, να κοιτάει από ‘κεί, του κάκου: μουλάρι το Μικρομικρό.

Είσπραξη 4η: Είμαι μέσα στο μεγάλο δωμάτιο ακροάσεων της Τηλεοπτικής Θεσσαλονίκης, στο Νέο Ρύσιο, παρέα με πολλούς και αγαπημένους φίλους, απέναντι από τα μεγάλα και άξια B&W 800 Signature, έχω βάλει στο σιντόφωνο ένα recordable με την ορχήστρα του Ralph Burns, κι έχω και τον Κωστόπουλο από δίπλα να με έχει περιλάβει στο μπίρι – μπίρι: «Ρε παπάρα γερομπισμπίκη, τέτοια ακούς; Και δε σου φαίνεται». Έλα όμως που πέτυχα ελεύθερο το τηλετέτοιο του σιντόφωνου ακουμπησμένο στο τραπεζάκι, και σιγά μην έχανα την ευκαιρία! Σηκώνω που λέτε τη στάθμη να γραδάρω τα κεβλάρια και τα αμπέρ. Και ω του θαύματος, αυτές οι μηχανές εκεί απέναντι, που τις φτιάχνουν κάτι μυστήρια Εγγλεζάκια, αποκρίνονται και αποδίδουν. ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ, ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ, ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΕΙΑ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΙΑ. Σου πετάνε ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ένα «αν με αγοράσεις, κοίτα τι μπορώ να του κάνω, ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΟ ΚΑΝΩ». Την ώρα που απολαμβάνω το όλον event, να ‘σου στο δωμάτιο και ο υπεύθυνος του καταστήματος, ο κ. Βασίλης Χουρμουζιάδης. Αμάν!, λέω, τώρα ποιος τον ακούει τώρα αυτόν. Αλλά ο Βασίλης, άλλη παλιοκαραβάνα αυτός, τελείως cool. COOL λέμε, σαν να μη συμβαίνει τίποτα! Δηλαδής, παρά λίγο να μου πει να τα χώσω κι άλλο. ΚΙ ΑΛΛΟ!!

Είσπραξη 5η: Μπαίνω σε μια μεγάλη αίθουσα του χιψιζεντοξενοδοχοτέτοιου, παρέα με τον DimDas, και αντικρίζω το απαύγασμα του καπελώματος των Αμερικανικών κεφαλαίων επί της Ευρωπαϊκής βιομηχανίας, τα μεγάλα Γκράν Ουτοπιά, αποσυσκευασμένα, και με την παλέτα με τις ρόδες ακόμη από κάτω τους. Εμ, με το δίκιο τους οι άνθρωποι, να τους φύγει η μέση για τρεις μερούλες; Δηλαδή, εμένα τα ροδάκια δεν με ενόχλησαν καθόλου, σοβαρά μιλάω. Βλέπετε, δεν είμαι χαϊεντάς. Τέλος πάντων, στο θέμα μας. Κατασκευή που γ… και δέρνει, άνευ πλάκας. Μεγάφωνα εξαίρετα. Φινίρισμα από άλλο πλανήτη, τύφλα να ‘χει η Toyota. Αισθητική, υπεράνω κριτικής! Είναι τόσον ογκώδη, και όμως το κρύβουν, δείχνοντας τόσο ΟΜΟΡΦΑ, όπως οι παλιές τετράθυρες Jaguar. Α, έπαιζαν κιόλας, άκουγα ένα χαμηλόφωνο τσίκι – τσίκι, νιάου νιάου το γατάκι, παέι στο βάθος στην κουζίνα, για να φάει ποντικάκια, μια ολάκερη ντουζίνα.

Είσπραξη 5η: Πέρισυ! Περνάω από το διάδρομο και ΜΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ όχι κάποια όμορφη κοπέλα, αλλά κάτι που ακούγονταν εκεί μέσα. Χώνομαι, σιγά μη δεν έμπαινα. Τι άκουσα; Ένα ζευγάρι Audiovector, οδηγούμενα από κάποιον Α-κλασσάτο Audia Flight. Πώς το άκουσα; ΔΥΝΑΤΑ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ. ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ. ΓΙΑΤΙ; Διότι ο επί τούτων υπεύθυνος ήξερε τι έκανε, είχε εμπιστοσύνη στα μηχανήματά του. Και το δωμάτιό του ήταν ΓΕΜΑΤΟ. Έχει σημασία ποιος ήταν;

Κάνοντας ταμείο των εισπράξεων:

1ον. Ο Θαλής ο Μενεξελής δεν κωλώνει. Είναι άτομο θαρραλέο, με άγρυπνο μάτι και την ψάχνει τη δουλειά. Και ΓΙ’ ΑΥΤΟ τον εκτίμησα ακόμα περισσότερο, εκτίμηση που, ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ, ανακλάται και στα δημιουργήματά του.
2ον. Όταν έχεις τόσο καλά μηχανήματα και αρνείσαι να τα πιέσεις, έστω και λίγο, φοβούμενος προφανώς μη ξεφύγουν από την πεπατημένη του χαμηλόφωνου, χαϊεντάδικου τσίκι – τσίκι, μη βγάλουν κοκοράκι, μη, μη, μη, το μόνο που κάνεις είναι να λες: «Αν θέλετε να πηγαίνετε στο μάρκετ της γωνίας για τα ψώνια σας, αυτή η Ashton Martin είναι για σας».
3ον. Ρε παιδιά, δηλαδή πείτε μου εσείς τώρα, υπάρχει περίπτωση να πω κακό λόγο για τον Χουρμουζιάδη, ή για τα 800 Signature; Μαλακίες λέμε τώρα; Αφού ΕΙΔΑ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ! Όχι σαν κάτι άλλους, των οποίων, ναι μεν, οι μηχανές τους μπορεί να μπορούν, αλλά δεν τους επετράπη να μπορέσουν. Και αν δεν επιτρέπεται να μπορούν, τι ξεκουβαλιούνται και τα πάνε στις εκθέσεις; Μόνο για να φαίνονται; Εντάξει, δεν λέω, παίζει κι αυτό το ρόλο του, αλλά αν ήμουν κάποιο από αυτά τα καταπληκτικά Γαλλάκια, που υλοποίησαν αυτό το ηχείο, θα αισθανόμουν αδικημένος βλέποντας το δημιούργημά μου να τυγχάνει τέτοιας μεταχείρισης. Ακόμη κι αν αντιπρόσωπός μου είναι ο Mr. Kakadelis.
4ον. Για τo τρίδυμο, (καθ' ότι και η πηγή ήτο εκ της περί ής Ιταλικής φίρμας πρερχομένη, αν θυμάμαι καλά δηλαδή), Audiovector – Audia Flight τι να πώ; Ότι ξεβρακώνουν τα διάφορα TD12, Virgo και Σία; Ορίστε, το είπα.
 
Παρόλο που οι ακουστικές μου εμπειρίες δεν είναι τόσο πλούσιες και οι επισκέψεις μου σε εκθέσεις τόσο συχνές, τείνω να συμφωνήσω με τον Κώστα. Επίσης θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να ξέρω όλους τους αντιπροσώπους με τα μικρά τους για να έχω άποψη για τον αν το χ ψ ηχείο ακούγεται καλά.
Ο λόγος της παρέμβασης όμως είναι άλλος...Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπερδεύουμε το θέμα κόστος με το θέμα απόδοση.Δηλαδή αν θέλουμε να κρίνουμε το αν ένα ηχείο ακούγεται καλά, ας το κάνουμε χωρίς να ρωτήσουμε την τιμή του. Και το αντίστροφο. Το αν ένα μηχάνημα "αξίζει" τα λεφτά του δεν είναι παράγων απόδοσης αλλά καθαρά εμπορικός όρος που έχει να κάνει με την αξία που έχει ως προιόν και όχι ως μηχάνημα. Και αυτό είναι αυταπόδεικτο αφού δεν πληρώνουμε μόνο το κόστος R&D, παραγωγής, διακίνησης, κτλ, αλλά και την υπεραξία που θέτει κάθε εταιρεία όχι μόνο ως κέρδος αλλά και σαν αξία ονόματος. Δηλαδή θα πρέπει να είναι αφελής κάποιος (και δεν νομίζω ότι είναι κάποιος από τους συνομιλούντες) να πιστεύει ότι κάτι που πωλείται προς €10000 απλώς ενσωματώνει την τεχνολογία ακι την έρευνα αυτού του επιπέδου. Αυτό δεν συμβαίνει ούτε στη NASA η οποία "φουσκώνει" τα κονδύλια για να συνεχίσει να ενισχύει την παρουσία της...
Παρόλα αυτά το Challenger κάηκε...Αποκλείεται λοιπόν ένα πανάκριβο ηχείο απλά να μην παίζει αρκετά καλά για τα αυτιά μας?
Αν νομίζετε ότι ένα Daewoo έχει μικρότερο R&D κόστος από μια Jaguar κάνετε λάθος! Το ένα όμως κατασκευάζεται σε εκατομμύρια κομμάτια, ενώ το άλλο σε μερικές εκατοντάδες. Διαιρέστε τώρα το ίδιο κόστος διά του αριθμού τεμαχίων? Κάντε τώρα το ίδιο παιχνίδι με τις εταιρείες Hi-End. Θα μου πεις ο Τσακιρίδης γιατί είναι φθηνός ρε εξυπνάκια? Ίσα-ίσα το ότι είναι φθηνότερος αποδεικνύει ότι δεν είναι το R&D και η τεχνογνωσία που πληρώνουμε αλλά άλλα κόστη που δεν πρέπει και δεν χρειάζεται να γνωρίζουμε.
Αν δε, τελικά μπει και η παράμετρος value for money τότε η έννοια του hi-end σε κάθε προιόν πρέπει να εξαφανιστεί.Καλώς λοιπόν υπάρχουν και ακριβά ηχεία αλλά δεν είναι κάτι που δεν σηκώνει κριτική και πρέπει να "αγγίζουμε" με ευλάβεια.
 
