Γνωμες για OLED LG C1

Αν η διετής καλύπτει το burn in, για ποιο λόγο να ΜΗΝ το καλύπτει η πενταετής, από τη στιγμή που είναι "επέκταση" της εγγύησης ;
Είπε κανενας το αντίθετο? Έχει καμία σχέση αυτό που γράφεις?
Εγώ λέω, οτι δεν είναι γραπτό, δεν έχεις καμία εγγύηση για το τι ισχύει. Βαριέμαι να διαφωνώ για τα αυτονόητα. Μου φαίνεται κάποιοι έχουν συμφέρον να υποστηρίζουν ότι υποστηρίζουν. Τα γραπτά μένουν. Τελεία και παύλα. Οποιος νιώθει ασφάλης επειδή ο Χ υπάλληλος του είπε ότι καλύπτεται το burn-in, δικαίωμα του και προβλήμα του ταυτόχρονα. Εγω προσωπικά σε καμια περίπτωση δεν θα ένιωθα ασφαλής από προφορική εγγύηση. Εχω ξανα γράψει ότι και εμενα στο public μου είπε ο υπάλληλος ότι καλύπτεται burn in. Του λεω, οκ, το θέλω και γραπτώς αυτό στην εγγύηση όμως. Οπότε στο τέλος μου είπε, εκανα λάθος, δεν καλύπτεται τελικά. Γνωστός μου επίσης (επαναλαμβάνομαι) τα ιδια του είπε ο υπάλληλος. Οταν έπαθε burn in, ψάξε να βρεις ποιος υπάλληλος ήταν, αν δούλευε ακόμα εκεί, τρέχα γύρευε. ΔΕΝ τον καλύψανε. Εγω γράφω ότι ξέρω, χωρίς να έχω κανένα συμφέρον. Ουτε εναντίον των oled είμαι, ουτε τίποτα. Εσείς κάντε ότι ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ. Δική σας ή ευθύνη.
Εχω φίλο - κολλητό σε μεγάλο σέρβις. Οπότε έχω άποψη για πάρα πολλές περιπτώσεις. Τα στατιστικά του για το πόσα burn in καλύφθηκανε, δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχεση με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα.
 
Είπε κανενας το αντίθετο? Έχει καμία σχέση αυτό που γράφεις?
Εγώ λέω, οτι δεν είναι γραπτό, δεν έχεις καμία εγγύηση για το τι ισχύει. Βαριέμαι να διαφωνώ για τα αυτονόητα. Μου φαίνεται κάποιοι έχουν συμφέρον να υποστηρίζουν ότι υποστηρίζουν. Τα γραπτά μένουν. Τελεία και παύλα. Οποιος νιώθει ασφάλης επειδή ο Χ υπάλληλος του είπε ότι καλύπτεται το burn-in, δικαίωμα του και προβλήμα του ταυτόχρονα. Εγω προσωπικά σε καμια περίπτωση δεν θα ένιωθα ασφαλής από προφορική εγγύηση. Εχω ξανα γράψει ότι και εμενα στο public μου είπε ο υπάλληλος ότι καλύπτεται burn in. Του λεω, οκ, το θέλω και γραπτώς αυτό στην εγγύηση όμως. Οπότε στο τέλος μου είπε, εκανα λάθος, δεν καλύπτεται τελικά. Γνωστός μου επίσης (επαναλαμβάνομαι) τα ιδια του είπε ο υπάλληλος. Οταν έπαθε burn in, ψάξε να βρεις ποιος υπάλληλος ήταν, αν δούλευε ακόμα εκεί, τρέχα γύρευε. ΔΕΝ τον καλύψανε. Εγω γράφω ότι ξέρω, χωρίς να έχω κανένα συμφέρον. Ουτε εναντίον των oled είμαι, ουτε τίποτα. Εσείς κάντε ότι ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ. Δική σας ή ευθύνη.
Εχω φίλο - κολλητό σε μεγάλο σέρβις. Οπότε έχω άποψη για πάρα πολλές περιπτώσεις. Τα στατιστικά του για το πόσα burn in καλύφθηκανε, δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχεση με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα.
Βρίσκεσαι σε συνεχές παραλήρημα.

