Γιαούρτια,καφέδες,νεράντζια και καρέκλες στον Νταλάρα...

Re: Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Εχει και blog o φασιστας??

αντιγράφω απο τους κανόνες του forum τους οποίους ο κύριος Σούρλας είναι εδώ για να φροντίζει να εφαρμόζονται:

"α) Η κριτική είναι καλοδεχούμενη, όταν είναι κόσμια και αναφέρεται σε ιδέες και διατυπώσεις και όχι σε πρόσωπα. Μπορείτε να ασκείτε κριτική στις ιδέες όχι όμως και στους ανθρώπους. Εάν υποπέσει στην αντίληψη της ΔΟ παρουσία μηνυμάτων που παραβαίνουν αυτόν τον κανόνα, αυτά θα μορφοποιηθούν χωρίς προειδοποίηση, και το προσβλητικό κομμάτι θα αφαιρεθεί.
β) Δεν επιτρέπονται επιθέσεις σε άλλους χρήστες ή Διαχειριστές. Συγκεκριμένα, η δυσφήμιση, ο χλευασμός, η επιθετική ειρωνεία και κάθε είδους προσωπικές προσβολές θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, και θα υπάρχει σύσταση προς το μέλος και σε περίπτωση υποτροπής περιορισμός πρόσβασης του μέλους για ένα χρονικό διάστημα."

Μετά απο τα παραπάνω κύριε Σούρλα και σα μέλος του forum αλλά κυρίως λόγω της ιδιότητάς σας περιμένω να ζητήσετε συγγνώμη για τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς
 
Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Αισίως φτάσαμε στις 27 σελίδες, χωρίς σοβαρά προβλήματα διαλόγων και αντιπαραθέσεων.
Ας μην το χαλάσουμε τώρα...είναι μιά καλή ευκαιρία να τσεκάρουμε και τις αντοχές μας ως Forum!!!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

αντιγράφω απο τους κανόνες του forum τους οποίους ο κύριος Σούρλας είναι εδώ για να φροντίζει να εφαρμόζονται:

"α) Η κριτική είναι καλοδεχούμενη, όταν είναι κόσμια και αναφέρεται σε ιδέες και διατυπώσεις και όχι σε πρόσωπα. Μπορείτε να ασκείτε κριτική στις ιδέες όχι όμως και στους ανθρώπους. Εάν υποπέσει στην αντίληψη της ΔΟ παρουσία μηνυμάτων που παραβαίνουν αυτόν τον κανόνα, αυτά θα μορφοποιηθούν χωρίς προειδοποίηση, και το προσβλητικό κομμάτι θα αφαιρεθεί.
β) Δεν επιτρέπονται επιθέσεις σε άλλους χρήστες ή Διαχειριστές. Συγκεκριμένα, η δυσφήμιση, ο χλευασμός, η επιθετική ειρωνεία και κάθε είδους προσωπικές προσβολές θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, και θα υπάρχει σύσταση προς το μέλος και σε περίπτωση υποτροπής περιορισμός πρόσβασης του μέλους για ένα χρονικό διάστημα."

Μετά απο τα παραπάνω κύριε Σούρλα και σα μέλος του forum αλλά κυρίως λόγω της ιδιότητάς σας περιμένω να ζητήσετε συγγνώμη για τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς

Ο φασιστας ειναι πολιτικος χαρακτηρισμός. Οποιος χαρακτηριζει εμπορους ναρκωτικουν ολους τους κατοικους των Εξαρχειων αποδεχεται την ναζιστικη συλλογικη ευθύνη..


Μπορειτε να περιμενετε οσο θέλετε...

Και ειναι γνωστές οι ''ιστοριούλες'' νιόφερτων ''διαμαρτυρομενων''..

