Γι' αυτό κάνει 1 τρις δολλάρια το Amazon.

17 June 2006
25,397
Αθήνα
Από πέρσι είχα βάλει στο μάτι ένα προϊόν (δεν έχει σημασία) το οποίο έχει εδώ 800+ ευρώ. Στη Γερμανία έχει 550-600 το οποίο και πάλι μου φαινόταν ακριβό.
Εβαλα alert στο γνωστό idealo να με ειδοποιήσει αν πέσει κάτω από 450 ευρώ.

Μετά από μήνες, έρχεται χτες email ότι η τιμή έπεσε. Κοιτάζω την λίστα στο idealo , πρώτη-πρώτη επιλογή φιγουράρει το Amazon Γερμανίας με τιμή 418 ευρώ !!

Σε χρόνο dt, το αγοράζω, μου έρχεται και το γνωστό email επιβεβαίωσης, μια χαρά όπως πάντα.

Σε μισή ώρα σκάει email από το Amazon, ότι το μαγαζί ακύρωσε την πραγγελία μου. Κοιτάζω στις παραγγελίες μου , εξαφανισμένη η παραγγελία από το ιστορικό. Ευτυχώς είχα τον αρ. παραγγελίας από το email.
Βλέπω νέα τιμή στο προϊόν 597 ευρώ. Λέω δεν είναι δυνατόν!! Τι έκανε το λαμόγιο το μαγαζί!!! Αυτό δεν μου το έχει κάνει ούτε κινεζος και μου το έκανε το amazon;

Δεν ξέρω αν ακούγατε τίποτα φωνές το βράδυ, εγώ ήμουν...... 😄

Επι τόπου ανοίγω chat (το οποίο το έχουν καλά κρυμμένο για να μην τους πολυπρήζουν) . Λέω αυτό κι αυτό. Unacceptable for amazon, 20 years loyal customer, Unprofessional , αν ήμουν Amazon θα το πέταγα έξω το μαγαζί , τι τους έλεγα μες τα νεύρα μου , ούτε καν θυμάμαι.😄😄
Μου απαντάει μισό λεπτό να δω τι έγινε. Εννοείται μπορούν να τα δουν όλα, ακόμα και τα ακυρωμένα.
Μου απαντάει μπορώ να σας κάνω ένα discount.
ΟΧΙ , δεν θέλω κανένα discount, θέλω το 418 που το αγόρασα. Μπορείς; ναι ή όχι;

Ναι χίλια συγνώμη για την αναστάτωση, ναι μπορούμε να σας κάνουμε refund tην διαφορά: Θα αγοράσετε το προίόν ξανά στην νέα τιμή 597, και μόλις παραλάβετε , θα μας ξανακαλέσετε και θα σας κάνουμε refund την διαφορά αμέσως την ίδια στιγμή. Βέβαια κράτησα screenshot από το chat , αν και μετά μου έστειλε email με αυτό που μου είπε. Εντάξει ότι λέει κάτι το Amazon, τον τηρούν τον λόγο τους.

Ηθικό δίδαγμα 1: εκτός από ελληνικά λαμόγια υπάρχουν και γερμανικά λαμόγια.
Ηθικό δίδαγμα 2: Amazon και ξερό ψωμί (y)
 
θα σκάσω αν δεν μάθω τι είναι αυτό που κυνηγάς με τέτοιο πάθος...
ηλεκτρονικό είδος είναι;;;
:LOL:

Εργαλειάδες όλοι που ντρέπονται να το ομολογήσουν.
Που θα πάει όμως… στο τέλος όλοι εκεί θα καταλήξετε, νομοτελειακά. 😂
 
Ηθικό δίδαγμα 1: εκτός από ελληνικά λαμόγια υπάρχουν και γερμανικά λαμόγια.
Αυτο ειναι γνωστο.

Εχω πεσει σε διαφορα κατα καιρους (και στη δουλεια).

