Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

αναφέρθηκε ότι θα σβηνόντουσαν τα μηνύματά σου σε περίπτωση που ΔΕΝ έδινες τα στοιχεία σου...είναι κανονισμός του avclub...από τη στιγμή που έδωσες τα στοιχεία σου δεν υπάρχει θέμα σβησίματος κανενός μηνύματος...το κάνουμε για να αποφύγουμε τα ψεύτικα και κακόβουλα και συκοφαντικά μηνύματα....

ΥΓ: Χρόνια Πολλά!!!
 
Είναι όπως τα λέει ο Νάσος! :smile:

Το avclub ποτέ δεν έχει αρνηθεί να δώσει βήμα σε δυσαρεστημένους και απογοητευμένους καταναλωτές, με τη βασική προϋπόθεση οι καταγγελίες να είναι επώνυμες, δηλαδή να έχει η Δ.Ο. (και μόνο αυτή) στα χέρια της τα πραγματικά στοιχεία του καταγγέλλοντος.

Επίσης λόγω της φύσης του avclub (κανέναν δεσμό με επαγγελματίες του χώρου, καθότι ανήκει στον Σύλλογο Φίλων Εικόνας Ήχου και Μουσικής) δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να σβηστεί τέτοιο μήνυμα, εκτός βέβαια αν παραβιάζει τους Κανονισμούς μας.

Καλή Χρονιά! :biggrin1:
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Κανενα μηνυμα. Λαθος μου.
Εκ παραδρομης εγραψα το "και".
Ηθελα να γραψω:
"Ελπιζω να μην λογοκριθουν αυτα τα μηνυματα, επειδη απλα αναφεραμε τα προβληματα του service της systemgraph."

Και το λεω αυτο , γιατι μου ζητηθηκαν τα στοιχεια μου απο την διευθυνση και αναφερθηκε οτι μπορει να σβηστουν τα ποστ μου με τις αναφορες των προβληματων του service.


Υ.Γ.: Αν μπορει καποιος διαχειριστης, ας σβησει το "και" απο το προηγουμενο ποστ μου για να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις.

Το έσβησα το "και". Για τα υπόλοιπα νομίζω απάντησε ο Δημήτρης.

H αλλαγη του logic board εγινε εντος εγγυησης, χωρις χρεωση.
Το μοντελο που ειχα παει για επισκευη ηταν αυτο:
http://www.everymac.com/systems/app...-2.4-aluminum-15-late-2008-unibody-specs.html

και πρεπει να εβαλαν την logic board του επομενου μοντελου που ειχε μονο την 9400 και πραγματι οπως λες δεν ειχε express card:
http://www.everymac.com/systems/app...53-aluminum-15-mid-2009-sd-unibody-specs.html

Οπότε μάλλον είναι η περίπτωση λάθος παραγγελίας του τεχνικού καθώς τα μοντέλα είναι όμοια κατα τα άλλα χωρίς σκοπό να σε χρεώσουν κάτι "φθηνό" στην τιμή του "ακριβού".Αν και οι τιμές στις μητρικές δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή που χρεώνει η Apple.
Και να μην καταλάβαινες την κάρτα θα έβλεπες στην πορεία οτι η express card ήταν "κούφια".
Δεν το λέω για να πάρω το μέρος της εταιρίας, απλά να διευκρινίζεται οτι δεν ήταν θέμα κλεψιάς της εταιρίας αλλά αστοχία του τεχνικού,κάτι που έχει και ποινή στην εταιρία από την Apple για την λάθος διάγνωση και τις λάθος παραγγελίες των ανταλλακτικών.

Φιλικά,

Νίκος
 
Last edited:
Νομιζω απο τα λιγα που ξερω και χωρις να εχω στα χερια μου το σκεπτικο της αγωγης πως η εταιρεια δεν εχει καμμια τυχη.
Οι χαρακτηρισμοι "λαμογια" κλπ κλπ που ισως να αναφερονται στην αγωγη ευκολα δεν τις κανει δεκτες το δικαστηριο γιατι ειναι "φυσιολογικες" πανω στην "θολουρα" μας.Και ειδικα απο εναν ανθρωπο ιατρο και βεβαια σοβαρο και ευπρεπη.
Ολα τα αλλα μαζι με τα στοιχεια που θα εχει ο φιλος ιατρος (νομοθεσια της ευρωπαικης ενωσης και ελληνικης) ειναι υπερ του (υπερ του καταναλωτη γενικοτερα) και δεν μπορω να καταλαβω γιατι κανει αυτην την κινηση η ετιαρεια.Ολα "φαινονται" εναντιον της.
Εκτος και αν υπαρχει καποιο κρυφο χαρτι.
Πραγματικα δεν καταλαβαινω και επειδη εχω προβει και εγω σε διαφορες καταγγελιες εναντιον κακων αντιπροσωπων και service,ελπιζω να μην τους δικαιωσει το δικαστηριο γιατι θα μεινουμε τελειως "ορφανοι" οι καταναλωτες με καποιο τετοιο δεδικασμενο.
Με ολες τις ευχες να πανε καλα τα πραγματα και να δικαιωθεις.
 
