ΓΙΑΠΩΝΕΖΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΓΓΛΟ!

Δεν είχα rumble από πουθενά. Με δυο άλλες κεφαλές, μια χαρά έπαιζε χωρίς βόμβο.

Οι Grado έχουν θέμα λόγω θωράκισης, αυτό είναι γνωστό τοις πάσι.
 
Περιέργως, όταν ανέφερα αυτό το πράγμα πρώτος για τις Grado πριν από χρόνια επέμενες ότι δεν έφταιγε η κεφαλή αλλά χίλια μύρια άλλα... τότε τις είχες εικόνισμα...[/QUOTE
Εχουν κάποιο βόμβο,το έχουν γράψει όλα τα έγκυρα περιοδικά,προσοχή όμως μιλάμε μόνο για τα πλατώ με εσωτερικό μοτέρ όπως sytemdek, rega, που για άλλους δεν τους ενοχλεί,εσύ το πρόβλημά σου ήταν αλλού πιθανόν είχες rumble απο τα ηχεία ή στο phono stage ή κάτι άλλο,να μήν ξεχνάς ότι μιλάμε για άλλη κατηγορία τιμής, Η Grado platinum πιστεύω ότι έιναι η ιδανικότερη κεφαλή για να βάλει τον πρωτάρη στον κόσμο του hi-end.Ναι την είχα χρόνια την απόλαυσα την συστήνω στους σοβαρούς ακροατές,αλλά την At-33 θα την συκρίνω με Grado Master Reference.Βάζοντας λοιπόν κάτω την λογική που λέει τίμη,διάλεξα την At-33 και απο ότι κατάλαβες έμεινα άφωνος!!Είπα και εγώ λοιπόν να μοιραστώ την εμπειρία μου στο Forum,αλλά είδα αντιδράσεις,κάποιοι να βιάζοντε υπερβολικά,λες και δεν υπάρχει χρόνος και επίσης το banner που δέν κατάλαβα γιατί έγινε!!!Κύριοι το βινύλιο θέλει πρώτα μεράκι,μετά υπομονή,ηρεμία χωρίς βιαστικές κινήσεις εντυπωσιασμού και πάνω απο όλα αγάπη!!Τώρα στους φίλους που θέλουν να μάθουν περισσότερα,θα μα συγχωρέσουν αλλά δεν είμαι αρθογράφος κάποιου περιδικού για να μελετήσετε.

Ο Στέργιος δεν είχε rumble. Ούτε είναι δυνατόν πρόβλημα θωράκισης και επιρρεασμού της κεφαλής από το μοτέρ να θεωρηθεί ως rumble.
Κατά τα άλλα, ευχαριστούμε γιά την πρόθεσή σου να μοιραστείς την εμπειρία σου στο φόρουμ, αλλά δυστυχώς η προσπάθεια έμεινε ατελέσφορη.
Όσον αφορά γιά το ....banner (:bigcry:-bye-) δεν πειράζει, άλλωστε πέρασε.
Τέλος, τί σχέση έχει τώρα αυτό με το μεράκι, την υπομονή, την ηρεμία και την Αλιφέρη...θα σας γελάσω.
 
:fight::award:
Ο Στέργιος δεν είχε rumble. Ούτε είναι δυνατόν πρόβλημα θωράκισης και επιρρεασμού της κεφαλής από το μοτέρ να θεωρηθεί ως rumble.
Κατά τα άλλα, ευχαριστούμε γιά την πρόθεσή σου να μοιραστείς την εμπειρία σου στο φόρουμ, αλλά δυστυχώς η προσπάθεια έμεινε ατελέσφορη.
Όσον αφορά γιά το ....banner (:bigcry:-bye-) δεν πειράζει, άλλωστε πέρασε.
Τέλος, τί σχέση έχει τώρα αυτό με το μεράκι, την υπομονή, την ηρεμία και την Αλιφέρη...θα σας γελάσω.
 