Costas Coyias said:
Για τo τρίδυμο, (καθ' ότι και η πηγή ήτο εκ της περί ής Ιταλικής φίρμας πρερχομένη, αν θυμάμαι καλά δηλαδή), Audiovector – Audia Flight τι να πώ; Ότι ξεβρακώνουν τα διάφορα TD12, Virgo και Σία; Ορίστε, το είπα.
Το προσωπικο γουστο παντα θα ειναι ο #1 παραγοντας για τον καθενα μας. Εχει νοημα να πω οτι η μετριοτητα των Audiovector δε συγκρινεται με το μεγαλειο των TD12;
 
Costas Coyias said:
Εντάξει, ας μην είναι άμεσα εισπρακτέες από τον τελικό πελάτη οι επενδύσεις R&D. Μήπως τουλάχιστον να ήταν λιγουλάκι και μερικώς ρευστοποιήσιμες, έστω, χάριν επιδείξεως; Και εξηγούμαι:

Είσπραξη 1η: Περιφέρομαι μέσα στο ΧΨΖ ξενοδοχείο με το καλάσνικωφ προτεταμένο, (λέγε με Shefield CD KODO). Τι, θα παίζουμε τώρα; Διπλαρώνω ένα ζευγάρι Grand Utopia, το παλιότερο μοντέλο, οδηγούμενο από κάτι OnGaku, GakuON ή κάπως έτσι, με ψηφιακή πηγή της Theta. Δίνω στο σιντάκι στο παιδί που ήταν υπεύθυνος, και κάθομαι να απολαύσω τα τύμπανα. Πού είναι τα τύμπανα; Εις το βάθος εκεί, λίγο πριν την πόρτα της κουζίνας. Γιατί; Μα, διότι ο υπεύθυνος, άγνωστο σε μένα γιατί, έβαλε το CD να παίξει σε χαμηλή στάθμη. Παρ’ όλ’ αυτά, δεν μπόρεσα παρά να εκτιμήσω κάποιες από τις αρετές του συστήματος, αλλά, υποψιάζομαι, μόνο λίγες απ’ αυτές. Δεν ζήτησα να «το δυναμώσει».

Είσπραξη 2η: Πάω παρακάτω, σε μεγάλη αίθουσα, όπου είναι στημένα κάτι θηριώδη Genesis, των οποίων την επιστασία εκείνη τη στιγμή είχε κάποιος που του έσφιξα το χέρι εγκαρδίως, ο Mr. Kakadelis himself. Του δίνω που λέτε το καλάσνικωφ, και το βάζει να παίξει. Περιμένω ο δυστυχής να ακούσω τίποτις, αλλά μπααααα. Ο κύριος Mike, παλιά καραβάνα και χρόνια στο κουρμπέτι, δεν θέλησε να ανεβάσει τη στάθμη κάπως ψηλά, διότι ΕΙΔΕ ΤΙ τα περίμενε τα καημένα τα ηχειάκια. Για να μη σας τα πολυλογώ, μια απ’ τα ίδια. Πού είναι η κουζίνα; Στο βάθος φάτσα πόρτα. Εντάξει, λέω, δεν πειράζει. Πάμε παρακάτω.

Είσπραξη 3η: Την πέφτω με το Καλάσνικωφ στο Θαλή το Μενεξελή, που οδηγούσε ηχεία δικής του κατασκευής με έναν τελικό επίσης δικής του κατασκευής, και με πηγή κάποιο Μικρομεγά, εάν δεν με απατά η μνήμη μου. Έλα όμως που το καλάσνικωφ είναι και χαμηλά γραμμένο, οπότε το Μικρομεγά απεδείχθη Μικρομικρό, και ίσα που γαργαλούσε τον τελικό. Και να κοιτάει από ‛δώ ο Θαλής, να κοιτάει από ‛κεί, του κάκου: μουλάρι το Μικρομικρό.

