Το MAZDA 787B Stealth σε ποιά έκδοση του GT υπάρχει.?
Λέγεται ότι είναι στη signature . Είναι σίγουρα.? Πως αλλιώς το παίρνεις. ?
Όλα τα stealth είναι μόνο στην signature.
Οταν λέμε είναι μέσα στη signature σημαίνει ότι σου δίνει κάποιο κλειδί και τα κατεβάζεις από internet ή υπάρχουν “μέσα” στο δισκάκι της signature.?
Ευχαριστώ.
Δέν υπάρχουν μέσα στο CD ήταν σε ένα ξεχωριστό κουπόνι με κωδικό.
Πάντως να σου πω, γιατί το είχα ξεχάσει, πως μες τις συμβουλές που έδωσες σχετικά με τις ρυθμίσεις, πραγματικά το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε, μπόρεσα να το οδηγήσω σαν άνθρωπος βρε αδερφέ.Μου αρέσει που έδινα συμβουλές στον Leonid για τη Formula :afro:.
Έρεξα το πρωτάθλημα εχθές και αν και το πήρα σε δύο αγώνες με ταϊσανε καλά, συγκεκριμένα στο Monaco και Nurburgring F. Τόσο καλά που τους παράτησα και τους δύο γιατί απλά δεν μπορούσα να τους πλησιάσω, ειδικά τους δύο πρώτους που μου ρίχνανε 2-3 δευτερόλεπτα στον γύρο.
Ευτυχώς που στη Suzuka ο αγώνας είναι υπό βροχή.
Δεν το καταλαβαίνω. Άντε και φταίει το γεγονός ότι έπαιζα με το χειριστήριο κι ως εκ τούτου είχα το TCS από 2 εώς πέντε στη βροχή. Με το ASM on, ξέχνα το με περνάγανε σαν σταματημένο.
Γιατί όμως στους τρείς άλλους αγώνες τους "είχα", όχι άνετα, αλλά ήμουν σχεδόν συνέχεια από 1 εώς 5 δευτερόλεπτα μπροστά, και στους παραπάνω με πετσόκοψαν. Σίγουρα όχι το κιβώτιο γιατί αυτό το ρύθμισα ανάλογα.
Τέλοσπάντων. Θα δοκιμάσω και με την τιμονιέρα και βλέπουμε...
Πάντως να σου πω, γιατί το είχα ξεχάσει, πως μες τις συμβουλές που έδωσες σχετικά με τις ρυθμίσεις, πραγματικά το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε, μπόρεσα να το οδηγήσω σαν άνθρωπος βρε αδερφέ.
Πάντως σε αυτή τη ρουφιάνα τη Νιρμπουρινγκ, δε μπορώ να καταφέρω παρά στη καλύτερη να βγώ 6ος. Μου έχει σπάσει τα νεύρα. έτσι και πατήσω λίγο χώμα, νάσου τα μπολσόϊ![]()
Μία είναι η σημαντική ρύθμιση στη φόρμουλα (και σε όλα τα αυτοκίνητα με τρελή ιπποδύναμη και μικρό βάρος) και λέγεται επαναφορά ολίσθησης - skid recovery!!! Ενεργοποιώντας την και χωρίς άλλη επιπλέον ρύθμιση εκτός από TCS και ABS 1, τους έριξα σε όλους τους αγώνες από δύο γύρους (όποιος δεν πιστεύει έχω σωσμένες τις επαναλήψεις).
Πάντως με το Pagani χθες έκανα εμετό...:bigcry:
Μου αρέσει που έδινα συμβουλές στον Leonid για τη Formula :afro:.
Έρεξα το πρωτάθλημα εχθές και αν και το πήρα σε δύο αγώνες με ταϊσανε καλά, συγκεκριμένα στο Monaco και Nurburgring F. Τόσο καλά που τους παράτησα και τους δύο γιατί απλά δεν μπορούσα να τους πλησιάσω, ειδικά τους δύο πρώτους που μου ρίχνανε 2-3 δευτερόλεπτα στον γύρο.
Ευτυχώς που στη Suzuka ο αγώνας είναι υπό βροχή.
Δεν το καταλαβαίνω. Άντε και φταίει το γεγονός ότι έπαιζα με το χειριστήριο κι ως εκ τούτου είχα το TCS από 2 εώς πέντε στη βροχή. Με το ASM on, ξέχνα το με περνάγανε σαν σταματημένο.
Γιατί όμως στους τρείς άλλους αγώνες τους "είχα", όχι άνετα, αλλά ήμουν σχεδόν συνέχεια από 1 εώς 5 δευτερόλεπτα μπροστά, και στους παραπάνω με πετσόκοψαν. Σίγουρα όχι το κιβώτιο γιατί αυτό το ρύθμισα ανάλογα.
Τέλοσπάντων. Θα δοκιμάσω και με την τιμονιέρα και βλέπουμε...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.