Από πέρσι είχα βάλει στο μάτι ένα προϊόν (δεν έχει σημασία) το οποίο έχει εδώ 800+ ευρώ. Στη Γερμανία έχει 550-600 το οποίο και πάλι μου φαινόταν ακριβό.
Εβαλα alert στο γνωστό idealo να με ειδοποιήσει αν πέσει κάτω από 450 ευρώ.
Μετά από μήνες, έρχεται χτες email ότι η τιμή έπεσε. Κοιτάζω την λίστα στο idealo , πρώτη-πρώτη επιλογή φιγουράρει το Amazon Γερμανίας με τιμή 418 ευρώ !!
Σε χρόνο dt, το αγοράζω, μου έρχεται και το γνωστό email επιβεβαίωσης, μια χαρά όπως πάντα.
Σε μισή ώρα σκάει email από το Amazon, ότι το μαγαζί ακύρωσε την πραγγελία μου. Κοιτάζω στις παραγγελίες μου , εξαφανισμένη η παραγγελία από το ιστορικό. Ευτυχώς είχα τον αρ. παραγγελίας από το email.
Βλέπω νέα τιμή στο προϊόν 597 ευρώ. Λέω δεν είναι δυνατόν!! Τι έκανε το λαμόγιο το μαγαζί!!! Αυτό δεν μου το έχει κάνει ούτε κινεζος και μου το έκανε το amazon;
Δεν ξέρω αν ακούγατε τίποτα φωνές το βράδυ, εγώ ήμουν......
Επι τόπου ανοίγω chat (το οποίο το έχουν καλά κρυμμένο για να μην τους πολυπρήζουν) . Λέω αυτό κι αυτό. Unacceptable for amazon, 20 years loyal customer, Unprofessional , αν ήμουν Amazon θα το πέταγα έξω το μαγαζί , τι τους έλεγα μες τα νεύρα μου , ούτε καν θυμάμαι.

Μου απαντάει μισό λεπτό να δω τι έγινε. Εννοείται μπορούν να τα δουν όλα, ακόμα και τα ακυρωμένα.
Μου απαντάει μπορώ να σας κάνω ένα discount.
ΟΧΙ , δεν θέλω κανένα discount, θέλω το 418 που το αγόρασα. Μπορείς; ναι ή όχι;
Ναι χίλια συγνώμη για την αναστάτωση, ναι μπορούμε να σας κάνουμε refund tην διαφορά: Θα αγοράσετε το προίόν ξανά στην νέα τιμή 597, και μόλις παραλάβετε , θα μας ξανακαλέσετε και θα σας κάνουμε refund την διαφορά αμέσως την ίδια στιγμή. Βέβαια κράτησα screenshot από το chat , αν και μετά μου έστειλε email με αυτό που μου είπε. Εντάξει ότι λέει κάτι το Amazon, τον τηρούν τον λόγο τους.
Ηθικό δίδαγμα 1: εκτός από ελληνικά λαμόγια υπάρχουν και γερμανικά λαμόγια.
Ηθικό δίδαγμα 2: Amazon και ξερό ψωμί
Εβαλα alert στο γνωστό idealo να με ειδοποιήσει αν πέσει κάτω από 450 ευρώ.
Μετά από μήνες, έρχεται χτες email ότι η τιμή έπεσε. Κοιτάζω την λίστα στο idealo , πρώτη-πρώτη επιλογή φιγουράρει το Amazon Γερμανίας με τιμή 418 ευρώ !!
Σε χρόνο dt, το αγοράζω, μου έρχεται και το γνωστό email επιβεβαίωσης, μια χαρά όπως πάντα.
Σε μισή ώρα σκάει email από το Amazon, ότι το μαγαζί ακύρωσε την πραγγελία μου. Κοιτάζω στις παραγγελίες μου , εξαφανισμένη η παραγγελία από το ιστορικό. Ευτυχώς είχα τον αρ. παραγγελίας από το email.
Βλέπω νέα τιμή στο προϊόν 597 ευρώ. Λέω δεν είναι δυνατόν!! Τι έκανε το λαμόγιο το μαγαζί!!! Αυτό δεν μου το έχει κάνει ούτε κινεζος και μου το έκανε το amazon;
Δεν ξέρω αν ακούγατε τίποτα φωνές το βράδυ, εγώ ήμουν......

Επι τόπου ανοίγω chat (το οποίο το έχουν καλά κρυμμένο για να μην τους πολυπρήζουν) . Λέω αυτό κι αυτό. Unacceptable for amazon, 20 years loyal customer, Unprofessional , αν ήμουν Amazon θα το πέταγα έξω το μαγαζί , τι τους έλεγα μες τα νεύρα μου , ούτε καν θυμάμαι.


Μου απαντάει μισό λεπτό να δω τι έγινε. Εννοείται μπορούν να τα δουν όλα, ακόμα και τα ακυρωμένα.
Μου απαντάει μπορώ να σας κάνω ένα discount.
ΟΧΙ , δεν θέλω κανένα discount, θέλω το 418 που το αγόρασα. Μπορείς; ναι ή όχι;
Ναι χίλια συγνώμη για την αναστάτωση, ναι μπορούμε να σας κάνουμε refund tην διαφορά: Θα αγοράσετε το προίόν ξανά στην νέα τιμή 597, και μόλις παραλάβετε , θα μας ξανακαλέσετε και θα σας κάνουμε refund την διαφορά αμέσως την ίδια στιγμή. Βέβαια κράτησα screenshot από το chat , αν και μετά μου έστειλε email με αυτό που μου είπε. Εντάξει ότι λέει κάτι το Amazon, τον τηρούν τον λόγο τους.
Ηθικό δίδαγμα 1: εκτός από ελληνικά λαμόγια υπάρχουν και γερμανικά λαμόγια.
Ηθικό δίδαγμα 2: Amazon και ξερό ψωμί