Last edited by a moderator:
Αφού έχει περάσει ο χρόνος στρωσίματος και έχω ολοκληρώσει τις παραμικρές ρυθμίσεις καταλήγω στο συμπέρασμα ότι έχω κάνει την καλλύτερη επιλογή, για τα γούστα μου, μπράβο ρε Γιαπωνεζιάκια!!Τέτοια ροή και φυσικότητα μόνο σε πολύ ακριβές κατηγορίες μπορείς να πάρεις.Οποιος είναι για σοβαρή αγορά χωρίς εντυπωσιασμούς, συστήνω να την θέσει σοβαρά στα υπ'όψην του.
 
Συγνώμη βρε παιδιά, αλλά όσο να ´ναι έχω μπερδευτεί λίγο.
Τι τρέχει με τους Γιαπωνέζους τελικά;
Εδώ http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=64807 κάποιοι εκθειάζουν μια άλλη πάμφθηνη κεφαλή.
Στο δε παρόν μια μεσαίου κόστους κοντεύει να παρουσιαστεί η μόνη λύση μετά τις Koetsou.
Αρχίζω κι αισθάνομαι βλάκας.
Έχω δώσει γύρω στο χιλιάρικο για να έχω μια Grado Master Statement με όλο τον βόμβο της (εκεί προς το τέλος του δίσκου) τον οποίο, αν δε μου το λέγατε, δεν θα τον πρόσεχα και διαβάζω ότι με τα μισά λεφτά (στην περίπτωση της ΑΤ) θα είχα μια πολύ καλύτερη κεφαλή, ενώ με το ένα δέκατο (στην περίπτωση της Νagaoka) θα είχα σχεδόν τα ίδια....
Ποιός μπορεί να κατατοπίσει επιτέλους;
Δεν έχω την πολυτέλεια να αγοράζω τις κεφαλές που επαινεί ο κάθε ένας μας, αλλά σε περίπτωση που πάθει ζημιά ή κλείσει τον κύκλο της η Grado ΜS, να ξέρω τι θα αγοράσω.
Ποιός έχει ακούσει από το ίδιο σύστημα και τις τρεις κεφαλές να μου πει μια γνώμη.
Ευχαριστώ.
 
Re: Απάντηση: ΓΙΑΠΩΝΕΖΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΓΓΛΟ!

....... και διαβάζω ότι με τα μισά λεφτά (στην περίπτωση της ΑΤ) θα είχα μια πολύ καλύτερη κεφαλή, ενώ με το ένα δέκατο (στην περίπτωση της Νagaoka) θα είχα σχεδόν τα ίδια....
Ευχαριστώ.

Δεν ειναι σιγουρο οτι ειτε η ΑΤ ειτε η 555 θα σου αρεσουν πιο πολυ απο την δικη σου η οτι θα δουλεψουν πιο σωστα στο συστημα σου.Οταν ελθει η ωρα της Grado το μελετας.Η ιδεα για μια 555 ειναι καπως διαφορετικη.Θα μπορουσε να την παρει καποιος που αλλαζει μια φτηνη κεφαλη οποτε οι πιθανοτητες η 555 να ειναι καλυτερη ειναι πολλες,η,καποιος που θελει μια δευτερη κεφαλη για καποιους λογους,οποτε και ως δευτερη θα εχει ενα αξιοπρεπη ηχο.Το σιγουρο ειναι αυτα που κανει η 555 τα κανει υποδειγματικα.:a0210:
 
Re: Απάντηση: ΓΙΑΠΩΝΕΖΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΓΓΛΟ!

