Garrard 401

Εφόσον έχεις τον βραχίωνα χρησιμοποίησε τον, αλλά υπάρχουν πιο μοντέρνοι βραχίονες που βοηθούν τις κεφάλες να εξαγάγουν περισσότερη πληροφορία από το αυλάκι...

-

O SME 3012 ειναι δωδεκα'ι'ντζος και μονο γι'αυτο εχει πλεονεκτημα γεωμετριας απο "καλυτερους" πιο μοντερνους βραχιωνες.

Μια επιλογη ισως να ηταν ο JELCO 12'' .

Με τον SME διατηρειται το πικαπ πιο κοντα στην "vintage" κατασταση του,χωρις σημαντικους συμβιβασμους.

Προσωπικα θα εμενα με τον 3012 που ακομη και σημερα βρισκω να ειναι εξαιρετικος και καλο ταιριασμα για το 401
 
o 3012 σαν μοναδικο προβλημα εχει την τιμη που παραμενει στα υψη

εαν ειναι σε καλη λειτουργικη κατασταση ειναι ανωτερος σε προδιαγραφες απο τον jelco (εγω ακουω με sme και μαλλον θα παρω jelco για το δικο μου project)

και κατι αλλο, καπου διαβασα κριτικες (αρνητικες) για τον συνδιασμο ξυλου mdf-plywood. χρηστο εσυ τι κατασκευη εχεις κανει ?
 
Last edited:
Είμαι χρήστης των SME πάνω από 30 χρόνια (ο πρώτος μου βραχίονας ήταν ένας SME series IIIS στην ηλικία των 16 ετών, δώρο της μητέρας μου). Δεν έχω μείνει παραπονεμένος. Ο 3012 πέρα από την vintage άποψη είναι και πολύ καλός βραχίονας, με βασικό πλεονέκτημα την αφθονία των ανταλλακτικών, σε τιμές όχι ιδιαίτερα χαμηλές, αλλά προσιτές (χώρια ότι υπάρχει και το service manual). Δεν γνωρίζω αν άλλοι παρόμοιοι θρυλικοί βραχίονες (π.χ Fidelity Research, Grace, Jelco, Dynavector κτλ) έχουν την ίδια δυνατότητα εξεύρεσης ανταλλακτικών. Επίσης οι νεότεροι δεν είναι σίγουρο ότι θα έχουν την τύχη να γίνουν classic, ώστε να υπάρχει δυνατότητα service μετά από πολλά έτη. Ο 3012 συνεχίζει να υπάρχει σε λειτουργία σε όλο το κόσμο, τουλάχιστον για 40 χρόνια. Να τονίσω πως είμαι άνθρωπος που δεν αλλάζει εύκολα μηχανήματα. Είμαι σχεδόν σίγουρος πως το επόμενο service θα του το κάνει η ......κόρη μου.
 
Όσο αφορά το plinth έχω ένα που συνόδευε το 401αλλά είναι μάλλον υποδεέστερο του πλατό. Ίσως πειραματιστώ με ξύλο, κόντρα πλακέ και μολυβί το οποίο και μεγάλη πυκνότητα έχει και εξαιρετικές αποσβεστικές ικανότητες. Δεν υπάρχει βιασύνη ιδιαίτερα τώρα το καλοκαιράκι.
 
Τα έδρανα του 3012 δεν μπορεί να συγκριθούν με τις ανοχές αλλά και με τον σχεδιασμό μοντέρνων βραχιόνων...

πχ ο Schick (αν και είναι στο χιλιάρικο...1200... που το θεωρώ καλή τιμή ) είναι πολύ ανώτερος ΟΛΩΝ των vintage 12"... και φυσικά πολύ ανώτερος του Jelco που είναι ένας απλός (μάλλον bugjet) βραχίονας.

Υπάρχουν και άλλες λύσεις σε βραχίονες παράλληλης μετατόπισης (MG-1 ή Terminator) που είναι πολύ καλύτεροι από οτιδήποτε άλλο πλυν των πολύ ακριβών υλοποιήσεων pivot.

