Γιαούρτια,καφέδες,νεράντζια και καρέκλες στον Νταλάρα...

Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Μετά από μια έντονη - αλλά ενδιαφέρουσα νύχτα - ας ξαναγυρίσουμε στο τίτλο του νήματος και ας το κλείνουμε σιγά-σιγά...

Σας παραθέτω πιο κάτω 2 φωτογραφίες από πρόσφατα γιαουρτώματα. Όταν τις βλέπω τη μια δίπλα στην άλλη, προσπαθώ να μη μείνω στα πρόσωπα, να αγνοήσω συμπάθειες ή αντιπάθειες. Να μη σκεφτώ αριστερός ή δεξιός το "φάγανε"; Αριστερός ή δεξιός το "ρίξανε"
Το γιαούρτωμα ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ και αν προέρχεται είναι μια πράξη βίας.
Είναι μια πράξη ανθρώπων που νοιώθουν ότι οι ιδέες τους, τα πιστεύω τους, η κοσμοθεωρία τους πάσχουν. Και καταφεύγουν στον προσφιλή τρόπο όλων των άκρων σε όλο το κόσμο "τη βία".

Ας μη στηρίξουμε και εμείς αυτή τη βία με απόψεις του στυλ "καλά του κάνανε, τέτοιος που είναι".
Γιατί τότε, αν αποδεχτούμε το "Καλά του κάνανε του Αλαβάνου, τι την ήθελε την επίσκεψη στον Άγιο Παντελεήμονα ο κάτοικος των βορείων Προαστίων" κλείνουμε το μάτι στο ένα άκρο. Στους μπλε κρανιοφόρους.

Το "καλά του κάνανε του γιαλαντζί αριστερού, με τη δεξιά τσέπη" μας κάνει συνένοχους με τους κόκκινους κρανιοφόρους.

(ΣΗΜ: τώρα που το ξανασκέφτομαι πολλά κοινά έχουν οι 2 γιουρτωμένοι.... αριστεροί - τέως, γιαλαντζί δεν έχει σημασία, με "δεξιά τσέπη", κάτοικοι των βορείων Προαστίων....τους γιαουρτώσαν καμιά 15αριά άτομα, κάποια εξ αυτών φορούσαν κράνη - μπλέ...κόκκινα...δεν έχει σημασία....κράνη ήτανε. Η αστυνομία δεν έκανε τίποτε και στις 2 περιπτώσεις....τι κακό σ'αυτή τη χώρα.... Αστυνομία και κρανιοφόροι πάνε μαζί)


Για να κλείνω....

Η γνώμη μου είναι ότι και τα 2 γιαουρτώματα είναι κατακριτέα και αποτελούν πράξη βίας...

Φυσικά υπάρχουν και αυτοί που πιστεύουν ότι το γιαούρτωμα είναι μια μορφή πάλης και ότι και τα 2 γιαουρτώματα είναι καλά. Σ'αυτούς δεν έχω να πω πολλά πράγματα... Η κοσμοθεωρία μας, η στάση ζωής μας, οι ιδέες μας απέχουν πολύ και δεν πρόκειται να συναντηθούμε εύκολα....

Για όλους τους άλλους όμως που "επιλέγουν", επικροτούν ή ανέχονται μόνο ένα από τα 2 γιαουρτώματα και χαμογελούν όταν βλέπουν τη μια από τις 2 φωτογραφίες, τους καλώ να το ξανασκεφτούν αφού ρίξουν μια ματιά και στην άλλη φωτογραφία. Ίσως...λέω ίσως, με την ανοχή μας προς τη μια πράξη βίας, επικροτούμε, αθωώνουμε και τέλος εξαγνίζουμε και το διπλανό γιαούρτωμα.

Αυτά από μένα. Πιστεύω ότι οι απόψεις μου έγιναν σαφείς και κατανοητές. Πάω στη αγαπημένη μου συζήτηση για ταινίες... αρκετά με τον Νταλάρα και τα γιαουρτώματα...


ntalaras-giaourtia.png
alavanos.JPG

Μου θυμιζεις τον τυπο που οταν του εδειχναν το φεγγαρι κοιταγε το δακτυλο .
Οταν δεν βλεπεις την βια που συντελειται καθημερινα σε ολους τους Ελληνες απο τυπους σαν τον νταλαρα που ειναι ενα παιδι του συστηματος ,τοτε εθελοτυφλεις.
Τετοια νοοτροπια εχουν οι μπατσοι που ενοχλουνται απο την αντισταση του κρανιου στο κλομπ και την ποινικοποιουν.
 