Μπορείτε να με χαρακτηρισετε ''παλιοκουμούνι''..Δεν θα ζητήσω να ζητήσετε συγνώμη...Θα το αποδεχτώ.-bye--bye--bye--bye-
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

α! δεν έχασες και πολλά πράγματα... συζητάμε και καταλήξαμε ότι αυτοί που κάναν το παρακάτω είναι φασίστες:
alabano.JPG


Ενώ αυτοί που ρίξαν γιαόυρτια στον Νταλάρα είναι λαικοί αγωνιστές


:a0210:
καλό σημάδι!
προσεξε μιλάμε για γιαουρτωμα, φασκέλωμα, μπινελίκια με ολίγη, μπινελίκια με πολύ
δεν μιλάμε ούτε για σωματική βία που ακουν τα ματ ούτε για ψυχοσωματική βία που ασκουν οι πολιτικοί
Μιλάμε για κραξιμο...είναι πιο ανώδυνο ακόμα και από τα χημικά
κάνει και επιδερμίδα :flipout:
βρε το παπουτσι πως τα λέει

Μια που μιλάμε για βία να αναφέρουμε και τη μορφή της
 
Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Δεν χαρακτηρίζω τους συνανθρώπους μου λόγω των ιδεών τους αλλά άμα είναι σκούροι τους χαρακτηρίζω...μου είχε πει κάποτε ένας φίλος που παρακάλαγε για φράχτες στον Έβρο..
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Μετά από μια έντονη - αλλά ενδιαφέρουσα νύχτα - ας ξαναγυρίσουμε στο τίτλο του νήματος και ας το κλείνουμε σιγά-σιγά...

Σας παραθέτω πιο κάτω 2 φωτογραφίες από πρόσφατα γιαουρτώματα. Όταν τις βλέπω τη μια δίπλα στην άλλη, προσπαθώ να μη μείνω στα πρόσωπα, να αγνοήσω συμπάθειες ή αντιπάθειες. Να μη σκεφτώ αριστερός ή δεξιός το "φάγανε"; Αριστερός ή δεξιός το "ρίξανε"
Το γιαούρτωμα ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ και αν προέρχεται είναι μια πράξη βίας.
Είναι μια πράξη ανθρώπων που νοιώθουν ότι οι ιδέες τους, τα πιστεύω τους, η κοσμοθεωρία τους πάσχουν. Και καταφεύγουν στον προσφιλή τρόπο όλων των άκρων σε όλο το κόσμο "τη βία".

Ας μη στηρίξουμε και εμείς αυτή τη βία με απόψεις του στυλ "καλά του κάνανε, τέτοιος που είναι".
Γιατί τότε, αν αποδεχτούμε το "Καλά του κάνανε του Αλαβάνου, τι την ήθελε την επίσκεψη στον Άγιο Παντελεήμονα ο κάτοικος των βορείων Προαστίων" κλείνουμε το μάτι στο ένα άκρο. Στους μπλε κρανιοφόρους.

Το "καλά του κάνανε του γιαλαντζί αριστερού, με τη δεξιά τσέπη" μας κάνει συνένοχους με τους κόκκινους κρανιοφόρους.

(ΣΗΜ: τώρα που το ξανασκέφτομαι πολλά κοινά έχουν οι 2 γιουρτωμένοι.... αριστεροί - τέως, γιαλαντζί δεν έχει σημασία, με "δεξιά τσέπη", κάτοικοι των βορείων Προαστίων....τους γιαουρτώσαν καμιά 15αριά άτομα, κάποια εξ αυτών φορούσαν κράνη - μπλέ...κόκκινα...δεν έχει σημασία....κράνη ήτανε. Η αστυνομία δεν έκανε τίποτε και στις 2 περιπτώσεις....τι κακό σ'αυτή τη χώρα.... Αστυνομία και κρανιοφόροι πάνε μαζί)


Για να κλείνω....

Η γνώμη μου είναι ότι και τα 2 γιαουρτώματα είναι κατακριτέα και αποτελούν πράξη βίας...

Φυσικά υπάρχουν και αυτοί που πιστεύουν ότι το γιαούρτωμα είναι μια μορφή πάλης και ότι και τα 2 γιαουρτώματα είναι καλά. Σ'αυτούς δεν έχω να πω πολλά πράγματα... Η κοσμοθεωρία μας, η στάση ζωής μας, οι ιδέες μας απέχουν πολύ και δεν πρόκειται να συναντηθούμε εύκολα....