Ως αναφορά τα ξύλα έχω κάνει ΠΟΛΥ σοβαρή μελέτη στο θέμα και όπως είπα για φτηνά είναι αυτό που προανέφερα.., αν κάποιος θέλει να ξοδέψει πιο πολλά λεφτά υπάρχουν και άλλες λύσεις... δεν τις θεωρώ όμως αναλογικά καλύτερες... εξαρτάται τι θέλει κανείς...

Αν θέλετε να αναπαλαιώσετε... τότε και το παλιό πλινθ με τον sme μια χαρά... αν όμως θέλετε να φτιάξετε ένα πικάπ που σκοτώνει θα χρειαστεί απομάκρυνση από κάποια καθιερωμένα.

Το πικάπ που έχω αυτή την στιγμή υπό κατασκευή ακολουθεί όλα τα παραπάνω σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, το πικάπ που έχω είναι μόνο με κοντραπλακέ θαλάσσης, πάραυτα είναι στα 23 κιλά με ένα μόνο βραχίωνα.

Η παρεμβολή/προσθήκη μολύβδου έχει μόνο πλεονέκτημα αδράνειας και καθόλου damping.
 
H jelco ειναι η μονη εταιρεια που νωριζω σημερα που δινει νουμερα για τις τριβες των ρουλεμαν της και εξ'οσων γνωριζω ειναι αψογα απο καθε σκοπια.

Μην ξεχναμε οτι η jelco προ μερικων ετων κατασκευαζε και ακομη κατασκευαζει για sumiko,koetsu,ortofon,audioquest κλπ και πωλουνταν σε πολυ ψηλοτερες τιμες και θεωρουνταν κορυφαιοι.

Δεν εγιναν "budged" για κανενα αλλο λογο,απο το οτι πωλουνται κατευθειαν απο τον κατασκευαστη τωρα,με εξαιρεση τους αντιστοιχους ortofon που παραμενουν σε ψηλες τιμες.

Oπως και να το κανουμε,η ψηλη τιμη μας κανει να βλεπουμε δυο ιδια πραγματα απο διαφορετικη γωνια ....... :laugh:

Θα διαφωνησω με τον Κρις στο θεμα του μολυβδου.Εχει κατα την αποψη μου πολυ καλο damping, και ταυτοχρονα πολυ χαμηλα resonances εκ φυσεως,αλλα και βαρος,ολα θετικα στοιχεια imo.

Aν αποφασιζα να πειραματιστω με τον μολυβδο θα το εκανα σε συνδιασμο με καλης ποιοτητας plywood.Το δοκιμασα παλαιοτερα για armboard ενος Ariston RD-11 και ηταν πολυ καλο το αποτελεσμα.
 
o 3012 σαν μοναδικο προβλημα εχει την τιμη που παραμενει στα υψη

εαν ειναι σε καλη λειτουργικη κατασταση ειναι ανωτερος σε προδιαγραφες απο τον jelco (εγω ακουω με sme και μαλλον θα παρω jelco για το δικο μου project)

H SME τον ξανακυκλοφορησε χωρις τα knife edge bearings αλλα αυτα του Μ2-12.

Η τιμη πολυ ψηλη και κατα την γνωμη μου αδικαιολογητα.

Δεν παυει ομως να ειναι ενας SME με ιδιεταιρα προσεγμενη κατασκευη,οχι ομως και κατ'αναγκη καλυτερη απο εναν jelco 750L 12''
 
Παρότι διαφωνείς εμμένω στις θέσεις μου... δεν αναφέρθηκες όμως στους βραχίονες που πρότεινα... από πρώτο χέρι έχω να πω ότι ο MG-1 είναι ανώτερος από τον SME V και έχει πολλά πλεονεκτήματα... πρώτον η τιμή του κάτω από χιλιάρικο κομπλέ με τρόμπες κλπ... το γεγονός ότι ταιριάζει με οποιαδήποτε κεφαλή και δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ σφάλμα ανάγνωσης, και εναλλασσόμενες ράβδους για αλλαγές καφαλών κάτω από λεπτό.

Ο Schick είναι αναφοράς και επιμένω στο γεγονός ότι είναι καλύτερος από οποιωνδήποτε vintage ή Jelco.