Re: Απάντηση: Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

ρε'σεις,αυτος κατω αριστερα,δεν ειναι ο Μητσος Θ.;
α ρε φασιστα,καλα σε ειχα καταλαβει!


Αυτος ειναι γκαραντι. Αλλα δεν ξερω αν γιαουρτωσε ή απλα τον παρατηρει να δει πως θα αντιδρασει.
 
Re: Καφέδες-γιαούρτια και καρέκλες στον Νταλάρα...

πάντως τώρα που το ξανείδα το βιντεο πρέπει ο κακομοίρης να τρώει πολύ παντόφλα σπίτι του. θα του είπε ο ντήλερ - νταβάς - κάτσε εκεί και πετσότρωγε. αν την κοπανήσεις μην γυρίσεις σπίτι. και το πρόγραμμα των συναυλιών στοχευμένο. λαικές συνοικίες και καλά που τυχγχάνει να είναι στη Β αθήνας της αννούλας.

Mηπως οι συναυλιες αυτες ειναι βολιδοσκοπιση για το τι πιθανον προκυψει στις προεκλογικες ομιλιες λιαν σντομως;
 
Re: Απάντηση: Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Αυτος ειναι γκαραντι. Αλλα δεν ξερω αν γιαουρτωσε ή απλα τον παρατηρει να δει πως θα αντιδρασει.

Μπα για ματι πηγε ,του αρεσουν οι σκηνες δρασης.
 
Re: Καφέδες-γιαούρτια και καρέκλες στον Νταλάρα...

Καλα ας βγαιναν να τραγουδησουν μπροστα σε κοινο...

Χωρις εισητηριο ;

Δυσκολο !!!!!!!!!!!!!
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Στην τελική, πάνω από τους νόμους του κράτους υπάρχουν οι νόμοι της φυσικής.
Και ο τρίτος νόμος του Newton λέει ότι όταν υπάρχει δράση υπάρχει και αντίδραση.
 
Re: Απάντηση: Re: Καφέδες-γιαούρτια και καρέκλες στον Νταλάρα...

Μα και τώρα για ψήφους έχει ξεχυθεί στις γειτονιές. Πως αλλιώς θα έκανε ο Νταλάρας δωρεάν συναυλίες;

Απορω πως ακομη καποιοι αρνουνται να το καταλαβουν.

Και ξερεις ποιο ειναι το προβλημα;

Οχι το ποσοι πηγαν στην συναυλια για να ριξουν γιαουρτια,αλλα το ποσοι πηγαν για να ακουσουν :tdown:
 
Re: Καφέδες-γιαούρτια και καρέκλες στον Νταλάρα...

Mηπως οι συναυλιες αυτες ειναι βολιδοσκοπιση για το τι πιθανον προκυψει στις προεκλογικες ομιλιες λιαν σντομως;

Τις ποιες; :flipout:

Προεκλογική ομιλία, το πολύ πολύ να δούμε στην τηλεόραση. Στις συγκεντρώσεις θα φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό τον Γιάννη.
Ξύλο θα φάνε οι πολιτικοί που θα βγουν στον κόσμο να μιλήσουν και ο κόσμος που θα πάει να τους ακούσει.
 
Re: Απάντηση: Καφέδες-γιαούρτια και καρέκλες στον Νταλάρα...

Της μπουρδολογίας το ανάγνωσμα....

Ένα δημόσιο πρόσωπο με ένα παρελθόν ήδη στοχευμένο, το όποιο λίγες μέρες πριν τις συναυλίες ανακοινώνει στον ελληνικό λαό, μέσω των ΜΜΕ ότι στηρίζει το μνημόνιο.....το μνημόνιο που έχει θερίσει ζωές(αυτοκτονίες), που έχει μειώσει μισθούς(50%+) σε οικογένειες, που στέλνει παιδιά στα σχολεία χωρίς βιβλία και νηστικά, το μνημόνιο που έχει καταστρέψει την Δημόσια υγεία, που έχει καταπατήσει το Σύνταγμα μέσω των πολιτικών που το υποστηρίζουν, και άλλα χίλια πράγματα, θέλει να δώσει ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ γιατί πράγμα???

Ενα γιαουρτι που μας εμεινε να το φαει κι'αυτο :worshippy:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Καφέδες-γιαούρτια και καρέκλες στον Νταλάρα...

Αντι-Δημοκράτη.....

