Γι' αυτό κάνει 1 τρις δολλάρια το Amazon.

Αυτη ειναι η πικρη αληθεια. Εχω ενα φιλο που μενει Νορβηγια οπου εκει μεχρι προτινος υπηρχε δυνατοτητα να αγορασεις ενα προιον και να το επιστρεψεις εντος μηνα αν δεν σου αρεσει. Ως γνήσιος πονηριδης Ελλην το εκμεταλλευόταν τακτικα, δοκιμαζοντας τηλεορασεις, ηχεια, προβολεις και οτι αλλο ηλεκτρονικο του γυαλιζε.

Δεν είναι θέμα Πονηρίδη. Εδώ είναι στάνταρ αυτό, βλέπεις ότι επιστρέφουν πχ iPhone στις 15 μέρες γιατί δεν τους άρεσε το... χρώμα. Υγιές είναι όταν μιλάμε για μηχανήματα του 1000+ να έχεις δικαίωμα να τα δοκιμάσεις και να τα γυρίσεις πίσω αν δε σου κάνουν, για οποιονδήποτε λόγο. Και βέβαια, αυτό βοηθάει τελικά τους εμπόρους. Πχ, αν δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα, ακόμα θα έψαχνα για ηχεία μετά από 2 χρόνια, αφού σιγά μην έπαιρνα απόφαση να σκάσω αρκετές χιλιάδες για γουρούνι στο σακί, χωρίς πρώτα να τα ακούσω στο χώρο μου με την ησυχία μου.

Αυτό με τη διαφορά τιμής δεν το κάνω γενικά (κυρίως γιατί βαριέμαι να παρακολουθώ τις τιμές μετά). Απλά τώρα επειδή το είδα τυχαία, επειδή επρόκειτο για αστείο ποσό, και μάλιστα ενώ πριν λίγες μέρες συζητούσα πόσα σκάμε στο Amazon για Prime membership και μήπως δεν αξίζει τελικά, μου γύρισε το μάτι και μου βγήκε το μανιάτικο.

Φυσικά υπάρχει και κατάχρηση, δε νομίζω πχ όλοι αυτοί οι χιλιάδες reviewers στο YouTube να παίρνουν κομμάτια απευθείας από τις εταιρίες, είμαι σίγουρος ότι πολλοί (αν όχι οι περισσότεροι) κάνουν αυτό ακριβώς, αγοράζουν, βγάζουν βίντεο και επιστρέφουν.
 
Η Amazon έχει τέτοια αξία όχι για ό,τι πουλάει στο κατάστημά της. Εκεί στην καλύτερη να μην έχει ζημιές. Αυτό το ορατό κομμάτι της Amazon είναι για τη διαφίμιση για να τη γνωρίζουμε τα κέρδη έρχονται κυρίως από τα cloud services και νέες τεχνολογίες/μελλοντικές αγορές.

Και φυσικά δεν χάνουν ευκαιρία να εμπλακούν σε πιο High tech πράγματα. Μπορεί η Blue Origin να μην είχε αρχικά σχέση με την Amazon άμεση (οκ από εκεί έβγαλε τα λεφτά ο Μπέζος για να τη χρηματοδοτήσει) αλλά τώρα υπάρχει άμεση εμπορική συμπόρευση
 
Η Amazon έχει τέτοια αξία όχι για ό,τι πουλάει στο κατάστημά της. Εκεί στην καλύτερη να μην έχει ζημιές. Αυτό το ορατό κομμάτι της Amazon είναι για τη διαφίμιση για να τη γνωρίζουμε τα κέρδη έρχονται κυρίως από τα cloud services και νέες τεχνολογίες/μελλοντικές αγορές.

Και φυσικά δεν χάνουν ευκαιρία να εμπλακούν σε πιο High tech πράγματα. Μπορεί η Blue Origin να μην είχε αρχικά σχέση με την Amazon άμεση (οκ από εκεί έβγαλε τα λεφτά ο Μπέζος για να τη χρηματοδοτήσει) αλλά τώρα υπάρχει άμεση εμπορική συμπόρευση
Πάντως Γιώργο σε αυτό που ανέβασες το αντίθετο φαίνεται. 31 δις από το ονλαιν κατάστημα, το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου. Αν προσθέσεις σε αυτό κ 3rd party + subscriptions (που δεν θα υπήρχαν χωρίς το online καραστημα) φτάνουμε τα 48 δις.