Ο λόγος που τα αναφέρω αυτά δεν είναι για να κάνω τον έξυπνο... αλλά για να δώσω πληροφορία για εναλλακτικές... που δεν έχουν συζητηθεί στο φόρουμ τούτο... και τα περισσότερα τα έχω ακούσει και συγκρίνει πρώτο χέρι.

Ως αναφορά το θέμα πλίνθου έχουμε ξαναδιαφωνήσει... αν θες να αναλύσουμε μαζί τι κάνει το κάθε υλικό ευχαρίστως...

Κάποιες κατασκευαστικές τεχνικές και απόψεις που είναι ευρύτερα αποδεκτές (στον κόσμο του Lenco) τυγχάνει διαφωνίας από μέρους σου... δεν ξέρω αν το Garrard είναι ειδική περίπτωση...

Το damping σκοπό του έχει την αποθορυβοποίηση του μοτέρ... σιγά σιγά και σταδιακά να διαλυθεί ο κραδασμός μέσα στο πλινθ... η αδράνεια έχει να κάνει με την αποκοπή εισροής εξωτερικών κραδασμών στο σύστημα κυρίως ,λόγω αυξημένης μάζας.
 
ο schick πρεπει να ειναι απο τους πιο απλους ντιουικους βραχιωνες με τις λιγοτερες ρυθμισεις της αγορας. που τον εχεις ακουσει? απαραδεκτα ακριβος κατα την γνωμη μου..

για την παραλληλη μετατοπιση εχουν ειπωθει πολλα, αλλα περαν του πολυπλοκου (ακριβος το αντιθετο απο τον schick ασ πουμε) παραμενει το θεμα effective weight που βλεπει η κεφαλη στους 2 αξονες.

η δε jelco μονο budget δεν ειναι. για εμενα παει πακετο με τις αλλες σοβαρες και "προσιτες" ιαπωνικες (audio technica, denon, nagaoka).

γενικοτερα εαν κατι δεν ειναι υπερεκτιμημενο δεν το σεβομαστε αρκετα ?
 
Παρότι διαφωνείς εμμένω στις θέσεις μου... δεν αναφέρθηκες όμως στους βραχίονες που πρότεινα... από πρώτο χέρι έχω να πω ότι ο MG-1 είναι ανώτερος από τον SME V και έχει πολλά πλεονεκτήματα... πρώτον η τιμή του κάτω από χιλιάρικο κομπλέ με τρόμπες κλπ... το γεγονός ότι ταιριάζει με οποιαδήποτε κεφαλή και δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ σφάλμα ανάγνωσης, και εναλλασσόμενες ράβδους για αλλαγές καφαλών κάτω από λεπτό.

Ο Schick είναι αναφοράς και επιμένω στο γεγονός ότι είναι καλύτερος από οποιωνδήποτε vintage ή Jelco.

Ο λόγος που τα αναφέρω αυτά δεν είναι για να κάνω τον έξυπνο... αλλά για να δώσω πληροφορία για εναλλακτικές... που δεν έχουν συζητηθεί στο φόρουμ τούτο... και τα περισσότερα τα έχω ακούσει και συγκρίνει πρώτο χέρι.

Ως αναφορά το θέμα πλίνθου έχουμε ξαναδιαφωνήσει... αν θες να αναλύσουμε μαζί τι κάνει το κάθε υλικό ευχαρίστως...

Κάποιες κατασκευαστικές τεχνικές και απόψεις που είναι ευρύτερα αποδεκτές (στον κόσμο του Lenco) τυγχάνει διαφωνίας από μέρους σου... δεν ξέρω αν το Garrard είναι ειδική περίπτωση...

Το damping σκοπό του έχει την αποθορυβοποίηση του μοτέρ... σιγά σιγά και σταδιακά να διαλυθεί ο κραδασμός μέσα στο πλινθ... η αδράνεια έχει να κάνει με την αποκοπή εισροής εξωτερικών κραδασμών στο σύστημα κυρίως ,λόγω αυξημένης μάζας.

Οι διαφωνιες ειναι ευπροσδεκτες και σεβαστες φυσικα.

Μερικα πραγματα χονδρικα διοτι δεν μπορω σε 2-3 ποστ να πω οσα θελω να πω.