Για όλους τους άλλους όμως που "επιλέγουν", επικροτούν ή ανέχονται μόνο ένα από τα 2 γιαουρτώματα και χαμογελούν όταν βλέπουν τη μια από τις 2 φωτογραφίες, τους καλώ να το ξανασκεφτούν αφού ρίξουν μια ματιά και στην άλλη φωτογραφία. Ίσως...λέω ίσως, με την ανοχή μας προς τη μια πράξη βίας, επικροτούμε, αθωώνουμε και τέλος εξαγνίζουμε και το διπλανό γιαούρτωμα.

Αυτά από μένα. Πιστεύω ότι οι απόψεις μου έγιναν σαφείς και κατανοητές. Πάω στη αγαπημένη μου συζήτηση για ταινίες... αρκετά με τον Νταλάρα και τα γιαουρτώματα...


ntalaras-giaourtia.png
alavanos.JPG
 
Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Αυτη η εξυπνάδα περί ''αριστερών με δεξιά τσέπη'' ειναι η καραμέλα κάθε δεξιούλη ,που ακομα και σε κρισιμες συνθήκες αδυνατεί να ριζοσπαστικοποιηθεί και προτιμά να τα ριχνει στους μετανάστες,στους κατοίκους Εξαρχείων και πάει λέγοντας..




Τρίχες κατσαρές .


Το θέμα ειναι να παραμενεις αριστερος και οταν δεν πεινάς..Οταν πεινάς ειναι πιό εύκολο..

Οταν γεμιζει το στομάχι ομως και επιστρέφει κάποιος στον βουλευτάκο της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ εκεί ειναι για τά μπάζα...

Στο καλό και με την ''νίκη'':ADFADF1::ADFADF1:
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Μετά από μια έντονη - αλλά ενδιαφέρουσα νύχτα - ας ξαναγυρίσουμε στο τίτλο του νήματος και ας το κλείνουμε σιγά-σιγά...

Σας παραθέτω πιο κάτω 2 φωτογραφίες από πρόσφατα γιαουρτώματα. Όταν τις βλέπω τη μια δίπλα στην άλλη, προσπαθώ να μη μείνω στα πρόσωπα, να αγνοήσω συμπάθειες ή αντιπάθειες. Να μη σκεφτώ αριστερός ή δεξιός το "φάγανε"; Αριστερός ή δεξιός το "ρίξανε"
Το γιαούρτωμα ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ και αν προέρχεται είναι μια πράξη βίας.
Είναι μια πράξη ανθρώπων που νοιώθουν ότι οι ιδέες τους, τα πιστεύω τους, η κοσμοθεωρία τους πάσχουν. Και καταφεύγουν στον προσφιλή τρόπο όλων των άκρων σε όλο το κόσμο "τη βία".

Ας μη στηρίξουμε και εμείς αυτή τη βία με απόψεις του στυλ "καλά του κάνανε, τέτοιος που είναι".
Γιατί τότε, αν αποδεχτούμε το "Καλά του κάνανε του Αλαβάνου, τι την ήθελε την επίσκεψη στον Άγιο Παντελεήμονα ο κάτοικος των βορείων Προαστίων" κλείνουμε το μάτι στο ένα άκρο. Στους μπλε κρανιοφόρους.

Το "καλά του κάνανε του γιαλαντζί αριστερού, με τη δεξιά τσέπη" μας κάνει συνένοχους με τους κόκκινους κρανιοφόρους.

(ΣΗΜ: τώρα που το ξανασκέφτομαι πολλά κοινά έχουν οι 2 γιουρτωμένοι.... αριστεροί - τέως, γιαλαντζί δεν έχει σημασία, με "δεξιά τσέπη", κάτοικοι των βορείων Προαστίων....τους γιαουρτώσαν καμιά 15αριά άτομα, κάποια εξ αυτών φορούσαν κράνη - μπλέ...κόκκινα...δεν έχει σημασία....κράνη ήτανε. Η αστυνομία δεν έκανε τίποτε και στις 2 περιπτώσεις....τι κακό σ'αυτή τη χώρα.... Αστυνομία και κρανιοφόροι πάνε μαζί)


Για να κλείνω....

Η γνώμη μου είναι ότι και τα 2 γιαουρτώματα είναι κατακριτέα και αποτελούν πράξη βίας...

