Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Σας ευχαριστώ όλους φίλοι μου.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_02/02/2011_431012

Νίκη καταναλωτή που ζητούσε αντικατάσταση υπολογιστή
Της Λινας Γιανναρου

Χρειάστηκε να χυθεί αρκετό μελάνι (ή καλύτερα το αντίστοιχό του για τα ηλεκτρονικά μέσα), χρειάστηκε να εμπλακεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή, χρειάστηκε να ξεσηκωθεί ένα ολόκληρο κίνημα πολιτών και να ξεσπάσουν ουκ ολίγες μάχες στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά επιτέλους ο... υπολογιστής αντικαταστάθηκε.

Κι όμως, η υπόθεση που εκτιμάται ότι θα ενδυναμώσει όσο λίγες το εγχώριο καταναλωτικό κίνημα είχε ως αφετηρία ένα χαλασμένο iMac. Τον iMac, συγκεκριμένα, που πριν από ένα χρόνο είχε αγοράσει ο Δημήτρης Παπαδημητριάδης από τα καταστήματα Public, για να παρατηρήσει λίγους μήνες αργότερα κάποιες ύποπτες γκρίζες περιοχές στην οθόνη του. Η συνέχεια, λίγο-πολύ γνωστή: ο 35χρονος γιατρός απευθύνθηκε στο εξουσιοδοτημένο σέρβις της Apple, τη SystemGraph ΕΠΕ, αλλά δεν κατέστη δυνατή η επισκευή του υπολογιστή. Οταν ζήτησε να αντικατασταθεί ως ελαττωματικό προϊόν, η εταιρεία αρνήθηκε, ενώ όταν ο Παπαδημητριάδης ανέφερε (επωνύμως) το πάθημά του στο μπλογκ του, η SystemGraph κατέθεσε αγωγή εις βάρος του ύψους 200.000 ευρώ.

Το εξοντωτικό ποσό, σε συνδυασμό με την «ερεθιστική» για τη διαδικτυακή κοινότητα εμπλοκή της Apple και το πάντα επίκαιρο θέμα των δικαιωμάτων των καταναλωτών, δημιούργησαν ένα εκρηκτικό «μείγμα», με αποτέλεσμα η είδηση να κάνει τον γύρο του κόσμου.

Η πίεση ήταν τεράστια για τις εμπλεκόμενες εταιρείες (γράφτηκαν προφανώς και αρκετές υπερβολές) και το διακύβευμα, η φήμη τους, πολύ πιο «ακριβή» από το κόστος ενός υπολογιστή. Ετσι, λίγο πριν από το «ραντεβού» με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, στον οποίο είχε προσφύγει από την πρώτη στιγμή ο Παπαδημητριάδης, η SystemGraph απέσυρε την αγωγή. Το πρόβλημα, πάντως, παρέμενε: ο υπολογιστής συνέχιζε να είναι χαλασμένος και καμία από τις εμπλεκόμενες εταιρείες δεν δεχόταν να τον αντικαταστήσει. Ταυτόχρονα, τα έξοδα της νομικής υπεράσπισης του καταναλωτή ολοένα αυξάνονταν – ξεπερνώντας κατά πολύ το κόστος της αντικατάστασης. Ο κίνδυνος ο Παπαδημητριάδης να έβγαινε... κουρεμένος έμοιαζε παραπάνω από υπαρκτός.

Την περασμένη Δευτέρα, ωστόσο, τα καταστήματα Public προσφέρθηκαν να αντικαταστήσουν ιδία δαπάνη τον επίμαχο ελαττωματικό iMac με προϊόν ίσης αξίας. Τέλος καλό, όλα καλά; Θα δείξει. Με αφορμή την προσωπική του περιπέτεια, ο Παπαδημητριάδης ξεκινάει τώρα εκστρατεία για βελτίωση των after sales υπηρεσιών της «μητέρας» εταιρείας, ζητώντας από τους υποστηρικτές του να συνυπογράψουν τη δημόσια επιστολή προς την Apple για τη χώρα μας. Μεταξύ άλλων, ζητεί η εταιρεία να επεκτείνει την περίοδο εγγύησης για τα προϊόντα της στα δύο χρόνια, όπως είναι τα ευρωπαϊκά στάνταρντ. Λέτε;
 
Και κατι που εμαθα εχθες απο συναδελφο... Ειχε το iPhone στο περβαζι του παραθυρου του στον 43ο οροφο του κτηριου που μενει. Ανοιξε το παραθυρο χωρις να προσεξει και ο νομος της βαρυτητας επιβεβαιωθηκε.