Είσπραξη 4η: Είμαι μέσα στο μεγάλο δωμάτιο ακροάσεων της Τηλεοπτικής Θεσσαλονίκης, στο Νέο Ρύσιο, παρέα με πολλούς και αγαπημένους φίλους, απέναντι από τα μεγάλα και άξια B&W 800 Signature, έχω βάλει στο σιντόφωνο ένα recordable με την ορχήστρα του Ralph Burns, κι έχω και τον Κωστόπουλο από δίπλα να με έχει περιλάβει στο μπίρι – μπίρι: «Ρε παπάρα γερομπισμπίκη, τέτοια ακούς; Και δε σου φαίνεται». Έλα όμως που πέτυχα ελεύθερο το τηλετέτοιο του σιντόφωνου ακουμπησμένο στο τραπεζάκι, και σιγά μην έχανα την ευκαιρία! Σηκώνω που λέτε τη στάθμη να γραδάρω τα κεβλάρια και τα αμπέρ. Και ω του θαύματος, αυτές οι μηχανές εκεί απέναντι, που τις φτιάχνουν κάτι μυστήρια Εγγλεζάκια, αποκρίνονται και αποδίδουν. ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ, ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ, ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΕΙΑ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΙΑ. Σου πετάνε ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ένα «αν με αγοράσεις, κοίτα τι μπορώ να του κάνω, ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΟ ΚΑΝΩ». Την ώρα που απολαμβάνω το όλον event, να ‛σου στο δωμάτιο και ο υπεύθυνος του καταστήματος, ο κ. Βασίλης Χουρμουζιάδης. Αμάν!, λέω, τώρα ποιος τον ακούει τώρα αυτόν. Αλλά ο Βασίλης, άλλη παλιοκαραβάνα αυτός, τελείως cool. COOL λέμε, σαν να μη συμβαίνει τίποτα! Δηλαδής, παρά λίγο να μου πει να τα χώσω κι άλλο. ΚΙ ΑΛΛΟ!!

Είσπραξη 5η: Μπαίνω σε μια μεγάλη αίθουσα του χιψιζεντοξενοδοχοτέτοιου, παρέα με τον DimDas, και αντικρίζω το απαύγασμα του καπελώματος των Αμερικανικών κεφαλαίων επί της Ευρωπαϊκής βιομηχανίας, τα μεγάλα Γκράν Ουτοπιά, αποσυσκευασμένα, και με την παλέτα με τις ρόδες ακόμη από κάτω τους. Εμ, με το δίκιο τους οι άνθρωποι, να τους φύγει η μέση για τρεις μερούλες; Δηλαδή, εμένα τα ροδάκια δεν με ενόχλησαν καθόλου, σοβαρά μιλάω. Βλέπετε, δεν είμαι χαϊεντάς. Τέλος πάντων, στο θέμα μας. Κατασκευή που γ… και δέρνει, άνευ πλάκας. Μεγάφωνα εξαίρετα. Φινίρισμα από άλλο πλανήτη, τύφλα να ‛χει η Toyota. Αισθητική, υπεράνω κριτικής! Είναι τόσον ογκώδη, και όμως το κρύβουν, δείχνοντας τόσο ΟΜΟΡΦΑ, όπως οι παλιές τετράθυρες Jaguar. Α, έπαιζαν κιόλας, άκουγα ένα χαμηλόφωνο τσίκι – τσίκι, νιάου νιάου το γατάκι, παέι στο βάθος στην κουζίνα, για να φάει ποντικάκια, μια ολάκερη ντουζίνα.

Είσπραξη 5η: Πέρισυ! Περνάω από το διάδρομο και ΜΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ όχι κάποια όμορφη κοπέλα, αλλά κάτι που ακούγονταν εκεί μέσα. Χώνομαι, σιγά μη δεν έμπαινα. Τι άκουσα; Ένα ζευγάρι Audiovector, οδηγούμενα από κάποιον Α-κλασσάτο Audia Flight. Πώς το άκουσα; ΔΥΝΑΤΑ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ. ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ. ΓΙΑΤΙ; Διότι ο επί τούτων υπεύθυνος ήξερε τι έκανε, είχε εμπιστοσύνη στα μηχανήματά του. Και το δωμάτιό του ήταν ΓΕΜΑΤΟ. Έχει σημασία ποιος ήταν;

Κάνοντας ταμείο των εισπράξεων:

1ον. Ο Θαλής ο Μενεξελής δεν κωλώνει. Είναι άτομο θαρραλέο, με άγρυπνο μάτι και την ψάχνει τη δουλειά. Και ΓΙ’ ΑΥΤΟ τον εκτίμησα ακόμα περισσότερο, εκτίμηση που, ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ, ανακλάται και στα δημιουργήματά του.
2ον. Όταν έχεις τόσο καλά μηχανήματα και αρνείσαι να τα πιέσεις, έστω και λίγο, φοβούμενος προφανώς μη ξεφύγουν από την πεπατημένη του χαμηλόφωνου, χαϊεντάδικου τσίκι – τσίκι, μη βγάλουν κοκοράκι, μη, μη, μη, το μόνο που κάνεις είναι να λες: «Αν θέλετε να πηγαίνετε στο μάρκετ της γωνίας για τα ψώνια σας, αυτή η Ashton Martin είναι για σας».
3ον. Ρε παιδιά, δηλαδή πείτε μου εσείς τώρα, υπάρχει περίπτωση να πω κακό λόγο για τον Χουρμουζιάδη, ή για τα 800 Signature; Μαλακίες λέμε τώρα; Αφού ΕΙΔΑ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ! Όχι σαν κάτι άλλους, των οποίων, ναι μεν, οι μηχανές τους μπορεί να μπορούν, αλλά δεν τους επετράπη να μπορέσουν. Και αν δεν επιτρέπεται να μπορούν, τι ξεκουβαλιούνται και τα πάνε στις εκθέσεις; Μόνο για να φαίνονται; Εντάξει, δεν λέω, παίζει κι αυτό το ρόλο του, αλλά αν ήμουν κάποιο από αυτά τα καταπληκτικά Γαλλάκια, που υλοποίησαν αυτό το ηχείο, θα αισθανόμουν αδικημένος βλέποντας το δημιούργημά μου να τυγχάνει τέτοιας μεταχείρισης. Ακόμη κι αν αντιπρόσωπός μου είναι ο Mr. Kakadelis.
4ον. Για τo τρίδυμο, (καθ' ότι και η πηγή ήτο εκ της περί ής Ιταλικής φίρμας πρερχομένη, αν θυμάμαι καλά δηλαδή), Audiovector – Audia Flight τι να πώ; Ότι ξεβρακώνουν τα διάφορα TD12, Virgo και Σία; Ορίστε, το είπα.


Χμμ!!!

Αν θυμάσαι στο παλαιό φόρουμ είχε γίνει μεγάλη συζήτηση για τα Audiovector στην έκθεση.

To μοντέλο ήταν το M3i Avantgarde.

Για την ιστορία, περιλαμβάνομαι κι εγώ στη μειοψηφία που έμεινε κατάπληκτη με τον ήχο του συγκεκριμένου ηχείου.

Μέσα στις 2-3 ευχάριστες εκπλήξεις της τελευταίας έκθεσης.
 
Είναι γεγονός ότι ούτε εμένα με εντυπωσάσαν τα Grande Utopia όσες φορές και αν τα έχω ακούσει. Το έχω μάλιστα συζητήσει και με διάφορους άλλους φίλους μου και μού έχουν επιβεβαιώσει αυτή την άποψη. Τούς φάνηκαν από αδιάφορα έως μέτρια. Δεν μπορεί παντού και πάντα να λέμε ότι φταίει το setup, φταίνε οι αίθουσες των ξενοδοχείων, φταίει ο Αρης σε συνδοιασμό με την Αφροδίτη στο ζώδιο του Σκορπιού που δεν παίζουν τα ηχεία. ;-)
Γιατί άλλα ηχεία παίζουν δηλαδή παντού και πάντα;
Θυμάμαι είχα ενθουσιαστεί πριν από πολλά χρόνια (δεν θυμάμαι σε ποιό ξενοδοχείο) όταν είχα ακούσει τα KEF Reference Model 4 που έπαιζαν με μονομπλόκ τελικούς Mcintosh, χωρίς να έχω διαβάσει τίποτα για τα συγκεκριμένα ηχεία.
Αντίθετα για τα Grande Utopia έχω διαβάσει διθυράμβους τους οποίους δεν επιβεβαίωσαν ποτέ στο ελάχιστο στα δικά μου ακούσματα. Λέτε να είναι τυχαίο;
 
Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες = ηχεία που παίζουν χειρότερα- εφάμιλλα από ηχεία των 10-15 χιλιάδων euro ....αλλά που ζητάνε για αυτό πάνω από 70.000 euro αν δεν κάνω λάθος.

Δεν καταλαβαίνω που μπορεί να χωράει το ...νερό... σε αυτόν τον συσχετισμό... :chinscratch:
Ακόμη και αν το ...νερό...είναι hi end. :silly:
 
Απάντηση: Re: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

monsoon said:
Χμμ!!!

Αν θυμάσαι στο παλαιό φόρουμ είχε γίνει μεγάλη συζήτηση για τα Audiovector στην έκθεση.

To μοντέλο ήταν το M3i Avantgarde.

Για την ιστορία, περιλαμβάνομαι κι εγώ στη μειοψηφία που έμεινε κατάπληκτη με τον ήχο του συγκεκριμένου ηχείου.

Μέσα στις 2-3 ευχάριστες εκπλήξεις της τελευταίας έκθεσης.
Δεν ξέρω αν είμαστε μειοψηφία που τους αρέσει η παραπάνω εταιρεία αλλά μακάρι να είχα τα χρήματα να αγόραζα τα Mi3 Avantgarde. Έχω τα Μ3 Signature(προηγούμενο μοντέλο από τα Μι3) κ δεν πιστεύω ότι θα αλλάξω ηχεία τα επόμενα χχχ χρόνια! Πριν είχα τα C2mk2 πάλι της Audiovector κ ήμουν υπερευχαριστημένος.
 