Εντωμεταξύ μου αρέσει που σε μερικούς το γιαούρτωμα σαν κίνηση αγανάκτησης, δεν τους φαίνεται αρεστό και απο την άλλη επικαλούνται την Δημοκρατία που δεν υπάρχει(προ πολλού έχει γίνει κουρελόχαρτο).....για την καταδίκη της.
Πες το επιτελους
 
Re: Απάντηση: Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Επομένως, θεωρώ την ατάκα ''καταδικάζω τη βία απ' ΟΠΟΥ και αν προέρχεται'' ένα ουτοπικό ''ευφυολόγημα'' εκτός τόπου, χρόνου και πραγματικότητας. Η αλήθεια είναι ότι η βία τιμωρείται και καταδικάζεται μόνο όταν χωρεί ανάγκη βάσει κανόνων Δικαίου (υπό την ευρεία έννοια) και όπου υπερβαίνει το προσήκον μέτρο δράσης και αντίδρασης.

Υπερβάλλετε νομίζω κύριε Χατζηγεωργίου.
Η ατάκα "καταδικάζω τη βία απ'όπου και αν προέρχεται" μπορεί να στερείται πλήρους νομικής υπόστασης, αλλά είναι μέσα στα όρια μιας καθημερινής εξωδικαστικής κουβέντας.
Τι θέλατε να σας γράψω?
Καταδικάζω κάθε έργω εξύβριση (Π.Κ. άρθρο 361 και 368) απ'όπου και αν προέρχεται;

Φαντάζομαι όμως ότι θα συμφωνήσουμε στο ότι η "βία" όπως τη συζητάμε εδώ μέσα, εδώ και τόσες μέρες, εμπίπτει στις ¨κολάσιμες πράξεις"
 
Re: Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Ο Τζιμάκος ποτέ δεν πήρε επιδότηση, ποτέ δεν το έπαιξε τσαμπέ και πάντα σατίριζε και τον εαυτό του.

τον θεωρώ ένα παράσιτο που τρέφεται πάνω στα σάπιο κουφάρι του Συστήματος το οποίο, υποτίθεται, σατιρίζει.
το 1987-88 έκανα μία κακή κριτική σε αυτόν και στους ντρούγκους του, σ ένα περιοδικό που έγραφα τότε.
φτάσαμε στα δικαστήρια.
εξω από το δικαστήριο, του είπα τη γνώμη μου γι αυτόν.
κι ότι δαγκώνει το χέρι που τον ταϊζει.

Πρόσφατα δούλευε με μισθάρα στο σταθμό της κυρίας Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη.
μαζί με την ακροδεξιά με την κόκκινη προβιά, την Κανελόριζα.
Ανοιξαν οι λεφτούκοι το σταθμό, πήραν μιά δουλειά που ήθελαν, μετά...τον έκλεισαν.
Οι εργαζόμενοι βρέθηκαν στο δρόμο.

Παρατάτε με με τον ...αμφισβητία.
Που ...'δεν πήρε ποτέ επιδότηση'.
Ενας Λαζόπουλος είναι.
ολίγον πιο ...χύμα.
Ο Δράκουλας ...των Εξαρχείων.

δεν με χέζετε βρε...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Υπερβάλλετε νομίζω κύριε Χατζηγεωργίου.
Η ατάκα "καταδικάζω τη βία απ'όπου και αν προέρχεται" μπορεί να στερείται πλήρους νομικής υπόστασης, αλλά είναι μέσα στα όρια μιας καθημερινής εξωδικαστικής κουβέντας.
Τι θέλατε να σας γράψω?
Καταδικάζω κάθε έργω εξύβριση (Π.Κ. άρθρο 361 και 368) απ'όπου και αν προέρχεται;

Φαντάζομαι όμως ότι θα συμφωνήσουμε στο ότι η "βία" όπως τη συζητάμε εδώ μέσα, εδώ και τόσες μέρες, εμπίπτει στις ¨κολάσιμες πράξεις"

Μα, δεν μίλησα μόνο με παραδείγματα Δικαίου (εν στενή εννοία), εξ' ου και το παράδειγμα του γονέα (θα μπορούσα να φέρω ακόμα δεκάδες παραδείγματα ακόμα και Θεολογικής ''βίας''). Η ουσία είναι ότι ακόμα και αυτή η ''βία'', είτε κοινωνική, είτε ψυχολογική, είτε σωματική, κάθε φορά κρίνεται ως προς την έκφρασή της και δεν είναι λίγες οι φορές που ''αθωώνεται'' πανηγυρικά όταν συντρέχουν οι προϋποθέσεις.