Φυσικά υπάρχουν και αυτοί που πιστεύουν ότι το γιαούρτωμα είναι μια μορφή πάλης και ότι και τα 2 γιαουρτώματα είναι καλά. Σ'αυτούς δεν έχω να πω πολλά πράγματα... Η κοσμοθεωρία μας, η στάση ζωής μας, οι ιδέες μας απέχουν πολύ και δεν πρόκειται να συναντηθούμε εύκολα....

Για όλους τους άλλους όμως που "επιλέγουν", επικροτούν ή ανέχονται μόνο ένα από τα 2 γιαουρτώματα και χαμογελούν όταν βλέπουν τη μια από τις 2 φωτογραφίες, τους καλώ να το ξανασκεφτούν αφού ρίξουν μια ματιά και στην άλλη φωτογραφία. Ίσως...λέω ίσως, με την ανοχή μας προς τη μια πράξη βίας, επικροτούμε, αθωώνουμε και τέλος εξαγνίζουμε και το διπλανό γιαούρτωμα.

Αυτά από μένα. Πιστεύω ότι οι απόψεις μου έγιναν σαφείς και κατανοητές. Πάω στη αγαπημένη μου συζήτηση για ταινίες... αρκετά με τον Νταλάρα και τα γιαουρτώματα...
[/IMG]

Η καταπάτηση των δικαιωμάτων σου σαν πολίτης και σαν εργαζόμενος δεν είναι βία?
το σβύσιμο απόψεων δεν είναι βία?
Αυτά δηλαδή τα δεχομαστε?????....για να συναντηθούμε κάπου
Τι θα κάνεις δηλαδή, θα κατέβεις με ρεσω να διαμαρτυρηθείς στα πλαισια που σου επιτρέπουν οι πολιτισμένες απόψεις σου?
Πότε στη ιστορία εγινε τετοιο πραμα και είχε αποτέλεσμα?
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

οπότε

η ροπαλιά που έφαγε ο Γλέζος από ματ είναι ακριβώς το ίδιο με τη ροπαλιά που τρώει ένας οποιοσδήποτε άλλος σε μια οποιαδήποτε άλλη φάση ....


από τι υλικό είναι αυτό το τσουβάλι ???
 
Απάντηση: Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Το γιαούρτωμα ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ και αν προέρχεται είναι μια πράξη βίας.

Ε τότε και το γιουχάρισμα είναι μια πράξη βίας.
Τα παραπάνω δεν ακολουθούν παρά τον κλασικό ορισμό του Ουλπιανού για τη βία (vis): necessitas imposita contraria voluntati
Γιατί τι είναι το γιουχάρισμα εάν όχι βίαιος εξαναγκασμός σε διακοπή ομιλίας/παράστασης/συναυλίας κλπ.

Και το γιαούρτωμα τι είναι; Γιουχάρισμα με σως, "για να γλυστράει". Ούτε ζημίες προκαλεί, ούτε πληγώνει ο,τιδήποτε πέραν του εγωϊσμού του -συχνά καβαλημένου- γιαουρτωθέντος.

Δλδ σε λίγο θα μας πουν και να μην γιουχάρουμε; Ή και ότι "η δυσαρέσκεια εκδηλώνεται στην κάλπη"; Μήπως και ότι "τον πολιτικό δεν τον στέλνεις φυλακή, τον στέλνεις σπίτι του;" Τι ωραία όλα αυτά! Δηλαδή μόνη διαμαρτυρία μας στις δημοκρατίες να είναι η σιωπηρή ή εξ αντιδιαστολής (μέσω της θετικής προτίμησης άλλων) απόρριψη!


Όσο για τα άλλα, είναι πράσινο-κόκκινο-περτικαλί. Όχι όπως τη σειρά του ΚΟΚ.
 
Απάντηση: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Η βασική πρόθεση των απανταχού υπερασπιστών του Νταλάρα δεν είναι φυσικά η προστασία του προσώπου καθεαυτού, ούτε της ελεύθερης μουσικής έκφρασης. Ούτε η υποκρισία προστασίας της Δημοκρατίας και άλλες τέτοιες αρλούμπες. Διότι ΑΝ ήταν έτσι, οι αφορμές που έχουν δοθεί μέχρι σήμερα για όλα αυτά είναι άπειρες και απείρως σοβαρότερες.

