Γερμανοί θα έχουν ελάχιστο μισθό 39000 κορόνες (1444 ευρώ)

Ψάχνοντας για τον αυτοκ/μο Autobahn το βρήκα και το ανάρτησα!
Θα μπορούσαμε και εμείς να βάζαμε τους τουρίστες να πληρώνουν αυτοί τα διόδια και ο ελληνικός λαός τα τέλη.
Ή όσοι τέλος πάντων έχουν ξένες πινακίδες.
Δίκαιο δε θα ήταν ρε παιδιά?
 
Δε το ήξερα πως γερμανοί σε αυτούς τους ωραίους δρόμους που έχουν δε πληρώνουν διόδια. Η συντήριση αυτών γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας?

http://www.emea.gr/γερμανία-autobahn-με-διόδια-αλλά-μόνο-για...-ξέ/407107

Για την ώρα ναι, για τα Ι.Χ. Τα φορτηγά πληρώνουν βινιέτα. Αλλά οι σοσιαλιστές αξίωσαν την επιβολή διοδίων και για τα Ι.Χ. από το 2015.
 
Toυλαχιστον το συστημα (κρατος προνοιας) ειναι ανταποδοτικο, εκει περα ?
Η μηπως ... παιρνει τα λεφτουδακια και επιστρεφει ... υποσχεσεις ?
Πχ. βλεπεις τα λεφτα για τον Δημο να γινονται κατι ... οτιδηποτε ?

Μα εκεί ακριβώς είναι η μεγάλη διαφορά μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας, στο κράτος πρόνοιας. Το σύστημα υγείας είναι αιώνες μπροστά σε σχέση με την Ελλάδα, τα πάντα δωρεάν και άμεση εξυπηρέτηση. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολύ αλλά εκεί που το χρειάστηκα 2-3 φορές ήταν όλα άψογα.

Για να αναφέρω σαν παράδειγμα την γέννα που παιδιού μου όπου με την βασική ασφάλεια του ταμείου μου δεν πλήρωσα απολύτως τίποτα σε νοσοκομείο που έμοιαζε περισσότερο με ξενοδοχείο πολυτελειας, συμπεριλαμβανομένου όχι μόνο του τοκετού και της 4ημερης διαμονής εκεί, αλλά και των μαθημάτων τοκετού στην γυναίκα μου σε εβδομαδιαία βάση τους μήνες πριν την γέννα, τις διάφορες εξετάσεις του νεογέννητου, τα μαθήματα και στους 2 μας αμέσως μετά την γέννα για το πως να διαχειρίζεσαι το μωρό, αλλά και την επίσκεψη της μαίας στο σπίτι μετά την γέννα στην αρχή σε καθημερινή βάση και μετά από τις πρώτες βδομάδες, 1-2 φορές την εβδομάδα για τους πρώτους μήνες ώστε να μας βοηθάει. Όλα ήταν εντελώς δωρεάν!

Όσο για τις δημόσιες υπηρεσίες ποτέ δεν περίμενα σε αναμονή πάνω από 10λεπτο. Απλά να αναφέρω πως άλλαξα άδεια στο αυτοκίνητο μέσα σε 8 λεπτά χρονομετρημένα χωρίς ραντεβού (ρώτησα στις πληροφορίες, πήρα νούμερο αναμονής, κατάθεσα την παλιά άδεια, πλήρωσα στο ταμείο τα παραβόλα, εκδόθηκε η νέα άδεια, την πήρα και έφυγα, όλα μέσα σε 8 λεπτά!!!)

Αντίστοιχα λειτουργούν και τα δημόσια έργα. Δρόμοι και πεζοδρόμια πεντακάθαρα, συγκοινωνίες στην ακρίβεια και παντού, και οι Autobahn παντού δωρεάν και για όλους εκτός από τα φορτηγά με ξένες πινακίδες. Αυτό που λένε να εφαρμόσουν είναι αυτό που ισχύει σε Ελβετία και Αυστρία όπου και εκεί δεν υπάρχουν διόδια αλλά υπάρχει βινιέτα για τα ΙΧ με ξένες πινακίδες. Για την ώρα πάντως ούτε οι ξένοι πληρώνουν.