Τέτοιο παραλήρημα που γράφεις ότι έχουμε και συμφέρον να υποστηρίζουμε τις OLED.
Πιο πάνω ο psimmenos1 σου πόσταρε τι δεν καλύπτει η εγγύηση από το επίσημο site της LG. Μάλιστα γράφει ότι η sony, αναφέρει ότι δεν το καλύπτει.

Οι εγγυήσεις των κατασκευαστών, διαφέρουν από αυτές των καταστημάτων. Τα καταστήματα, αν ένα προϊόν χαλάσει εντός εγγύησης, επικοινωνούν με ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ και τα στέλνουν εκεί. Δεν τα πληρώνουν από την τσέπη τους. Είτε ο υπάλληλος πει ότι η εγγύηση καλύπτει burn in είτε πει ότι καλύπτει το να την πετάξεις από τον πρώτο όροφο, είναι ένα και το αυτό. Δε σημαίνει τίποτα.

Η LG δεν έχει καταστήματα λιανικής για να κάνουν λάθος. Το public και ο Κωτσόβολος προβαίνουν συχνά σε "λάθη" για να πουλήσουν εγγυήσεις. Το ίδιο έκαναν και σε εμένα, όπου τους ρώτησα 2 φορές αν καλύπτει burn in μου είπαν "ναι" και τους ανάγκασα να επικοινωνήσουν με τα κεντρικά για να αποδειχθεί ότι ΔΕΝ καλύπτουν. Για του λόγου το αληθές:

1647020465870.jpeg
Η LG λοιπόν, οτιδήποτε και αν λέει ένας κολλητός σου "που είναι μέσα στα πράγματα" ή ένας φίλος σου από το στρατό, ή ο θείος σου που είναι αστυνομικός ΚΑΛΥΠΤΕΙ το burn in εφόσον συμβεί εντός της εγγύησης της τηλεόρασης. Μάλιστα, τις περισσότερες φορές δεν ασχολείται καν με το να διορθώσει το πρόβλημα, αλλά κατόπιν συνεννοήσεως με τον εξωτερικό της συνεργάτη. στέλνει καινούρια (αναβαθμισμένη αν έχει εξαντληθεί) τηλεόραση.
 
εχουμε περιπτωσεις που με burnin εντος εγγυησης,δεν το καλυψε η lg?
γιατι στην δικη μου περιπτωση, αλλαχτηκε με καινουργια απο την 5ετια του Κωτσο,χωρις πολλα πολλα...
Έχουμε, αυτό λεω, και πολλές μάλιστα. Αλλά βρίσκομαι σε παραλήρημα, και ο φίλος μου που δουλεύει σε ενα μεγάλο σέρβις ισούται με τον φίλο απ το στρατό, οπότε αρνούμαι να το συνεχίσω, πιστεύετε οτι θέλετε. Η διαστρεβλωση των λεγόμενων κάποιου παντως δε δείχνει αθώα προσπάθεια να αποδείξεις κατι. Εντωμεταξύ ο φίλος παραπάνω μου επιτίθεται, επιβεβαίωνοντας με ότι οι υπάλληλοι λενε μ@λ@κιες (οτι λεω εξαρχής) και τελικά προφορικές διαβεβαιώσεις δεν έχουν νόημα. Οκ ίσως έχει δίκιο οτι αν μιλήσεις με την lg έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, δεν είπα ποτέ κατι διαφορετικό. Προσωπικά και παλι, η γνώμη μου είναι, τα γραπτά μένουν. Ρωτήστε και ενα δικηγόρο τι αξία έχει η προφορική διαβεβαιώση. Η πραγματικότητα είναι οτι βαση ΧΡΗΣΗΣ η lg καλύπτει burn in εντός εγγύησης ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΝΤΕΛΩΣ αν σου εγγυήθηκε προφορικά αν καλύπτει η οχι. Ακόμα και αν σου είπε οτι ΔΕΝ καλύπτει, θα σε καλύψει αν η lg δει οτι έφταιγε το πανελ (100% βεβαιο) και είναι όντως ποιο ελαστική απο αλλες εταιρείες (καλύπτει περισσότερες περιπτώσεις και ποιο εύκολα). Απ την αλλη, ακομα και αν κάποιος "ΥΠΆΛΛΗΛΟΣ" σου εγγυήθηκε ΠΡΟΦΟΡΙΚΆ ότι καλύπτεται το burn in, αν η lg κρίνει οτι έφταιγες εσυ λογω κακής χρήσης το πιθανότερο είναι να ΜΗ σε καλύψει. Οπότε αν θα σε καλύψει η οχι αποκλειστικο ρόλο παίζει τι θα κρίνει ο τεχνικός της lg και ΚΑΘΌΛΟΥ τι σου υποσχέθηκε ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ενας υπάλληλος. Απ την άλλη, αν το έχεις γραπτά, θα καλυφθείς ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ, ακομα και αν κριθεί δική σου κακή χρήση. Αυτή είναι η άποψη τεχνικου που του έχουν τύχει 100δες burn in.. Εε του φίλου μου απο το στρατό ήθελα να πω. Και δεν το συνεχίζω γιατί απλά βαριέμαι.
 