Re: Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

αναφέρθηκε ότι θα σβηνόντουσαν τα μηνύματά σου σε περίπτωση που ΔΕΝ έδινες τα στοιχεία σου...είναι κανονισμός του avclub...από τη στιγμή που έδωσες τα στοιχεία σου δεν υπάρχει θέμα σβησίματος κανενός μηνύματος...το κάνουμε για να αποφύγουμε τα ψεύτικα και κακόβουλα και συκοφαντικά μηνύματα....

ΥΓ: Χρόνια Πολλά!!!

Είναι όπως τα λέει ο Νάσος! :smile:

Το avclub ποτέ δεν έχει αρνηθεί να δώσει βήμα σε δυσαρεστημένους και απογοητευμένους καταναλωτές, με τη βασική προϋπόθεση οι καταγγελίες να είναι επώνυμες, δηλαδή να έχει η Δ.Ο. (και μόνο αυτή) στα χέρια της τα πραγματικά στοιχεία του καταγγέλλοντος.

Επίσης λόγω της φύσης του avclub (κανέναν δεσμό με επαγγελματίες του χώρου, καθότι ανήκει στον Σύλλογο Φίλων Εικόνας Ήχου και Μουσικής) δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να σβηστεί τέτοιο μήνυμα, εκτός βέβαια αν παραβιάζει τους Κανονισμούς μας.

Καλή Χρονιά! :biggrin1:


Μου ζητηθηκε να δωσω τα στοιχεια μου. Δεν τα εδωσα σε τριτους(διευθυνση avclub) , αλλα ειπα πως θα τα δωσω αν μου ζητηθουν απο τους αμεσα εμπλεκομενους. (systemgraph)

Επισης δεν εκανα καμμια καταγγελια. Εκανα μια περιγραφη-αναφορα του προβληματικου service της systemgraph. Τις καταγγελιες δεν τις κανω σε φορουμ, αλλα στους αρμοδιους φορεις.

Μου φανηκε πολυ περιεργο οτι μου ζητηθηκαν τα στοιχεια μου απλα επειδη αναφερθηκα σε προβληματα που ειχα με το κακιστο service της systemgraph .
Τελικως δεν χρειαστηκε να τα δωσω.


 Νίκος;1473080 said:
Το έσβησα το "και". Για τα υπόλοιπα νομίζω απάντησε ο Δημήτρης.



Οπότε μάλλον είναι η περίπτωση λάθος παραγγελίας του τεχνικού καθώς τα μοντέλα είναι όμοια κατα τα άλλα χωρίς σκοπό να σε χρεώσουν κάτι "φθηνό" στην τιμή του "ακριβού".Αν και οι τιμές στις μητρικές δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή που χρεώνει η Apple.
Και να μην καταλάβαινες την κάρτα θα έβλεπες στην πορεία οτι η express card ήταν "κούφια".
Δεν το λέω για να πάρω το μέρος της εταιρίας, απλά να διευκρινίζεται οτι δεν ήταν θέμα κλεψιάς της εταιρίας αλλά αστοχία του τεχνικού,κάτι που έχει και ποινή στην εταιρία από την Apple για την λάθος διάγνωση και τις λάθος παραγγελίες των ανταλλακτικών.

Φιλικά,

Νίκος

Πραγματικα δεν ξερω αν πραγματι εγινε επιτηδες ή ηταν λαθος τεχνικου (σε δυο μαλιστα μηχανηματα), αλλα εχουμε δει πια το ποιον της εταιριας:
Κανει μηνυσεις σε πελατη που απλα περιεγραψε το προβληματικο της service.
Αυτη ειναι η Systemgraph.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Μου ζητηθηκε να δωσω τα στοιχεια μου. Δεν τα εδωσα σε τριτους(διευθυνση avclub) , αλλα ειπα πως θα τα δωσω αν μου ζητηθουν απο τους αμεσα εμπλεκομενους. (systemgraph)

Επισης δεν εκανα καμμια καταγγελια. Εκανα μια περιγραφη-αναφορα του προβληματικου service της systemgraph. Τις καταγγελιες δεν τις κανω σε φορουμ, αλλα στους αρμοδιους φορεις.

