Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Για να επανέλθουμε στην ουσία του αρχικού post, έστω κι αν οι λέξεις φαντάζουν βαριές, ναι, έχουν υπάρξει αρκετές συσκευές στην σχεδόν τριακονταετή εμπειρία μου με το χώρο που τους άρμοζε ο τίτλος «φύκι». Έστω και αν δεν πωλούνταν όσο οι μεταξωτές κορδέλες.

Πρόχειρα μού έρχονται στο νου οι αμερικάνικοι «υπερενισχυτές» των 200, 300 και βάλε (ονομαστικών, όμως) βατ, που μόλις έβλεπαν στις μπόρνες τους φορτία κομματάκι πιο ζόρικα από τα τυπικά αμερικάνικα μπασοκούτια (KLH, JBL και σία) των 98dB/m έπεφταν ανάσκελα…

Η το πανθομολογούμενα «κορυφαίο» πλατό της Linn, που ΠΟΤΕ δεν έχω ακούσει να παίζει, με ό,τι συνδυασμό κεφαλής/βραχίονα/τροφοδοτικού θέλετε (και έχω ακούσει δεκάδες συστήματα με δαύτο, τόσο εδώ, όσο και σε ΗΠΑ/Ευρώπη…).
Πώς στην ευχή εξακολουθούν οι «ευτυχείς κάτοχοι» του να ισχυρίζονται το αντίθετο, όταν ένα ρημάδι Dual 505 (της ίδιας αρχιτεκτονικής) ή ένα «σανιδωμένο» Rega του «παίρνουν τα πάσα» οπουδήποτε κληθούν να παίξουν, ποτέ δεν κατάλαβα.

Το ωραίο είναι ότι, μόλις πήρε χαμπάρι η Rega ότι το ταπεινό Planar 2/3 ήταν πραγματικό «giant killer» του αύξησε σταδιακά την τιμή για να δικαιολογήσει την είσοδό του στα «entry level recommended components» του Stereophile και, συνακόλουθα, στην συλλογική καταναλωτική συνείδηση αυτών που ψωνίζουν μόνο του «πουλιού το γάλα»…

Θέλετε κι άλλο παράδειγμα; Το «πεντάστερο παρά κάτι» Rehdeko 115, που υποτίθεται ότι επανέφερε το μέτρο και την αρμονία (sic) στα ηχεία υπερυψηλών επιδόσεων. Το τεστ του αγαπητού μου φίλου Πάρη Κωτσή στον «Ήχο» δεν διέφερε πουθενά από τα αντίστοιχα reviews καταξιωμένων αρθρογράφων του «Haute Fidelite», του «Audio Prestige», του «Diapason» κ.ο.κ.

Όταν, όμως, τα ακούσαμε σπίτι του, δεν μπορούσε να δικαιολογήσει την έλλειψη χαμηλού (χάρτινο 7ρι σε καμπίνα – πρες παπιέ, που έχασκε από όλες τις μεριές), την απουσία υψηλών (δύο οβάλ χάρτινα 4ρια κώνου!…) καθώς και την ασυνέχεια στο συχνοτικό φάσμα (προφανώς λόγω έλλειψης cross – τα πυκνωτάκια στα tweeter τι να πρωτοκάνουνε; ) και το ρίξαμε στο «mismatch» με τον Unico (που δεν ήταν, ως ώφειλε, SE αλλά PP).:flipout:

Τι να υποθέσω; Ότι ο Κωτσής δεν ήξερε τι άκουγε όταν έκανε το τεστ; Να πω ότι έφταιγε ο χώρος; Να πω ότι φταίγανε τα υπόλοιπα συνοδά; Μήπως τα «μη-audiophile», απλά CD του εμπορίου που ακούγαμε; Ή να πω – Θεός φυλάξοι- ότι «τα έπαιρνε» και έγραφε παραμύθια; Καλά ο Πάρης, και οι άλλοι «επώνυμοι» reviewers της Εσπερίας τα παίρνανε κι αυτοί;