Αυτό που εν τέλει μετράει για τον πολίτη κατά την γνώμη μου και μέσα από την εμπειρία μου έχοντας ζήσει σε 3 διαφορετικές χώρες (Ελλάδα, Γαλλια και Γερμανία) και γνωρίζοντας καλά και την Ισπανία καθότι παντρεμένος με Ισπανίδα, δεν είναι απλά και μόνο το πόσα βγάζεις ή πόσα πληρώνεις στο κράτος, αλλά και το τί παίρνεις πίσω από το κράτος. Στην Ελλάδα ακόμα και με διπλάσιο μισθό δεν πρόκειται να έχεις τα προνόμια και την ποιότητα ζωής που σου προσφέρει ένα κράτος όπως αυτό της Γερμανίας.
 
Πολυ καλα μας γ@μησ#ς ..... :icon15:

Μπορει να μην το θελες .... αλλα αυτο εκανες !
Μην ξεχασω να γραψω 100 φορες "δεν ρωταμε τον Click,
πραγματα που μας εξωθουν να κανουμε χαρακιρι" ....
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Γερμανοί θα έχουν ελάχιστο μισθό 39000 κορόνες (1444 ευρώ)

Πολυ καλα μας γ@μησ#ς ..... :icon15:

Μπορει να μην το θελες .... αλλα αυτο εκανες !
Μην ξεχασω να γραψω 100 φορες "δεν ρωταμε τον Click,
πραγματα που μας εξωθουν να κανουμε χαρακιρι" ....

Με όλο τον σεβασμό που τρέφω στο πρόσωπό σου για τις πολλές και εύστοχες τοποθετήσεις σου στα διάφορα θέματα τα οποία προσεγγίζεις μπορώ να πώ με περισσή αντικειμενικότητα, επέτρεψε μου να συμφωνήσω με τον Click πχ. στο θέμα αλλαγής άδειας του αυτοκίνητου μέσα σε 8 λεπτά, γιατί με την ίδια ταχύτητα πήρα την άδεια του αυτοκινήτου μου εδώ στην Τσεχία. Η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις κρατικές Υπηρεσίες στο εξωτερικό σε σχέση με την Ελλάδα δεν παίζεται, σε αντίθεση με την λαίλαπα της Γραφειοκρατίας που συνεχίζει να ταλανίζει την όμορφη Πατρίδα μας.

Πολλές φορές αναρωτήθηκα γιατί υπάρχει τέτοια γραφειοκρατία στην Ελλάδα? Είναι οι Τσέχοι ή οι Γερμανοί τόσο έξυπνοι και εμείς τόσο βλάκες που δεν μπορούμε να κτυπήσουμε την γραφειοκρατία? Τελικά κατάλαβα ότι μπορούμε αλλά δεν θέλουμε να κτυπήσουμε την γραφειοκρατία γιατί έτσι πολλοί θα χάσουνε πολλά. Πχ οι βουλευτές την επιρροή τους ή οι μεσάζοντες τα κέρδη από την μεσολάβηση για το ξεπέρασμα της γραφειοκρατίας με τα περίφημα φακελάκια,κλπ. Και έτσι ο χορός της Γραφειοκρατίας στην Πατρίδα μας δυστυχώς υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει.

news-88613012012195639.jpg
 
Re: Απάντηση: Re: Γερμανοί θα έχουν ελάχιστο μισθό 39000 κορόνες (1444 ευρώ)

Με όλο τον σεβασμό που τρέφω στο πρόσωπό σου για τις πολλές και εύστοχες τοποθετήσεις σου στα διάφορα θέματα τα οποία προσεγγίζεις μπορώ να πώ με περισσή αντικειμενικότητα, επέτρεψε μου να συμφωνήσω με τον Click πχ. στο θέμα αλλαγής άδειας του αυτοκίνητου μέσα σε 8 λεπτά, γιατί με την ίδια ταχύτητα πήρα την άδεια του αυτοκινήτου μου εδώ στην Τσεχία. Η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις κρατικές Υπηρεσίες στο εξωτερικό σε σχέση με την Ελλάδα δεν παίζεται, σε αντίθεση με την λαίλαπα της Γραφειοκρατίας που συνεχίζει να ταλανίζει την όμορφη Πατρίδα μας.

Πολλές φορές αναρωτήθηκα γιατί υπάρχει τέτοια γραφειοκρατία στην Ελλάδα? Είναι οι Τσέχοι ή οι Γερμανοί τόσο έξυπνοι και εμείς τόσο βλάκες που δεν μπορούμε να κτυπήσουμε την γραφειοκρατία? Τελικά κατάλαβα ότι μπορούμε αλλά δεν θέλουμε να κτυπήσουμε την γραφειοκρατία γιατί έτσι πολλοί θα χάσουνε πολλά. Πχ οι βουλευτές την επιρροή τους ή οι μεσάζοντες τα κέρδη από την μεσολάβηση για το ξεπέρασμα της γραφειοκρατίας με τα περίφημα φακελάκια,κλπ. Και έτσι ο χορός της Γραφειοκρατίας στην Πατρίδα μας δυστυχώς υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει.