Μου φανηκε πολυ περιεργο οτι μου ζητηθηκαν τα στοιχεια μου απλα επειδη αναφερθηκα σε προβληματα που ειχα με το κακιστο service της systemgraph .
Τελικως δεν χρειαστηκε να τα δωσω.




Πραγματικα δεν ξερω αν πραγματι εγινε επιτηδες ή ηταν λαθος τεχνικου (σε δυο μαλιστα μηχανηματα), αλλα εχουμε δει πια το ποιον της εταιριας:
Κανει μηνυσεις σε πελατη που απλα περιεγραψε το προβληματικο της service.
Αυτη ειναι η Systemgraph.

Κατηγορίες ανθρώπου προς μια εταιρεία για περιστατικό που έχει γίνει κ είναι δυσαρεστημένος ο πελάτης, είναι στην ουσία καταγγελία !
Σας ζήτησα τα στοιχεία σας, ακόμα δεν τα έχω λάβει.
Το φόρουμ έχει νομική υπόσταση κ θα πρέπει αυτά να τα δώσετε την διαχείριση του.
Εάν συνεχίζετε να υποστηρίζετε, ότι υποστηρίζετε κ δεν δώσετε τα στοιχεία σας, τότε τα μηνύματά σας θα σβηστούν, αυτά κ μόνο αυτά !
Κ δεν είναι κάτι το περίεργο. Είναι διαδικασία που ακολουθούμε σε όλα τα θέματα αυτού του είδους.

υγ: το νήμα κλειδώνετε μέχρι να απαντήσει το μέλος παραπάνω.
 
Κατόπιν σχετικής επικοινωνίας μας με τον χρήστη xristoforos, ο οποίος αρνήθηκε να δώσει τα στοιχεία του, δικαιωμά του φυσικά, τα μηνύματά του σβήστηκαν.

Υπενθυμίζω ότι είναι πάγια τακτική του φόρουμ αυτού να ζητούμε τα στοιχεία του χρήστη, όταν αυτός καταγγέλει κάποιο περιστατικό, τα οποία μάλιστα παραμένουν κρυφά κ διαθέσιμα μόνο από τον θιγέντα.
 
Με λυπη μου επιβεβαιωθηκα:
αν στο avclub.gr αναφερεις τις περιπετειες που ειχες με το service μιας εταιριας(στην περιπτωση μου η systemgraph), τοτε σου ζητειται να δωσεις τον αριθμο της ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ σου ταυτοτητας, διαφορετικα τα μηνυματα σου διαγραφονται!
Κριμα να λογοκρινονται τα μηνυματα...

Καλα ξεμπερδεματα στον συμφορουμιτη papadimi και γενικοτερα σε οποιον μπλεκει με την Systemgraph.
Οπως πολυ σωστα ειπε ενας συμφορουμιτης πιο πριν:
"Η υποθεση θυμιζει την πολιτικη τρομοκρατησης των απολυταρχικων καθεστωτων. Κοινως τριζουμε τα δοντια σε εναν τυχαιο δυσαρεστημενο καταναλωτη για παραδειγματισμο."
 
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Με λυπη μου επιβεβαιωθηκα:
αν στο avclub.gr αναφερεις τις περιπετειες που ειχες με το service μιας εταιριας(στην περιπτωση μου η systemgraph), τοτε σου ζητειται να δωσεις τον αριθμο της ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ σου ταυτοτητας, διαφορετικα τα μηνυματα σου διαγραφονται!
Κριμα να λογοκρινονται τα μηνυματα...

Καλα ξεμπερδεματα στον συμφορουμιτη papadimi και γενικοτερα σε οποιον μπλεκει με την Systemgraph.
Οπως πολυ σωστα ειπε ενας συμφορουμιτης πιο πριν:
"Η υποθεση θυμιζει την πολιτικη τρομοκρατησης των απολυταρχικων καθεστωτων. Κοινως τριζουμε τα δοντια σε εναν τυχαιο δυσαρεστημενο καταναλωτη για παραδειγματισμο."
Σας ζήτησα ονοματεπώνυμο κ είτε ταυτότητα, είτε διεύθυνση διαμονής, στοιχεία δλδ που ταυτοποιούν έναν άνθρωπο, όταν αυτός καταγγέλει κάτι.
Εσείς αρνηθήκατε να δώσετε ακόμα κ το ονοματεπώνυμό σας.
Φυσικά όλη η συνομιλία μας είναι σε πμ που έχουμε ανταλλάξει.
 