Και συνηθως εχουν και τουπε (του στυλ ''ειμαστε Γερμανοι, σε μαμαμε και αμα σου αρεσει'')
 
  • Haha
Reactions: billpeppas
Αναφερομαι σε (μεγαλες - σχετικά) Γερμανικες εταιρίες (όχι ''μαγαζια'') που εχουν φεσωσει κανονικά (πηραν τα λεφτα και δεν παρεδωσαν ποτε - καποιοι επικαλουμενοι χρεωκοπια κάποια απλά με το έτσι θελω (ω, ναι!), από μερικές δεκάδες μέχρι πολλές χιλάδες €.

Την πρωτη φορά (πριν πολλα χρονια) δεν το πιστευα (κυριως την αντιμετωπιση - του στυλ δεν κρυβοντουσαν, σχεδον σε εβριζαν κιολας), μετά, οταν το ξαναειδα, δεν μου εκανε μεγαλη εντυπωση.
 
Δυστυχώς στο America, ενώ είχαν όντως ξεκινήσει σαν το πιο customer-centric κατάστημα της χώρας, τωρα αρχίζουν να κάνουν φτηνές κινήσεις που δε θα περίμενες ούτε σε βαπορίσιο ψιλικατζίδικο.

Της προάλλες παραγγέλνω κατι που βρίσκω σε ας πούμε προσφορά (240 αντί 250, αλλά σε προϊόν που γενικα δεν πέφτει ποτέ). Το ίδιο βράδυ, πριν έρθει, κατεβαίνει στα 230. Ε, λέω κι εγώ, ας τους ζητήσω ένα price adjustment αφού το πήρα χαμπάρι, να με κεράσω κάνα lunch. Αφού μου παίζει στο chat όλη την κασέτα (you are very important for us κλπ), καταλήγει στο ότι «δεν κάνουμε adjustment, ούτε στον εαυτό μας, ούτε ακόμα κι αν δεν έχετε καν παραλάβει».
Τους λέω, δηλαδή πρέπει να το επιστρέψω και ξαναγορασω; Ναι, μου λένε. Λέω κι εγώ εντάξει, αλλά είναι λίγο ξεφτίλα, είμαι prime member εδώ και 10 χρόνια (ήτοι πληρώνω συνδρομή πανω αυτά τα $10 κάθε μήνα σε αυτούς για να έχω υποτίθεται member perks), έχω ακουμπήσει δεκάδες χιλιάδες, και μου λέτε ότι πρέπει να σηκωθώ να τρέχω στη μεταφορική για $10; Ναι μου λέει.

Ε, λέω κι εγώ άντε και, και το ξεχνάω γιατί ποιος τρέχει. Παραλαμβάνω, ανοίγω, παίζω, και την άλλη μέρα βλέπω front page να έχει πέσει στα 220. Ε, λέω, τέτοιοι ειστε, τέτοιος θα γίνω. Ξαναγοραζω, περιμένω πρώτα να έρθει το νέο να μη μείνω και χωρίς, πακεταρω, στέλνω πίσω. Και τα πήρα στην τιμή έκπτωσης, και αυτοί βρέθηκαν με ανοιγμενο προιον που πλέον θα πρέπει να πουλήσουν κοψοχρονιά σαν used, και χρειάστηκαν 3 σετ μεταφορικών (δικά τους και τα 3) αντί για ένα. Το πόσα λεφτά ξοδεύονται χωρίς λόγο για ηλίθιες πολιτικές είναι αδιανόητο. Η μισή ντροπή δική τους.
 
Αν κατάλαβα καλά, αγόρασες κι επειδή εν τω μεταξύ έπεσε η τιμή ήθελες να σου κάνουν αυτη την τιμή ενώ το είχες ήδη αγοράσει;

Κάνουν τέτοια πράγματα; Σενάριο επιστημονικής φαντασίας για το ελλαδιστάν.
 
Αν κατάλαβα καλά, αγόρασες κι επειδή εν τω μεταξύ έπεσε η τιμή ήθελες να σου κάνουν αυτη την τιμή ενώ το είχες ήδη αγοράσει;

Κάνουν τέτοια πράγματα; Σενάριο επιστημονικής φαντασίας για το ελλαδιστάν.