Το physical stores του διαγράμματος αναφέρεται στα φυσικά καταστήματα που το 2019 ήταν λιγότερα σε σχέση με σήμερα. Εχω ένα τέτοιο δίπλα μου στο Λονδίνο. Σούπερ μάρκετ είναι.

Αν λάβεις υπόψη κ την πανδημία, φαντάζομαι ο τζίρος των 48 δις από το ονλαιν θα έχει ανέβει κατά πολυ.
 
Λοιπόν παιδιά δεν έχουμε καλή κατάληξη.

Παρέλαβα το δέμα, και όπως μου είπαν επικοινώνησα μαζί τους για να μου κάνουν refund την διαφορά.

Φυσικά είναι αδύνατον να βρεις τον ίδιον που μίλησες αλλά επειδή καταγράφονται όλα μπορεί ο κάθε υπάλληλος να δει το chat που είχες κανει.
Μίλησα με 2 διαφορετικούς και οι δύο μου είπαν ότι δεν γίνεται να μου κάνουν refund διότι το αντικείμενο δεν είναι fulfilled by Amazon αλλά από κατάστημα!
Και βέβαια μόλις τους είπα να διαβάσουν το chat,, ο δεύτερος υπάλληλος μου είπε το απερίγραπτο για amazon: I'm sorry for the false promise.!!!!
Δεν πιστεύω στα μάτια μου ότι μου το λέει αυτό το Amazon. Και με ευχαριστούν που επικοινώνησα διότι θα μεταβιβάσουν το θέμα στο managerial team για να μην ξανασυμβεί στο μέλλον!

Έστειλα και email με όλο το ιστορικό σε email στο γερμανικο amazon , αν και δεν ελπίζω να γίνει κάτι. Όπως είναι πίσω για refund απλά θα χάσω τα μεταφορικά μάλλον, δεν νομίζω να δεχτεί ο πωλητης να καλύψει τα μεταφορικά για να του το στείλω πίσω.

Απλά σας ενημερώνω εδώ γιατί δεν θέλω να δημιουργώ λανθασμένες εντυπώσεις.

Αρα να γνωρίζετε ότι τέτοιους είδους refund τα κάνουν ΜΟΝΟ σε προϊόντα που τα πουλάει το ίδιο το Amazon.
 
Πάντως Γιώργο σε αυτό που ανέβασες το αντίθετο φαίνεται. 31 δις από το ονλαιν κατάστημα, το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου. Αν προσθέσεις σε αυτό κ 3rd party + subscriptions (που δεν θα υπήρχαν χωρίς το online καραστημα) φτάνουμε τα 48 δις.

Το physical stores του διαγράμματος αναφέρεται στα φυσικά καταστήματα που το 2019 ήταν λιγότερα σε σχέση με σήμερα. Εχω ένα τέτοιο δίπλα μου στο Λονδίνο. Σούπερ μάρκετ είναι.

Αν λάβεις υπόψη κ την πανδημία, φαντάζομαι ο τζίρος των 48 δις από το ονλαιν θα έχει ανέβει κατά πολυ.
Μίλησα για κέρδος και όχι για τζίρο... προφανώς και έχεις δίκαιο για το τζίρο.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μίλησα με 2 διαφορετικούς και οι δύο μου είπαν ότι δεν γίνεται να μου κάνουν refund διότι το αντικείμενο δεν είναι fulfilled by Amazon αλλά από κατάστημα!

Για αυτο συστηνουμε -στα φωτογραφικα κυριως που το συζηταμε συχνα- να αγοραζεις μονον οταν πωλητης και αποστολεας ειναι το ιδιο το αμαζον και ποτε απο τριτα καταστηματα που συχνα ειναι και απατεωνες.....
 
Κι εγώ το προτιμώ άλλα έλα που το συγκεκριμένο πράγμα ποτέ δεν το πουλαγε το Amazon.
Εξάλλου εδώ παραδέχονται ευθέως ότι έσφαλε ο υπάλληλος που μου έδωσε false promise, που ακριβώς εξαιτίας αυτού το ξαναγορασα αμέσως.

Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι έφαγα τέτοια ήττα από το Amazon.
Με άλλα λόγια δεν έχουν απολύτως καμία ευθύνη για τους 3rd party sellers.
Όσο ζούμε μαθαίνουμε.
 
Με άλλα λόγια δεν έχουν απολύτως καμία ευθύνη για τους 3rd party sellers.

ακριβως

μακρυα λοιπον. Εγω να δεις ποσες "ευκαιριες" εχω χασει κατα καιρους.

Σε λιγο καιρο θα σας γραψω και την εμπειρια μου με το amazon warehouse.
 
Πάντως Γιώργο σε αυτό που ανέβασες το αντίθετο φαίνεται. 31 δις από το ονλαιν κατάστημα, το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου. Αν προσθέσεις σε αυτό κ 3rd party + subscriptions (που δεν θα υπήρχαν χωρίς το online καραστημα) φτάνουμε τα 48 δις.

Το physical stores του διαγράμματος αναφέρεται στα φυσικά καταστήματα που το 2019 ήταν λιγότερα σε σχέση με σήμερα. Εχω ένα τέτοιο δίπλα μου στο Λονδίνο. Σούπερ μάρκετ είναι.

Αν λάβεις υπόψη κ την πανδημία, φαντάζομαι ο τζίρος των 48 δις από το ονλαιν θα έχει ανέβει κατά πολυ.
Άλλο ο τζίρος και άλλο τα κερδη 😉
 
Δηλαδή το Amazon δεν έχει προστασία αγορών ώστε με μεσολαβήσει όπως πχ γίνεται στο Ali express ;
Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος αναφοράς;

υπαρχει παντα το help desk

αλλα αν δεν αναγραφει η σελιδα πωλησης οτι καλυπτεται απο το ιδιο το amazon (σε περιπτωση 3ου πωλητη) τοτε δεν πλησιαζεις ουτε με σφαιρες....
 
Πάντως με αυτά ξέχασα να αναφέρω μια πρόσφατη κακή εμπειρία, χειρότερη μάλιστα από του Τάσου.

Αγορα απο Ιταλικο Αμαζον, προιοντος που έκανε Χ ευρώ.

Το πλήρωσα και ήρθε κανονικά αλλά όταν το παρέλαβα και είδα το τιμολόγιο (και την πληρωμή) πρόσεξα οτι η τιμή ήταν υψηλοτερη (δεν το είχα προσέξει κατα την πληρωμή γιατι η αφορούσε μόνο ένα από τα 5 6 που είχα στο καλάθι).

Μπηκα και πήγα να το αγοράσω πάλι και οντως, μόλις έμπαινε στο καλάθι αλλαζε η (τότε) τιμή του!

Να σημειωσω ότι δεν έχει σχέση με αλλαγή ΦΠΑ κλπ (τα γνωρίζω αυτά) και ήταν πώληση απο το ίδιο το Amazon.

Δεν υπήρχε καμία εξήγηση γι αυτό και όταν το ανέφερα στο support, παρά το γεγονός οτι τους εξήγησα όλα τα παραπάνω και τους είπα «μη μου πείτε για αλλαγή ΦΠΑ ή ότι άλλαξε η τιμή από όταν το είχα αγορασει μέχρι σημέρα που συζητάμε« η απάντηση της πανηλιθιας Ιταλίδας ήταν »ανέβηκε η τιμή από τότε« (btw στο Ιταλικό support το policy είναι «γράψτε μας αν θέλετε Αγγλικά αλλά εμείς θα απαντάμε μόνο Ιταλικά«).

Της απάντησα (δις) γιατί κάνει λάθος αλλά απάντηση δεν πήρα ποτε.

Αντιμετώπιση μπακάλικου δλδ.

Ετσι, για να τα λεμε όλα.
 
Μίλησα για κέρδος και όχι για τζίρο... προφανώς και έχεις δίκαιο για το τζίρο.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ok αλλά που στο άρθρο φαίνεται πως το aws έχει μεγαλύτερη συνεισφορά στα κέρδη? Δεν είδα Κάρι τέτοιο. Σε τζίρο (revenues) αναφέρεται
 
Ok αλλά που στο άρθρο φαίνεται πως το aws έχει μεγαλύτερη συνεισφορά στα κέρδη? Δεν είδα Κάρι τέτοιο. Σε τζίρο (revenues) αναφέρεται
Έχεις δίκαιο, έπρεπε να είχα βάλει και δεύτερο link, σαν το παρακάτω:

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Πάντως με αυτά ξέχασα να αναφέρω μια πρόσφατη κακή εμπειρία, χειρότερη μάλιστα από του Τάσου.