Γι' αυτό το λόγο άλλωστε δεν έχει εξοβελιστεί και καταργηθεί ακόμα η πρώτη στροφή του Εθνικού Ύμνου. Βέβαια, υπάρχει και περίπτωση να εξαφανισθεί στο μέλλον από ανθρώπους που καταδικάζουν τη βία από όπου και αν προέρχεται. Η αρχή, μάλιστα, έχει γίνει ήδη με το ''στρογγύλεμα'' των λέξεων και τη θολούρα των εκφράσεων στα σχολικά εγχειρίδια.

Εν ολίγοις, δεν διαφωνώ μαζί σας, ως προς τον νομικό χαρακτηρισμό της φράσης, αλλά, ως φράση ουσίας που εφαρμόζεται ή, μάλλον, που δεν εφαρμόζεται στις καθημερινές μας πράξεις και κρίσεις.

Την τελευταία πρόταση δεν την κατάλαβα για να πω την αμαρτία μου...
 
Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Υ
Καταδικάζω κάθε έργω εξύβριση (Π.Κ. άρθρο 361 και 368) απ'όπου και αν προέρχεται;

Φαντάζομαι όμως ότι θα συμφωνήσουμε στο ότι η "βία" όπως τη συζητάμε εδώ μέσα, εδώ και τόσες μέρες, εμπίπτει στις ¨κολάσιμες πράξεις"


Μα ούτε και ο ίδιος ο νόμος δεν καταδικάζει κάθε εξύβριση (λόγω ή έργω). Αφήνει ανοικτή την οδό για απαλλαγή από την ποινή, εισάγοντας την παράμετρο της "δικαιολογημένης αγανάκτησης".
Χώρια που έχω τις επιφυλάξεις μου κατά πόσο κάθε γιαούρτωμα αποτελεί ταυτόχρονα και ένα τετελεσμένο έγκλημα (έργω) εξύβρισης, καθόσον μια τέτοια πράξη στοχεύει στην προσβολή της τιμής του εξυβριζόμενου, και ναι μεν (πιάσαμε τα βαθιά νομικά τώρα) η προσφορότητα της υβριστικής πράξης να πλήξει την τιμή κρίνεται αντικειμενικά, και δεν απαιτείται ειδικός δόλος εξύβρισης (παρά γνώση μόνο και αποδοχή της προσφορότητας της εξυβριστικής πράξης να πλήξει την τιμή του εξυβριζόμενου), όμως αυτό το "αντικειμενικά" δεν σημαίνει ότι οι πράξεις κρίνονται βάσει μιας παγιωμένης ερμηνείας τους, αλλά σαφώς αφήνει κάποια τουλάχιστον περιθώρια στάθμισης αντικειμενικών δεδομένων που συντρέχουν για κάθε συγκεκριμένη περίπτωση χωριστά.
Έτσι, αμέσως θα δεχθώ ότι εάν κάποιος σε βρει και σε γιαουρτώσει τον δρόμο τελεί εξύβριση έργω, όμως θα δυσκολευόμουν να δεχθώ (τουλάχιστον όχι τόσο εύκολα) το ίδιο για πράξη στρεφόμενη κατά ενός πολιτικού. Στο δεύτερο γιαούρτωμα υπάρχει στόχευση (αντικειμενικώς μάλιστα, όχι από τον δράστη, καθώς έτσι την εισπράττουν νομίζω οι περισσότεροι) της πολιτικής και στάσης του πολιτικού προσώπου στα κοινά, και δευτερευόντως (εάν όχι καθόλου) της τιμής του. Δίχως φυσικά ούτε τα ανωτέρω να είναι απόλυτα για κάθε πολιτικό. Όμως προσωπικώς στη δεύτερη περίπτωση θα ενέτασσα το γιαούρτωμα Νταλάρα. Ένας τροχός της αμάξης του πασόκ είναι, και ως τέτοιος φαντάζομαι γιαουρτώθηκε. Το να τραγουδάει σε λαϊκές συνοικίες πουλώντας την εικόνα του τραγουδιστή της εργατιάς (40 χρόνια πείρα) ε είναι μια κάποια πρόκλησις.
Τα ανωτέρω, από ηθικής άποψης μιλώντας. Το εάν θα τα δεχόταν ελληνικό δικαστήριο, είναι βέβαια άλλη κουβέντα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

τον θεωρώ ένα παράσιτο που τρέφεται πάνω στα σάπιο κουφάρι του Συστήματος το οποίο, υποτίθεται, σατιρίζει.
το 1987-88 έκανα μία κακή κριτική σε αυτόν και στους ντρούγκους του, σ ένα περιοδικό που έγραφα τότε.
φτάσαμε στα δικαστήρια.