Η βασική πρόθεση είναι να πειστούν όσο το δυνατόν περισσότερο και περισσότεροι ότι οποιαδήποτε αντίδραση στα σχέδια της Εξουσίας δεν μπορεί να γίνει ανεκτή. Και με το οποιαδήποτε δεν υπερβάλλω. Διότι οι ίδιες "αγανακτισμένες" φωνές ακούστηκαν και όταν απλά διεκόπη η ομιλία Πάγκαλου στο Παρίσι ας πούμε. Έπεσε κανένα γιαούρτι τότε; Δεν νομίζω. Το ίδιο συνέβη και με πολλές άλλες παρόμοιες παρεμβάσεις "ειρηνικού" χαρακτήρα.

Αγαπητέ apkor και λοιποί Κύριοι, μεγάλα παιδιά είμαστε. Βρείτε επιτέλους το θάρρος να γράψετε ότι δεν γουστάρετε να υπάρχουν αντιδράσεις κανενός τύπου. Δεν θέλετε να αντιδρά ο κόσμος με κανένα τρόπο στα συμφέροντα που υποστηρίζετε. Ονειρεύεστε έναν κόσμο γεμάτο "προληλπτικές προσαγωγές", όπου ο κάθε Νταλαροπάγκαλος θα περπατά αμέριμνος στον δρόμο έχοντας εκφραστεί αμέσως ή εμμέσως υπέρ της καταδίκης στην ανέχεια χιλιάδων ανθρώπων. Στην χειρότερη δεν των περιπτώσεων αυτά τα ζώα, θα πρέπει να ψηφίζουν κάθε τέσσερα χρόνια αυτούς που τους ορίζουν ως "μονόδρομους". Στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν θα χρειάζεται καν αυτή η χρονοβόρος διαδικασία, δεν θα γίνονται καν εκλογές.
Γιατί δεν είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας και με εμάς να τελειώνουμε μια ώρα αρχύτερα; Απλά μην περιμένετε να συμφωνήσουν όλοι στον Μεσαίωνα αυτόν που επιθυμείτε...Ακόμα και ο Χίτλερ είχε να αντιμετωπίσει το "Λευκό Ρόδο" όταν μια χώρα ολόκληρη προσποιούταν ότι τα στρατόπεδα συγκεντρώσεων ήταν ευαγή ιδρύματα. Τι περιμένατε δηλαδή ότι θα πετύχετε εσείς στην Ελλάδα μέσα σε δυο χρονάκια;!
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Και το σύνταγμα αντιδημοκρατικό είναι. Φαντάσου ότι δεν καταδικάζει την βία από όπου και αν προέρχεται. Κάνει διακρίσεις και αν μην τι άλλο μας καλεί να το υπερασπιστούμε με κάθε μέσο. Άραγε στην χούντα επιτρέπεται το γιαούρτωμα και γενικά σε ποιο πολίτευμα είναι επιτρεπτό αν όχι στη δημοκρατία. Οι αρχαίοι που γιαούρτωναν σε κωμωδίες και τραγωδίες και σε πολιτικούς δεν πρέπει να είχαν καμιά σχέση με δημοκρατία. Βέβαια και στας πολιτισμένας ευρώπας δεν πάνε πίσω, δεν είχαν και λίγα γιαουρτώματα σε όπερες και πολιτικούς στην ιστορία. Δεν βαριέσαι, ο καθένας είναι ελεύθερος να υφίστασται βία αλλά σιωπηλά μην αντιδράσει και μας πάρουν χαμπάρι οι τουρίστες, δημοκρατικά πράγματα.
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

(ΣΗΜ: τώρα που το ξανασκέφτομαι πολλά κοινά έχουν οι 2 γιουρτωμένοι.... αριστεροί - τέως, γιαλαντζί δεν έχει σημασία, με "δεξιά τσέπη", κάτοικοι των βορείων Προαστίων....τους γιαουρτώσαν καμιά 15αριά άτομα, κάποια εξ αυτών φορούσαν κράνη - μπλέ...κόκκινα...δεν έχει σημασία....κράνη ήτανε. Η αστυνομία δεν έκανε τίποτε και στις 2 περιπτώσεις....τι κακό σ'αυτή τη χώρα.... Αστυνομία και κρανιοφόροι πάνε μαζί)