Κατ'αρχην δεν πιστευω σε καλυτερο βραχιωνα η κεφαλη αλλα σε σωστοτερο συνδιασμο των δυο στην πραξη.

Το τι αντικτυπο εχει ενα υλικο σε σχεση με ενα αλλο στο συστημα σου μπορει να μην εχει τον ιδιο στο δικο μου η καποιου αλλου.Λογικο και αναμενομενο εφ'οσον ολοι εχουμε διαφορετικα συστηματα και γουστα (τουλαχιστον)

Τους βραχιωνες που αναφερεις δεν τους ακουσα ολους αλλα αν τους ακουγα θα εξαντλουσα ολους τους πιθανους συνδιασμους με κεφαλες,συστηματα κλπ προτου υποστηριξω τοσο απολυτα μια αποψη.Ως παραδειγμα να αναφερω την ΜΜ που ξερεις αλλα και αλλες οπως η AT-20SS LE στον μοντιφαρισμενο RB300 μου πανω στο TD160HD.

Το Garrard 301/401 ειναι πολυ διαφορετικο πικαπ απο το δικο σου και οι λυσεις μπορει να ειναι διαφορετικες.

Τα μοτερ συνηθως γινονται isolated οχι damped σε αντιθεση με τα πλατω,πλινθ κλπ.

Η μεγαλη μαζα εχει και τα καλα και τα κακα της.Ενα κακο ειναι οτι ακριβως λογω μαζας κατακρατει τους κραδασμους/θορυβους για περισσοτερο χρονο απο μια χαμηλοτερη μαζα και αυτο ειναι αποδεδειγμενο εδω και καιρο.Ο συνδιασμος μιας μαζας με ενα υλικο που προσφερει γρηγορο και αποτελεσματικο damping ακριβως εκει που ειναι το προβλημα ειναι η σωστη λυση παντοτε.

Θα ηταν ενδιαφερον να καναμε μια συζητηση ως προς το τι κανουν διαφορα υλικα.Θα με ενδιεφερε ομως να μιλησουμε για νεα υλικα που εχουν ως βαση στη σχεδιαση τους τον ηχο και οχι υλικα καθημερινης χρησης που δοκιμαζουμε και αλλου δουλευουν αλλου οχι.
 
Ενα παραδειγμα μετα απο πειραματισμο ειναι ο μαυρος κρυσταλλος στο stub του RB300 και η αλλαγη των δακτυλιων συλικονης μεσα στο μεσαιου βαρους βαριδιου tungsten του βραχιωνα.

Το αποτελεσμα στο συστημα μου,και για τα γουστα μου,κατα πολυ καλυτερο απο οσα εναλλακτικα βαριδια/stubs δοκιμασα ως τωρα και αυτα ησαν σχεδον ολα τα γνωστα.
 
... από πρώτο χέρι έχω να πω ότι ο MG-1 είναι ανώτερος από τον SME V και έχει πολλά πλεονεκτήματα... .

Δεν θα διαφωνησω μαζι σου.......ουτε γω ειμαι μεταξυ αυτων που πιστευουν οτι ο SME V ειναι ο "καλυτερος βραχιωνας στον κοσμο"....... :smile:

Οταν εκανα μια συγκριση μεταξυ SME V και του παλιου μου ULTRACRAFT 3000 MC Unipivot, o ULTRACRAFT για μενα ηταν ανετος νικητης.Και αυτος ειναι που τελικα καταληγει στο Garrard 401..........
 
Ένα πράγμα που έχω μάθει τα τελευταία χρόνια είναι να μην υποτιμώ κανένα προϊόν και να μην επηρεάζομαι από το κόστος των προϊόντων... και μάλιστα εσύ με τα γραφόμενα σου έχεις συμβάλει σε αυτό και σε ευχαριστώ δημόσια.

Κάτι που επίσης με ενδιαφέρει είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά... κάτι που εσκεμμένα κάποιοι πριν κάποια χρόνια προσπάθησαν να τα βάλουν σε δεύτερη μοίρα, βάζοντας τον υποκειμενισμό του ακούσματος πρώτο... εγώ λαμβάνω υπόψη μου και τα δύο πάντα.

Με βάση τα παραπάνω:

Η άποψη μου είναι ότι είναι υπερεκτιμημένοι οι nife-edged SME βραχίονες, και ότι και να τους ταιριάξεις δεν φτάνουν μοντέρνους σχεδιασμούς, τελεία και παύλα... αν δηλαδή μας ενδιαφέρει η πιστότητα αναπαραγωγής... αν μας ενδιαφέρει να ακούμε ευχάριστα τους δίσκους μας συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω. Εγώ προτιμώ ΚΑΙ πιστότητα. Αυτός είναι και ένας λόγος που έδωσα το Sondek μου.

Ίσως να μπερδευόμαστε όλοι κάπου ανάμεσα σε αυτό που υποκειμενικά μας αρέσει... και αυτό δεν είναι κακό... αλλά όπως και να το κάνουμε κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά δεν πρέπει να τα παραβλέπουμε όποτε θέλουμε... και ο SME V παραμένει reference και μέτρο σύγκρισης.

Τον MG-1 τον ακούω συχνά σε Lenco φίλου, και έχουμε βάλει και τις δικές μου κεφαλές επάνω... επίσης να αναφέρω ότι το σύστημα το ξέρω καλά και είμαστε σε διαδικασία αξιολόγησης στησίματος και υλικών. (Αυτό είναι σε σχιστόλιθο πλίνθο)

Τον Schick δεν τον έχω ακούσει, αλλά διαβάζω ότι στις παγκόσμιες συναντήσεις του LencoHeaven κοσμεί πικάπ αμύθητης αξίας και όχι μόνο ντιούικα πικαπάκια... οι ακροάσεις και οι αξιολογήσεις δείχνουν προς αυτό το πόρισμα που λέω... τώρα αν είναι και δεν το πιστεύετε επειδή τα φτιάχνει ένας Γερμανός στο σπίτι του... δικαίωμα σας, εγώ το ανέφερα διότι δεν υπάρχει μέσα σε τούτο το φόρουμ καμιά αναφορά του.

Επίσης αν θεωρείται ότι ο Jelco είναι hiend... (με την ηχητική αξία του) και πάλι δικαίωμα σας... παίζει πολύ καλά... δεν αντιλέγω, αλλά όχι στα επίπεδα πιο καλών υλοποιήσεων...ΣΙΓΟΥΡΑ όμως καλύτερα από οποιονδήποτε παλαιό nifedge SME.

Σημειωτέων ότι τον SME 3009 II τον χάρισα σε φίλο πριν αρκετά χρόνια (τον βάλαμε σε Tecnics MkII)... ο Akito έπαιζε πολύ καλύτερα (στο Sondek).

Τελειώνω με μια ερώτηση: σε ποιόν τομέα θεωρείς ότι το plnth του Lenco θα πρέπει να είναι διαφορετικό από ενός Garrard?
 
Κρις,

Ένα πράγμα που έχω μάθει τα τελευταία χρόνια είναι να μην υποτιμώ κανένα προϊόν και να μην επηρεάζομαι από το κόστος των προϊόντων...

Συμφωνουμε απολυτα

Κάτι που επίσης με ενδιαφέρει είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά... κάτι που εσκεμμένα κάποιοι πριν κάποια χρόνια προσπάθησαν να τα βάλουν σε δεύτερη μοίρα, βάζοντας τον υποκειμενισμό του ακούσματος πρώτο... εγώ λαμβάνω υπόψη μου και τα δύο πάντα.

Και εδω συμφωνουμε

Με βάση τα παραπάνω:

Η άποψη μου είναι ότι είναι υπερεκτιμημένοι οι nife-edged SME βραχίονες, και ότι και να τους ταιριάξεις δεν φτάνουν μοντέρνους σχεδιασμούς, τελεία και παύλα... αν δηλαδή μας ενδιαφέρει η πιστότητα αναπαραγωγής... αν μας ενδιαφέρει να ακούμε ευχάριστα τους δίσκους μας συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω. Εγώ προτιμώ ΚΑΙ πιστότητα. Αυτός είναι και ένας λόγος που έδωσα το Sondek μου.