Μπορώ να δεχτώ τέτοιους ακραίους χαρακτηρισμούς μόνο από ανθρώπους που έχουνε ζήσει κάποιο χρονικό διάστημα, πάντα βέβαια γνωρίζοντας και τα υπόλοιπα στοιχεία της "μαγιάς".

Αλλοίμονο να κρίνουμε έτσι, χαλαρά οτιδήποτε είδαμε και ακούσαμε για λίγο σε κάποιο δωμάτιο εκθέσεως.
Αλλοίμονο.

Το αν κάποιες συσκευές αξίζουν τα λεφτά τους ή όχι είναι άλλο θέμα.
 
Δεν κατανοώ και δεν συμφωνώ με το παρόν θέμα αφού ο καθένας με οποιοδήποτε κίνητρο μπορεί να αστεείζεται με τις κατασκευές κάποιου, χωρίς μάλιστα να το αιτιολογεί, το θεωρώ τουλάχιστον άτοπο. Δηλαδή αν κατάλαβα καλά τα Grand Utopia, μελετήθηκαν, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν για να παίζουν στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου, με οτιδήποτε συνεπάγεται αυτό, δεν είναι πιθανόν πλήρους φάσματος όπως τα audiovector, ή τηλεοπτική δε δεν είναι οι άνθρωποι επαγγελματίες που ξόδεψαν, χρήμα χρόνο και μεράκι για να στήσουν τον χώρο σύμφωνα με προδιαγραφές iec....., φουλ φροντίδα δηλαδή, λες και δεν είναι ηλίου φαεινότερον ότι αυτά τα ηχεία ακόμα και αισθητικά δεν πήγαιναν στον χώρο λόγω μεγέθους. Με αυτά που γράφω φυσικά δεν σημαίνει ότι τα ηχεία μου άρεσαν όπως έπαιζαν στις εκθέσεις, το παράξενο θα ήταν να ήταν αρεστά σε αυτούς τους χώρους, αλλά ούτε και τα ATC, έπαιζαν όπως μπορούν και παίζουν σε φροντισμένα και ματσαρισμένα setup, που τα έχω ακούσει. Επίσης σε όλες τις μεγάλες εκθέσεις που γίνονται κάθε χρόνο τα μεγάλα ηχεία έχουν στατική παρουσία. Τώρα για τις αιχμές περί hi end τις αντιπαρέρχομαι γιατί τέτοιου κόστους συσκευές δεν αφορούν φυσικά εμάς, οπότε φυσικά και η άποψή μας περιττεύει. Και φεύ οι κάτοικοι της φαιδράς πορτοκαλέας, με τα τόσα επιτεύγματα τα έβγαλαν άχρηστα, σχεδιάστε και σείς έστω και της μισής απόδοσης και κοστολογήστε το στα διπλά, αλλά που............ Εαν θέλετε όντως να κάνετε κριτική στα μεγάλα ηχεία φτιάχτε τον κατάλληλο χώρο (όπως έκαναν οι άνθρωποι της τηλεοπτικής) και τότε βγάλτε τα όλα χύμα καλά και κακά αλλά τώρα έτσι, με π@ρ@ές όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Και φυσικά κανένας δεν αναφέρει ότι το λάθος είναι των αντιπροσώπων ή αυτών που οργάνωσαν τις εκθέσεις. Δεν κατανοοώ τους λόγους που oi αντιπροσωπείες κατεβάζουν αυτά τα μεγαθήρια σε εκτός τόπου και χρόνου χώρους και μάλιστα κατά τα λεγόμενά τους δεν διαθέτουν ούτε τον απαιτούμενο χρόνο για να σετάρουν τα μηχανήματα. Ακουσε κανείς τα Grand Utopia, τα θηριώδη Genesis, TD12, Virgo κάτω απο συνθήκες για τις οποίες έχουν σχεδιασθεί, όλοι που εξέφρασαν γνώμη τα έχουν ακούσει στις εκθέσεις. Για όλα τα παραπάνω θεωρώ ότι αυτό το topic στερείται τουλάχιστον χρησιμότητας και ο χαβαλές με τον κόπο και το επάγγελμα του άλλου είναι τουλάχιστον επικίνδυνο, αλλάξτε τον τιτλο και βάλτε "τα ευτράπελα των εκθέσεων και των αντιπροσώπων", τότε συμφωνώ και το βρίσκω και χρησιμότατο και ίσως θα έπρεπε να γίνει σε κάποια στιγμή.
 