Με λυπη μου επιβεβαιωθηκα:
αν στο avclub.gr αναφερεις τις περιπετειες που ειχες με το service μιας εταιριας(στην περιπτωση μου η systemgraph), τοτε σου ζητειται να δωσεις τον αριθμο της ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ σου ταυτοτητας, διαφορετικα τα μηνυματα σου διαγραφονται!
Κριμα να λογοκρινονται τα μηνυματα...

Καλα ξεμπερδεματα στον συμφορουμιτη papadimi και γενικοτερα σε οποιον μπλεκει με την Systemgraph.
Οπως πολυ σωστα ειπε ενας συμφορουμιτης πιο πριν:
"Η υποθεση θυμιζει την πολιτικη τρομοκρατησης των απολυταρχικων καθεστωτων. Κοινως τριζουμε τα δοντια σε εναν τυχαιο δυσαρεστημενο καταναλωτη για παραδειγματισμο."

Αν ησουν εμπορος και σε κατηγορουσα οτι μου πουλησες χαλασμενα ηχεια (πχ), δεν θα ειχες το δικαιωμα τουλαχιστον να μαθεις ποιος ειμαι ?
 
Με λυπη μου επιβεβαιωθηκα:
αν στο avclub.gr αναφερεις τις περιπετειες που ειχες με το service μιας εταιριας(στην περιπτωση μου η systemgraph), τοτε σου ζητειται να δωσεις τον αριθμο της ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ σου ταυτοτητας, διαφορετικα τα μηνυματα σου διαγραφονται!
Κριμα να λογοκρινονται τα μηνυματα...

Αδερφε εισαι λαθος.
 
Δεν είναι δυνατόν να κατηγορείται κάποιος επώνυμος ως κλέφτης από κάποιον ανώνυμο και το avclub να του παρέχει βήμα.
 
Re: Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Σας ζήτησα ονοματεπώνυμο κ είτε ταυτότητα, είτε διεύθυνση διαμονής, στοιχεία δλδ που ταυτοποιούν έναν άνθρωπο, όταν αυτός καταγγέλει κάτι.
Εσείς αρνηθήκατε να δώσετε ακόμα κ το ονοματεπώνυμό σας.
Φυσικά όλη η συνομιλία μας είναι σε πμ που έχουμε ανταλλάξει.

Ηταν το πιο απλο να δωσει καποιος ψευτικα στοιχεια , αλλα ηθελα να δω αν πραγματι θα λογοκρινοντουσαν τα μηνυματα.

Επιμενετε να μιλατε για καταγγελια, οταν εγω απλα ανεφερα τις περιπετειες που ειχα με το service της systemgraph.
Οι καταγγελιες γινονται στους αρμοδιους φορεις, οχι σε φορουμ.

Αφοτου ειδα οτι λογοκριθηκαν τα μηνυματα, δεν εχω κανενα προβλημα να σας δωσω τα στοιχεια μου , κατι που θα κανω ευθυς αμεσως με πμ.



Χρονια πολλα και καλη χρονια να εχουμε και ο συμφορουμιτης papadimi να ξεμπλεξει απο τα δικαστηρια!
 
Αν ησουν εμπορος και σε κατηγορουσα οτι μου πουλησες χαλασμενα ηχεια (πχ), δεν θα ειχες το δικαιωμα τουλαχιστον να μαθεις ποιος ειμαι ?

Απλα περιεγραψα τις περιπετειες μου με το service και αναρωτηθηκα αν ηταν τυχαιο οτι συνεβει δυο φορες το ιδιο χοντρο λαθος.

Δεν ειχα κανενα προβλημα να δωσω τα στοιχεια μου στον εμπορο, δηλαδη στην systemgraph αν τα ζητουσε. Οχι ομως και στην διευθυνση του avclub.

Αλλωστε το avclub εχει και την ip μου, κατι που με ταυτοποιει πολυ περισσοτερο απο ενα ονομα που δηλωνω μεσω πμ.
 
Last edited:
xristofore δικιο εχεις για την ip αλλα ειναι κανονισμος του φορουμ οταν γινεται μια τετοια καταγγελια- περιπετεια οπως την λες εσυ να δηλωνονται τα στοιχεια και να μην το παιζει κανεις μπατσος ψαχνοντας μεσω ip.

Και εγω σε παρομοια περιπτωση εναντιον της εταιρειας που εχει το servis και καλυπτει τις εγγυησεις της Philips ετσι επραξα. Δεν ειναι κακο.