Ο Αλαβάνος έφαγε γιαούρτωμα για άλλο λόγο. Και όχι, δεν θεωρώ φασίστες αυτούς που τον γιαούρτωσαν.
Ο Άγιος Παντελεήμονας είναι από τις περιοχές που πάσχουν από εγκληματικότητα.
Σύμφωνα με την αντιδήμαρχο έχει γκετοποιηθεί επειδή "Δεν είναι πλέον της μόδας¨.

Όταν λοιπόν ο κόσμος εκεί βλέπει την αύξηση της εγκληματικότητας να είναι ανάλογη της αύξησης των αλλοδαπών στην περιοχή είναι λογικό να τσουβαλιάζει τους μετανάστες και να θεωρεί ότι "αυτοί" φταίνε.
Και όταν έχεις στην οικογένεια κάποιον που έχει κακοποιηθεί από αλλοδαπό (μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά τα κρούσματα είναι τόσο συχνά που σχεδόν κάθε οικογένεια έχει και από ένα) πιθανότερο βλέπω να ξεχνάνε το παρελθόν και να ψηφίζουν χρυσαυγίτες παρά να δεχθούν τον Αλαβάνο να προσπαθεί να μαζέψει ψήφους από τους μετανάστες.

Αν λοιπόν εσένα σε είχαν στείλει στο νοσοκομείο, σε είχαν ληστέψει ή βιάσει, θα θεωρούσες υπερβολική αντίδραση το γιαούρτωμα;
 
Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Είναι επίσης αφόρητα ενοχλητικό να κουβεντιάζουμε για τη βία και να την καταδικάζουμε ενώ στην ουσία καταδικάζουμε μόνο τη βία που εμείς απορρίπτουμε. Ο καθένας έχει μία γραμμή πέρα από την οποία θα προβεί σε χρήση βίας. Για άλλον είναι η καταπάτηση ελευθεριων, για άλλον μια διαμάχη για ένα φανάρι. Η γενικόλογη καταδίκη μίας μόρφής βίας του τύπου "όλα τα γιαουρτώματα είναι ίδια" και καλά ότι είναι ίδια από όπου και αν προέρχεται, είναι τουλάχιστον παραπλανητική και υποκριτική. Ειδικά προερχόμενη από κάποιον που εμμέσως παραδέχτηκε πως είναι ικανός να αφαιρέσει μια ζώή. Θα συμφωνήσω λοιπόν με τον maczab. Τελικά ας αφήσουν την υποκρισία και ας το παραδεχτούν πως θέλουν μια στρατιωτικού χαρακτήρα κοινωνία που κανένας δε θα μπορεί να διαμαρτύρεται για τίποτα. Που όλοι θα δέχονται αδιαμαρτύρητα τα κελεύσματα της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!!!
 
Απάντηση: Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Ε τότε και το γιουχάρισμα είναι μια πράξη βίας.
Τα παραπάνω δεν ακολουθούν παρά τον κλασικό ορισμό του Ουλπιανού για τη βία (vis): necessitas imposita contraria voluntati
Γιατί τι είναι το γιουχάρισμα εάν όχι βίαιος εξαναγκασμός σε διακοπή ομιλίας/παράστασης/συναυλίας κλπ.

Και το γιαούρτωμα τι είναι; Γιουχάρισμα με σως, "για να γλυστράει". Ούτε ζημίες προκαλεί, ούτε πληγώνει ο,τιδήποτε πέραν του εγωϊσμού του -συχνά καβαλημένου- γιαουρτωθέντος.

Δλδ σε λίγο θα μας πουν και να μην γιουχάρουμε; Ή και ότι "η δυσαρέσκεια εκδηλώνεται στην κάλπη"; Μήπως και ότι "τον πολιτικό δεν τον στέλνεις φυλακή, τον στέλνεις σπίτι του;" Τι ωραία όλα αυτά! Δηλαδή μόνη διαμαρτυρία μας στις δημοκρατίες να είναι η σιωπηρή ή εξ αντιδιαστολής (μέσω της θετικής προτίμησης άλλων) απόρριψη!