εκτος απο την δικη μου περιπτωση που λυθηκε σε χρονο ντε τε,θυμαμαι οτι πολλες περιπτωσεις με burnin καλυφθηκαν απο την lg.
αντιθετως δεν θυμαμαι καποια περιπτωση,που να μην καλυφθηκε καποιος-τουλαχιστον απο εδω μεσα.
 
1647174549681.png
παίδες εδώ είμαστε για να δίνουμε λύσεις σε μελλοντικούς αγοραστές...παραθέτω το αντίστοιχο απόσπασμα από το σάιτ της σου...δεν αναγνωρίζεται λοιπόν το burn in ακομη και απο τις πρωτες ωρες λειτουργιας...σε νεα επικοινωνια που ειχα με lg καλυπτεται κανονικα τοσο στην εγγυηση τη 2ετη οσο(λογικο) και στην 5ετη επεκταση...οποτε μιας και παρελαβα χτες τη 77g1 συγκεντρωνω τι ισχυει σε ολα τα υποκαταστηματα...sony δεν καλυπτει το burn in η επισημη εγγυηση επομενως και καμια επεκταση(επισημη η υποκαταστηματος)-lg καλυπτει το προβλημα στην εγγυηση και στην επεκταση αυτης(απο τα υποκαταστηματα μονο η εγγυηση public καλυπτει διοτι αποτελει επεκταση της επισημης οπως με διαβεβαιωσε ο διευθυντης κεντρικου καταστηματος-mediamarkt k kwtsovolos επισημως δεν καλυπτουν)...αυτα για τις εγγυησεις...τωρα δεν χρειαζεται να μαλωνουμε για ολεντ και μη...οποιος θελει το καλυτερο σε θεαση υψηλης αναλυσης(στο τηλεοπτικο παρε 32αρα θα βλεπεις καλυτερα) και δεν τον ενδιαφερει να την κρατησει μια ζωη θα παρει ο λεντ...οποιος παλι θελει μια τηλεοραση να βλεπει τηλεοπτικο-ειδησεις-να παιζει η τηλεοραση σαν λαμπατερ και παραλληλα να την κρατησει 10+ χρονια θα παρει αλλη τεχνολογια...σε ενα φορουμ ομως που αφορα προιοντα τεχνολογιας πρεπει το κυριο θεμα συζητησης να ειναι η αποδοση (σαφως και η αξιοπιστια ειναι σημαντικη μην παρεξηγηθω)...ειναι σαν να λεμε θα παρω λαντα νιβα γιατι τα καινουργια χαλανε με τοσα ηλεκτρονικα συστηματα...και το λεω ως παθων απο burn in στη c7 που καλυφθηκα απο εγγυηση και 4,5 χρονια τωρα με εξαιρεση τις 10 μερες στο συνεργειο καθε φορα που την ανοιγα εμενα το ιδιο εκπληκτος απο την ποιοτητα της εικονας οπως την πρωτη μερα αγορας(πλεον θα την χαιρεται ο αδερφος μου!!!)