Και εδω συμφωνουμε.Και γω εδωσα το sondek μου και επιπλεον πεντε τουλαχιστον SME (3 X 3009 , 1XM2-9 & 1x series V)

Ίσως να μπερδευόμαστε όλοι κάπου ανάμεσα σε αυτό που υποκειμενικά μας αρέσει... και αυτό δεν είναι κακό... αλλά όπως και να το κάνουμε κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά δεν πρέπει να τα παραβλέπουμε όποτε θέλουμε... και ο SME V παραμένει reference και μέτρο σύγκρισης.

H υποκειμενικη αποψη δεν ειναι παντα λαθος.Θα ελεγα οτι η υποκειμενικη αποψη εμπειρων ακροατων,τις πλειστες φορες συμφωνει με την τεχνικη πλευρα.

Τον MG-1 τον ακούω συχνά σε Lenco φίλου, και έχουμε βάλει και τις δικές μου κεφαλές επάνω... επίσης να αναφέρω ότι το σύστημα το ξέρω καλά και είμαστε σε διαδικασία αξιολόγησης στησίματος και υλικών. (Αυτό είναι σε σχιστόλιθο πλίνθο)

Θα με ενδιεφερε οταν καταληξετε να μοιραστειτε μαζι μας τα συμπερασματα σας.

Τον Schick δεν τον έχω ακούσει, αλλά διαβάζω ότι στις παγκόσμιες συναντήσεις του LencoHeaven κοσμεί πικάπ αμύθητης αξίας και όχι μόνο ντιούικα πικαπάκια... οι ακροάσεις και οι αξιολογήσεις δείχνουν προς αυτό το πόρισμα που λέω... τώρα αν είναι και δεν το πιστεύετε επειδή τα φτιάχνει ένας Γερμανός στο σπίτι του... δικαίωμα σας, εγώ το ανέφερα διότι δεν υπάρχει μέσα σε τούτο το φόρουμ καμιά αναφορά του.

Δεν με ενοχλει καθολου αν το φτιαχνει στο σπιτι του ενας Γερμανος η ενας Ελληνας. :grinning-smiley-043

Επίσης αν θεωρείται ότι ο Jelco είναι hiend... (με την ηχητική αξία του) και πάλι δικαίωμα σας... παίζει πολύ καλά... δεν αντιλέγω, αλλά όχι στα επίπεδα πιο καλών υλοποιήσεων...ΣΙΓΟΥΡΑ όμως καλύτερα από οποιονδήποτε παλαιό nifedge SME.

Δεν ειπα οτι ειναι ο καλυτερος βραχιωνας στον κοσμο.Πιστευω ομως οτι ειναι καλυτερος απ'οτι πολλοι πιστευουμε.

Σημειωτέων ότι τον SME 3009 II τον χάρισα σε φίλο πριν αρκετά χρόνια (τον βάλαμε σε Tecnics MkII)... ο Akito έπαιζε πολύ καλύτερα (στο Sondek).

Στο sondek ηταν αναμενομενο οτι θα επαιζε καλυτερα.Δεδομενων ομως των αρνητικων σημειων του πικαπ,δεν ειναι και αποδειξη οτι ο ακιτο ειναι οντως καλυτερος βραχιωνας.

Τελειώνω με μια ερώτηση: σε ποιόν τομέα θεωρείς ότι το plnth του Lenco θα πρέπει να είναι διαφορετικό από ενός Garrard?
 
.....στις παγκόσμιες συναντήσεις του LencoHeaven κοσμεί πικάπ αμύθητης αξίας και όχι μόνο ντιούικα πικαπάκια... οι ακροάσεις και οι αξιολογήσεις δείχνουν προς αυτό το πόρισμα που λέω...

Στα πορισματα στις συγκεντρωσεις/φορουμ κλπ φιλων διαφορων προιοντων ειναι αναμενομενο οτι η καθε "παρεα" θα υποστηριζει αυτο που εχει και για τους λογους που το εχει.

Το ιδιο συμβαινει στα φορουμ για Linn,Thorens,Lenco κλπ.......