Και οι «ευτυχείς κάτοχοι»; Γιατί υπήρξαν τέτοιοι και μάλιστα κάμποσοι, μιας και η Rehdeko δεν προλάβαινε να παραδίνει –χειροποίητα, γαρ- ηχεία στους ενδιαφερόμενους. Δεν πήραν χαμπάρι ότι το μαραφέτι που χρυσοπλήρωσαν έπαιζε χειρότερα από τα πλαστικά ηχειάκια των mini/midi της εποχής;

Πράγμα που με φέρνει σε μια άλλη παρατήρηση: το ρόλο που επιτελούν τα τεστ συσκευών στα ειδικά περιοδικά. Παρακολουθώ τον ειδικό Τύπο (τον «Ήχο» στην ουσία, δηλαδή) από το 1974 και, αν εξαιρέσουμε την πρώτη περίοδο (Σπίνουλας / Γαλδαδάς / Καμπουράκης) που όλο το σπορ ήταν καινούργιο για τη χώρα μας και τα τεστ, εκτός των άλλων, επείχαν θέση επιμορφωτικού άρθρου, η μόνη περίοδος κατά την οποία γινόταν αληθινή δουλειά, τεστ με τα όλα του, βρε αδερφέ, ήταν στα τέλη της δεκαετίας του '80-αρχές δεκαετίας του '90, με Δ. Σταματάκο υπεύθυνο εργαστηρίου, Γ. Βαλάκα (ναι, τον συμφορουμίτη μας) υπεύθυνο δοκιμών και Β. Μαρκουλή υπεύθυνο τεχνικών άρθρων.

Όσοι νεότεροι δεν είχατε την τύχη να δείτε από πρώτο χέρι πώς γινόταν μια πραγματική δοκιμή, ασχέτως μάρκας ή «ονόματος» αντιπροσώπου, θα χαρώ να σας στείλω ένα σκαναρισμένο αντίτυπο κάποιων τεστ από τεύχη του 1989-90-91.
Τότε που η δοκιμή δεν περιοριζόταν στην περιγραφή της εμφάνισης και στις «ακουστικές εντυπώσεις» αλλά έμπαινε σε βάθος σε σημαντικά θέματα, όπως ανάλυση κυκλωματικής σχεδίασης, τι και πως επιδρά στον ήχο του συγκεκριμένου δοκιμίου, τι θα μπορούσε να αλλάξει για ακόμα καλύτερες επιδόσεις κ.ο.κ.
Όλα, βέβαια, τεκμηριωμένα από τα αντίστοιχα διαγράμματα μετρήσεων.

Τότε, ναι. Μπορούσες πραγματικά να «ακουμπήσεις» στα άρθρα των τεχνικών δημοσιογράφων και να αντιτάξεις τη διαφωνία σου, εφόσον μπορούσες να την τεκμηριώσεις. Μπορούσες να εμπιστευθείς τις υποκειμενικές τους κρίσεις στην αξιολόγηση συσκευών, χωρίς να τρέχεις από μαγαζί σε μαγαζί για να διαπιστώσεις με τα δικά σου αυτιά αν λένε αλήθεια.

Σήμερα, τι να πεις; Αρκείσαι, λοιπόν, στα αστεράκια, έχεις κι ένα ανάτυπο των ξένων περιοδικών που λένε τα ίδια και καθάρισες. Πού να ψάχνεις φύκια και κορδέλες; -bye-
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Σπύρος Κωστόπουλος said:
Όσοι νεότεροι δεν είχατε την τύχη να δείτε από πρώτο χέρι πώς γινόταν μια πραγματική δοκιμή, ασχέτως μάρκας ή «ονόματος» αντιπροσώπου, θα χαρώ να σας στείλω ένα σκαναρισμένο αντίτυπο κάποιων τεστ από τεύχη του 1989-90-91.
Για στείλε να δούμε οι νεώτεροι...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Quote"Αυτό που δεν έχουμε θίξει μέχρι τώρα είναι το κοινό στο οποίο κάθε εταιρεία (και κάθε προιόν) απευθύνεται. Αυτή η παράμετρος βγάζει φάουλ και την πρόταση για αξία/απόδοση κριτική."

