Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Δόξα τω θεώ,επιλογές για αγορά υπάρχουν πολλές...
Για service,όμως;;;;

Μόνο τρία είναι τα εξουσιοδοτημένα : iSquare , Systemgraph , Document...
Και σύμφωνα με τον papadimi,και οι υπόλοιποι στον κόσμο είναι...

Άρα,μαθαίνουμε να τα φτιάχνουμε μόνοι μας;
 
Δεν νομίζω οτί θα απαντήσει,με τρόπο τουλάχιστον που θα γίνει ευρέως γνωστός...Αν ήταν άλλωστε να απαντά σε όλα αυτά τα περιστατικά επίσημα.θα ήθελε πλήρωμα αεροπλανοφόρου για νομικό τμήμα.Υπάρχουν και χειρότερα περιστατικά ανά τον κόσμο,όπως επίσης και δικά της κατασκευαστικά λάθη,στα οποία σιώπησε σκανδαλωδώς...(ένα εκ των οποίων απασχόλησε και τον φίλο παραπάνω...Δεν είναι ο μόνος με σκιές σε panel iMac...)
 
τωρα διαβασα 25 σελιδες και μου γυρισαν τα αντερα.

ΑΝ ειχαμε καταναλωτικη συνείδηση ΟΛΟΙ ΘΑ ΞΕΡΑΜΕ τι πρεπει να κανουμε..
 
Last edited by a moderator:
Είναι αναφαίρετο δικαίωμα σου να απαιτείς την αντικατάσταση ενός μηχανήματος όταν αυτό είναι ελαττωματικό ή δεν μπορεί να επισκευαστεί.

Είναι καθαρός παραλογισμός να το απαιτείς από κάποιον που απλώς εμπορεύεται ή έχει service Apple. Η systemgraph έκανε το αυτονόητο: αρνήθηκε να σου αντικαταστήσει ένα μηχάνημα που δεν είχε πουλήσει.

Το πρόβλημα με τις σκιές στις οθόνες των iMac το ξέρουν και τα σαλιγκάρια. Καλά έκαναν και σου πρότειναν Apple Care. Έπρεπε να το πάρεις.

Αν κοιτάξεις λίγο στο internet
http://imac.squeaked.com/results.php?func=c&id=10-07
http://boards.cityofheroes.com/showthread.php?t=214151
θα δεις ότι υπάρχουν macusers στο εξωτερικό (εκεί που όλα είναι σωστά και ρόδινα) που έχουν κάνει τρεις φορές αλλαγή στην οθόνη τους.

Το άρθρο 540 για το οποίο μιλάς, αναφέρεται στις υποχρεώσεις του πωλητή προς αγοραστή. Επομένως στο Public έπρεπε να κάνεις την αγωγή σου και όχι στους άλλους δύο. Εσύ έκανες το ακριβώς αντίθετο. Μήπως σου ερχόταν πιο βολικό;

Αντιπροσωπεία της Apple υπάρχει στην Ελλάδα και είναι η iSquare (πρώην Rainbow). Apple στην Ελλάδα δεν υπάρχει! Γι' αυτό πριν από τέσσερα χρόνια είχε ξεκινήσει ένα petition που έλεγε We want Apple Greece. Είχε μαζέψει 5000 υπογραφές.

Το 00800 είναι τηλεφωνικό κέντρο της Apple που εξυπηρετεί όλη την Ευρώπη (και νομίζω όχι μόνο). Είναι πάνω από 500 άτομα δεν είναι μόνο ο κύριος Στάθης.

Στο maga.gr εξαπολύεις χαρακτηρισμούς του τύπου: απατεώνες, αλήτες, λαμόγια κα. Τι είναι αυτά!!!!!
Μιλάς για μια εταιρία της οποίας είμαστε πελάτες πολλοί εδώ μέσα, και η οποία μας στήριξε σε δύσκολες εποχές. Είναι άψογοι επαγγελματίες και βοηθούν πάντα. Όπως παραδέχεσαι και εσύ (στο maga.gr) δεν αρνήθηκαν να σου ξαναλλάξουν* την οθόνη. Σου αρνήθηκαν το παράλογο. Μην τους μηδενίζεις, γι'αυτό.

Παρεμπιπτόντως: Γράφεις ότι παρέδωσες τον iMac την Τετάρτη 29-9-10 και το παρέλαβες την Δευτέρα 4-10-10. Είναι 2 εργάσιμες (και όχι μια βδομάδα όπως λες).*
Αν το είχες αφήσει και την 2η φορά τώρα δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση και θα ήσουν μπροστά σε ένα iMac με καινούργια οθόνη.

http://www.youtube.com/watch?v=TVFpUcHioTU
 
τωρα διαβασα 25 σελιδες και μου γυρισαν τα αντερα.

ΑΝ ειχαμε καταναλωτικη συνείδηση ΟΛΟΙ ΘΑ ΞΕΡΑΜΕ τι πρεπει να κανουμε..