Ακριβώς. Είναι η διαφθορά. Από πάνω (κυρίως) μέχρι κάτω.
 
Μια που αναφερθήκαμε στους αυτοκινητόδρομους, θα σας αναφέρω ένα άλλο παράδειγμα χαρακτηριστικό της διαφοράς στην νοοτροπία που υπάρχει ως προς το κοινονικό κράτος μεταξύ της Ελλάδας και των περισσότερων άλλων ευρωπαικών χωρών.

Η Ισπανία πριν από μόλις 3 περίπου δεκαετίες δεν διέφερε πολύ από την Ελλάδα σε θέματα υποδομών και οργάνωσης. Επίσης όπως η Ελλάδα δεν είχε ούτε αυτή την ισχυρή οικονομία της Γερμανίας, της Αγγλίας ή της Γαλλίας για να προχωρήσει σε μεγάλα δημόσια έργα. Οπότε στην μετά Φράνκο εποχή η ανάγκη αρχικά για σύγχρονους αυτοκινητόδρομους την οδήγησε στο να στραφεί στους ιδιώτες όπως έκανε και η Ελλάδα και την επιβολή διοδίων για την χρηματοδότηση τους.

Άρχισε να χτίζει λοιπόν τις λεγόμενες Autopistas όπως και η Ελλάδα άρχισε να εκσυγχρονίζει στην δεκαετία του 80 την Αθηνών-Λαμίας. Αντίθετα όμως με την Ελλάδα που παρέμενε για χρόνια με έναν μόνο αυτοκινητόδρομο ο οποίος βρισκόταν μονύμως υπο κατασκευή, η Ισπανία συνέχισε επεκτείνει το οδικό της δίκτυο συνεχώς με όλο και πρισσότερες σύγχρονες ιδιωτικές Autopistas με διόδια σε όλο και περισσότερες πόλεις. Οι αυτοκινητόδρομοι αυτοί βοήθησαν πρώτα στην εμπορική ανάπτυξη της χώρας με την διακίνηση των εμπορευμάτων, αλλά παράλληλα και στην ανάπτυξη της ισπανικής επαρχίας. Με σωστή διαχείρηση των πόρων η οικονομία της χώρας βελτιώθηκε αισθητά μέσα στις προηγούμενες δεκαετίες. Ως αποτέλεσμα την τελευταία δεκαετία περιπου, η Ισπανία έχει πλέον σταματήσει να κατασκευάζει ιδιωτικές Autopistas. Αντί αυτών κατασκευάζει τις δημόσιες Autovias. Οι Autovias είναι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι υψηλών προδιαγραφών όπως ακριβώς και οι Autopistas με την διαφορά πως η χρήση τους είναι δωρεάν χωρίς διόδια. Έτσι πλέον σε πολλές διαδρομές μεταξύ των ισπανικών πολεων όπως π.χ. μεταξυ Βαρκελώνης και Σαραγόσσας υπάρχουν 2 αυτοκινητόδρομοι ένας επι πληρωμή διοδίων και ένας δωρεάν. Στις περιοχές μάλιστα που αναπτύχθηκαν οδικώς τελευταία όπως στην περιοχή της Ανδαλουσίας υπάρχουν μόνο οι δωρεάν Autovias.

Η Ισπανία εν έτη 2014 έχει προχωρήσει πολύ πιο μπροστά από το να κατασκευάζει μόνο δημόσιους αυτοκινητόδρομους. Πλέον διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο τρένων υψηλών ταχυτήτων στην Ευρώπη, πολλά σύγχρονα αεροδρόμια ακόμα και στα απομακρισμένα κανάρια νησιά, ενώ όλες οι πόλεις αναπτύσσονται πλέον με σχέδιο δόμησης, με σύγχρονα κτίρια κατοικειών και μεγάλους αστικούς δρόμους με φαρδιά πεζοδρόμια, πάρκα, νοσοκομεία, σχολεία, αθλητικές εγκαταστάσεις κλπ. αντίστοιχων προδιαγραφών με τους γερμανικούς. Και όλα αυτά με την συμβολή του δημοσίου τομέα όταν στην Ελλάδα ακόμα χρυσοπληρώνουμε διόδια για δρόμους υπο κατασκευή και την στιγμή που οι πόλεις μας εξακολουθούν να αναπτύσονται μέσα στην πολεοδομική αναρχία και την παρανομία.

Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι καθαρά θέμα νοοτροπίας και μόνο, δεν είναι ούτε πολιτικό, ούτε οικονομικό! Είναι η νοοτροπία του κοιτάω την πάρτη μου και αδιαφορώ για την κοινωνία μου.
 
Οποιος εχει δουλεψει εστω και ΜΙΑ ΩΡΑ στην Ελλαδα (ιδιωτικο τομεα)
θα καταλαβει ποσο ακριβα πληρωνεται ο αλτρουισμος σε θεματα εργασιας.

Οποτε, οταν φτασει στην καλπη ... η ισοπολιτεια και ισονομια εχει αλωθει !
Ποσο μαλλον η ανταποδοτικοτητα μιας συλλογικοτητας που, οταν υφισταται,
ΠΑΝΤΑ βγαινει εναντιον του.

Αλλα να μην ξεφευγω του θεματος !
 
Η Ισπανία εν έτη 2014 έχει προχωρήσει πολύ πιο μπροστά από το να κατασκευάζει μόνο δημόσιους αυτοκινητόδρομους. Πλέον διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο τρένων υψηλών ταχυτήτων στην Ευρώπη, πολλά σύγχρονα αεροδρόμια ακόμα και στα απομακρισμένα κανάρια νησιά, ενώ όλες οι πόλεις αναπτύσσονται πλέον με σχέδιο δόμησης, με σύγχρονα κτίρια κατοικειών και μεγάλους αστικούς δρόμους με φαρδιά πεζοδρόμια, πάρκα, νοσοκομεία, σχολεία, αθλητικές εγκαταστάσεις κλπ. αντίστοιχων προδιαγραφών με τους γερμανικούς. Και όλα αυτά με την συμβολή του δημοσίου τομέα όταν στην Ελλάδα ακόμα χρυσοπληρώνουμε διόδια για δρόμους υπο κατασκευή και την στιγμή που οι πόλεις μας εξακολουθούν να αναπτύσονται μέσα στην πολεοδομική αναρχία και την παρανομία.

Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι καθαρά θέμα νοοτροπίας και μόνο, δεν είναι ούτε πολιτικό, ούτε οικονομικό! Είναι η νοοτροπία του κοιτάω την πάρτη μου και αδιαφορώ για την κοινωνία μου.

Δεν είναι θέμα νοοτροπίας, είναι θέμα διαφθοράς. Βέβαια στην Ελλάδα η διαφθορά έχει γίνει νοοτροπία, σωστό κι αυτό.

Τα λεφτά για τους δρόμους τα έφαγαν κάποιοι. Τον ΠΑΘΕ τον έχουμε πληρώσει 10 φορές και στη θέση του θα μπορούσαμε να έχουμε 10 δρόμους.

Η οικοδομική αναρχία έγινε υπέρ των εργολάβων, με συμπαιγνία των ΔΥ στις πολεοδομίες που έπαιρναν φακελάκια και των δημάρχων και των υπουργών που κανόνιζαν τους νόμους και τα πλαίσια και τους συντελεστές. Με τα κόμματα από πάνω να τους αγκαλιάζουν όλους αυτούς.


Δεν ήταν λοιπόν νοοτροπία. Ήταν πλήρης και εκτεταμένη διαφθορά. Πλήρης, διότι κανένας από αυτούς δεν πήγε φυλακή. Ούτε και πρόκειται.
 
Ποιά Τσεχία και ποιά Γερμανία ρε παιδιά; Ας πούμε οτι αυτές δεν είναι σαν εμάς, αυτές είναι "πολιτισμένες".
Ρωτήστε κάποιον που ξέρει να σας πεί τι γίνεται με τις δημόσιες υπηρεσίες στην "καθυστερημένη" Τουρκία και θα βάλετε τα κλάματα.
 
Απάντηση: Re: Γερμανοί θα έχουν ελάχιστο μισθό 39000 κορόνες (1444 ευρώ)

(Και αλλος βαλτος ..... :icon15: )

Δεν φταίμε εμείς... Τα θέλει ο κ_λος σου... :p
 
Δεν θα το κρυψω,
καποτε ειδα ενα ενα ονειρο ... κοσμος (λεφουσι) εβγαινε τρεχοντας περιχαρης εξω απ'το κτιριο εφοριας
και ολοι περιμεναν κατι ΜΕΓΑΛΟ (... μπαμ ? ...) που ποτε δεν ερχοταν. Και ετσι .... ξυπνησα.