Συγνώμη βρε παιδιά, αλλά όσο να ´ναι έχω μπερδευτεί λίγο.
Τι τρέχει με τους Γιαπωνέζους τελικά;
Εδώ http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=64807 κάποιοι εκθειάζουν μια άλλη πάμφθηνη κεφαλή.
Στο δε παρόν μια μεσαίου κόστους κοντεύει να παρουσιαστεί η μόνη λύση μετά τις Koetsou.
Αρχίζω κι αισθάνομαι βλάκας.
Έχω δώσει γύρω στο χιλιάρικο για να έχω μια Grado Master Statement με όλο τον βόμβο της (εκεί προς το τέλος του δίσκου) τον οποίο, αν δε μου το λέγατε, δεν θα τον πρόσεχα και διαβάζω ότι με τα μισά λεφτά (στην περίπτωση της ΑΤ) θα είχα μια πολύ καλύτερη κεφαλή, ενώ με το ένα δέκατο (στην περίπτωση της Νagaoka) θα είχα σχεδόν τα ίδια....
Ποιός μπορεί να κατατοπίσει επιτέλους;
Δεν έχω την πολυτέλεια να αγοράζω τις κεφαλές που επαινεί ο κάθε ένας μας, αλλά σε περίπτωση που πάθει ζημιά ή κλείσει τον κύκλο της η Grado ΜS, να ξέρω τι θα αγοράσω.
Ποιός έχει ακούσει από το ίδιο σύστημα και τις τρεις κεφαλές να μου πει μια γνώμη.
Ευχαριστώ.
Νομίζω εάν διαβάσεις προσεκτικά αυτά που γράφω θα βγάλεις συμπέρασμα,τουλάχιστον τα συμπεράσματα μου είναι βιωματικά και όχι μόνο στην θεωρία!Μπορείς να τολμήσεις και να δοκιμάσεις,όπως οι περισσότεροι μας έχουμε κάνει!!Πάντως η Grado Master Statement εάν την έχεις στήσει σωστά με τα κατάλληλα συνοδά ΣΚΟΤΩΝΕΙ!!!!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΓΙΑΠΩΝΕΖΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΓΓΛΟ!

Νομίζω εάν διαβάσεις προσεκτικά αυτά που γράφω θα βγάλεις συμπέρασμα,τουλάχιστον τα συμπεράσματα μου είναι βιωματικά και όχι μόνο στην θεωρία!Μπορείς να τολμήσεις και να δοκιμάσεις,όπως οι περισσότεροι μας έχουμε κάνει!!Πάντως η Grado Master Statement εάν την έχεις στήσει σωστά με τα κατάλληλα συνοδά ΣΚΟΤΩΝΕΙ!!!!
Αν και το έχω δημοσιεύσει σε άλλο thread το δημοσιεύω κι εδώ.
Πιστεύω ότι κάτι κατάφερα με το συνδιασμό μου....
"Λοιπόν, εδώ και 15 χρόνια είχα το rega planar 3. Μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια και ιδιαίτερα το τελευταία 5 είχα αρχίσει τις μετατροπές – αναβαθμίσεις του. Μεταξύ άλλων και πιο σημαντικές ήταν η ανακαλωδίωση του rb300 με incognito, η προσθήκη silent base και η τοποθέτηση acrylic platter. Κατάφερα να έχω ήσυχο άκουσμα με τις grado που έχω. Παλαιότερα είχα την sonata, τώρα την master και οι δύο Statement – 0,4V και αναπληρωματική Grado gold. Ο σχετικός βόμβος από το μοτέρ δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα, ίσως και αμελητέο, διότι είναι αισθητός μονάχα προς το τέλος του δίσκου και σε υψηλή, πολύ υψηλή, ένταση και όταν δεν υπάρχει μουσική στα αυλάκια του βινυλίου.:sleepey:
Μέχρι την Sonata όλα κυλούσαν ομαλά. Όλα ήταν εκεί. Μουσικότητα, πρίμα, μεσαίες, μπάσα, όλα ο.κ. Έχω και το phono της grado – τέλειο ταίριασμα. :music-smiley-004:
Όταν όμως πήρα πριν δύο χρόνια την master η οποία τριγυρνάει το χιλιάρικο, κάτι άρχισε να μου τρώει τα αυτιά. Αυτό που άκουγα, δεν δικαιολογούσε την διαφορά τιμής από την sonata. Η master φώναζε για άλλο πλατό. :chinscratch:
Και ΝΑΙ πριν 3 μέρες ήρθε ταχυδρομικώς το Arezzo του Stuart Michel. Κράτησα τον rb300 και του άλλαξα το αντίβαρο με το Harmonic Level Counterweight Upgrade σύμφωνα με την πρόταση του Stuart. Αφότου το έστησα και άρχισα να βάζω δίσκους πάνω του κατάλαβα την αξία της Grado Master. Το πικάπ εξαφανίστηκε. Επιτέλους ακούω την μουσική και όχι τα μηχανήματα. Η μουσική βγήκε από τα Chario Syntar 200 T και χύθηκε στον χώρο εξαφανίζοντας τα. Μπάσο στιβαρό και ξεκάθαρο, μεσαίες γλυκά φυσικές και διαυγή πλούσια πρίμα. Φυσικός ήχος, ζωντανός. Ακόμα και τα σκρατς κάποιων στραπατσαρισμένων δίσκων δεν ενοχλούν. Η μουσική τα υπερκαλύπτει.:drummer:
Δεν έχω εμπειρία από πανάκριβα συστήματα, ούτε αλλάζω τα μηχανήματα μου κάθε τρίμηνο ή εξάμηνο, αλλά αναρωτιέμαι γιατί να δώσω παραπάνω από χίλια ευρώ που έδωσα μαζί με τα ταχυδρομικά έξοδα; Σίγουρα οπτικά φαίνεται και μουσικά ακούγεται σαν πικάπ διπλάσιας και όχι μόνο, τιμής. Έτσι εκτιμώ εγώ το αποτέλεσμα που πήρα. Δεν μου κάνει καρδιά να κλείσω το πικάπ και να πάω για ύπνο….:guitarist:
Αυτή τη φορά ο Stuart Michel προσφέρει στους βινυλιάκηδες ένα δώρο. Εγώ πάντως ενθουσιάστηκα.":BDGBGDB55:
 