Oλα εχουν και τα καλα και τα κακα τους.Ποιος αποφασιζει για την αγορα; Το ΑΦΤΙ -bye-
 
Στα πορισματα στις συγκεντρωσεις/φορουμ κλπ φιλων διαφορων προιοντων ειναι αναμενομενο οτι η καθε "παρεα" θα υποστηριζει αυτο που εχει και για τους λογους που το εχει.

Το ιδιο συμβαινει στα φορουμ για Linn,Thorens,Lenco κλπ.......

Oλα εχουν και τα καλα και τα κακα τους.Ποιος αποφασιζει για την αγορα; Το ΑΦΤΙ -bye-

Με την μόνη διαφορά ότι οι άνθρωποι του LencoHeaven κάνουν παγκόσμιες συναντήσεις, σε διάφορα μέρη του κόσμου, μεταφέρουν τα πικάπ τους και γνωρίζοντε με χαιφιντελίστες στα μέρη που πάνε... αυτό δεν το έχω δει σε κανένα φόρουμ σε τέτοιο επίπεδο... πχ στο Hong Kong που έγινε μια συνάντηση τους, έπαθα πλάκα από τα συστήματα αμύθητης αξίας... και από τις φωτογραφίες την φιλική διάθεση και φιλοξενία... καταλαβαίνεις ότι για να παρευρεθεί κάποιος εκεί και να μεταφέρει και το (τα) πικάπ του κάτι θα ξέρει και κάτι θα ακούει...

Οικονομικών επιτρέποντως θα προσπαθήσω προσεχώς να παρευρεθώ στην συνάντηση τους στο Βέλγιο του χρόνου (Πρώτα ο Θεός)...

Φυσικά και το αυτί... αλλά δεν μου λες να μην εμπιστεύομαι και κάποιων συγκεκριμένων ανθρώπων τα αυτιά??? ... το δικό σου ξέρεις ότι το εμπιστεύομαι και έχω κάνει αγορά (κεφαλής) τυφλά με την γνώμη σου (άριστη αγορά σε ευχαριστώ!! :ernaehrung004:)... μέσα από φόρουμ γνωριστήκαμε... να μην το κάνω με άλλους από άλλα μέρη του κόσμου??-bye-
 
Last edited:
Φυσικά και το αυτί... αλλά δεν μου λες να μην εμπιστεύομαι και κάποιων συγκεκριμένων ανθρώπων τα αυτιά??? ... το δικό σου ξέρεις ότι το εμπιστεύομαι και έχω κάνει αγορά (κεφαλής) τυφλά με την γνώμη σου (άριστη αγορά σε ευχαριστώ!! :ernaehrung004:)... μέσα από φόρουμ γνωριστήκαμε... να μην το κάνω με άλλους από άλλα μέρη του κόσμου??-bye-

Φυσικα και να το κανεις,απλα θελει προσοχη,αν η γνωμη τους σε οδηγει σε ακριβες λυσεις.

Γνωριζοντας σε ομως θα ελεγα οτι εισαι σε θεση να αποφασιζεις μονος σου,και οσο ωριμαζουμε ακουστικα,περισσοτερο οι επιλογες γινονται πιο "προσωπικες" -bye-
 
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως ένας βραχίωνας με απλή σχεδίαση (homemade) και από ότι λέει ο ίδιος με ένα ρουλεμάν νέας γενιάς στην βάση (και χωρίς κάποιο μηχανικό ντάμπινγ σχεδιασμό) μπορεί να παίζει καλύτερα από έναν 12” Jelco σύγχρονο, για έναν παλαιάς γενιάς που έχει κάψει χιλιόμετρα παιξίματος (λόγω τριβής και χωρίς να έχει γίνει κάποιο σέρβις) να το καταλάβω... εάν είναι κάτι άλλο μπορεί κάποιος να με ενημερώσει! Φαντάζομαι επίσης ότι είναι φτιαγμένος για σύγχρονες κεφαλές, δηλαδη με χαμηλο Compliance. Υπάρχουν κάποια test reports, τεχνικα χαρακτηριστικα κλπ?
 
:stoned: Ξέχασα να γράψω ότι αναφέρομαι στον Γερμανό Thomas Schick και τον βραχίονα του.