Πηγε κατοπιν τη συσκευη στο Apple Store στην 5η Λεωφορο και ηταν ειλικρινης με τον υπαλληλο, περιγραφοντας τι συνεβει. 5 λεπτα μετα (κι αφου γελαγαν και οι 2 με το παθημα του σχολιαζοντας πως η οθονη ηταν αθικτη - επεσε σε ενα μεγαλο βουναλακι χιονιου) ανοιξε το συρταρι και του αντικατεστησε το τηλεφωνο...

Αυτο συνεβη το ΣΚ που μας περασε. Δε χρειαζοναι περισσοτερα σχολια φανταζομαι....
 
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Και κατι που εμαθα εχθες απο συναδελφο... Ειχε το iPhone στο περβαζι του παραθυρου του στον 43ο οροφο του κτηριου που μενει. Ανοιξε το παραθυρο χωρις να προσεξει και ο νομος της βαρυτητας επιβεβαιωθηκε.

Πηγε κατοπιν τη συσκευη στο Apple Store στην 5η Λεωφορο και ηταν ειλικρινης με τον υπαλληλο, περιγραφοντας τι συνεβει. 5 λεπτα μετα (κι αφου γελαγαν και οι 2 με το παθημα του σχολιαζοντας πως η οθονη ηταν αθικτη - επεσε σε ενα μεγαλο βουναλακι χιονιου) ανοιξε το συρταρι και του αντικατεστησε το τηλεφωνο...

Αυτο συνεβη το ΣΚ που μας περασε. Δε χρειαζοναι περισσοτερα σχολια φανταζομαι....


Οντως απίστευτο.
(Και) από κάτι τέτοια περιστατικά έχουν πάθει παράκρουση με την Apple τα αμερικανάκια και πάνε και αγοράζουν τυφλά.
Αν είχαν εκεί την αντιμετώπιση που έχουν εδώ θα ήταν στα αζήτητα η εταιρεία εδώ και χρόνια.
 
υπεγραφη 515

μαζι σου φιλε δημητρη μην σταματας εχεις πολυ μεγαλο δικιο
ελπιζω να καταλαβουν ολες οι εταιριες οτι δεν ημαστε αβουλα ζωα πλεων
 
Σας ευχαριστώ όλους φίλοι μου.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_02/02/2011_431012

Νίκη καταναλωτή που ζητούσε αντικατάσταση υπολογιστή
Της Λινας Γιανναρου

Χρειάστηκε να χυθεί αρκετό μελάνι (ή καλύτερα το αντίστοιχό του για τα ηλεκτρονικά μέσα), χρειάστηκε να εμπλακεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή, χρειάστηκε να ξεσηκωθεί ένα ολόκληρο κίνημα πολιτών και να ξεσπάσουν ουκ ολίγες μάχες στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά επιτέλους ο... υπολογιστής αντικαταστάθηκε.

Κι όμως, η υπόθεση που εκτιμάται ότι θα ενδυναμώσει όσο λίγες το εγχώριο καταναλωτικό κίνημα είχε ως αφετηρία ένα χαλασμένο iMac. Τον iMac, συγκεκριμένα, που πριν από ένα χρόνο είχε αγοράσει ο Δημήτρης Παπαδημητριάδης από τα καταστήματα Public, για να παρατηρήσει λίγους μήνες αργότερα κάποιες ύποπτες γκρίζες περιοχές στην οθόνη του. Η συνέχεια, λίγο-πολύ γνωστή: ο 35χρονος γιατρός απευθύνθηκε στο εξουσιοδοτημένο σέρβις της Apple, τη SystemGraph ΕΠΕ, αλλά δεν κατέστη δυνατή η επισκευή του υπολογιστή. Οταν ζήτησε να αντικατασταθεί ως ελαττωματικό προϊόν, η εταιρεία αρνήθηκε, ενώ όταν ο Παπαδημητριάδης ανέφερε (επωνύμως) το πάθημά του στο μπλογκ του, η SystemGraph κατέθεσε αγωγή εις βάρος του ύψους 200.000 ευρώ.

Το εξοντωτικό ποσό, σε συνδυασμό με την «ερεθιστική» για τη διαδικτυακή κοινότητα εμπλοκή της Apple και το πάντα επίκαιρο θέμα των δικαιωμάτων των καταναλωτών, δημιούργησαν ένα εκρηκτικό «μείγμα», με αποτέλεσμα η είδηση να κάνει τον γύρο του κόσμου.