Πολυ χαμηλης ποιοτητας τα ονειρα μου ? Το ξερω ... !!!
 
Δεν είναι θέμα νοοτροπίας, είναι θέμα διαφθοράς. Βέβαια στην Ελλάδα η διαφθορά έχει γίνει νοοτροπία, σωστό κι αυτό.

Τα λεφτά για τους δρόμους τα έφαγαν κάποιοι. Τον ΠΑΘΕ τον έχουμε πληρώσει 10 φορές και στη θέση του θα μπορούσαμε να έχουμε 10 δρόμους.

Η οικοδομική αναρχία έγινε υπέρ των εργολάβων, με συμπαιγνία των ΔΥ στις πολεοδομίες που έπαιρναν φακελάκια και των δημάρχων και των υπουργών που κανόνιζαν τους νόμους και τα πλαίσια και τους συντελεστές. Με τα κόμματα από πάνω να τους αγκαλιάζουν όλους αυτούς.


Δεν ήταν λοιπόν νοοτροπία. Ήταν πλήρης και εκτεταμένη διαφθορά. Πλήρης, διότι κανένας από αυτούς δεν πήγε φυλακή. Ούτε και πρόκειται.

Εγώ θα το πω κάπως αλλιώς. Είναι θέμα πάνω από όλα παιδείας και η παιδεία μας διαμορφώνει και την νοοτροπία μας και οδηγεί εν συνεχεία στην διαφθορά.
 
Ειμαστε διευθαρμενοι..Τελος...Τα λεγε ο ΓΑΠ αλλα ποιος τον ακουγε...

Οι Γερμανοι εχουν κρατος...Το δικο μας ''κρατος'' λειτουργει σαν αντιπροσωπεια της αδιαφθορης siemens

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Με ραδιοφωνικους παντως ορους ειμαστε ο δεκτης της διαφθορας...Ψαχνουμε τον πομπο
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Γερμανοί θα έχουν ελάχιστο μισθό 39000 κορόνες (1444 ευρώ)

Δεν θα το κρυψω,
καποτε ειδα ενα ενα ονειρο ... κοσμος (λεφουσι) εβγαινε τρεχοντας περιχαρης εξω απ'το κτιριο εφοριας
και ολοι περιμεναν κατι ΜΕΓΑΛΟ (... μπαμ ? ...) που ποτε δεν ερχοταν. Και ετσι .... ξυπνησα.

Πολυ χαμηλης ποιοτητας τα ονειρα μου ? Το ξερω ... !!!

Έχεις όμως όνειρα και αυτό έχει την μέγιστη σημασία σε σχέση με κάποιον που του πήρανε και τα όνειρά του και συμβιβάστηκε μην ελπίζοντας πιά σε τίποτα.

images
 
Εχω, ναι .... και ειναι ακρως φευγατα. Δεν εχουν καμια σχεση με το εδω και τωρα.

Στην αρχη (οσο ημουν 25-30-35) δεν ποναγε αυτη η "αποσταση". Ομως ... τωρα
ΠΟΝΑΕΙ πολυ να ξερω οτι ΟΛΑ μου τα ονειρα θα εκπληρωθουν μετα τον θανατο μου.

Παντως ... δεν ονειρευομαι μονο εφοριες. Απλα ... δεν μπορω να θυμηθω το 99%
των ονειρων μου. Και αυτο το 1% μαλλον ειναι για Trash Can !
 
Re: Απάντηση: Γερμανοί θα έχουν ελάχιστο μισθό 39000 κορόνες (1444 ευρώ)

Ποιά Τσεχία και ποιά Γερμανία ρε παιδιά; Ας πούμε οτι αυτές δεν είναι σαν εμάς, αυτές είναι "πολιτισμένες".
Ρωτήστε κάποιον που ξέρει να σας πεί τι γίνεται με τις δημόσιες υπηρεσίες στην "καθυστερημένη" Τουρκία και θα βάλετε τα κλάματα.

Το τραγικό είναι ότι το 1980 εμείς ήμασταν πολύ καλύτερα από Πορτογαλία και Ισπανία και Ιρλανδία.

Το 1990 ήμασταν πολύ καλύτερα από Τσεχία και το 2000 πολύ καλύτερα από την Τουρκία.

Η χώρα που έβλεπε τα τρένα να περνούν...
 
Tα τρενα τα προλαβαν .... οι "γατοι" μας.
60 δις βρισκονται παρκαρισμενα σε ελβετικες τραπεζες
και ενας Βενιζελος ξερει ποσα αλλα σε OffShore ....