"Μπορεις να μου εξηγησεις τι εννοει καποιος όταν λεει πως το ταδε ηχειο-ξενοδοχειο-αυτοκινητο κτλ είναι πολύ καλο? Τι εννοουμε δηλαδη όταν λεμε πως πχ το Ford Focus (τυχαιο παραδειγμα) είναι πολύ καλο αυτοκινητο και του βαζουμε 9 στα 10? Στα κριτηρια μας ΔΕΝ περιλαμβανεται η τιμη του? Αν το ΙΔΙΟ αυτοκινητο κοστιζε €150000 θα ελεγε κανεις πως είναι καλο αυτοκινητο? Θα προτεινες σε κανεναν να το αγορασει ή μηπως θα ελεγες πως ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ που κοστιζει δεν αξιζει?"Quote

Μάλλον δεν έγινα κατανοητός οπότε επαναλαμβάνω αν και δεν έχει νόημα αφού το ποστ για το κύρος των τεστ των περιοδικών κάλυψε όλο το θέμα νομίζω...
Δεν μπορώ να εξηγήσω τι εννοεί ο καθένας όταν λέει ότι "κάτι" είναι καλό, θα πρέπει να ρωτήσετε τον ίδιο.
Εγώ πάντως όταν το λέω το διαχωρίζω με δυο παραμέτρους:
1-Αν είναι καλό για τα λεφτά του.
2-Αν είναι καλό ανεξάρτητα από τα λεφτά του.
Το Focus λοιπόν μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο γιατί βγάζει 6557 άλογα από 327 κ.εκ., στρίβει σαν τρένο και ψήνει και καφέ! Αν κοστίζει €10.000.000.000 τότε είναι ένα απλώς καλό αλλά ακριβό αυτοκίνητο=value. Αν κοστίζει €10.000 τότε είναι ένα καλό αυτοκίνητο με καλή τιμή=value for money.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός τώρα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Δημήτριος Ντοκατζής said:
Εμ , όταν έχεις απαντήσει καταφατικά στο υπαρξιακό ερώτημα της υπάρξεως Θεού και τον έχεις δεχθεί ως ποιητή ουρανού και γής , παντοκράτορα , πατέρα ημών και πανταχού παρόντα , αυτά παθαίνεις άμα πιστεύεις ότι χρησιμοποιεί καλώδια για να ακούει


ωπ.....
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Δημήτριος Ντοκατζής said:
Εμ , όταν έχεις απαντήσει καταφατικά στο υπαρξιακό ερώτημα της υπάρξεως Θεού και τον έχεις δεχθεί ως ποιητή ουρανού και γής , παντοκράτορα , πατέρα ημών και πανταχού παρόντα , αυτά παθαίνεις άμα πιστεύεις ότι χρησιμοποιεί καλώδια για να ακούει



καποτε στην πρωην Σοβιετικη Ενωση την υπο επηριας Αθεου καθεστωτος μια Δασκαλα του κοματος .....
θελησε να αποδειξει οτι δεν υπαρχει θεος ..... :slapface:

ειπε στα παιδια να βαλουν ολοι απο ενα λουλουδι και να το φροντιζουν ποτιζουν τακτικα και θα εβαζε αυτη ενα λουλουδι ιδιο σε μια αλλη γλαστρα να μεγαλωσει μονο του και να το φροντισει ο θεος αν υπαρχει .........


σε μια βδομαδα το λουλουδι το μοναχικο μαραθηκε ......
τοτε η δασκαλα ειπε : ειδατε !!!!! αν υπηρχε Θεος τοτε θα το φροντιζε .........

και ενα παιδακι που οι γονεις του ηταν χριστιανοι και δεν ειχαν ασπαστει την αθεοια ..... ειπε δειχνωντας το χωραφι εξω απο το παραθυρο : και αυτα κυρια τα λουλουδια στο χωραφι εδω ..... ποιος τα ποτιζει και τα συντηρει ;;;;;;;;

γιαυτο η αποψη τουλαχιστον περι υπαρξεως θεου κρατα την για μια προσωπικη θα ελεγα συζητηση και μη της βγαζεις τα ματια αυθαιρετα σε ασχετο θεμα .......
υπαρχουν και αλλοι που θιγονται ... (εγω ΟΧΙ πολυ ) απλα εντελως φιλικα το λεω !!