Η πίεση ήταν τεράστια για τις εμπλεκόμενες εταιρείες (γράφτηκαν προφανώς και αρκετές υπερβολές) και το διακύβευμα, η φήμη τους, πολύ πιο «ακριβή» από το κόστος ενός υπολογιστή. Ετσι, λίγο πριν από το «ραντεβού» με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, στον οποίο είχε προσφύγει από την πρώτη στιγμή ο Παπαδημητριάδης, η SystemGraph απέσυρε την αγωγή. Το πρόβλημα, πάντως, παρέμενε: ο υπολογιστής συνέχιζε να είναι χαλασμένος και καμία από τις εμπλεκόμενες εταιρείες δεν δεχόταν να τον αντικαταστήσει. Ταυτόχρονα, τα έξοδα της νομικής υπεράσπισης του καταναλωτή ολοένα αυξάνονταν – ξεπερνώντας κατά πολύ το κόστος της αντικατάστασης. Ο κίνδυνος ο Παπαδημητριάδης να έβγαινε... κουρεμένος έμοιαζε παραπάνω από υπαρκτός.

Την περασμένη Δευτέρα, ωστόσο, τα καταστήματα Public προσφέρθηκαν να αντικαταστήσουν ιδία δαπάνη τον επίμαχο ελαττωματικό iMac με προϊόν ίσης αξίας. Τέλος καλό, όλα καλά; Θα δείξει. Με αφορμή την προσωπική του περιπέτεια, ο Παπαδημητριάδης ξεκινάει τώρα εκστρατεία για βελτίωση των after sales υπηρεσιών της «μητέρας» εταιρείας, ζητώντας από τους υποστηρικτές του να συνυπογράψουν τη δημόσια επιστολή προς την Apple για τη χώρα μας. Μεταξύ άλλων, ζητεί η εταιρεία να επεκτείνει την περίοδο εγγύησης για τα προϊόντα της στα δύο χρόνια, όπως είναι τα ευρωπαϊκά στάνταρντ. Λέτε;

Εγώ πάλι γιατί δεν το θεωρώ νίκη .....
Φιλε μου έπρεπε να ήσουν δικηγόρος και οχι γιατρός στο επάγγελμα ...

Signed of course.
 
Αγαπητέ Δημήτρη,

Συγχαρητήρια πρώτα από όλα για τον αγώνα σου. Αν μου επιτρέπεις 1-2 σκέψεις


"1) to investigate Apple's after-sales support in Greece, as we understand that there are fundamental inadequacies that need to be addressed. "


Αυτό το κάνει ήδη. Μετά από κάθε επισκευή, έρχεται σε επαφή με τον κάτοχο του επισκευσμένου μηχανήματος είτε με email είτε μέσω τηλεφώνου όπου καλεί να συμπληρωθεί ένα αναλυτικό survey σχετικά με την εξυπηρέτηση και την ποιότητα της επισκευής. Το δυστύχημα είναι ότι πολύ χρήστες το περνάνε στο ντούκου.
Και επίσης γιαυτό τον λόγο δημιουργήθηκε πρόσφατα το τηλ.κέντρο στην Ελλάδα (00800-)

"3) to lawfully extend the guarantee period to two years, in accordance to EU standards; to enable the request for repairs or replacement of goods that turn out to be faulty or not as advertised and to enable the request for a refund if a product cannot be repaired or replaced within a reasonable time or without inconvenience."

Το "lawfully" έχει πολλές τρύπες και δεν είναι ξεκάθαρος.Γιαυτό και σε καμία Ευρωπαική χώρα που έχει παρουσία η Apple δεν έχει εγγύηση 2 έτη αλλά 1. Και δεν μιλάμε μόνο για την Apple.

"
4) to make sure that Apple Care (additional guarantee) sold in Greece does not replace the minimum two-year guarantee.
"
To Applecare δεν είναι μόνο η εγγύηση, αλλά και άλλες υπηρεσίες όπως 3 ετή τηλεφωνική υποστήριξη και υπηρεσία Pick up and return.Και ισχύει και το παραπάνω.

Τί μπορείς να προσθέσεις στο petition αν γίνεται?

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει διαδικασία ακόμη για τα DOA μηχανήματα. Αυτό θα λύσει πολλά θέματα.Μαζί με την δυνατότητα αντικατάστασης που επίσης δεν υπάρχει.

Φιλικά,

Νίκος