Χρόνια Πολλά σε όλους. Είμαι και εγώ κάτοχος από το 1987 ενός Systemdek ΙΙΧ που τα τελευταία χρόνια παίζει με μια VDH MC10 και RB300 ανακαλωδιωμένο με VDH. Το πλατώ δεν το έχω πειράξει. Ο ενισχυτής είναι ο Musical Fidelity A300 και τα ηχεία τα Triangle Zays. Όταν έβαλα την MC10 (οΚ οι προηγούμενες κεφαλές ήταν υποδεέστερες) μεταμορφώθηκε ο ήχος των βινυλίων μου (μουσικότητα, φανταστικές μεσαίες, υπερανάλυση). Όμως οι υψηλές είναι (άν και καθαρές) υπερβολικές, η παραμικρή σκόνη στο δίσκο γίνεται ενοχλητική και κυρίως οι χαμηλές συχνότητες είναι στον αντίποδα των υψηλών ( σύμφωνοι, ο χώρος είναι περίεργος αλλά το cd player MF A3 υπερέχει στις χαμηλές με διαφορά). Ειναι η ώρα να δοκιμάσω κάποια άλλη κεφαλή. Τί προτείνετε για το παραπάνω συνδυασμό?
Επίσης,απευθυνόμενος στους κατόχους Systemdek, η αλλαγή σε ακρυλικό platter θα βοηθήσει τις χαμηλές ? και ένα ηλεκτρονικό τροφοδοτικό (ψάχνω κάποιο μεταχειρισμένο Valhalla ή το εξωτερικό της Project ) είναι tweak που αξίζει ?
 