μη μπλεκουμαι τα εργα Ανθρωπων με τα εργα του Θεου ......

τα εργα των ανθρωπων τα βλεπουμε καθε μερα στις ειδησεις ...


συνχωρεστε με εσεις οι χαιενταδες που εκανα παρενθεση στο θεμα ..και μη νομισετε οτι δεν με ενδιαφερουν τα ολα γραφωμενα μεχρι τωρα !! τα εχω διαβασει ολα και συνεχως παιρνω γνωμες γιαυτο το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚα ενδιαφερον θεμα ........
 
Re: Απάντηση: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Σπύρος Κωστόπουλος said:
...

Τι να υποθέσω; Ότι ο Κωτσής δεν ήξερε τι άκουγε όταν έκανε το τεστ; Να πω ότι έφταιγε ο χώρος; Να πω ότι φταίγανε τα υπόλοιπα συνοδά; Μήπως τα «μη-audiophile», απλά CD του εμπορίου που ακούγαμε; Ή να πω – Θεός φυλάξοι- ότι «τα έπαιρνε» και έγραφε παραμύθια; Καλά ο Πάρης, και οι άλλοι «επώνυμοι» reviewers της Εσπερίας τα παίρνανε κι αυτοί;

Επειδή υπεκφεύγεις να κριτικάρεις τον αγαπητό σου φίλο, δεν ξέρω για τα υπόλοιπα συνοδά, ή αν "τα παίρνουν" οι της Εσπερίας επώνυμοι "reviewers", αλλά έχω αποδείξει ότι οι γνώσεις του συγκεκριμένου δοκιμαστή, τουλάχιστον αυτές, υπολείπονται σαφώς των απαιτήσεων που υποτίθεται ότι καλείται να ικανοποιήσει, αρθρογραφώντας σε ένα περιοδικό όπως ο Ήχος. Εκτός κι αν ο Ήχος μετεβλήθη σε περιοδικό life style. Τότε πάσο...

Α, και μια και επεχείρησες αυτήν την Ιστορική αναδρομή, πες μας ντε και για εκείνον τον άλλο, που τεστάρησε ψηφιακά καλώδια του ενός μέτρου, και μετρούσε και το ύψος της στερεοφωνικής εικόνας. Πως τον λένε μωρέ...

Και επίσης, εκείνο το ανεκδιήγητο "review" άλλου επίδοξου "ρεβιούερ", (τα εισαγωγικά δικά μου), που ξύπνησε ένα πρωί και, έτσι στην ψύχρα, ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ, το υπό δοκιμήν ηχείο είχε "στρώσει", και δημοσίευσε ανερυθρίαστα τέτοιες ανοησίες. Δύστυχε Θαλή...
 
Συμφωνω σε παρα πολλα με τον φιλο Σπυρο Κωστοπουλο πιο πανω !!!!!!

οντως ρε παιδια τι ηχεια και αυτα τα RΕΕΝΤΕΚΟ ;;;;;;;

ποιο ασχημα πραματα δεν ειχα ξαναδει ........ μονο στην εμποροπανυγηρι στα Γιαννενα σε εναν πλανωδιο που πλωλουσε σι ντι και ειχε κατι ηχεια αυτοκηνιτου χαρτινα παλια σε ενα μεγαλο κουτι ....

δεν ξερω..... παντως τα συγκεκριμενα κατασκευασματα της ρεεντεκο ειναι απαραδεκτα οπτικα τουλαχιστον.........

και ο Φιλος Κογιας (μολις διαβασα ) πιο πανω εχει δικιο ......
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Costas Coyias said:
Επειδή υπεκφεύγεις να κριτικάρεις τον αγαπητό σου φίλο, δεν ξέρω για τα υπόλοιπα συνοδά, ή αν "τα παίρνουν" οι της Εσπερίας επώνυμοι "reviewers", αλλά έχω αποδείξει ότι οι γνώσεις του συγκεκριμένου δοκιμαστή, τουλάχιστον αυτές, υπολείπονται σαφώς των απαιτήσεων που υποτίθεται ότι καλείται να ικανοποιήσει, αρθρογραφώντας σε ένα περιοδικό όπως ο Ήχος. Εκτός κι αν ο Ήχος μετεβλήθη σε περιοδικό life style. Τότε πάσο...

