Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Νίκο πολύ ωραίο το βιντεάκι . Ειναι όλη η ιστορία που πέρασε ο άνθρωπος . Πάντως για μένα φταίει η apple . Αν ήταν σοβαρή εταιρεία όπως θέλει να δείχνει θα ερχόταν εδώ κάποιος υπευθυνος και θα άρχιζε να τραβάει τα αφτιά στην κάθε systegraph . Πολλές εταιρείες το έχουν κάνει για παράδειγμα η sony .Σε τελική θα προτιμούσα να πήγαινε εξωτερικό και να καθυστερούσε παρά αυτό το χάλι .
 
Νίκο πολύ ωραίο το βιντεάκι . Ειναι όλη η ιστορία που πέρασε ο άνθρωπος . Πάντως για μένα φταίει η apple . Αν ήταν σοβαρή εταιρεία όπως θέλει να δείχνει θα ερχόταν εδώ κάποιος υπευθυνος και θα άρχιζε να τραβάει τα αφτιά στην κάθε systegraph . Πολλές εταιρείες το έχουν κάνει για παράδειγμα η sony .Σε τελική θα προτιμούσα να πήγαινε εξωτερικό και να καθυστερούσε παρά αυτό το χάλι .

Δηλαδή τι έχει συμβεί με την σόνυ; Εγώ θεωρώ ότι είναι στα ίδια "προβληματικά" επίπεδα η λειτουργία του σέρβις...
 
Δηλαδή τι έχει συμβεί με την σόνυ; Εγώ θεωρώ ότι είναι στα ίδια "προβληματικά" επίπεδα η λειτουργία του σέρβις...


Σε γενικές γραμμές γιατί θα βγούμε off topic χάλασε η οθόνη στο 1,5 χρόνια από την ημέρα αγοράς . Η sony έλεγε για 1 χρόνο εγγύηση . Τους έστειλα ένα e-mail στην sony of Spain (χώρα κατασκευής) . Και με πήρανε τηλέφωνο από την sony Hellas αφού είπανε τις μπούρδες τους την επόμενη με ξαναπήρανε τηλέφωνο για να ζητήσουν συγνώμη και να μουν την φτιάξουν δωρεάν . Υπόψην ότι η ζημιά στην λιανική ήταν μεγαλύτερη από την αγορά κανούργιας tv . Προφανώς το e-mail μου πήγε ποιό πάνω και κάποιος φιλοτιμήθηκε να τραβήξει το αυτή στην Ελλάδα .Βέβαια η sony βγήκε κερδισμένη γιατί τον επόμενο χρόνο έκανα αγορά βιντεοκάμερας από μαγαζί sony αξίας 620000 δρχ. το 2001 . Sorry για το off topic . Εδώ μιλάμε ότι έγινε ολόκληρος σάλος και η apple είναι σαν να μην συμβαίνει τίποτα .
 
Εμένα με ενοχλεί περισσότερο που κωφεύει το κράτος, και όχι τόσο η apple.
Δηλαδή τι προσφέρει ο συνήγορος καταναλωτή σαν θεσμός; Αν οι εταιρίες ήθελαν να δώσουν λύση, θα το είχαν κάνει, δεν χρειάζονται έναν ακόμα μεσάζοντα... Και δεν νομίζω ότι βοήθησαν καθόλου και το τρέχον θέμα (το δικό μου το αρχειοθέτησαν...)

Που είναι η πολιτεία; Γιατί αντί να πληρώνουμε (τον άχρηστο) συνήγορο, να μην πληρώνουμε τον χρησιμότερο εισαγγελέα της αγοράς; Μια δικαστική αρχή, με αρμοδιότητα να εντοπίζει καταπάτηση της νομοθεσίας στην αγορά, και να βγάζει δικαστικές αποφάσεις χωρίς να εμπλέκονται οι καταναλωτές με δίκες και έξοδα;

Κανένας από το παρεάκι που κυβερνά δεν διαβάζει; Δεν βλέπουν ότι πρέπει να φτιάξουν τα πράγματα γιατί ταλαιπωρείται κόσμος;
 
Και η μεγάλη μου απορία με το θέμα, είναι και τώρα τι;
Φυσικά και ο συνήγορος δεν βοήθησε (και ούτε η γραμματεία προστασίας καταναλωτή θα το κάνει - είναι όλοι οι φορείς σκόπιμα αναρμόδιοι), οπότε;
Θα γίνει αγωγή από τον καταναλωτή προς όλες τις εμπλεκόμενες εταιρίες;
(Κατάστημα, εταιρία σέρβις; )
 
Aγαπητοί φίλοι,


Μετά από περίπου:

  • 2,000 δημοσιεύσεις σε διεθνή και εγχώρια blogs και ΜΜΕ
  • 10,000 μηνύματα σχολιασμού των γεγονότων που αφορούν στην υπόθεσή μου (με αφορμή την αγωγή ύψους 200,000 ευρώ που δέχτηκα), σε διεθνή και εγχώρια blogs, fora συζήτησης, ΜΜΕ και στο twitter
  • περισσότερες από ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ θεάσεις των ανωτέρω δημοσιεύσεων και σχολιασμών
  • 128 ημέρες ταλαιπωρίας

…επιτέλους, τα καταστήματα PUBLIC προσφέρθηκαν, κατόπιν διαβούλευσης με τις εταιρείες System Graph Technologies ΕΠΕ και iSquare ΑΕ και στο πλαίσιο “καλής θέλησης” προς εμένα και τον Συνήγορο του Καταναλωτή να μου αντικαταστήσουν με δική τους δαπάνη τον ελαττωματικό η/υ iMAC με προϊόν ίσης αξίας.