Αγορα απο Ιταλικο Αμαζον, προιοντος που έκανε Χ ευρώ.

Το πλήρωσα και ήρθε κανονικά αλλά όταν το παρέλαβα και είδα το τιμολόγιο (και την πληρωμή) πρόσεξα οτι η τιμή ήταν υψηλοτερη (δεν το είχα προσέξει κατα την πληρωμή γιατι η αφορούσε μόνο ένα από τα 5 6 που είχα στο καλάθι).

Μπηκα και πήγα να το αγοράσω πάλι και οντως, μόλις έμπαινε στο καλάθι αλλαζε η (τότε) τιμή του!

Να σημειωσω ότι δεν έχει σχέση με αλλαγή ΦΠΑ κλπ (τα γνωρίζω αυτά) και ήταν πώληση απο το ίδιο το Amazon.

Δεν υπήρχε καμία εξήγηση γι αυτό και όταν το ανέφερα στο support, παρά το γεγονός οτι τους εξήγησα όλα τα παραπάνω και τους είπα «μη μου πείτε για αλλαγή ΦΠΑ ή ότι άλλαξε η τιμή από όταν το είχα αγορασει μέχρι σημέρα που συζητάμε« η απάντηση της πανηλιθιας Ιταλίδας ήταν »ανέβηκε η τιμή από τότε« (btw στο Ιταλικό support το policy είναι «γράψτε μας αν θέλετε Αγγλικά αλλά εμείς θα απαντάμε μόνο Ιταλικά«).

Της απάντησα (δις) γιατί κάνει λάθος αλλά απάντηση δεν πήρα ποτε.

Αντιμετώπιση μπακάλικου δλδ.

Ετσι, για να τα λεμε όλα.

Καλά με customer support είναι τελείως hit or miss η φάση. Κάποιοι το παίρνουν πάνω τους να σου λύσουν το πρόβλημα και άλλοι βάζουν κασέτα. Σουρρεαλιστική συζήτηση με υπάλληλο της Apple Card: είχα επιστρέψει το πρώτο ultra που'χε πρόβλημα, μου έκαναν refund την προκαταβολή, έκλεισαν το "loan", αλλά δε μου επέστρεψαν ποτέ την πρώτη δόση (τι τις ήθελα κι εγώ τις δόσεις; ). Η τύπισσα προσπαθούσε να με πείσει ότι η χρέωση στην κάρτα δεν είναι χρέωση αλλά ενημέρωση για επικείμενη χρέωση. Της έλεγα να κάνει τη σούμα στο statement, και ξανάβαζε την κασέτα. Μετά από πολλά πολλά της είπα δε συνεννοούμαστε, θελω να μιλήσω σε κάποιον άλλο, και ο συνάδελφός της έλυσε το θέμα σε μισό λεπτό.

Άλλη σουρρεάλα, με Apple customer support πάλι, εκεί που μιλάμε με τον τύπο για κάνα 10λεπτο, ξαφνικά μου λέει "Έλληνας είσαι;", και συνεχίζουμε στα ελληνικά. :ROFLMAO:
 
Θα έπεσες στον Τακη, μαλλον 😄
Εγώ είμαι πλέον μεγαλομέτοχος, δεν ασχολούμαι με customer support.

Εξαίρεση η κατ’ οίκον επίσκεψη σε premium πελάτες που αρέσκονται στο να παρατούν τα παπουτσακια τους στο πλατύσκαλο
😜

fb908ea1-dec6-42ba-bf2a-9f3b536f6905.jpeg
 
Last edited:
  • Haha
  • Like
Reactions: opsim and vadergr
Εγώ είμαι πλέον μεγαλομέτοχος, δεν ασχολούμαι με customer support.

Εξαίρεση η κατ’ οίκον επίσκεψη σε premium πελάτες που αρέσκονται στο να παρατούν τα παπουτσακια τους στο πλατύσκαλο
😜

View attachment 203934
Οφείλω να ομολογήσω ότι το ότι έβγαλες τέτοια φωτό είναι λίγο spooky…😋