Ρε παιδιά, μήπως το παραχοντραίνουμε λίγο; Όλα ίσιωμα;
Μήπως δεν είναι και τόσο fair να κατηγορούμε εδώ μέσα ονομαστικά κάποιους ανθρώπους που πιθανώς δεν θα διαβάσουν ποτέ αυτά που γράφουμε και βεβαίως δεν έχουν τη δυνατότητα να μας αντικρούσουν;
Το συγκεκριμένο κύριο δεν τον ξέρω προσωπικά, δεν τον έχω δεί ποτέ στη ζωή μου αλλά ρε συ Κώστα, δεν ξέρω αν έχεις αποδείξει κάτι και τι είναι αυτό αλλά νομίζω οτι είναι λίγο άκομψο να γράφεις τέτοια πράγματα για κάποιον συνεργάτη σου στο ίδιο περιοδικό, δε νομίζεις;
 
Last edited:
θέλετε κι αλλο παράδειγμα φυκιού?
(καλά κατά Κόγια είναι φύκι γιά φύκι) δεν παύει όμως κατ εμέ να εμπίπτει στην ίδια κατηγορία.

Pioneer 757.
Διθύραμβοι λόγια λόγια λόγια.
Ξεκινάμε από το 747 που ήταν ο θρύλος και πάμε στο 757....
Τι εικόνα τι κάλλος, τι ήχος.
Ως cd 10
Ως δε sacd κλπ 12....
1100 ευρά μετρητούλια.
Η γυναίκα μου κόντεψε να με χωρίσει.

Χρειάστηκε κάπου 10 λεπτά να μην νιώσω και τόσο καλά όταν από το κουτί το ταπεινό sony 920 του έδωσε μιά σφαλιαρίτσα.
Μετά από μέεερες κάτι πήρε επάνω του.
Κι όμως η σύγκριση ήταν τραγική.
Μόνο σαν sacd και dvdaudio κάτι έλεγε.
Και δεν συζητάμε καν γιά 50άρια εξωτερικά dac κλπ....

Όπως βλέπετε μιλάω γιά πρόσφατα παραδείγματα.
Δεν εντάσσονται στο hiend ίσως αλλά δεν παύουν να έχουν ένα hiend hype....
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Μπάμπης Κολέζας said:
Ρε παιδιά, μήπως το παραχοντραίνουμε λίγο; Όλα ίσιωμα;
Μήπως δεν είναι και τόσο fair να κατηγορούμε εδώ μέσα ονομαστικά κάποιους ανθρώπους που πιθανώς δεν θα διαβάσουν ποτέ αυτά που γράφουμε και βεβαίως δεν έχουν τη δυνατότητα να μας αντικρούσουν;
Το συγκεκριμένο κύριο δεν τον ξέρω προσωπικά, δεν τον έχω δεί ποτέ στη ζωή μου αλλά ρε συ Κώστα, δεν ξέρω αν έχεις αποδείξει κάτι και τι είναι αυτό αλλά νομίζω οτι είναι λίγο άκομψο να γράφεις τέτοια πράγματα για κάποιον συνεργάτη σου στο ίδιο περιοδικό, δε νομίζεις;


Μπάμπη,
δεν νομίζω ότι κάποιος δεν έχει δυνατότητα να μας αντικρούσει.
Μάλλον το αντίθετο.
Τώρα το τι αποφασίζει να γράψει ο ΚΚ γιά συνεργάτες πρώην η μή είναι δικό του θέμα και προφανώς ευθύνη, καθώς υπογράφει....
 
Απάντηση: Re: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Μπελλος Ευαγγελος said:
καποτε στην πρωην Σοβιετικη Ενωση την υπο επηριας Αθεου καθεστωτος μια Δασκαλα του κοματος .....
θελησε να αποδειξει οτι δεν υπαρχει θεος ..... :slapface:

ειπε στα παιδια να βαλουν ολοι απο ενα λουλουδι και να το φροντιζουν ποτιζουν τακτικα και θα εβαζε αυτη ενα λουλουδι ιδιο σε μια αλλη γλαστρα να μεγαλωσει μονο του και να το φροντισει ο θεος αν υπαρχει .........