Πίσω από τη φράση “καλή θέληση”, διακρίνω προσωπικά ότι υπάρχει η από τις 18 Ιανουαρίου 2010 γνωστή επιφύλαξη των καταστημάτων Public περί του ποσοστού αρμοδιότητάς τους για αυτή την αντικατάσταση.

Σε ό,τι με αφορά αναμένω, στο πλαίσιο της “αυτοκριτικής” των υπόλοιπων εταιρειών, την αντίστοιχη κίνηση “καλής θέλησης” για την ικανοποίηση των εξόδων της νομικής μου υπεράσπισης απέναντι στην “υπερβολική και άστοχη ενέργεια” της αγωγής στην οποία σύρθηκα και επιφυλάσσομαι.

Σας παρακαλώ να στηρίξετε και να συνυπογράψετε τη δημόσια επιστολή προς την Apple για τη χώρα μας:
www.gopetition.com/petition/42459.html

Σας ευχαριστώ όλους, καθώς και τους δικηγόρους μου, κ.κ. Βασίλη Σωτηρόπουλο και Αργυρώ Μιχαλοπούλου.


Με εκτίμηση,

Δημήτρης Παπαδημητριάδης


http://maga.gr/2011/01/31/128_days_later/
 
Aγαπητοί φίλοι,


Μετά από περίπου:

  • 2,000 δημοσιεύσεις σε διεθνή και εγχώρια blogs και ΜΜΕ
  • 10,000 μηνύματα σχολιασμού των γεγονότων που αφορούν στην υπόθεσή μου (με αφορμή την αγωγή ύψους 200,000 ευρώ που δέχτηκα), σε διεθνή και εγχώρια blogs, fora συζήτησης, ΜΜΕ και στο twitter
  • περισσότερες από ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ θεάσεις των ανωτέρω δημοσιεύσεων και σχολιασμών
  • 128 ημέρες ταλαιπωρίας

…επιτέλους, τα καταστήματα PUBLIC προσφέρθηκαν, κατόπιν διαβούλευσης με τις εταιρείες System Graph Technologies ΕΠΕ και iSquare ΑΕ και στο πλαίσιο “καλής θέλησης” προς εμένα και τον Συνήγορο του Καταναλωτή να μου αντικαταστήσουν με δική τους δαπάνη τον ελαττωματικό η/υ iMAC με προϊόν ίσης αξίας.

Πίσω από τη φράση “καλή θέληση”, διακρίνω προσωπικά ότι υπάρχει η από τις 18 Ιανουαρίου 2010 γνωστή επιφύλαξη των καταστημάτων Public περί του ποσοστού αρμοδιότητάς τους για αυτή την αντικατάσταση.

Σε ό,τι με αφορά αναμένω, στο πλαίσιο της “αυτοκριτικής” των υπόλοιπων εταιρειών, την αντίστοιχη κίνηση “καλής θέλησης” για την ικανοποίηση των εξόδων της νομικής μου υπεράσπισης απέναντι στην “υπερβολική και άστοχη ενέργεια” της αγωγής στην οποία σύρθηκα και επιφυλάσσομαι.

Σας παρακαλώ να στηρίξετε και να συνυπογράψετε τη δημόσια επιστολή προς την Apple για τη χώρα μας:
www.gopetition.com/petition/42459.html

Σας ευχαριστώ όλους, καθώς και τους δικηγόρους μου, κ.κ. Βασίλη Σωτηρόπουλο και Αργυρώ Μιχαλοπούλου.


Με εκτίμηση,

Δημήτρης Παπαδημητριάδης


http://maga.gr/2011/01/31/128_days_later/

Υπεγράφη...
 
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Aγαπητοί φίλοι,


Μετά από περίπου:

  • 2,000 δημοσιεύσεις σε διεθνή και εγχώρια blogs και ΜΜΕ
  • 10,000 μηνύματα σχολιασμού των γεγονότων που αφορούν στην υπόθεσή μου (με αφορμή την αγωγή ύψους 200,000 ευρώ που δέχτηκα), σε διεθνή και εγχώρια blogs, fora συζήτησης, ΜΜΕ και στο twitter
  • περισσότερες από ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ θεάσεις των ανωτέρω δημοσιεύσεων και σχολιασμών
  • 128 ημέρες ταλαιπωρίας

…επιτέλους, τα καταστήματα PUBLIC προσφέρθηκαν, κατόπιν διαβούλευσης με τις εταιρείες System Graph Technologies ΕΠΕ και iSquare ΑΕ και στο πλαίσιο “καλής θέλησης” προς εμένα και τον Συνήγορο του Καταναλωτή να μου αντικαταστήσουν με δική τους δαπάνη τον ελαττωματικό η/υ iMAC με προϊόν ίσης αξίας.


Θα μπορούσε, κάλλιστα, να χρησιμοποιηθεί το παραπάνω ως οδηγός του σωστού καταναλωτή για να επιτύχει τα αυτονόητα στη χώρα μας, δηλαδή την αντικατάσταση από τον πωλητή ενός ελαττωματικού προϊόντος.

Δημήτρη, έχεις την εκτίμησή μου για την επιμονή σου και φυσικά την υπογραφή μου στην ηλεκτρονική διαμαρτυρία σου...;)
 
Αν και την apple για μένα την έχω στην black list και δεν αγοράζω προϊοντα της υπόγραψα για να μην μας περνάει για πρόβατα .