Και εσυ αν ειχες ενα μπλογκ πχ που καθημερινα μπορει να αντιμετωπιζες δικαστικες διαμαχες για δημοσιευση " περιπετειων" αυτο θα εκανες για να διασφαλιστεις.

Δεστο σαν εξτρα κινηση για να συνεχισει να υπαρχει ενα ελευθερο βημα προς τετοια φαινομενα σαν αυτο της απαραδεκτης εταιρειας που στραφηκε νομικα εναντιον του συμφορουμιτη μας.
 
Ο χρήστης xristoforos έστειλε με πμ τα στοιχεία του, χωρίς αυτά να του ζητηθούν εκ νέου.

Εφόσον είναι διαθέσιμα λοιπόν, τα μηνύματα επαναφέρθηκαν.
 
Kosh , απλα μου φαινεται εξαιρετικα περιεργο οταν περιγραφεις τις περιπετειες σου με το service μιας εταιριας να πρεπει να δωσεις τα στοιχεια σου και τον αριθμο της αστυνομικης σου ταυτοτητας σε τριτους.

Οπως και να εχει, τα μηνυματα λογοκριθηκαν οσο δεν υπηρχαν τα στοιχεια μου, το θεμα ειναι ληξαν, οποτε καλη χρονια να εχουμε!
 
Όπως προαναφέρθηκε, είναι πάγια τακτική του φόρουμ, ανεξαιρέτως, να ζητούνται τα στοιχεία ενός μέλους, όταν αυτό "περιγράφει" τις περιπέτειές του σε μία εταιρεία, το οποίο στην ουσία είναι καταγγελία.

Εφόσον δεν τα δίνει, τα μηνύματα σβήνονται, αν τα δίνει τότε μένουν. Δεν ξέρω αν αυτό το ονομάζεται εσείς λογοκρισία, εμείς πάντως το ονομάζουμε σωστή διαχείριση.

Χρόνια Πολλά κ πάντα με υγεία σε όλους !!
 
Kosh , απλα μου φαινεται εξαιρετικα περιεργο οταν περιγραφεις τις περιπετειες σου με το service μιας εταιριας να πρεπει να δωσεις τα στοιχεια σου και τον αριθμο της αστυνομικης σου ταυτοτητας σε τριτους.

Οπως και να εχει, τα μηνυματα λογοκριθηκαν οσο δεν υπηρχαν τα στοιχεια μου, το θεμα ειναι ληξαν, οποτε καλη χρονια να εχουμε!


Λογοκρισια ειναι οταν σου αφαιρουν την δυνατοτητα να λες οτι θες παντα με τους κανονισμους που διεπουν τον χωρο.

Οπως θα ειδες τα μηνυματα σου επανηρθαν οταν εδωσες τα στοιχεια σου που ηταν και αυτο που ζηταει αυτος εδω ο χωρος για να ειναι διασφαλισμενος απο τυχον κακοπροαιρετους.

Μην το βλεπεις σαν κακο στο ξαναλεω. Αλλωστε την ανωνυμια σου την σεβομαστε δια ροπαλου.
 
Λογοκρισια ειναι οταν σου αφαιρουν την δυνατοτητα να λες οτι θες παντα με τους κανονισμους που διεπουν τον χωρο.
Καποιο λαθος κανεις φιλε. Γιατι το ιδιο μπορει να σου πει και καποιοςγια μεσα που πραγματι λογοκρινονται πολυ πιο χοντρα απο οτι εδω:
οτι υπηρχε στους κανονισμους, αρα δεν ειναι λογοκρισια.

Απλα εδω οι κανονισμοι ειναι περιεργοι τουλαχιστον.


Όπως προαναφέρθηκε, είναι πάγια τακτική του φόρουμ, ανεξαιρέτως, να ζητούνται τα στοιχεία ενός μέλους, όταν αυτό "περιγράφει" τις περιπέτειές του σε μία εταιρεία, το οποίο στην ουσία είναι καταγγελία.

Εφόσον δεν τα δίνει, τα μηνύματα σβήνονται, αν τα δίνει τότε μένουν. Δεν ξέρω αν αυτό το ονομάζεται εσείς λογοκρισία, εμείς πάντως το ονομάζουμε σωστή διαχείριση.

Χρόνια Πολλά κ πάντα με υγεία σε όλους !!

Και επειδη δεν θυμομουν τους κανονισμους και επειδη αυτοι ισχυουν , δεν επιθυμω να ειμαι πια μελος σε αυτο το forum που λογοκρινει τα μηνυματα οταν γραφουν τις περιπετειες με το service μιας εταιριας.

Επιθυμω την διαγραφη των μηνυματων μου και του λογαριασμου μου.