Δε θα μπω στην ουσία της αντιδικίας, αυτή θα λυθεί με τον ένα ή άλλο τρόπο.
Θα τοποθετηθώ στη προσπάθεια φίμωσης και εκφοβισμού των καταναλωτών από μία εταιρεία. Δε διάβασα πουθενά για αλήτες και απατεώνες στα μηνύματα, άρα μιλάμε για ψευδής καταγγελία αφενός και αφετέρου το λαμόγια που αναφέρθηκε ήταν γενικότερο προς την Apple kai δεύτερον ο ίδιος εξέφρασε εδώ μέσα ότι ήταν μία ατυχής έκφραση εκ μέρους του.
Σε όλα τα υπόλοιπα ήταν ακριβής εφόσον και ο ίδιος ο επιχειρηματίας λίγο πολύ τα επιβεβαίωσε.
Με λίγα λόγια τόσα έλειπαν από τη Systemgraph τόσα ζητάει με την αγωγή της. Ελπίζω οι έλληνες καταναλωτές να την τιμωρήσουν για αυτή την αλαζωνεία και εκβιαστική συμπεριφορά αμίλεικτα και τελειωτικά. Καθαρά η εταιρεία, θέλησαν να δείξουν ποιος έχει το πάνω χέρι με αυτή τη κίνηση, η απάντηση όμως πρέπει να είναι από τη πλευρά των καταναλωτών αμείλικτη.
Ελπίζω πως αν οι καταναλωτές έχουν λίγα- ελάχιστα αντανακλαστικά αυτό το όνομα σε ένα - δύο χρόνια (περνάμε και κρίση αλλά κάποιοι δεν το έχουν καταλάβει) να είναι παρελθόν και παράδειγμα αυτοκτονίας και αλαζονικής συμπεριφοράς.