GT5 RACES in AVclub!

Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Ναι κρίμα...:Banane0::guitarist::firstprize::music-smiley-005::drummer::devil-smiley-029:

Ημουν σιγουρος , αλλα δεν ηθελα να το γραψω εγω για σενα. Και μια ψυχη στη Θεσσαλονικη θα κανει παρτι....Θα τον δειτε ομως τον Τασο στις 11 παρα 5 και θα σας πεσει η ψυχολογια. Κανει mindgames για να αποκτησει ψυχολογικο προβαδισμα.
Εγω μπηκα χθες το βραδυ και δοκιμασα λιγο. Που ησουν να βοηθησεις λιγο;;;;
Τα πηγα καλυτερα , αλλα θελω δουλεια ακομα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Ημουν σιγουρος , αλλα δεν ηθελα να το γραψω εγω για σενα. Και μια ψυχη στη Θεσσαλονικη θα κανει παρτι....Θα τον δειτε ομως τον Τασο στις 11 παρα 5 και θα σας πεσει η ψυχολογια. Κανει mindgames για να αποκτησει ψυχολογικο προβαδισμα.
Εγω μπηκα χθες το βραδυ και δοκιμασα λιγο. Που ησουν να βοηθησεις λιγο;;;;
Τα πηγα καλυτερα , αλλα θελω δουλεια ακομα.

23:55 τέλειωσα με τις δουλειές μου και σε σκέφτηκα. Παρ' ολίγο να μπω, αλλά αισθάνθηκα σαν να αυτοκτονώ (με την κούραση που κουβαλούσα) και συνέχισα προς το κρεβάτι...:sleep:

Βοήθησαν οι συμβουλές μου? Αυτή η κατηγορία αυτοκινήτων θέλει σεβασμό όσων αφορά το πεντάλ του γκαζιού...
 
Ρε παιδιά εγώ δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να απαγορέψεις τις μετατροπές-ρυθμίσεις σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο?
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Ρε παιδιά εγώ δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να απαγορέψεις τις μετατροπές-ρυθμίσεις σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο?

Από την αρχή δεν σας είχα προτείνει να είναι ελεύθερα προς τροποποίηση? Οι περισσότεροι όμως είχατε αντίρρηση. Αν τελικά το θέμα της επιλογής του αυτοκινήτου μείνει ανοιχτό, τότε αναγκαστικά θα είναι και η τροποποίηση ελεύθερη.
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Από την αρχή δεν σας είχα προτείνει να είναι ελεύθερα προς τροποποίηση? Οι περισσότεροι όμως είχατε αντίρρηση. Αν τελικά το θέμα της επιλογής του αυτοκινήτου μείνει ανοιχτό, τότε αναγκαστικά θα είναι και η τροποποίηση ελεύθερη.

Nομιζω πως με τον περιορισμο απαγορευσης στις βελτιωσεις , δεν μπορεις να μπεις στην πιστα αν εχεις αλλαξει κατι στις ρυθμισεις. Σε καποιο απο τους αγωνες το ειχαμε ξανακανει. Στην Daytona ή στην Indianapolis με ρυθμισμενο αλλιως το κιβωτιο , δεν σε αφηνε. (νομιζω....)
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Nομιζω πως με τον περιορισμο απαγορευσης στις βελτιωσεις , δεν μπορεις να μπεις στην πιστα αν εχεις αλλαξει κατι στις ρυθμισεις. Σε καποιο απο τους αγωνες το ειχαμε ξανακανει. Στην Daytona ή στην Indianapolis με ρυθμισμενο αλλιως το κιβωτιο , δεν σε αφηνε. (νομιζω....)

Ρε παιδιά :bang: αυτό συμβαίνει επειδή το ζητάω εγώ - που ρυθμίζω τις συνθήκες του δωματίου... Βάζω τη ρύθμιση "χωρίς βελτιώσεις", γιατί νόμιζα ότι έτσι θέλετε. Τουλάχιστον αυτό θυμάμαι να είχατε πει, ότι δεν θέλετε να μπλέξετε με ρυθμίσεις!

Αν θέλετε το αφήνω ελεύθερο, με όριο μόνο τους ΒΑ ή ίππους και βάρος!
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Ναι Αρη, εχεις δικιο. Ετσι ειχαμε συμφωνησει στην αρχη, γιατι καποιος που θα ασχοληθει με ρυθμισεις θα αποκτα πολυ μεγαλο πλεονεκτημα σε σχεση με τους αλλους που δεν θα εχουν χρονο ή διαθεση να ασχοληθουν. Εμενα η αποψη μου παραμενει η ιδια: Ολα stock.
 
παιδια μπορειτε να βαλετε τα αυτοκινητα online να τα δανειστουν αυτοι που δεν εχουν.πειτε πιο θελετε να το βαλω online.
 
παιδια μπορειτε να βαλετε τα αυτοκινητα online να τα δανειστουν αυτοι που δεν εχουν.πειτε πιο θελετε να το βαλω online.

Δυστυχως ομως τα δανεισμενα αυτοκινητα δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν σε online αγωνα...
 
Yeeeeeeeey!!! Φοβερός ο αγώνας!!! Πολύ μου άρεσε!!! Και σαν οδηγός και σαν θεατής :sleep:

Είχα να οδηγήσω πρωτότυπο, εμμμμμ, από το Like the wind και Dream Car Championship στα event του A-Spec... και απορώ γιατί το έκανα αυτό. Αφού τα αυτοκίνητα αυτά είναι υποδείγματα οδηγικής συμπεριφοράς!

Πέρα από την πλάκα τώρα, εγώ δεν μπορούσα να το οδηγήσω με την καμμία και επειδή ήταν αρκετά αργά για να διαταράξω την ψυχική μου ηρεμία το παράτησα.

Συγχαρητήρια και στους τέσσερις σας, μόνο και μόνο επειδή το κρατάγατε στο δρόμο!:worshippy:

Επιμένω όμως ότι ο αγώνας ήταν βαρετός και διαδικαστικός και για ακόμα μια φορά να προσθέσω είναι ότι μάλλον αποτύχαμε στη σχεδίαση του όλου επιχειρήματος επειδή δεν λάβαμε υπ' όψιν την οδηγική ικανότητα του καθενός από εμάς, τον χρόνο που έχει για να "προπονηθεί" και την παρεπόμενη έλλειψη ανταγωνισμού μεταξύ μας. Τα αποτελέσματα των αγώνων μιλάνε από μόνα τους.

Καμμία έκπληξη (με ελάχιστες εξαιρέσεις) και σταθερή μείωση συμμετοχών.

Αν θα υπάρξει και δεύτερος γύρος διοργάνωσης θα πρέπει να μελετήσουμε εξ' αρχής τη διαδικασία και θέσουμε καινούργιους κανονισμούς με σκοπό να πετύχουμε αυτό που μετά από πολλές απόπειρες κατάφερε να πετύχει ο Bernie... να βελτιώσουμε το θέαμα.

Ό τρόπος που το κατάφερε είναι πιστεύω γνωστός και να προσθέσω ότι στην ουσία τα αποτελέσματα δεν αλλοιώθηκαν, οι καλύτεροι οδηγοί συνεχίζουν και είναι αυτοί που ξεχωρίζουν απλά δεν το κάνουν με τόσο τρανταχτές διαφορές. Ας θυμηθεί κάποιος πόσους γύρους έριχναν οι πρωτοκλασάτες ομάδες στις τελευταίες πριν από δέκα χρόνια και ας παρατηρήσει τι ισχύει σήμερα.

Με αγάπη,

Γκρινιάρης
 
Θα κάνω την αυτοκριτική μου στο τέλος του πρωταθλήματος μιας και πλέον ο κάθε αγώνας είναι σχεδόν μια επανάληψη των ίδιων συμβάντων (λαθών) με διαφορετικό σκηνικό. Επειδή όμως το χθεσινό σκηνικό ήταν όμορφο και ιδιαίτερο σας αφήνω να απολαύσετε τις σκηνές που τράβηξα από τον αγώνα:

circuitdelasarthe2009j.jpg


circuitdelasarthe20091a.jpg


circuitdelasarthe20092.jpg


circuitdelasarthe20093e.jpg


circuitdelasarthe20094g.jpg


circuitdelasarthe20095j.jpg


circuitdelasarthe20096h.jpg


circuitdelasarthe20097j.jpg


circuitdelasarthe20099.jpg


circuitdelasarthe20098k.jpg
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Επιμένω όμως ότι ο αγώνας ήταν βαρετός και διαδικαστικός και για ακόμα μια φορά να προσθέσω είναι ότι μάλλον αποτύχαμε στη σχεδίαση του όλου επιχειρήματος επειδή δεν λάβαμε υπ' όψιν την οδηγική ικανότητα του καθενός από εμάς, τον χρόνο που έχει για να "προπονηθεί" και την παρεπόμενη έλλειψη ανταγωνισμού μεταξύ μας. Τα αποτελέσματα των αγώνων μιλάνε από μόνα τους.

Καμμία έκπληξη (με ελάχιστες εξαιρέσεις) και σταθερή μείωση συμμετοχών.

Αν θα υπάρξει και δεύτερος γύρος διοργάνωσης θα πρέπει να μελετήσουμε εξ' αρχής τη διαδικασία και θέσουμε καινούργιους κανονισμούς με σκοπό να πετύχουμε αυτό που μετά από πολλές απόπειρες κατάφερε να πετύχει ο Bernie... να βελτιώσουμε το θέαμα.

Ό τρόπος που το κατάφερε είναι πιστεύω γνωστός και να προσθέσω ότι στην ουσία τα αποτελέσματα δεν αλλοιώθηκαν, οι καλύτεροι οδηγοί συνεχίζουν και είναι αυτοί που ξεχωρίζουν απλά δεν το κάνουν με τόσο τρανταχτές διαφορές. Ας θυμηθεί κάποιος πόσους γύρους έριχναν οι πρωτοκλασάτες ομάδες στις τελευταίες πριν από δέκα χρόνια και ας παρατηρήσει τι ισχύει σήμερα.

Με αγάπη,

Γκρινιάρης

Eχεις τα δικια σου Γιωργο.Οντως δεν υπαρχει μεγαλος ανταγωνισμος, ομως αυτο δεν ξερω αν οφειλεται σε λαθος σχεδιαση του ολου εγχειρηματος. Εγω πιστευω πως αν μαζευομασταν περισσοτεροι ,θα υπηρχε ανταγωνισμος. Καποιον θα ειχαμε που θα βρισκοταν στο ιδιο περιπου επιπεδο για να ανταγωνιστουμε. Με 5 αυτοκινητα μεσα σε μια πιστα 13 χιλιομετρων που να το βρεις το θεαμα....

Το θεμα ειναι να μαζευτουν περισσοτεροι, αλλα αυτο ειναι αρκετα δυσκολο.Οποτε η αλλη λυση ειναι να εχουν πλεονεκτηματα οι αργοτεροι οδηγοι. Εμενα προσωπικα δε θα μου αρεσε αυτο κι ας ειμαι σε αυτην την κατηγορια. Επισης, το ποσο πλεονεκτημα και τι ειδους θα ειναι αλλη μια σπαζοκεφαλια για οποιον θα το οργανωσει.

Στα του χθεσινου αγωνα: Πολυ δυσκολο το αυτοκινητο. Απιστευτη και αποτομη ροπη απο τη μεση και πανω.Παλι καλα που το δοκιμασα το βραδυ πριν τον αγωνα, γιατι αλλιως θα ηταν αδυνατον να τρεξω. Ειχα 3-4 εξοδους παρασυρομενος απο τον Σταθη που ηταν μπροστα μου και κοιτουσα αυτον με αποτελεσμα να χασω τα φρεναρισματα, αλλα τελικα μια χαρα τα πηγα. Aν δεν εκανα τις εξοδους και εκανε ο Αρης καμια @$##$% παραπανω , ισως να τον πλησιαζα λιγο. Για τον Τασο, οτι και να πουμε ειναι λιγο. Το παιδι εχει ταλεντο.

Αρη , η τελευταια φωτο με τα πυρωμενα δισκοφρενα ειναι ολα τα λεφτα!!! Well done!
 
Re: Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Εγω πιστευω πως αν μαζευομασταν περισσοτεροι ,θα υπηρχε ανταγωνισμος.

Για να μαζέψεις περισσότερους πρέπει να τους δώσεις ένα κίνητρο. Και το κύριότερο κίνητρο είναι η διασκέδαση. Καλώς ή κακώς, η τεράστια πλειοψηφία των μελών μας δεν είναι πιτσιρίκια που έχουν άπλετο χρόνο να διαθέσουν για διασκέδαση. Είμαστε φοιτητές (για ποιον χτυπάει η καμπάνα?), δημόσιοι ή ιδιωτικοί υπάλληλοι, ελ. επαγγελματίες και ο χρόνος μας μετράει.
Αν θέλουμε να τραβήξουμε και άλλο κόσμο πρέπει να φαίνεται ότι στις εικονικές συναντήσεις μας επικρατούν "πολεμικές" συνθήκες και ο καθένας έχει αρκετές πιθανότητες να τερματίσει σε μια καλή - για τα δεδομένα του θέση - ή από την άλλη να πατώσει. Πρόσεξε δεν μιλάω για νίκη, έτσι?

Καλή θέση, ωραίο προσπέρασμα, δυνατή κόντρα με τον συμπαίχτη σου, βελτίωση ικανοτήτων, κάτι υπάρχει για τον καθένα που τον ικανοποιεί.
Εγώ πραγματικά σας θαύμασα χθες με τον τρόπο που καταφέρνατε να χειριστείτε το κ...άμαξο. Αν είχα διάθεση -κυρίως- και χρόνο -δευτερευόντως- θα χρησιμοποιούσα αυτό το αίσθημα γαι να εξασκηθώ παραπάνω και να πλησιάσω κάπως σε επίπεδο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά δεν έχει πιο πολύ πλάκα να προσπαθήσω να κάνω το ίδιο πράγμα με παρέα?

Το θεμα ειναι να μαζευτουν περισσοτεροι, αλλα αυτο ειναι αρκετα δυσκολο.Οποτε η αλλη λυση ειναι να εχουν πλεονεκτηματα οι αργοτεροι οδηγοι. Εμενα προσωπικα δε θα μου αρεσε αυτο κι ας ειμαι σε αυτην την κατηγορια. Επισης, το ποσο πλεονεκτημα και τι ειδους θα ειναι αλλη μια σπαζοκεφαλια για οποιον θα το οργανωσει.

Σπαζοκεφαλιά είναι σίγουρα, αλλά όπου υπάρχει καλή θέληση, υπάρχουν και λύσεις.

Δεν νομίζω να είναι της στιγμής, ούτως ή άλλως να κάνουμε διερεύνηση απόψεων, επί του θέματος. Όποτε κρίνει ο πρόεδρος :flipout: ότι είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε θα βάλουμε τις ιδέες μας κάτω και θα δούμε.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Δεν νομίζω να είναι της στιγμής, ούτως ή άλλως να κάνουμε διερεύνηση απόψεων, επί του θέματος. Όποτε κρίνει ο πρόεδρος :flipout: ότι είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε θα βάλουμε τις ιδέες μας κάτω και θα δούμε.

Ok , θα πει ο καθενας την αποψη του θα και ο "προεδρος" εντελως δημοκρατικα θα αποφασισει :

http://www.youtube.com/watch?v=vhf0WMsLJkA


:flipout: :flipout:

( Το ειδα πριν λιγες μερες το ντοκιμαντερ για τον Senna και ηθελα να τον πλακωσω τον τυπο μολις τελειωσε!)
 
Last edited:
Συγχαρητηρια Κωστα (φυσικα και σε ολους τους υπολοιπους),η κοντρα μας ειχε καλη πλακα και απ'οτι βλεπω θα συνεχισει να εχει,μιας και η τριτη θεση του πρωταθληματος ειναι και η μονη ανοιχτη.ετοιμασου teammate :fight:

btw,καλη η ιδεα να εχουμε teammates στο επομενο?
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

btw,καλη η ιδεα να εχουμε teammates στο επομενο?

Εννοείται, αλλά προϋποθέτει όμως τουλάχιστον μια ντουζίνα παίχτες. Και η βαθμολογία θα δίνεται χωριστά στον κάθε οδηγό και αθροιστικά στην ομάδα.
 
Μολις ειδα το replay και θα ηθελα να μου λυσετε καποιες αποριες:

1. Αρη τι εγινε στα μεσα του 1ου γυρου, ξαφνικα εκοψες και το αυτοκινητο εγινε διαφανο, βγηκε κανα καλωδιο ή πατησες κατα λαθος καποιο κουμπι?
Απολαυση παντως οι hot laps σου να ανακτησεις το χαμενο εδαφος, very nice driving!:a0210:

2. Γιωργο, στον αγωνα εκανες πλακιτσα ή δεν πηρες χαμπαρι οτι οδηγουσες με comfort hard???:FSGSFGS4: Αθλος και αυτος ο 1,1/2 γυρος που εκανες!

3. Τασο, εισαι human ή καποιο διαβολικο AI? :borg: Αυτη η ανυπαρξια λαθων...:hmmmm2: Anyway, συγχαρητηρια για την κατακτηση του πρωταθληματος με εναν αγωνα to spare (εχοντας τρεξει και εναν λιγοτερο ηδη).:SFGSFGSF::grinning-smiley-043 Αξιος!



Κωστα - Σταθη πολυ ωραια μονομαχια!:popcorn: