Greyhound

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    34
Απάντηση: Greyhound (2020)

Βλέπεται ευχάριστα χάριν των οπτικών εφέ, της ακρίβειας των οδηγιών στην γέφυρα
του αντιτορπιλικού, και ο Tom Hanks πάντα πειστικός, στον ρόλο του θρήσκου κυβερνήτη.
Μου έλειψαν στιγμιότυπα αντιδράσεων από το προσωπικό των Γερμανικών υποβρυχίων.
Καλή ταινία θα μπορούσε να ήταν καλύτερη, ψήφισα πολύ καλή για το ρυθμό της
και την ένταση που προκαλεί..
 
Last edited by a moderator:
Re: Greyhound (2020)

Ένα πάντα ενδιαφέρον θέμα κατέληξε κλασικά σε μια μετριότητα τύπου Netflix.

Καταρχήν, όπως είπε και ο Vader παραπάνω, στην ταινία υπήρχε μόνο ένας χαρακτήρας.

Ε, όσο συμπαθής και ναι είναι, το να βλέπω σε όλη την ταινία τον μαϊντανό Τομ, με το ίδιο ακριβώς ύφος να κάνει και να λέει τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά, είναι βαρετό (το να βάλει τις παντόφλες του, το καπέλο του και το πουλόβερ του, να προσευχηθεί και να θυμηθεί την γκομενα (btw πως γέρασε η κάποτε παιδούλα Shue...(δεν αναφέρομαι προφανώς στο μακιγιάζ της ταινίας)) ήταν απλώς πινελιές έξτρα βαρεμάρας).

Οι σκηνές «μάχης» κρατούσαν λίγο το ενδιαφέρον αλλά μετά από λίγο ήταν επαναλαμβανόμενες και αυτές.

Κλασική «φλατ», αδιάφορη και διεκπεραιωτική netflixοταινία.
 
Last edited by a moderator:
Re: Greyhound (2020)

μα δεν υπαρχει στο netflix και το πηρε apple tv αν δεν κανω λαθος για προβολη
thanks παντως δεν το ηξερα
 
Last edited by a moderator:
Re: Greyhound (2020)

Είδα την αρχή. Είδα και το τέλος. Και τη μέση την είδα αλλά με πολλά διαλλείματα. Όχι χαζεύοντας το κινητό, όχι (άκουσον άκουσον) κάνοντας μπάνιο... Δε σε κρατάει εύκολα. Κουράζει.
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Greyhound (2020)

Δεν θα ελεγα πως κουραζει, λογω της μαλλον μικρης διαρκειας. Θεμα η συνοδεια ενος μονο κονβόι εμπορικών.
Μετρια θα ελεγα. Συνηθως τετοιου ειδους ειναι ενδιαφερουσες απο την πλευρα του υποβρυχιου ή του στοχου ενος υποβρυχίου, τους οποιους στοχους τους βλεπουμε απλως να βυθιζονται φλεγομενοι στον οριζοντα ή πληροφρουμαστε οτι εχουν χτυπηθει.
 
Last edited by a moderator:
Re: Greyhound (2020)

Kαμμια σχεση με Netflix αλλα ευκαιρια για γκρινιες και ξυνιλες οπου η Νετφλιξ εχει γινει της μοδας να χρησιμοποιειται.

Καποιο σχολιο του τυπου "είναι βαρετό (το να βάλει τις παντόφλες του, το καπέλο του και το πουλόβερ του, να προσευχηθεί και να θυμηθεί την γκομενα (btw πως γέρασε η κάποτε παιδούλα Shue...(δεν αναφέρομαι προφανώς στο μακιγιάζ της ταινίας)) ήταν απλώς πινελιές έξτρα βαρεμάρας)" θα το προσπερνουσα τελειως σαν αστοχο και κακοπροεραιτο εαν δεν ηταν αιτια να αποπροσανατολιστει καποιο κοινο (οπως εγω), που μπορει να ενδιαφεροταν για ενα αξιολογο ιδιαιτερο και απολυτα ρεαλτστικο φιλμ θαλασσιου πολεμου και να ειχε προσπερασει εαν ειχε αφαιθει σε κατι τετοιο.

Μετρησα τον χρονο στις δυο υπενθυμησεις στην γυναικα του και ηταν 8-9 δευτερολεπτα η δευτερη και μια συντομη εικονα η πρωτη. Συν ενα διλεπτο στην εισαγωγη οπου εισαγει τους χαρακτηρες οπου μια συναντηση τους διαρκει κανα διλεπτο.
Η ται νια ειναι φουλ αγωνα στον ατλαντικο απεναντι στις αγελες λυκων των U-Βoats και ειναι οτι πιο αληθηνο και ρεαλιστικο εχω δει (και εχω δει πολλα μην πω οτι εχει κυκλοφορησει οσον αφορα πολεμικα φιλμς) ενω ταυτοχρονα συγκλονιστικο και με σασπενς.
Καμμια σχεση με ψηφιακιλες και φιοριτουρες του στυλ Μιντγουαιη που ειδαμε προσφατα.

Οποιου δεν του αρεσε απλα η θαλασσα και ο πολεμος της δεν ειναι το στοιχειο του και ισως θα επρεπε να δει κατι αλλο.

Ο Τομ Χανκς ηταν Magistral ! Κυριος και κυριαρχος ερμηνειας και ρολου, αλλα οτι και να παιξει ειτε καπετανιος εμπορικου ειτε αντιτορπιλικου, ειτε πιλοτος αερογραμων ειτε λοχαγος Ρεηντζερ...ειτε ειτε... μεχρι και Φορεστ Γκαμπ, ειναι μοναδικος και εκπνεει ενα ψυχραιμο και ανθρωπινο χαρακτηρα που ειναι σπανιο να συνατησεις στην διεθνη φιλμογραφια.

Ψηφιζω εξαιρετικο γιατι ειναι το πρωτο και ισως μοναδικο φιλμ θαλασσιου πολεμικου αγωνα που μου φανηκε ικανοποιητικο ρεαλιστικο και με συνεχη αγωνια... Εξ αλλου "αγωνια" και "αγωνας" την ιδια ριζα εχουν στα Ελληνικα, και ο νεος Ελλην Τομ μας το απεδωσε στα υψιστα.

Παντα τετοια !

Εντιτ: Να προσθεσω την μουσικη του Βlake Neely που ειναι επικη και με συγκινησιακο βαθος. Θα μπορουσα να την βαλω να την ακουω χωρις καμμια εικονα σαν ενα κλασσικο δημιουργημα. Εξ αλλου το εκανα με το ζενερικ του τελους.
 
Last edited by a moderator:
Re: Greyhound (2020)

Συμφωνώ και εγώ! Πολύ καλή, καθαρά πολεμική ταινία. Το ότι δεν είναι Das Boot (δλδ αριστούργημα) δε σημαίνει ότι δεν είναι καλύτερη απο το 90% των ταινιών του είδους της.

Σε όποιον αρέσουν τα πολεμικά, θα ξετρελαθεί.
 
Last edited by a moderator:
Re: Greyhound (2020)

Ένα πάντα ενδιαφέρον θέμα κατέληξε κλασικά σε μια μετριότητα τύπου Netflix.

Καταρχήν, όπως είπε και ο Vader παραπάνω, στην ταινία υπήρχε μόνο ένας χαρακτήρας.

Ε, όσο συμπαθής και ναι είναι, το να βλέπω σε όλη την ταινία τον μαϊντανό Τομ, με το ίδιο ακριβώς ύφος να κάνει και να λέει τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά, είναι βαρετό (το να βάλει τις παντόφλες του, το καπέλο του και το πουλόβερ του, να προσευχηθεί και να θυμηθεί την γκομενα (btw πως γέρασε η κάποτε παιδούλα Shue...(δεν αναφέρομαι προφανώς στο μακιγιάζ της ταινίας)) ήταν απλώς πινελιές έξτρα βαρεμάρας).

Οι σκηνές «μάχης» κρατούσαν λίγο το ενδιαφέρον αλλά μετά από λίγο ήταν επαναλαμβανόμενες και αυτές.

Κλασική «φλατ», αδιάφορη και διεκπεραιωτική netflixοταινία.


Elisabeth Shue. Ένα από τα πρώτα κολλήματα με γυναίκες-ηθοποιούς ως παιδάκι, όταν την είδα στο σινεμά στις Περιπέτειες μιας Μπέιμπι-σίτερ. Στη συνέχεια, ως μιλφ στο Leaving Las Vegas. Και πέρυσι στο The Boys ήταν γοητευτική ως αδίστακτη ceo, αν και γκράνι πλέον. Όσο για την ταινία με τον γερό-Θωμά Χανκόπουλο (ως Έλληνας υπήκοος πια), θέλω να τη δω, αλλά ξενερώνω με την ιδέα ότι ανάθεμα με, αν θα υπάρχει ένα πλάνο χωρίς cgi. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται για το Enemy Below ή το Run Silent, Run Deep που θεωρώ ταινίες-αναφοράς στο είδος. Διάολε, έστω κάτι παρόμοιο, όπως το νεοκλασικό The Hunt for Red October ή ένα Crimson Tide, δε μπορεί να γυρισθεί πλέον;
 
Last edited by a moderator:
Re: Greyhound (2020)

.... Όσο για την ταινία με τον γερό-Θωμά Χανκόπουλο (ως Έλληνας υπήκοος πια), θέλω να τη δω, αλλά ξενερώνω με την ιδέα ότι ανάθεμα με, αν θα υπάρχει ένα πλάνο χωρίς cgi ;;.......

To θεμα δεν ειναι να μην εχει ψηφιακες εικονες, το θεμα ειναι να μην ειναι ψηφιακιλα (ορο που δανιζομαι απο ενα συμφορουμιτη εδω μεσα) δηλαδη να το βλεπεις και να λες μπα ειναι σαν ηλεκτρονικο παιχνιδι...
Και οντως κατα την αποψη μου δεν ειναι. Καθε σκηνη μοιαζει πολυ αληθης και βαζω ενα πρωτυπο που δεν ειναι φιλμ μαχης αλλα αναφερεται στον πολεμο και ειναι 100% θαλασσινο στον Ατλαντικο και με πραγματικο ανιτορπιλικο το Crabe Tabour. Kαι ναι η εικονα η κινηση η θαλασσα το χρωμα του Ατλαντικου...ολα αυτα ειναι εκει και σαν να τα ξαναβλεπω.
Τωρα για τα φιλμ που αναφερεις προσωπικα δεν μου λενε και πολλα, το ενα αναφερεται σε ανθυποβρθχιακο αγωνα, τα δυο παλαια εχουν εικονα περιορισμενη απο τα μεσα της εποχης βαζοντας σαν κυριο θεμα τους σταρ, ενω τα τρια αφορουν υποβρυχιακο αγωνα, να πω οτι τα δυο τελευταια τα βρισκω μετριοτατα και χωρις ενδιαφερουσα ιστορια (ψυχροπολεμικες πατατες με κατασκοπους εντος των θυρων κλπ...καμμια σχεση με το πραγματικο πολεμο)
Μονο με Γερμανικο "Το Πλοιο" (Das Boat) θα το συγκρινα και το προσφατο Γαλλικο "Το τραγουδι του λυκου" (Le Chant du Loup).
 
Last edited by a moderator:
Re: Greyhound (2020, Netflix)

Απο την στιγμη που δεν ειναι νετφλιξ μηπως να το βγαλουμε και απο τον τιτλο του θεματος;
 
Re: Greyhound (2020)

To θεμα δεν ειναι να μην εχει ψηφιακες εικονες, το θεμα ειναι να μην ειναι ψηφιακιλα (ορο που δανιζομαι απο ενα συμφορουμιτη εδω μεσα) δηλαδη να το βλεπεις και να λες μπα ειναι σαν ηλεκτρονικο παιχνιδι...
Και οντως κατα την αποψη μου δεν ειναι. Καθε σκηνη μοιαζει πολυ αληθης και βαζω ενα πρωτυπο που δεν ειναι φιλμ μαχης αλλα αναφερεται στον πολεμο και ειναι 100% θαλασσινο στον Ατλαντικο και με πραγματικο ανιτορπιλικο το Crabe Tabour. Kαι ναι η εικονα η κινηση η θαλασσα το χρωμα του Ατλαντικου...ολα αυτα ειναι εκει και σαν να τα ξαναβλεπω.
Τωρα για τα φιλμ που αναφερεις προσωπικα δεν μου λενε και πολλα, το ενα αναφερεται σε ανθυποβρθχιακο αγωνα, τα δυο παλαια εχουν εικονα περιορισμενη απο τα μεσα της εποχης βαζοντας σαν κυριο θεμα τους σταρ, ενω τα τρια αφορουν υποβρυχιακο αγωνα, να πω οτι τα δυο τελευταια τα βρισκω μετριοτατα και χωρις ενδιαφερουσα ιστορια (ψυχροπολεμικες πατατες με κατασκοπους εντος των θυρων κλπ...καμμια σχεση με το πραγματικο πολεμο)
Μονο με Γερμανικο "Το Πλοιο" (Das Boat) θα το συγκρινα και το προσφατο Γαλλικο "Το τραγουδι του λυκου" (Le Chant du Loup).


Βεβαίως και έχει σημασία, αν μια τέτοια ταινία είναι τίνγκα στα ψηφιακά εφέ ή όχι. Οι παλιές ταινίες έμειναν κλασικές για την ένταση, το σενάριο και ότι γυρίστηκαν, όπου ήταν δυνατόν, πραγματικά στη θάλασσα. Το Enemy below γυρίσθηκε σχεδόν εξ'ολοκλήρου στα ανοικτά, πάνω σε πλοίο του αμερικανικού ναυτικού. Πραγματική θάλασσα, πραγματικά πλοία, πραγματικές εκρήξεις από βόμβες βυθού. Αυτό έχει άμεση επίδραση τόσο στις αντιδράσεις και τις ερμηνείες των ηθοποιών, όσο και στην ένταση που μεταφέρεται στο θεατή. Στις σημερινές, τι ένταση να νιώσει κανείς, όταν ακόμη και το νερό είναι cgi. Βασικά, παίζει να μην πάτησαν καν οι ηθοποιοί κοντά σε λιμάνι. Τέλος πάντων, την ταινία θα τη δω κάποια στιγμή, αλλά έχω την εντύπωση ότι η άποψη του cmoustos ότι άνευ Χανκς, θα επρόκειτο για ντοκυμαντέρ του Ντισκόβερυ, μάλλον είναι η πιο κοντινή στη δική μου.
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Greyhound (2020)

Εγώ πάντως δεν είδα καμία ψηφιακιλα στην εικόνα. Πολύ ρεαλιστικό το βρήκα. Ενδιαφέρουσα ταινία, αλλά όχι αριστούργημα. Ο Χανκς, σταθερή αξία.
 
Re: Greyhound (2020)

Καλά, το cgi προφανώς και ήταν εκεί (όχι όσο τραγικό όσο το midway) αλλά πάντα σε ενοχλητικά επίπεδα και πάντα (ειδικά σε ταινίες με θάλασσα / νερό) αποτελεί μια ακόμη παράμετρο μη ρεαλιστικότητας / ξενερωματος (pun intended).

Όταν θέμα σου είναι η φύση και ειδικά ένα (δυναμικό και απέραντο) τμήμα της όπως η θάλασσα και η ταινία κάνει μπαμ ότι έχει γυριστεί σε 2 3 αίθουσες studio το πολύ και πρακτικά με έναν μόνο χαρακτήρα, ε, κάτι χάνεις...

Απλά, έχουμε (κακώς) συνηθίσει (όλο και περισσότερο / και λόγω Netflix) σε αυτού του τύπου τις παραγωγές και πλέον δεν μας κάνει εντύπωση.

ΥΓ Συγκρίσεις με αριστουργήματα τύπου Das Boot, είναι προφανώς ιεροσυλίες 😏
 
Απάντηση: Greyhound (2020)

Διαφωνώ. Μια χαρά ήτανε το CGI, ρεαλιστικότατο. Απλά είναι ο ψυχολογικός παράγοντας όταν γνωρίζεις ότι έχει γυριστεί σε στούντιο. Το ίδιο ισχύει για το τσουβάλιασμα παραγωγής «τύπου Netflix» όταν η ταινία προοριζόταν για την μεγάλη οθόνη, απλά λόγω κορονοϊού αγοράστηκε από το Apple TV.
 
Re: Greyhound (2020)

H αλλη λυση εκτος του CGI ηταν αυτη που παιζοταν πριν σε τετοιου ειδους φιλμ με πλοια στολους ανατιναξεις αεροπλανα και αερομαχιες...

Τι θα εκανες ;

Λιγα πραγματα ειχες στη διαθεση σου... η να βαλεις αναμεσα εικονες αρχειου που καναν μπαμ, η να σου "δανισει" κανα ναυτικο κανα πλοιο.
Ενα η δυο...δε θα σου διναν κανα στολο. και αντε να γυριζεις πανω τους σαν συνεργειο της ΥΕΝΕΔ. (που τη θυμηθηκα : )
Βεβαια και να εχουν καποια σχεση με τα πραγματικα ιστορικα μεσα λιγο δυσκολο, πραγμα που εκανε την ταινια για μενα ακομα πιο ανυποφορη και σημερα δεν μπορω να δω αυτα τα φιλμ.

Το θεμα για μενα δεν ειναι το CGI καθαυτο, αλλα το να μην φαινεται ψηφιακιλα. Να μη μοιαζει war game αλλα σινεμα.

Ενα πολυ αγαπημενο φιλμ Η Γεφυρα του Αρνεμ, ειναι τοσο εξαιρετικο μεχρι... ε μεχρι που σου βαζει ενα Λεοπαρντ.
Η στο Top Gun για μενα ηταν το απολυτο ξενερωμα να βλεπω F5 αντι για MIG.
Kαι παει λεγοντας η κατασταση αυτη σε φιλμ πολεμικα ιστορικα με μεγαλα μεσα.

Η θα εχεις απεριοριστο μπατζετ να φτιαξεις Τιγρεις ( Ο Σπηλμπεργκ το εκανε πρωτη φορα στην ιστορια οπου φτιαχτηκαν δυο ομοιωματα), η να φτιαξεις αντιτορπιλικα της εποχης, η θα προσθεσεις ψηφιακη εικονα. Επαναλαμβανομαι... η μαγκια και η επιτυχια ειναι να μην φαινεται ψηφιακη και μη ρεαλιστικη. Και το Λαγωνικο το πετυχε...

Δεν υπαρχουν χιλιες λυσεις ουτε μπορεις να βαλεις μεγαλα μεσα εποχης (εκτος περιορισμενων αριθμων ρηβαϊβαλς που συντηρουν καποιοι σε αεροπλανα).

Εξ αλλου το λεγε και ο μεγας Φιλοσοφος... Θεατρον εστι μιμησις πραξεως μεγαλης και σπουδαιας... (Οπου θεατρο βαλτε θεαμα το ιδιο ειναι. Αντι για Ατρειδες βαλτε Navy...το ζουμι ειναι οτι προκειται για μιμηση του γεγονοτος και των μεσων που το περιβαλουν).