Χρόνια Πολλά σε όλους. Είμαι και εγώ κάτοχος από το 1987 ενός Systemdek ΙΙΧ που τα τελευταία χρόνια παίζει με μια VDH MC10 και RB300 ανακαλωδιωμένο με VDH. Το πλατώ δεν το έχω πειράξει. Ο ενισχυτής είναι ο Musical Fidelity A300 και τα ηχεία τα Triangle Zays. Όταν έβαλα την MC10 (οΚ οι προηγούμενες κεφαλές ήταν υποδεέστερες) μεταμορφώθηκε ο ήχος των βινυλίων μου (μουσικότητα, φανταστικές μεσαίες, υπερανάλυση). Όμως οι υψηλές είναι (άν και καθαρές) υπερβολικές, η παραμικρή σκόνη στο δίσκο γίνεται ενοχλητική και κυρίως οι χαμηλές συχνότητες είναι στον αντίποδα των υψηλών ( σύμφωνοι, ο χώρος είναι περίεργος αλλά το cd player MF A3 υπερέχει στις χαμηλές με διαφορά). Ειναι η ώρα να δοκιμάσω κάποια άλλη κεφαλή. Τί προτείνετε για το παραπάνω συνδυασμό?
Επίσης,απευθυνόμενος στους κατόχους Systemdek, η αλλαγή σε ακρυλικό platter θα βοηθήσει τις χαμηλές ? και ένα ηλεκτρονικό τροφοδοτικό (ψάχνω κάποιο μεταχειρισμένο Valhalla ή το εξωτερικό της Project ) είναι tweak που αξίζει ?


Κάνε εναν έλεγχο στις ρυθμίσεις του βάρους ανάγνωσης κυρίως και στο VTA. Ίσως δε χρειαστεί να αλλάξεις κεφαλή.
 
Απάντηση: Re: ΓΙΑΠΩΝΕΖΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΓΓΛΟ!

Επίσης,απευθυνόμενος στους κατόχους Systemdek, η αλλαγή σε ακρυλικό platter θα βοηθήσει τις χαμηλές ? και ένα ηλεκτρονικό τροφοδοτικό (ψάχνω κάποιο μεταχειρισμένο Valhalla ή το εξωτερικό της Project ) είναι tweak που αξίζει ?

Σαν πρώην κάτοχος rega του οποίου άλλαξα το πλατό από γυάλινο σε ακρυλικό, έχω να σου προτείνω αυτήν την αλλαγή.
Θα ηρεμήσουν οι υψηλές και θα καλυτερέψει το μπάσο. Θα έχει ένα πιο ήσυχο άκουσμα και πιο στιβαρό. Μην περιμένεις όμως και θαύματα λες και θα αλλάξει εντελώς το πικ απ.
Πριν όμως κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή, ρύθμισε σωστά την κεφαλή σου (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) με δυο τρία σχετικά βοηθήματα.
 
Χρόνια Πολλά σε όλους. Είμαι και εγώ κάτοχος από το 1987 ενός Systemdek ΙΙΧ που τα τελευταία χρόνια παίζει με μια VDH MC10 και RB300 ανακαλωδιωμένο με VDH. Το πλατώ δεν το έχω πειράξει. Ο ενισχυτής είναι ο Musical Fidelity A300 και τα ηχεία τα Triangle Zays. Όταν έβαλα την MC10 (οΚ οι προηγούμενες κεφαλές ήταν υποδεέστερες) μεταμορφώθηκε ο ήχος των βινυλίων μου (μουσικότητα, φανταστικές μεσαίες, υπερανάλυση). Όμως οι υψηλές είναι (άν και καθαρές) υπερβολικές, η παραμικρή σκόνη στο δίσκο γίνεται ενοχλητική και κυρίως οι χαμηλές συχνότητες είναι στον αντίποδα των υψηλών ( σύμφωνοι, ο χώρος είναι περίεργος αλλά το cd player MF A3 υπερέχει στις χαμηλές με διαφορά). Ειναι η ώρα να δοκιμάσω κάποια άλλη κεφαλή. Τί προτείνετε για το παραπάνω συνδυασμό?
Επίσης,απευθυνόμενος στους κατόχους Systemdek, η αλλαγή σε ακρυλικό platter θα βοηθήσει τις χαμηλές ? και ένα ηλεκτρονικό τροφοδοτικό (ψάχνω κάποιο μεταχειρισμένο Valhalla ή το εξωτερικό της Project ) είναι tweak που αξίζει ?
Με τι phono stage παίζεις την κεφαλή?Οσον αφορά το τροφοδοτικό το Heed orbit παίζει και με διαφορά!η αίσθηση του ρυθμού σε συνδιασμό με την μεγαλύτερη εικόνα και ακόμη πιό στιβαρό χαμηλό, ανεβάζουν το πλατώ σε υψηλότερες κατηγορίες.Το ακρυλικό πλατώ θα σου κάνει μία αναβάθμηση, αλλά εάν πρέπει να γίνει κάτι σωστό πρέπει να σταλεί το πηγάδι στην Audio Note UK
 