To κάνουν οι περισσότεροι, ακριβώς επειδή η νομοθεσία σου επιτρέπει να κάνεις αυτό που έκανα. Το έκανε και το Amazon πριν λίγα χρόνια (μάλιστα το έκανε ακόμα κι αν έβρισκες χαμηλότερη τιμή σε άλλο κατάστημα, ακόμα και τύπου σκρουτζομάγαζο no name). Εντάξει, κατανοώ ότι δε γίνεται να το κάνουν για το κάθε κατάστημα, κατανοώ ότι δε γίνεται να το κάνουν σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που σκάει τρελή προσφορά τύπου Black Friday, αλλά είναι αστείο να μην σέβονται τη δική τους έκπτωση όσο δεν έχεις παραλάβει, και μιλώντας για τέτοια αστεία ποσά.

Δεν έκαναν κάτι παράνομο, ούτε αυτοί ούτε κι εγώ, απλά τονίζω το χαζό της υπόθεσης.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Απλά τρελό σενάριο για μας εδώ, ακόμα και με τον χαζό τρόπο .

Φανταστείτε σκηνικό να έχετε αγοράσει κάτι από Κωτσόβολο, public , πλαίσιο κι οποιοδήποτε άλλο μαγαζί.
Την άλλη μέρα βλέπετε μείωση τιμής και πάτε στο κατάστημα και λέτε: ; Αγόρασα αυτό χθες ακριβότερα, πάρτε το πίσω και θέλω είτε επιστροφή χρημάτων και δώστε μου ένα καινουργιο με την νέα χαμηλότερη τιμή είτε πιστωτικό την διαφορά.

Εκτός ότι θα γίνεις το ανέκδοτο της ημέρας, τι λέτε να καλέσουν;
Ψυχολόγο; Ψυχίατρο ή κατευθείαν το Δαφνί; 😁😁😁😁😁😁😁😁
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: vlad66
Και εγω ειχα τους ενδοιασμους μου γενικως μεχρι που στην πρωτη στραβη μου φερθηκαν περιπου οπως στον Τασο......

ετσι κερδιζουν τους πελατες.
 
Και βέβαια μην ξεχνάμε και την πάγια πολιτική τους με τα μεταφορικά: έτσι και αργησει να παραδοθεί πέρα από την ημερομηνία που γράφουν , κατευθείαν refund με το που τους το λες. Όχι τα μεταφορικά. ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ.

Κι αυτό επίσης ανέκδοτο για εμάς εδώ.
 
Δυστυχώς (για τους μικρους) έτσι είναι.

Είμαι πλέον στο αμαζον Αγγλίας μετά από 12 χρόνια στο αμερικανικό, κ αγόρασα μια μπαγκαζιέρα για τη μηχανή. Έρχεται στην ώρα της, αλλά ενώ έχει βάση τοποθέτησης, δεν ταιριάζει με τη μηχανή μου. Αλλάζω μειλ με τον έμπορο κ μου λέει να την επιστρέψω αφού δεν έχει λύση για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πληρώνω 55 λίρες επιστροφή (!) Κ μετά από 2 εβδομάδες στο τρακ βλέπω πως δεν τη δέχθηκε η αποθήκη της αμαζον κ μου ξανάρχεται στο σπιτι. Έτσι κι εγινε.

Μιλάω με το τσατ κ τους λέω όμως είναι απαράδεκτο κλπ... μου επέστρεψαν όλα τα λεφτά: κ το κόστος αγοράς κ το κόστος επιστροφής κ μου ζήτησαν να κρατήσω το αντικείμενο αφού το κόστος επιστροφής είναι υψηλό.

Αντε να αγοράσεις από αλλού με τέτοια εξυπηρετηση....
 