Re: Απάντηση: Re: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Μιχάλης Κορ. said:
Δεν ξέρω αν είμαστε μειοψηφία που τους αρέσει η παραπάνω εταιρεία αλλά μακάρι να είχα τα χρήματα να αγόραζα τα Mi3 Avantgarde. Έχω τα Μ3 Signature(προηγούμενο μοντέλο από τα Μι3) κ δεν πιστεύω ότι θα αλλάξω ηχεία τα επόμενα χχχ χρόνια! Πριν είχα τα C2mk2 πάλι της Audiovector κ ήμουν υπερευχαριστημένος.

Αν θυμάμαι καλά ο αντιπρόσωπος της Audiovector είναι και της Arcam και της MF. Εχοντας εκεί ακούσει τα εν λόγω ηχεία με κάποιον "βαρβάτο" ενισχυτή, τότε στη μειοψηφία προσθέστε ακόμα έναν...
 
Re: Απάντηση: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

komhst said:
Είναι γεγονός ότι ούτε εμένα με εντυπωσάσαν τα Grande Utopia όσες φορές και αν τα έχω ακούσει. Το έχω μάλιστα συζητήσει και με διάφορους άλλους φίλους μου και μού έχουν επιβεβαιώσει αυτή την άποψη. Τούς φάνηκαν από αδιάφορα έως μέτρια. Δεν μπορεί παντού και πάντα να λέμε ότι φταίει το setup, φταίνε οι αίθουσες των ξενοδοχείων, φταίει ο Αρης σε συνδοιασμό με την Αφροδίτη στο ζώδιο του Σκορπιού που δεν παίζουν τα ηχεία. ;-)
Γιατί άλλα ηχεία παίζουν δηλαδή παντού και πάντα;
Θυμάμαι είχα ενθουσιαστεί πριν από πολλά χρόνια (δεν θυμάμαι σε ποιό ξενοδοχείο) όταν είχα ακούσει τα KEF Reference Model 4 που έπαιζαν με μονομπλόκ τελικούς Mcintosh, χωρίς να έχω διαβάσει τίποτα για τα συγκεκριμένα ηχεία.
Αντίθετα για τα Grande Utopia έχω διαβάσει διθυράμβους τους οποίους δεν επιβεβαίωσαν ποτέ στο ελάχιστο στα δικά μου ακούσματα. Λέτε να είναι τυχαίο;

εμενα αντιθετα σε μια εκθεση το 1999 μου ειχε κανη εντυπωση το ποσο χαλια επαιζαν τα kef reference model 4 με mcinthosh τελικους ενω επαιρνε αριστες κρητικες τοτε.

γι αυτο ας μην βιαζομαστε να βγαζουμε συμπερασματα και καλυτερα να βρουμε κατι αλλο να κανουμε χαβαλε.

εξαλλου τιποτα χρησιμο δεν νομιζω να προκυψη απο αυτο το θρεντ.
 
το οτι δεν μπορουμε να το αγορασουμε,η το οτι δεν το στηνουν σωστα,(που να χωρεσει)δεν σημαινει πως ειναι φυκια για μεταξωτες κορδελλες!!!!εμενα παντως αν θελεται τη γνωμη μου ειναι ηχειο που μου αρεσει ο ηχος του,βεβαια δεν λεω αν αξιζει τα λεφτα του γιατι αυτο ειναι αλλο θεμα.μια εταιρεια με αυτο το ανομα στον χωρο πιστευω πως της αρμοζει περισσοτερη σοβαροτητα,υπαρχουν φυκια, φυκιαρες που μπορει να ειναι ακομα και φτηνα αλλα δεν αξιζουν δραχμη!!!!!!καλλυτερα να μην θιγουμε ετσι ΚΑΜΙΑ εταιρεια γιατι δεν αρμοζει κατι τετοιο.:grinning-smiley-043.
 
Αμα το θρεντ είχε τίτλο "Φτηνά μηχανάκια που δεν παίζουν" ουδείς θα είχε πρόβλημα. Τώρα γιατί όλοι αισθάνονται την ανάγκη να βρούν δικαιολογίες για πανάκριβα μηχανήματα όταν κάποιος τους πεί "δεν μ' αρέσει όπως παίζει " ή "δεν αξίζει τα λεφτά του " , δεν ξέρω. Τόσοι υπερασπιστές ηχείων από ανθρώπους που έχουν με αυτά την ίδια ακουστική εμπειρία με όσους τα απεχθάνονται ή τα κατακρίνουν , τι να πω . . . μπράβο
 
Re: Απάντηση: Re: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

McZab said:
Αν θυμάμαι καλά ο αντιπρόσωπος της Audiovector είναι και της Arcam και της MF. Εχοντας εκεί ακούσει τα εν λόγω ηχεία με κάποιον "βαρβάτο" ενισχυτή, τότε στη μειοψηφία προσθέστε ακόμα έναν...