Η κεφαλή είναι (θεωρητικά) σωστά στημένη. Δεν έχω παίξει με το VTA,σε αυτό μάλλον είναι χρήσιμοι οι vta adjusters που κυκλοφορούν, που να παίζεις με τις ροδέλες.
Γ.CURE.ΔΗΜ, αν θυμάμαι κάπου είχα δεί μια αγγελία σου για αυτον της Isokinetik. Μια και τον έχεις δοκιμάσει αξίζει? Πρέπει να υπάρχει και κάποιος της Michell για τον RB300.Βέβαια πρέπει να κόψω μεγαλύτερη τρύπα στη βάση.
Το phono stage είναι του Α300.Είχα σκεφτεί να πάω τον ενισχυτή στην αντιπροσωπεία να μου το προσαρμόσουν στη συγκεκριμένη κεφαλή, με εξωτερικό phono stage δεν θα χάσω και μία είσοδο line του ενισχυτή?
Όσο για το ακρυλικό πλατό είχα έρθει σε επαφή με τον Mario της Audio Note και μου πρότεινε για σίγουρο αποτέλεσμα να του στείλω το υποπλατό. Απόρησα γιατί εφόσον είναι γνωστό το πάχος του spiddler , το πλατό απλά θα κουμπώνει, όπως το γυάλινο της μάνας του. Το πήγαινε έλα με ταχυδρομείο στην Αγγλία μου φάνηκε περίπλοκο και δεν το έκανα (άντε να χαθεί στα ΕΛΤΑ) Γ.CURE.ΔΗΜ άν θυμάμαι στη φωτογραφία για την ΑΤ έχεις το γυάλινο πλατό. Τελικά το ακρυλικό δεν παίζει καλύτερα?
Άλλη εναλλακτική είναι ίσως το Achromat, αλλά τον εδώ αντιπρόσωπο δεν δείχνει να τον ενδιαφέρει να το φέρει.
 
Πρώτα απ´ όλα αγοράζεις απο το ebay uk VTA adjuster
http://electronics.shop.ebay.co.uk/....m570.l1313&_nkw=vta+adjuster+rega&_sacat=293
είναι πολύ κρίσιμη η ρύθμιση,θα ακούσεις πραγματικά διαφορές!!!
Δεύτερον ασχολήσου σοβαρά με ένα ξεχωριστό Phono stage( Trichord Dino Mkii ίσως απο το τιμιότερο και μουσικότερο της αγοράς ή ότι άλλο έσυ θέλεις)
Τρίτον με εξωτερικό τροφοδιτικό το Heed Orbit δίνει εξαιρετικά αποτελέσματα
και τέλος με το ακρυλικό πλατώ ίσως απολαγείς με αυτό τον στατικό ηλεκτρισμό δίνοντάς σου και μία αίσθηση πιό στιβαρού ήχου.
Εάν χρειαστείς οτιδήποτε παραπάνω πληροφορία επικοινώνησε μαζί μου