Gran Turismo 5 (PS3)

Το MAZDA 787B Stealth σε ποιά έκδοση του GT υπάρχει.?

Λέγεται ότι είναι στη signature . Είναι σίγουρα.? Πως αλλιώς το παίρνεις. ?
 
Όλα τα stealth είναι μόνο στην signature.

Οταν λέμε είναι μέσα στη signature σημαίνει ότι σου δίνει κάποιο κλειδί και τα κατεβάζεις από internet ή υπάρχουν “μέσα” στο δισκάκι της signature.?

Ευχαριστώ.
 
Οταν λέμε είναι μέσα στη signature σημαίνει ότι σου δίνει κάποιο κλειδί και τα κατεβάζεις από internet ή υπάρχουν “μέσα” στο δισκάκι της signature.?

Ευχαριστώ.

Δέν υπάρχουν μέσα στο CD ήταν σε ένα ξεχωριστό κουπόνι με κωδικό.
 
Βασικα η διαφορα των Stealth μοντελων απο τα "απλα" ειναι το χρωμα!

Κατα τ' αλλα δεν θυμαμαι αν το 787 μπορεις να το αγορασεις σαν καινουργιο ή μεταχειρισμενο...

Επισης τα Stealth και τα Chrome Line δεν εχουν χρονολογια, οποτε για παραδειγμα το AC Cobra Chrome Line δεν μπορει να παρει μερος στον αγωνα Classic Muscle Car Champ!
 
Μου αρέσει που έδινα συμβουλές στον Leonid για τη Formula :afro:.

Έρεξα το πρωτάθλημα εχθές και αν και το πήρα σε δύο αγώνες με ταϊσανε καλά, συγκεκριμένα στο Monaco και Nurburgring F. Τόσο καλά που τους παράτησα και τους δύο γιατί απλά δεν μπορούσα να τους πλησιάσω, ειδικά τους δύο πρώτους που μου ρίχνανε 2-3 δευτερόλεπτα στον γύρο.

Ευτυχώς που στη Suzuka ο αγώνας είναι υπό βροχή.

Δεν το καταλαβαίνω. Άντε και φταίει το γεγονός ότι έπαιζα με το χειριστήριο κι ως εκ τούτου είχα το TCS από 2 εώς πέντε στη βροχή. Με το ASM on, ξέχνα το με περνάγανε σαν σταματημένο.

Γιατί όμως στους τρείς άλλους αγώνες τους "είχα", όχι άνετα, αλλά ήμουν σχεδόν συνέχεια από 1 εώς 5 δευτερόλεπτα μπροστά, και στους παραπάνω με πετσόκοψαν. Σίγουρα όχι το κιβώτιο γιατί αυτό το ρύθμισα ανάλογα.

Τέλοσπάντων. Θα δοκιμάσω και με την τιμονιέρα και βλέπουμε...
 
Μου αρέσει που έδινα συμβουλές στον Leonid για τη Formula :afro:.

Έρεξα το πρωτάθλημα εχθές και αν και το πήρα σε δύο αγώνες με ταϊσανε καλά, συγκεκριμένα στο Monaco και Nurburgring F. Τόσο καλά που τους παράτησα και τους δύο γιατί απλά δεν μπορούσα να τους πλησιάσω, ειδικά τους δύο πρώτους που μου ρίχνανε 2-3 δευτερόλεπτα στον γύρο.

Ευτυχώς που στη Suzuka ο αγώνας είναι υπό βροχή.

Δεν το καταλαβαίνω. Άντε και φταίει το γεγονός ότι έπαιζα με το χειριστήριο κι ως εκ τούτου είχα το TCS από 2 εώς πέντε στη βροχή. Με το ASM on, ξέχνα το με περνάγανε σαν σταματημένο.

Γιατί όμως στους τρείς άλλους αγώνες τους "είχα", όχι άνετα, αλλά ήμουν σχεδόν συνέχεια από 1 εώς 5 δευτερόλεπτα μπροστά, και στους παραπάνω με πετσόκοψαν. Σίγουρα όχι το κιβώτιο γιατί αυτό το ρύθμισα ανάλογα.

Τέλοσπάντων. Θα δοκιμάσω και με την τιμονιέρα και βλέπουμε...
Πάντως να σου πω, γιατί το είχα ξεχάσει, πως μες τις συμβουλές που έδωσες σχετικά με τις ρυθμίσεις, πραγματικά το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε, μπόρεσα να το οδηγήσω σαν άνθρωπος βρε αδερφέ.
Πάντως σε αυτή τη ρουφιάνα τη Νιρμπουρινγκ, δε μπορώ να καταφέρω παρά στη καλύτερη να βγώ 6ος. Μου έχει σπάσει τα νεύρα. έτσι και πατήσω λίγο χώμα, νάσου τα μπολσόϊ
icon8.gif
 
Απάντηση: Re: Gran Turismo 5 (PS3)

Πάντως να σου πω, γιατί το είχα ξεχάσει, πως μες τις συμβουλές που έδωσες σχετικά με τις ρυθμίσεις, πραγματικά το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε, μπόρεσα να το οδηγήσω σαν άνθρωπος βρε αδερφέ.
Πάντως σε αυτή τη ρουφιάνα τη Νιρμπουρινγκ, δε μπορώ να καταφέρω παρά στη καλύτερη να βγώ 6ος. Μου έχει σπάσει τα νεύρα. έτσι και πατήσω λίγο χώμα, νάσου τα μπολσόϊ
icon8.gif


Μία είναι η σημαντική ρύθμιση στη φόρμουλα (και σε όλα τα αυτοκίνητα με τρελή ιπποδύναμη και μικρό βάρος) και λέγεται επαναφορά ολίσθησης - skid recovery!!! Ενεργοποιώντας την και χωρίς άλλη επιπλέον ρύθμιση εκτός από TCS και ABS 1, τους έριξα σε όλους τους αγώνες από δύο γύρους (όποιος δεν πιστεύει έχω σωσμένες τις επαναλήψεις).
 
Απάντηση: Re: Gran Turismo 5 (PS3)


Χτες, στους αγώνες που τρέχαμε, αν είχες τη δυνατότητα για "επαναφορά ολίσθησης" δεν θα σε έφτανα καν με το αμάξι που είχα...
Το zonda σου πρέπει να είχε 800 και βάλε ίππους εναντίον των 500 δικών μου!
 
Re: Απάντηση: Re: Gran Turismo 5 (PS3)

Μία είναι η σημαντική ρύθμιση στη φόρμουλα (και σε όλα τα αυτοκίνητα με τρελή ιπποδύναμη και μικρό βάρος) και λέγεται επαναφορά ολίσθησης - skid recovery!!! Ενεργοποιώντας την και χωρίς άλλη επιπλέον ρύθμιση εκτός από TCS και ABS 1, τους έριξα σε όλους τους αγώνες από δύο γύρους (όποιος δεν πιστεύει έχω σωσμένες τις επαναλήψεις).

Νομίζω ότι το είχα ενεργοποιημένο, αλλά παρ' όλα αυτά και ειδικά σε επιτάχυνση μου ρίχνανε. Στην εκκίνηση πάντοτε έχανα 1-2 θέσεις για παράδειγμα. Δεν πάω και στοίχημα. ΑΝ με αφήσει η γυναίκα μου (ωχ! παντόφλα!!!) θα ξαναδοκιμάσω σήμερα τους δυο αγώνες που έχασα.

Πάντως με το Pagani χθες έκανα εμετό...:bigcry:

By the way thanks που μπήκες στα pit:ADFADF1:
 
Απάντηση: Re: Gran Turismo 5 (PS3)

Μου αρέσει που έδινα συμβουλές στον Leonid για τη Formula :afro:.

Έρεξα το πρωτάθλημα εχθές και αν και το πήρα σε δύο αγώνες με ταϊσανε καλά, συγκεκριμένα στο Monaco και Nurburgring F. Τόσο καλά που τους παράτησα και τους δύο γιατί απλά δεν μπορούσα να τους πλησιάσω, ειδικά τους δύο πρώτους που μου ρίχνανε 2-3 δευτερόλεπτα στον γύρο.

Ευτυχώς που στη Suzuka ο αγώνας είναι υπό βροχή.

Δεν το καταλαβαίνω. Άντε και φταίει το γεγονός ότι έπαιζα με το χειριστήριο κι ως εκ τούτου είχα το TCS από 2 εώς πέντε στη βροχή. Με το ASM on, ξέχνα το με περνάγανε σαν σταματημένο.

Γιατί όμως στους τρείς άλλους αγώνες τους "είχα", όχι άνετα, αλλά ήμουν σχεδόν συνέχεια από 1 εώς 5 δευτερόλεπτα μπροστά, και στους παραπάνω με πετσόκοψαν. Σίγουρα όχι το κιβώτιο γιατί αυτό το ρύθμισα ανάλογα.

Τέλοσπάντων. Θα δοκιμάσω και με την τιμονιέρα και βλέπουμε...

Τελική ταχύτητα άλλαζες?? πχ 330 για monaco...
 
Και ένα setup για την formula
Downforce:
Front 70 Rear 90
Transmission:
Top Speed: 390KM/H - 242 Miles pr hour
LSD:
15/45/55
Suspension
Height: 5/5 10/10 for Bumpy
Spring Rate 17.4/17.5
Dampers E 8/8
Dampers C 6/6
Roll Bars 7/7
Camber Angle F 2.0 R 1.0
Toe Angle F 0.00 R -0.20
Brakes:
Brake balance 4/1

Recommended Transmission settings per race (KM/H):
Race 1 Fuji Speedway: 390
Race 2 Road Course - Indy: 380
Race 3 Cote d'Azur: 330
Race 4 Nurburgring GP/F: 360
Race 5 Monza: 380
Race 6 Suzuka: 380