σε μια βδομαδα το λουλουδι το μοναχικο μαραθηκε ......
τοτε η δασκαλα ειπε : ειδατε !!!!! αν υπηρχε Θεος τοτε θα το φροντιζε .........

και ενα παιδακι που οι γονεις του ηταν χριστιανοι και δεν ειχαν ασπαστει την αθεοια ..... ειπε δειχνωντας το χωραφι εξω απο το παραθυρο : και αυτα κυρια τα λουλουδια στο χωραφι εδω ..... ποιος τα ποτιζει και τα συντηρει ;;;;;;;;

γιαυτο η αποψη τουλαχιστον περι υπαρξεως θεου κρατα την για μια προσωπικη θα ελεγα συζητηση και μη της βγαζεις τα ματια αυθαιρετα σε ασχετο θεμα .......
υπαρχουν και αλλοι που θιγονται ... (εγω ΟΧΙ πολυ ) απλα εντελως φιλικα το λεω !!

μη μπλεκουμαι τα εργα Ανθρωπων με τα εργα του Θεου ......

τα εργα των ανθρωπων τα βλεπουμε καθε μερα στις ειδησεις ...


συνχωρεστε με εσεις οι χαιενταδες που εκανα παρενθεση στο θεμα ..και μη νομισετε οτι δεν με ενδιαφερουν τα ολα γραφωμενα μεχρι τωρα !! τα εχω διαβασει ολα και συνεχως παιρνω γνωμες γιαυτο το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚα ενδιαφερον θεμα ........

Βαγγέλη εάν είχες διαβάσει το link που παρέθεσε ο Κώστας Κόγιας , στο μήνυμα του πάνω από το δικό μου που σε ενόχλησε , θα είχες δει ότι παρέπεμπε σε άρθρο σχετικά με τα προβλήματα που παρουσιάζει μιά αμερικάνικη εταιρία κατασκευής καλωδίων με την δικαιοσύνη και η οποία διαφήμιζε τα προϊόντα της ως τα "Καλώδια με τα οποία ακούει ο Θεός" και θα καταλάβαινες βεβαίως , ότι το σχόλιο μου ούτε αυθαίρετο ήταν , ούτε εγώ ξεκίνησα την εμπλοκή του Θεού στο hi-end και ούτε έκανα πλάκα με τον θεό αλλά με τους θρασύτατους κατασκευαστές των εν λόγω καλωδίων.
Τις απόψεις μου περί θεού θα μπορούσα να τις αναφέρω σε τυχόν σχετικό θρεντ με τον θεό , εάν βεβαίως έκρινα ότι είναι σκόπιμη η ανακοίνωση τους .
 
Re: ΟΚ

Σπύρος Κωστόπουλος said:
Θα κάνω τη δουλειά το Σ/Κ και από Δευτέρα στα στέλνω στο e-mail που βλέπω στο προφίλ σου...//;-)
Στείλε το καλύτερα στο gmail (ίδιο απλά αντί για yahoo βάλε gmail) γιατί στο Yahoo μπορεί να πάει στα spam...
To Yahoo το έχω μόνο για τον MSN!:music-smiley-005:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Μπάμπης Κολέζας said:
Ρε παιδιά, μήπως το παραχοντραίνουμε λίγο; Όλα ίσιωμα;
Μήπως δεν είναι και τόσο fair να κατηγορούμε εδώ μέσα ονομαστικά κάποιους ανθρώπους που πιθανώς δεν θα διαβάσουν ποτέ αυτά που γράφουμε και βεβαίως δεν έχουν τη δυνατότητα να μας αντικρούσουν;

Προς Θεού, όχι ίσιωμα. Με επιχειρήματα κύριε Γενικέ μου. Δημοσιευμένα στο Internet. Δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο, και ούτε τον ξέρω καλά - καλά. Ξέρω ότι τον στενοχωρώ, κι αυτόν, και τον Σπύρο, και τον Φώτη. Αλλά, ήμαρτον. Ήθελα να ήξερα, διαβάζουν ΤΙ γράφουν;
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Costas Coyias said:
Προς Θεού, όχι ίσιωμα. Με επιχειρήματα κύριε Γενικέ μου. Δημοσιευμένα στο Internet. Δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο, και ούτε τον ξέρω καλά - καλά. Ξέρω ότι τον στενοχωρώ, κι αυτόν, και τον Σπύρο, και τον Φώτη. Αλλά, ήμαρτον. Ήθελα να ήξερα, διαβάζουν ΤΙ γράφουν;

Mάλιστα... αυτό κατάλαβα κι εγώ. Οτι δεν έχεις τίποτε με τον άνθρωπο...
 