Όσο για τα άλλα, είναι πράσινο-κόκκινο-περτικαλί. Όχι όπως τη σειρά του ΚΟΚ.

θυμηθηκα μια ψυχη που ελεγε καποτε,''δεν θελω ου''.
 
Απάντηση: Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

α! δεν έχασες και πολλά πράγματα... συζητάμε και καταλήξαμε ότι αυτοί που κάναν το παρακάτω είναι φασίστες:
alabano.JPG


Ενώ αυτοί που ρίξαν γιαόυρτια στον Νταλάρα είναι λαικοί αγωνιστές

ρε'σεις,αυτος κατω αριστερα,δεν ειναι ο Μητσος Θ.;
α ρε φασιστα,καλα σε ειχα καταλαβει!
 
Re: Καφέδες-γιαούρτια και καρέκλες στον Νταλάρα...

κάποιοι που δεν συμφωνούν με το γιαούρτωμα , θα πάνε σήμερα στο χώρο του κραξίματος και θα ανάψουνε κεράκια ......
:Banane0::Banane0::Banane0:


:7SFGSFG:

424800_10150646491764759_667869758_8992455_1543787714_n.jpg

Για τα γιαουρτια φραουλας μπανανας και λοιπων φρουτων δεν ακουσε;

Πανε πολυ με το ασπρο.
 
Απάντηση: Re: Γιαούρτια,καφέδες και καρέκλες στον Νταλάρα...

Το γιαούρτωμα ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ και αν προέρχεται είναι μια πράξη βίας.
Είναι μια πράξη ανθρώπων που νοιώθουν ότι οι ιδέες τους, τα πιστεύω τους, η κοσμοθεωρία τους πάσχουν. Και καταφεύγουν στον προσφιλή τρόπο όλων των άκρων σε όλο το κόσμο "τη βία".


Αν το γιαούρτωμα, κατά τη λογική σας, είναι πράξη βίας και αποδοκιμαστέα σε όλες της τις εκφράσεις, φαντάζομαι ο τουρτοπόλεμος είναι αδίκημα που επισείει ισόβια κάθειρξη:

http://www.youtube.com/watch?v=HDKridpyeT0&feature=related

Πριν βιαστείτε να με εγκαλέσετε επικαλούμενος διατάξεις του Κανονισμού Λειτουργίας, σας διαβεβαιώ πως δεν σας ειρωνεύομαι, απλά, προσπαθώ να ενισχύσω (έστω αστειευόμενος) την επιχειρηματολογία του ''όχι, δεν είναι όλες οι βίες ίδιες απ' όπου και αν προέρχονται''. Η άμυνα είναι σαφώς μορφή βίας, αλλά, όλα τα Δίκαια στον κόσμο αναγνωρίζουν την αναγκαιότητά της και δεν καταλογίζουν ευθύνη στον δράστη παρόλο που τα συστατικά των ενεργειών του αμυνόμενου μπορεί να είναι ίδια και απαράλλακτα με αυτά του επιτιθέμενου. Το ίδιο και η κατάσταση ανάγκης. Η τιμωρία, επίσης, ενός γονέα προς το παιδί του, είναι και αυτή μορφή βίας. Ακόμα και η απονομή της δικαιοσύνης (ιδίως στα ποινικά αδικήματα με τον εγκλεισμό του δράστη στις φυλακές και τη στέρηση της ελευθερίας του) αποτελεί μορφή βίας.

Επομένως, θεωρώ την ατάκα ''καταδικάζω τη βία απ' ΟΠΟΥ και αν προέρχεται'' ένα ουτοπικό ''ευφυολόγημα'' εκτός τόπου, χρόνου και πραγματικότητας. Η αλήθεια είναι ότι η βία τιμωρείται και καταδικάζεται μόνο όταν χωρεί ανάγκη βάσει κανόνων Δικαίου (υπό την ευρεία έννοια) και όπου υπερβαίνει το προσήκον μέτρο δράσης και αντίδρασης.