Έχουμε, αυτό λεω, και πολλές μάλιστα. Αλλά βρίσκομαι σε παραλήρημα, και ο φίλος μου που δουλεύει σε ενα μεγάλο σέρβις ισούται με τον φίλο απ το στρατό, οπότε αρνούμαι να το συνεχίσω, πιστεύετε οτι θέλετε. Η διαστρεβλωση των λεγόμενων κάποιου παντως δε δείχνει αθώα προσπάθεια να αποδείξεις κατι. Εντωμεταξύ ο φίλος παραπάνω μου επιτίθεται, επιβεβαίωνοντας με ότι οι υπάλληλοι λενε μ@λ@κιες (οτι λεω εξαρχής) και τελικά προφορικές διαβεβαιώσεις δεν έχουν νόημα. Οκ ίσως έχει δίκιο οτι αν μιλήσεις με την lg έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, δεν είπα ποτέ κατι διαφορετικό. Προσωπικά και παλι, η γνώμη μου είναι, τα γραπτά μένουν. Ρωτήστε και ενα δικηγόρο τι αξία έχει η προφορική διαβεβαιώση. Η πραγματικότητα είναι οτι βαση ΧΡΗΣΗΣ η lg καλύπτει burn in εντός εγγύησης ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΝΤΕΛΩΣ αν σου εγγυήθηκε προφορικά αν καλύπτει η οχι. Ακόμα και αν σου είπε οτι ΔΕΝ καλύπτει, θα σε καλύψει αν η lg δει οτι έφταιγε το πανελ (100% βεβαιο) και είναι όντως ποιο ελαστική απο αλλες εταιρείες (καλύπτει περισσότερες περιπτώσεις και ποιο εύκολα). Απ την αλλη, ακομα και αν κάποιος "ΥΠΆΛΛΗΛΟΣ" σου εγγυήθηκε ΠΡΟΦΟΡΙΚΆ ότι καλύπτεται το burn in, αν η lg κρίνει οτι έφταιγες εσυ λογω κακής χρήσης το πιθανότερο είναι να ΜΗ σε καλύψει. Οπότε αν θα σε καλύψει η οχι αποκλειστικο ρόλο παίζει τι θα κρίνει ο τεχνικός της lg και ΚΑΘΌΛΟΥ τι σου υποσχέθηκε ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ενας υπάλληλος. Απ την άλλη, αν το έχεις γραπτά, θα καλυφθείς ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ, ακομα και αν κριθεί δική σου κακή χρήση. Αυτή είναι η άποψη τεχνικου που του έχουν τύχει 100δες burn in.. Εε του φίλου μου απο το στρατό ήθελα να πω. Και δεν το συνεχίζω γιατί απλά βαριέμαι.
δυο παρατηρήσεις μόνο...παρέθεσα πιο πάνω τι δεν καλύπτουν οι εγγυήσεις ...νομίζω η διαφορά είναι σαφής και ξεκάθαρη...αυτό σε συνδιασμο με την προφορική διαβεβαίωση από την επίσημη lg νομιζω αρκουν...δευτερον οτι η lg εχει μακραν την καλυτερη αφτερ μαρκετ πολιτικη το γνωριζουμε ολοι οσοι διαβαζουμε το φορουμ...και αυτό για εμένα έπαιξε τον μεγαλύτερο ρόλο...δεν σου κρυβω ότι ήμουν ανάμεσα στην lg-sony a80j...οταν ειδα την εγγυηση εκει τελειωσε ο προβληματισμος...θα εχω ενα τοπ προιον για 5 χρονια με το κεφαλακι μου ησυχο...απο εκει και περα οκ ολα παιζουν αλλα δεν κραταω προιον τεχνολογιας πανω απο 7-8 χρονια...οπως ειπα οποιος θελει τηλεοραση 10+ ετων θα κοιταξει αλλου και δεν νομιζω οτι τον ενδιαφερουν τετοια φορουμ συζητησεων(βεβαια και οι αλλες τεχνολογιες εχουν τεραστια θεματα στα πανελ τους και μαλιστα απο το κουτι που επισης δεν αναγνωριζονται απο τις εγγυησεις αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα)
 