Re: Απάντηση: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Δημήτριος Ντοκατζής said:
Και για να πω την γνώμη μου κι εγώ . Θεωρώ ότι ένα ηχείο που κοστίζει 70.000 ευρώ , είναι φύκι για μεταξωτές κορδέλες , μόνο και μονο από την τιμή του κρίνοντας . Διότι όταν ο ΗΧΟΣ πχ βαθμολογεί με 4,9 το Triangle magellan που κοστίζει 30.000 ευρώ και με 4,9 ομοίως το Grand Utopia των 70.000 Eυρώ και το Wilson Alexandria που τιμάται 178.000 ευρώ , τότε η διαφορά των 40.000 Ε ή ακόμη χειρότερα 148.000 ευρώ αντιστοιχεί στο κόστος από τις κορδέλλες . Αν δε λάβεις υπ' όψιν σου το 4,8 των jamo reference 909 που τιμώνται 9.900 περισσεύουν πολύ περισσότερα χρήματα και για τα φύκια . Εκτός και αν πιστεύετε ότι η ακουστική διαφορά που αντιστοιχεί στους 0,1 βαθμούς δικαιολογεί εν προκειμένω 168.100 ευρώ επιπλεόν . Οπότε ...είστε άξιοι της μοίρας σας ( χωρίς παρεξήγηση )
ε........ αμα το λενε τα αστερακια του ηχου κατι θα ξερουν αυτοι!!!!!!!!!!!!καπου ειχαν και ενα roister με 4.5, σε σχεση με αυτο ε ναι!!! ειναι φυκια και κορδελες.εξαλου σκεπτομενος ορθοτερα εαν συγκρινουμε την οποιουδηποτε ηχειου τιμη με τιμες καλωδιων τοτε τα φυκια και της κορδελλες πρεπει να της αναζητησουμε εκει!!!:flipout: :flipout: :flipout:
 
Ε τότε κύριοι , πάτε στον ΗΧΟ , βρείτε το αφεντικό , πείτε του ότι οι συντάκτες του γράφουν χαζομάρες και ότι εσείς στη θέση του θα κάνατε καλύτερη δουλειά , διότι έχετε τα ακόλουθα προσόντα α) . .. β)... ν) ...[συμπληρώστε καταλλήλως ] και ιδού η Ρόδος , ιδού και το πήδημα. Να δουμε τι θα πεί και το αφεντικό - το οποίο λογικά θα θέλει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοπιστία .
Ο κ. Κόγιας έχει στοιχεία και αποδείξεις - κατά τα λεγόμενα του -περί της μετριότητος των συντακτών του χώρου γενικώς και του εν λόγω περιοδικού ειδικώς . Ολοι οι υπόλοιποι τι έχετε ; Την άποψη του κ. Κόγια ;
Αλλά ειλικρινά πλέον βαρέθηκα να ακούω υπερασπιστικές απόψεις περί των διογκωμένων τιμών των εν λόγω συσκευών. Θα τις δεχθώ , υπό τις εξής τρείς προϋποθέσεις :
Α. Ο οποιοσδήποτε επίδοξος κριτής - υπερασπιστής να μας αποδείξει ότι έχει ακούσει και έχει συμβιώσει για μεγάλο χρονικό διάστημα με ένα μεγάλο , επίσης, αριθμό συσκευών , μελετώντας τις αλλαγές και τις διαφοροποιήσεις καθώς αλλάζει κομμάτια/ μηχανήματα
Β . Ο ίδιος θα πρέπει να αποδείξει πλουσιώτατη εμπειρία παρακολουθήσεως συναυλιών - σε χώρους που αναδεικνύουν την μουσική , πχ μέγαρο , όπερα Βιέννης , Μπαϊρόϊτ κλπ - ώστε να μπορεί να διακρίνει χροιές οργάνων , ηχοχρώματα , την ηχητική διαφορά του αγγλικού από το γαλλικό κόρνο κλπ , ώστε να είναι σε θέση να αντιληφθεί το πότε προσεγγίζεται καλύτερα ο ζωντανός ήχος . και
Γ. Να έχει γνώσεις επί ηλεκτρονικών θεμάτων και μεγάλη εμπειρία σε κατασκευές μηχανημάτων , ως επίσης και γνώση των τιμών χονδρικής των εκάστοτε χρησιμοποιουμένων υλικών .
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