ελλαδισταν..

ελλαδισταν που μπορει ο καθε Π@π@ρ@Σ (ονοματα δε λεμε) να νομιζει οτι ανοιξε ενα μαγαζακι και επιασε τον παπα απ τ @@

γκιοζηδες

θα σε παρακαλουσα τα επιχειρηματα σου να εχουν κοσμια γραφη χανεις το δικιο σου με εκφρασεις που δεν τιμουν ουτε εσενα ουτε το Avclub που μας φιλοξενει

το μηνυμα σου θα τροποποιηθει αμεσα
 
θα σε παρακαλουσα τα επιχειρηματα σου να εχουν κοσμια γραφη χανεις το δικιο σου με εκφρασεις που δεν τιμουν ουτε εσενα ουτε το Avclub που μας φιλοξενει

το μηνυμα σου θα τροποποιηθει αμεσα

Εχεις απολυτο δικιο

αλλα οταν βλεπω "καποιον".. που δεν πανε καλα οι δουλειες του και ψαχνει να φορτωσει το ελλειμμα επιταγων του σ εναν ανυπερασπιστο πολιτη ε..

καταλαβαινεις..

ανθρωποι ειμαστε
 
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Εχεις απολυτο δικιο

αλλα οταν βλεπω "καποιον".. που δεν πανε καλα οι δουλειες του και ψαχνει να φορτωσει το ελλειμμα επιταγων του σ εναν ανυπερασπιστο πολιτη ε..

καταλαβαινεις..

ανθρωποι ειμαστε

Θα παρακαλέσω κ εγώ με την σειρά μου να είμαστε κόσμιοι ως προς τις εκφράσεις μας.

:a0210:
 
Θεωρώ οτι αυτή η υπόθεση θα δημιουργήσει ένα "case study", είτε φθάσει στην αίθουσα των δικαστηρίων είτε όχι, στο οποίο θα ωφελήσει συνολικά τον Έλληνα καταναλωτή όχι μόνο στην συγκεκριμένη περίπτωση με την συγκεκριμένη εταιρεία αλλα γενικότερα στην κουλτουρά που ονομάζεται υποστήριξη μετα την πώληση ("after sales service")και το πώς εφαρμόζεται στην Ελλάδα απο τις περισσότερες εταιρείες (δεν μπαινουν όλες στο ίδιο τσουβάλι) σε αντίθεση με το τι ισχύει στο εξωτερικό.
θεωρώ οτι μετά απο αυτη την ιστορία και την δημοσιότητα που έχει λάβει και διεθνώς, οι ελληνικές αντιπρωσωπείες πολυεθνικών εταιρειών θα σκεφτούν απο την αρχή τις πολίτικες που εφαρμόζουν στην Ελλάδα και ελπίζω να τις αναθεωρήσουν ριζικά ωστε να πλησιάσουν τα δεδομένα του εξωτερικού οπου τέτοιες περιπτώσεις είναι θεμελιώδη αυτονοήτα υπερ του καταναλωτή.

Απο την πλευρά μου θέλω να πώ ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο κ. Παπαδημητριάδη για το θάρρος του και την ταλαιπωρία που υφίσταται ωστε μέσω της περιπτωσής του επιτέλους να δούμε κάτι να αλλάζει σε αυτή την χώρα.

Κάλλιο αργά παρά ποτέ....
 
Θα πρότεινα σαν καταναλωτές, αν χρειαστεί οικονομική στήριξη ο papadimi στην διάρκεια των δικών κλπ, να του την παρέχουμε μέσω κάποιας καταναλωτικής οργάνωσης π.χ.
 
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Απίστευτη ιστορία και μπράβο κύριε Παπαδημιτριάδη. Μόλις το είδα και στο cnet

http://news.cnet.com/8301-17852_3-20026918-71.html

Διαβάζοντας το άρθρο αυτό, ο αρθρογράφος καταλήγει γράφοντας :
"I have contacted Apple to hear their perspective on matters and will update, should I hear from them."
 
Θα πρότεινα σαν καταναλωτές, αν χρειαστεί οικονομική στήριξη ο papadimi στην διάρκεια των δικών κλπ, να του την παρέχουμε μέσω κάποιας καταναλωτικής οργάνωσης π.χ.


Συμφωνώ 100%.
 
Re: Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Διαβάζοντας το άρθρο αυτό, ο αρθρογράφος καταλήγει γράφοντας :
"I have contacted Apple to hear their perspective on matters and will update, should I hear from them."


Δεν το νομίζω,ρε φίλε Μιχάλη....
Αν απαντήσουν,σημαίνει πως πραγματικά κάτι άλλαζει...
 
Re: Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Διαβάζοντας το άρθρο αυτό, ο αρθρογράφος καταλήγει γράφοντας :
"I have contacted Apple to hear their perspective on matters and will update, should I hear from them."

Πιστεύω ότι η Apple θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να περάσει στο ντούκου όλη η ιστορία, επομένως δεν περιμένω κάποια επίσημη ανακοίνωση. Αυτό άλλωστε δείχνει και το ότι μόλις ανέβηκε σχετική δημοσίευση στο macrumors, η Apple την κατέβασε αμέσως. Εδώ το σχετικό post, όπως το κράτησε το cache:

http://webcache.googleusercontent.c...+systemgraph&cd=1&hl=en&ct=clnk&client=safari
 
Το να κανει την παπια η μητρικη εταιρεια στην εποχη της διεθνοποιησης και του υπερδικτυου μονο καλο δεν θα ειναι .

Απεναντιας το να ''βαλει' τα πραγματα στην θεση τους υπερ των καταναλωτων και δειχνοντας ενα φιλικο προσωπο μαλλον προς οφελος της θα ειναι .

Δεν της αρμοζει το κακο προσωπο στο προφιλ που δειχνει η εταιρεια.
 
Τέτοιες μικρότητες δεν τις ανέχτηκα ποτέ, ούτε και πρόκειται να το κάνω τώρα, από οποιαδήποτε εταιρεία, πόσο μάλλον μια που έχει να κάνει με πανάκριβα μηχανήματα, και βάσει του "αέρα" που έχεις πληρώσει για μια ακριβή ετικέτα θα έπρεπε να σ'έχει στα ωπα ωπα.

Αν η Apple δεν σπεύσει να διορθώσει τα πράγματα η ίδια, τολμώ να πω ότι όσο κι αν λατρεύω το iPhone μου θα με χάσει ολοκληρωτικά από πελάτη της, μια και αυτό ήταν το τελευταίο μηλαράκι που κοσμεί το σπίτι μου.

Για να σας προλάβω, όχι δεν αποτελεί υποχρέωση της Apple να διορθώσει το ζήτημα, ή έστω να τοποθετηθεί υπέρ του φίλου μας, ωστόσο οι καλοί φίλοι, συνεργάτες, εταιρείες, φαίνονται όχι απ'αυτά που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν, αλλά απ'αυτά που κάνουν από επιλογή, και από την όποια αίσθηση δικαίου που διέπει τις πράξεις τους.

Αφού η κάθε Systemgraph, και ακολούθως η κάθε Apple προτιμά για 1500 ευρώ (λέμε τώρα, ως υλικό η επισκευή είναι τάξεις μεγέθους φθηνότερη) να χάσει από πελάτη όλη την tech-freak κοινότητα της Ελλάδας, με γειά της με χαρά της. Κάποιοι φαίνεται ξεχνούν ότι πλέον ο μοναδικός λόγος για να αγοράζει κανείς από Ελλάδα, είναι ζητήματα εμπιστοσύνης και υποστήριξης της εγχώριας αγοράς, καθώς οι τιμές είναι οπουδήποτε αλλού φθηνότερες, έστω και λίγο.
 
Last edited:
Εγώ από την άλλη θεωρώ ότι χέστηκε η Apple αν εγώ εσύ ή ακόμα και όλη η Ελλάδα σταματήσει να αγοράζει τα προϊόντα της αύριο το πρωί.

Αυτό φαίνεται εξάλλου και από το γεγονός ότι παρά τις πωλήσεις της εδώ μας αγνοεί περίτρανα χρόνια τώρα και φαίνεται επίσης και από το ότι παρά τα κραξίματα που έχει φάει κατά καιρούς (βλ. iPhone4) η μετοχή σπάει τα ρεκόρ το ένα μετά το άλλο....
Είναι τέτοιες οι πωλήσεις της παγκοσμίως που απλά είμαστε ένα rounding error στα αποτελέσματά της σαν χώρα. Βγείτε μια βόλτα στο εξωτερικό να δείτε τι γίνεται από appstores. Είμαστε απλά περίπτερο σαν χώρα...

Πιστεύω ότι θα αφήσει την Systemgraph να "βγάλει τα κάστανα από την φωτιά", το οποία πολύ φοβάμαι ότι δεν μπορέσει να το κάνει χωρίς να "ζεματιστεί" έτσι όπως πορεύθηκε.
 
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Αφού η κάθε Systemgraph, και ακολούθως η κάθε Apple προτιμά για 1500 ευρώ (λέμε τώρα, ως υλικό η επισκευή είναι τάξεις μεγέθους φθηνότερη) να χάσει από πελάτη όλη την tech-freak κοινότητα της Ελλάδας, με γειά της με χαρά της. Κάποιοι φαίνεται ξεχνούν ότι πλέον ο μοναδικός λόγος για να αγοράζει κανείς από Ελλάδα, είναι ζητήματα εμπιστοσύνης και υποστήριξης της εγχώριας αγοράς, καθώς οι τιμές είναι οπουδήποτε αλλού φθηνότερες, έστω και λίγο.

Η Apple δεν νομιζω να χάσει κανέναν πελάτη της πάντως...