Δλδ υπήρξε και ο ίδιος "Νταλάρας"; :flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Δλδ υπήρξε και ο ίδιος "Νταλάρας"; :flipout:

Ναί: είναι στην κατηγορία Νταλάρας-wanna be.
'Εναλλακτικός' έστω.

όπως και οι χαιρέκακοι που βρίζουν τώρα τον ΚΛΙΚ-άτο.
όλοι τον φθονούσαν.
και οι περισσότεροι του έχουν γλύψει τον κώλο κατά καιρούς.
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Ας λάβουμε κατ’ αρχήν υπ’ όψη μας τον κλασικό ορισμό του Μax Weber για το τι είναι Κράτος. Λέει λοιπόν αυτός : «Το Κράτος είναι μια οντότητα που αξιώνει για τον εαυτό του το μονοπώλιο της νόμιμης βίας σε μια δεδομένη επικράτεια.» Το κράτος όμως δεν ασκεί βία έτσι απλά, αλλά πάντα μια βία που την ορίζει ως νόμιμη. Ακριβώς δηλαδή επειδή το Κράτος έχει την δυνατότητα να θεσπίζει τους όρους εκείνους υπό τους οποίους η βία επιτρέπεται πάντοτε όταν ασκείται από το ίδιο , ή επιτρέπεται , ασκούμενη από κάθε άλλον με τους όρους που πάλι το ίδιο το Κράτος θέτει , αυτή γίνεται νόμιμη σε αντίθεση με κάθε άλλου είδους μορφή βίας που προέρχεται από οποιονδήποτε τρίτο πλην της κρατικής οντότητας και η οποία θεωρείται , στα μάτια της Κρατικής εξουσίας , κατ’ αρχήν παράνομη . Νόμιμο όμως και παράνομο αποτελούν τους δύο αντίθετους πόλους μιας δυαδικότητας , μιας διάκρισης κατ’ ουσία , η οποία διαχωρίζει αυτό που επιτρέπεται από αυτό που δεν επιτρέπεται εγκαθιδρύοντας έτσι μια έννομη τάξη. Εάν αυτή η έννομη τάξη είναι νομιμοποιημένη και άξια σεβασμού , τότε και οι κανόνες που θέτει είναι κοινωνικά αποτελεσματικοί αλλά και η ερμηνεία που υιοθετεί γίνεται σεβαστή. Εάν όχι , τότε ούτε οι κανόνες της , ούτε οι παραδοχές της είναι σεβαστές
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Ας λάβουμε κατ’ αρχήν υπ’ όψη μας τον κλασικό ορισμό του Μax Weber για το τι είναι Κράτος.

Max Weber, 1864-1920.
Karl Marx, 1818-1883.

Guatav Mahler πότε θα ακούσεις;
και γιατί τον θεωρείς 'γέρο';
Σύγχρονός τους είναι.

:Banane0:


:ernaehrung004:
 
Re: Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

αντιγράφω απο τους κανόνες του forum τους οποίους ο κύριος Σούρλας είναι εδώ για να φροντίζει να εφαρμόζονται:

"α) Η κριτική είναι καλοδεχούμενη, όταν είναι κόσμια και αναφέρεται σε ιδέες και διατυπώσεις και όχι σε πρόσωπα. Μπορείτε να ασκείτε κριτική στις ιδέες όχι όμως και στους ανθρώπους. Εάν υποπέσει στην αντίληψη της ΔΟ παρουσία μηνυμάτων που παραβαίνουν αυτόν τον κανόνα, αυτά θα μορφοποιηθούν χωρίς προειδοποίηση, και το προσβλητικό κομμάτι θα αφαιρεθεί.
β) Δεν επιτρέπονται επιθέσεις σε άλλους χρήστες ή Διαχειριστές. Συγκεκριμένα, η δυσφήμιση, ο χλευασμός, η επιθετική ειρωνεία και κάθε είδους προσωπικές προσβολές θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, και θα υπάρχει σύσταση προς το μέλος και σε περίπτωση υποτροπής περιορισμός πρόσβασης του μέλους για ένα χρονικό διάστημα."

Μετά απο τα παραπάνω κύριε Σούρλα και σα μέλος του forum αλλά κυρίως λόγω της ιδιότητάς σας περιμένω να ζητήσετε συγγνώμη για τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς

Τωρα σαν νταλαρας μιλας,θα βγεις και παραπονουμενος.................