  • Like
Reactions: teddy743
Έχουμε, αυτό λεω, και πολλές μάλιστα. Αλλά βρίσκομαι σε παραλήρημα, και ο φίλος μου που δουλεύει σε ενα μεγάλο σέρβις ισούται με τον φίλο απ το στρατό, οπότε αρνούμαι να το συνεχίσω, πιστεύετε οτι θέλετε. Η διαστρεβλωση των λεγόμενων κάποιου παντως δε δείχνει αθώα προσπάθεια να αποδείξεις κατι. Εντωμεταξύ ο φίλος παραπάνω μου επιτίθεται, επιβεβαίωνοντας με ότι οι υπάλληλοι λενε μ@λ@κιες (οτι λεω εξαρχής) και τελικά προφορικές διαβεβαιώσεις δεν έχουν νόημα. Οκ ίσως έχει δίκιο οτι αν μιλήσεις με την lg έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, δεν είπα ποτέ κατι διαφορετικό. Προσωπικά και παλι, η γνώμη μου είναι, τα γραπτά μένουν. Ρωτήστε και ενα δικηγόρο τι αξία έχει η προφορική διαβεβαιώση. Η πραγματικότητα είναι οτι βαση ΧΡΗΣΗΣ η lg καλύπτει burn in εντός εγγύησης ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΝΤΕΛΩΣ αν σου εγγυήθηκε προφορικά αν καλύπτει η οχι. Ακόμα και αν σου είπε οτι ΔΕΝ καλύπτει, θα σε καλύψει αν η lg δει οτι έφταιγε το πανελ (100% βεβαιο) και είναι όντως ποιο ελαστική απο αλλες εταιρείες (καλύπτει περισσότερες περιπτώσεις και ποιο εύκολα). Απ την αλλη, ακομα και αν κάποιος "ΥΠΆΛΛΗΛΟΣ" σου εγγυήθηκε ΠΡΟΦΟΡΙΚΆ ότι καλύπτεται το burn in, αν η lg κρίνει οτι έφταιγες εσυ λογω κακής χρήσης το πιθανότερο είναι να ΜΗ σε καλύψει. Οπότε αν θα σε καλύψει η οχι αποκλειστικο ρόλο παίζει τι θα κρίνει ο τεχνικός της lg και ΚΑΘΌΛΟΥ τι σου υποσχέθηκε ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ενας υπάλληλος. Απ την άλλη, αν το έχεις γραπτά, θα καλυφθείς ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ, ακομα και αν κριθεί δική σου κακή χρήση. Αυτή είναι η άποψη τεχνικου που του έχουν τύχει 100δες burn in.. Εε του φίλου μου απο το στρατό ήθελα να πω. Και δεν το συνεχίζω γιατί απλά βαριέμαι.
Δε σου επιτίθεμαι. Σου εξηγώ πως το τι λένε οι υπάλληλοι δεν έχει σημασία γιατί όσο αφορά την εγγύηση και τα ίδια τα καταστήματα απευθύνονται στους κατασκευαστές. Αν η LG λοιπόν ΚΑΛΥΠΤΕΙ το burn in (που το καλύπτει) το τι λέει ο εκάστοτε υπάλληλος δεν έχει καμία αξία. Τι πολιτική έχει η LG σε σχέση με εγγυήσεις ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΠΤΟ και όχι προφορικό.