Aν αναφέρεσαι στην περσινή έκθεση, έπαιζαν μ' έναν Audia τάξης Α, 2x50 ή 2x70 αν θυμάμαι καλά..
 
Re: Απάντηση: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Δημήτριος Ντοκατζής said:
Αμα το θρεντ είχε τίτλο "Φτηνά μηχανάκια που δεν παίζουν" ουδείς θα είχε πρόβλημα. Τώρα γιατί όλοι αισθάνονται την ανάγκη να βρούν δικαιολογίες για πανάκριβα μηχανήματα όταν κάποιος τους πεί "δεν μ' αρέσει όπως παίζει " ή "δεν αξίζει τα λεφτά του " , δεν ξέρω. Τόσοι υπερασπιστές ηχείων από ανθρώπους που έχουν με αυτά την ίδια ακουστική εμπειρία με όσους τα απεχθάνονται ή τα κατακρίνουν , τι να πω . . . μπράβο

δημητρη δεν ειναι θεμα υπερασπισης πιστευω αλλα οποιος εχει προσπαθηση να στηση μεγαλο ηχειο σε μικρο χωρο ξερη ποσο δυσκολο ειναι.

ποσο μαλλον αυτα τα κτηνη.
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
Αμα το θρεντ είχε τίτλο "Φτηνά μηχανάκια που δεν παίζουν" ουδείς θα είχε πρόβλημα. Τώρα γιατί όλοι αισθάνονται την ανάγκη να βρούν δικαιολογίες για πανάκριβα μηχανήματα όταν κάποιος τους πεί "δεν μ' αρέσει όπως παίζει " ή "δεν αξίζει τα λεφτά του " , δεν ξέρω. Τόσοι υπερασπιστές ηχείων από ανθρώπους που έχουν με αυτά την ίδια ακουστική εμπειρία με όσους τα απεχθάνονται ή τα κατακρίνουν , τι να πω . . . μπράβο

Συμμερίζομαι την απορία σου Ντοκ. Από την άλλη μεριά νομίζω ότι ο καθένας δικαιούται - ως καταναλωτής - να κρίνει εκ του αποτελέσματος. Αν και όταν άνοιξα το νήμα περίμενα περισσότερο να μιλήσει ο καθένας για τις δικές του εμπειρίες και όχι να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον οι Ουτοπίες, εν τούτοις βρήκα την μέχρι τώρα συζήτηση ενδιαφέρουσα.

Το νήμα είχε στόχο να είναι χαβαλεδιάρικο και εικονοκλαστικό. Να ξεψαρώσουμε από το δέος απέναντι στα μηχανήματα. Και τα γράφω ως υποκείμενο αυτής της γοητείας, μια που τα Lamm μου προκαλούσαν ανέκαθεν δέος.

Σε τελευταία ανάλυση, έχουμε το δικαίωμα να γράψουμε τη γνώμη μας για το αποτέλεσμα που μας παρουσιάζουν, χωρίς να υφιστάμεθα κανέναν εμπορικό ή επιχειρηματικό περιορισμό από αυτούς που δεσμεύουν τον ελληνικό ή διεθνή ειδικό τύπο. Και φυσικά κρινόμαστε με τη σειρά μας γι' αυτήν.

ΥΓ. Και για όσους αναρωτήθηκαν σχετικά, έχω την τύχη να ακούω συχνά τα Genesis Model II σε φιλικό σπίτι, σε στάθμες που θα άφηναν και τον Κώστα Κόγια ικανοποιημένο και σε πολύ περιορισμένο για το μέγεθος τους χώρο. Ενώ είναι σαφέστατοι οι περιορισμοί που επιβάλλονται από το χώρο και την εγκατάσταση, εν τούτοις τα ηχεία αυτά πανεύκολα με κάνουν (και όσους φίλους είχαν την ίδια τύχη) να καταλαβαίνω τι σημαίνει ηχείο αυτής της κατηγορίας και αυτής της τιμής. Με αυτό σαν αναφορά δεν μπορώ να δείξω συμπάθεια σε κανένα εκθεσιακό περίπτερο που προσπαθεί να με ψαρώσει με εξωτικά μηχανήματα που καταλήγουν να μην παίζουν. Επαναλαμβάνω από τη θέση μου με ενδιαφέρει μόνο το αποτέλεσμα. Οι επιχειρηματίες ας ψάξουν τι φταίει και δεν τους βγαίνει σωστά. Τσάι και συμπάθεια για τα αδέλφια Τσακιρίδη και για τους μικρούς μερακλήδες μηχανικούς που προσπαθούν να επιβιώσουν με λογικές τιμές και αμεσότητα με τον πελάτη, όχι για την κάθε Ουτοπία!