έχω επιστρέψει αντικείμενο μετα απο 6 μηνες , παρουσίασε πρόβλημα, full refund, no questions asked
 
Ναι καλά… Για την Ελλάδα μιλάμε.
Ποιός τρελός θα εφαρμόσει τέτοια πολιτική; Η μισή Ελλάδα θα ζητάει refund για όλους τους πιθανούς κι απίθανους λόγους.
Δείτε τι γίνετσι με το Lidl.
Θυμηθείτε τι έγινε με το play.com την χρυσή εποχή του DVD.
Μέχρι που οι άνθρωποι σιχάθηκαν και σταμάτησαν να στέλνουν Ελλάδα!!!!
 
  • Like
Reactions: qwerty1gr
To κάνουν οι περισσότεροι, ακριβώς επειδή η νομοθεσία σου επιτρέπει να κάνεις αυτό που έκανα. Το έκανε και το Amazon πριν λίγα χρόνια (μάλιστα το έκανε ακόμα κι αν έβρισκες χαμηλότερη τιμή σε άλλο κατάστημα, ακόμα και τύπου σκρουτζομάγαζο no name). Εντάξει, κατανοώ ότι δε γίνεται να το κάνουν για το κάθε κατάστημα, κατανοώ ότι δε γίνεται να το κάνουν σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που σκάει τρελή προσφορά τύπου Black Friday, αλλά είναι αστείο να μην σέβονται τη δική τους έκπτωση όσο δεν έχεις παραλάβει, και μιλώντας για τέτοια αστεία ποσά.

Δεν έκαναν κάτι παράνομο, ούτε αυτοί ούτε κι εγώ, απλά τονίζω το χαζό της υπόθεσης.
Ετσι δουλευουν πολλες μεγαλες εταιρίες, στον ''αυτόματο''.

Αν ξερεις τις διαδικασίες τους, απλά τις ''εκμεταλλεύεσαι'' χωρις να κοιτας την λογική.
 
Ναι καλά… Για την Ελλάδα μιλάμε.
Ποιός τρελός θα εφαρμόσει τέτοια πολιτική; Η μισή Ελλάδα θα ζητάει refund για όλους τους πιθανούς κι απίθανους λόγους.
Δείτε τι γίνετσι με το Lidl.
Θυμηθείτε τι έγινε με το play.com την χρυσή εποχή του DVD.
Μέχρι που οι άνθρωποι σιχάθηκαν και σταμάτησαν να στέλνουν Ελλάδα!!!!
Αυτη ειναι η πικρη αληθεια. Εχω ενα φιλο που μενει Νορβηγια οπου εκει μεχρι προτινος υπηρχε δυνατοτητα να αγορασεις ενα προιον και να το επιστρεψεις εντος μηνα αν δεν σου αρεσει. Ως γνήσιος πονηριδης Ελλην το εκμεταλλευόταν τακτικα, δοκιμαζοντας τηλεορασεις, ηχεια, προβολεις και οτι αλλο ηλεκτρονικο του γυαλιζε.
 
Θυμαμαι 2 σχετικες περιπτωσεις:

Μια φορα ειχε καθυστρησει ενα (ακριβό) CD Box που ειχα παραγγειλει και ο πωλητης (ισως και το Play) μου το ξαναστειλε.

Καποια στιγμη ηρθαν και τα 2 και όταν ενημερωσα και επεστρεψα το ενα πισω θυμαμαι ενας φιλος με κοιτουσε σα χανος και μου ελεγε ''εισαι τρελος''; Πραγματικά δεν το πίστευε και μου ελεγε ότι ειμαι ηλιθιος που το ειπα.

Σε αλλη αντιστοιχη περιπτωση, όταν ενημερωσα τον πωλητη (ιδιώτης / ebay) ότι παλι ειχαν ερθει και τα 2, δεν το πιστευε. Δεν θυμαμαι τι ακριβως έγραψε αλλα ειχε παθει τετοια πλακα και στο τελος μου ειπε να κρατησω και τα 2 (παρόλο που επισης ηταν ακριβό προιόν και σιγουρα τον συνεφερε (μεταφορικά) να του επιστραφει).

Εχουμε τα ''μαγαζια'' (και γενικά το ''κρατος'') που μας αξίζει.