Δημήτριος Ντοκατζής said:
Ε τότε κύριοι , πάτε στον ΗΧΟ , βρείτε το αφεντικό , πείτε του ότι οι συντάκτες του γράφουν χαζομάρες και ότι εσείς στη θέση του θα κάνατε καλύτερη δουλειά , διότι έχετε τα ακόλουθα προσόντα α) . .. β)... ν) ...[συμπληρώστε καταλλήλως ] και ιδού η Ρόδος , ιδού και το πήδημα. Να δουμε τι θα πεί και το αφεντικό - το οποίο λογικά θα θέλει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοπιστία .
Ο κ. Κόγιας έχει στοιχεία και αποδείξεις - κατά τα λεγόμενα του -περί της μετριότητος των συντακτών του χώρου γενικώς και του εν λόγω περιοδικού ειδικώς . Ολοι οι υπόλοιποι τι έχετε ; Την άποψη του κ. Κόγια ;
Αλλά ειλικρινά πλέον βαρέθηκα να ακούω υπερασπιστικές απόψεις περί των διογκωμένων τιμών των εν λόγω συσκευών. Θα τις δεχθώ , υπό τις εξής τρείς προϋποθέσεις :
Α. Ο οποιοσδήποτε επίδοξος κριτής - υπερασπιστής να μας αποδείξει ότι έχει ακούσει και έχει συμβιώσει για μεγάλο χρονικό διάστημα με ένα μεγάλο , επίσης, αριθμό συσκευών , μελετώντας τις αλλαγές και τις διαφοροποιήσεις καθώς αλλάζει κομμάτια/ μηχανήματα
Β . Ο ίδιος θα πρέπει να αποδείξει πλουσιώτατη εμπειρία παρακολουθήσεως συναυλιών - σε χώρους που αναδεικνύουν την μουσική , πχ μέγαρο , όπερα Βιέννης , Μπαϊρόϊτ κλπ - ώστε να μπορεί να διακρίνει χροιές οργάνων , ηχοχρώματα , την ηχητική διαφορά του αγγλικού από το γαλλικό κόρνο κλπ , ώστε να είναι σε θέση να αντιληφθεί το πότε προσεγγίζεται καλύτερα ο ζωντανός ήχος . και
Γ. Να έχει γνώσεις επί ηλεκτρονικών θεμάτων και μεγάλη εμπειρία σε κατασκευές μηχανημάτων , ως επίσης και γνώση των τιμών χονδρικής των εκάστοτε χρησιμοποιουμένων υλικών .


Λοιπόν εγώ συμφωνώ απόλυτα με την παραπάνω άποψη αλλά θα ήθελα πολύ να ξέρω και πόσοι από τους συντάκτες του ΗΧΟΥ ή/και άλλων παρόμοιων περιοδικών έχουν τα παραπάνω προσόντα για να μην πω και πόσοι κατασκευαστές ηχείων.
Προτείνω λοιπόν συντάκτες των περιοδικών και τα μέλη του φόρουμ να είναι μόνο καταξιωμένοι μαέστροι, με πτυχίο και μεταπτυχιακό φυσικού-ηλεκτρονικού, με σπίτια άνω των 300τμ με ειδικές αίθουσες ακροάσεων και μεγάλη όρεξη για...ταξίδια στη Γερμανία.
Παρτε και ένα συνθηματάκι:
Όχι στις αυθεντίες, ναι στα γήινα "αυτιά"!
:violent-smiley-030:
 
Last edited: