GT5 RACES in AVclub!

Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Δεν θα αναβληθει....να εχουμε nascar και την επομενη εβδομαδα...? Ποτέ! count us in..:flipout:

Βρε καλώς τα τα παιδιά! Στας διαταγάς σας!
Ραντεβού σε μισή ωρίτσα για γύρο γύρο όλοι...:dancing:
 
20130510_001404.jpg

Καποιοι πετανε στα ουρανια σημερα...?τελικα ο αγωνας με τα nascar ειχε πολυ ενδιαφερον,κριμα που δεν ημασταν ολοι μαζι θα ειχε τρελο χαβαλε....μπραβο σε οσους πηραν μερος,και ειδικα στο ιπταμενο παπι με το Νo99 :rofl:
 
Πάει και αυτοοοοοό...

Καλός ήταν ο αγώνας αλλά αληθινό γλέντι θα γινόταν αν ήταν μέσα στην πίστα τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα!

Για άλλη μια φορά τα λάθη του αγώνα καθόρισαν και την έκβασή του:

Σημαντικό ρόλο έπαιξε η χρίση του slipstream στο θέμα της εξοικονόμησης καυσίμου και κάποιοι κατάφεραν να κάνουν χρίση αυτού, κυρίως στο πρώτο μέρος του αγώνα.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Στέλιο και τον Στάθη να κάνουν μια καλή εκίνηση που μας έσπασε σε δύο γρούπ, με το Κώστα και εμένα να ακολουθούμε αγκομαχώντας (να πιάσουμε τα ίχνη του slipstream τους).

superspeedwaydaytona3z.jpg


Σχετικά γρήγορα τους φτάσαμε όμως και αρχίσαμε να σχηματίζουμε το γνωστό τρενάκι

superspeedwaydaytona1.jpg


με συχνές αλλαγές των θέσεών μας.

superspeedwaydaytonal.jpg


Τα πράγματα άλλαξαν ροή μόνο μετά το πρώτο pitstop. Ποιο συγκεκριμένα ο Στέλιος και τον Στάθης μπήκαν νωρίτερα κατά ένα γύρο από εμένα και τον Κώστα. Ο Στέλιος κάνει κατά λάθος μερικό μόνο ανεφοδιασμό του ντεπόζιτού του (μισό μόνο) και φεύγει πρώτος μεν και αρκετά μπροστά απ' όλους αλλά καταδικάζει παράλληλα τον εαυτό του να υποστεί έναν επιπλέον ανεφοδιασμό (pitstop)... ενώ ο Στάθης φεύγει δεύτερος (αλλά ουσιαστικά πρώτος).

Εγώ μπήκα τρίτος στα pits αλλά έχοντας μεγαλύτερη κατανάλωση από τον Κώστα που με ακολουθούσε κάνοντας χρήση του slipstream, καθυστερώ γεμίζοντας περισσότερα καύσιμα και έτσι ο Κώστας βγαίνει τρίτος από τα pits...

Η συνέχεια είναι - μοναχική - με τους τέσσερίς μας απλωμένους σε όλο το μήκος της οβάλ πίστας... κάνοντας υπομονή για τον τελευταίο 3ο ανεφοδιασμό (όχι για τον 2ο ενδιάμεσο) ο οποίος και θα μπορούσε να φέρει και κάποια ανατροπή.

Ο Στέλιος κάνοντας και τέταρτο ανεφοδιασμό μένει αυτόματα 4ος, ο Στάθης μπαίνει 1ος για τον τελευταίο του ανεφοδιασμό, ο Κώστας 2ος και εγώ 3ος. Εκεί αποφασίζω να ρισκάρω, βάζοντας ποσότητα καυσίμου που υπολογίζοντας - λάθος τελικά - θα με κινούσε ίσα ίσα για τους τελευταίους 6 γύρους.
Βγαίνω προς έκπληξη όλων 1ος από τα pits, 2ος ο Κώστας που όπως αποδείχτηκε αργότερα επίσης "τσιγκουνεύτηκε" με τα καύσιμα, και τρίτος και κατ' αγχωμένος ο Στάθης...

Αν (η γιαγιά μου φορούσε πατίνια) καθυστερούσα ακόμα 6-7 δεύτερα, στον τελευταίο ανεφοδιασμό, βάζοντας ακόμα 6-7 λίτρα καυσίμου θα είχα κερδίσει :eviltongue:,μάλλον, τον αγώνα - αλλά αυτό δεν θα το μάθουμε ποτέ...:tomato:

Συγχαρητήρια στον κο. Στάθη και τον πανέξυπνο μάνατζέρ του που τον συμβούλεψε για τον τελευταίο του ανεφοδιασμό :firstprize:
 
Last edited:
Ωραιος αγωνας τελικα, αν και τον περιμεναμε ολοι πολυ πιο βαρετο. ( Τι λες κι εσυ Στελιο; Δεν περασες υπεροχα; :flipout: Τουλαχιστον πηρες εκδικηση μετα τον αγωνα στο Nurburgring.)

Kριμα που δεν ηταν περισσοτερα ατομα να γινει πανικος.

Στα του αγωνα τωρα:Στην αρχη εμεινα πισω στα μουλωχτα για να κανω οικονομια και μου βγηκε σε καλο τελικα. Μετα το πιτ στοπ πηγαιναμε μαζι με τον Σταθη με αποτελεσμα να ξεφυγουμε απο τον Αρη που και πιο αργα πηγαινε και περισσοτερο εκαιγε , αφου δεν ειχε slipstream απο κανεναν. Ενω εμεις με εναλλαγες στην πρωτη θεση κερδιζαμε δεκατα και καυσιμα. Το οτι ειχαμε το ιδιο χρωμα αυτοκινητου δεν παραξενεψε κανεναν, ετσι; :five:
Ετσι φτασαμε στο τελευταιο πιτ στοπ με εμενα στην πρωτη θεση τον Σταθη δευτερο και τον Αρη λιγο πιο πισω. Οποιος εκανε τον πιο σωστο υπολογισμο θα κερδιζε...Εβαλα 60 λιτρα ,για 6 γυρους και ειχα λιγα ακομα στο αμαξι (δεν ειχε αναψει κοκκινο). Ειχαμε πει οτι θελει περιπου 10 λιτρα στο γυρο και ετσι ημουν σιγουρος οτι θα τερματισω. Σκεφτομουν οτι επιτελους θα κερδισω κι εγω μια φορα αλλα παλι δεν τα καταφερα.Τελικα ηθελε αρκετα παραπανω απο 10 λιτρα, και ετσι ηρθε παλι το αναποφευκτο διλλημα : Τεταρτο πιτ στοπ στον τελευταιο γυρο ή ρισκο για να τερματισω με αδειο ντεποζιτο; :huh2: Διαλεξα την κουρτινα Α και ο κυριος Ζονκ εμφανιστηκε!

ps: Αρη , δεν εχω replay αλλα αν θυμαμαι καλα , βγηκες καμια 10 '' πισω μου στο τελευταιο πιτ στοπ και μειωνες σταδιακα ,αφου εγω προσπαθουσα να κανω οικονομια.Με περασες στον τελευταιο γυρo νομιζω, οταν ξαναμπηκα για τεταρτο pitstop. Eκανα την πιο λαθος επιλογη που θα μπορουσα ,γιατι θα εβγαζα μισο γυρο ακομα (αφου δεν ειχα φτασει στα κοκκινα )και πιθανον να τερματιζα και πρωτος.Και εσυ απο καυσιμα νομιζω πως ειχες μεινει στον τελευταιο γυρο . Δεν θυμαμαι ποσο πισω ηταν ο Σταθης και αν θα μας εφτανε μετα την στουκα που ειχε με τον Στελιο. Χαθηκε ετσι η ευκαιρια για την μοναδικη νικη που θα μπορουσα να παρω στο πρωταθλημα.
Αυτα για την ιστορια, μιας και %$%@$#@% πληρωνονται...

Για ριξτε καμια ιδεα για αυτοκινητο στον επομενο αγωνα, να μην ψαχνομαστε παλι τελευταια στιγμη!
 
Αρη , δεν εχω replay...

Το έχω ανεβάσει στο γνωστό μέρος :idea:

Επειδή την φοβάμαι την Eiger (είναι κάπως στενή) βάζουμε άλλη. Για αυτοκίνητο, τι λέτε για R8?
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

I'm back.. -bye-

Καλώς τον πρωταθλητή μας -bye-



Πήρες μια νίκη και φούσκωσαν τα μυαλά σου :beee:


πως τα βλεπουμε τα replay παιδια;με στικακι στο ps3?

Καλώς το Γιώργο, που χάθηκες εσύ?

Δεν είμαι σίγουρος για την διαδικασία, αλλά λογικά θα είναι η αντίστροφη από αυτή που κάνω για να τα κατεβάσω, δηλ. βάλε στο στικάκι στο PS3 (αφού έχεις κατεβάσει εκεί το αρχείο) και πατώντας το τρίγωνο (ή όποιο είναι για τις "επιλογές") και ζήτα εξαγωγή στο Gran Turismo. Μετά μπαίνεις στο μενού των βίντεο του παιχνιδιού και το βλέπεις. Θα το τσεκάρω το απόγευμα και θα σου πω.:listen:


Λοιπόν, για να αρχίζουν οι προπονήσεις στην Ελβετία - Eiger Nordwand Short Track R 2.43Χλμ. - (αλλαγή καιρού) με το 2008 HPA Motorsports FT565 twin turbo Audi TT (βάφεται).

Προσοχή! Θα τρέξουμε την αντίστροφη (για να αποφύγουμε τη "σφαγή" στο τέρμα της μεγάλης κατηφόρας στην εκκίνηση...) με sport soft και φουλ ζημιές - αυτό σημαίνει ότι τράκο συνεπάγεται pitstop!
Φθορά ελαστικών - καυσίμου στο μέτριο (ή στο ελάχιστο - το συζητάμε αυτό) και συζητάμε επίσης εάν θέλετε αλλαγή καιρού και σε τι βαθμό.

Για να δούμε...:ridinghorse:
 
Last edited:
δουλεια αρη.δυστυχως οταν ξεκινατε εγω φευγω,οποτε για να μπορω να συμμετεχω θα επρεπε να παη 8 με 10.ευχαριστω θα το δοκιμασω.
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

δουλεια αρη.δυστυχως οταν ξεκινατε εγω φευγω,οποτε για να μπορω να συμμετεχω θα επρεπε να παη 8 με 10.ευχαριστω θα το δοκιμασω.

Κρίμα που σε χάσαμε από την παρέα, πάντως εγώ είμαι οκ. με το 8 με 10, αν θέλουν και οι άλλοι. Απ' ότι θυμάμαι σίγουρα δεν μπορεί ο άλλος μας Γιώργος - εσύ που χάθηκες κε Geo?

Χτες πήγα στην Ελβετία για μια προπονησούλα - να δω και την πίστα... Δυστυχώς η αντίστροφη δεν έχει αλλαγή καιρικών συνθηκών οπότε αποφασίστε εσείς. Αν αποφασίσετε πάντως βρεγμένη πίστα να ξέρετε ότι το πρόγραμμα περιλαμβάνει και αρκετό "drift"!

35 - 40 γύροι είναι αρκετοί (περίπου 30 λεπτά). Οι χρόνοι (και στις δύο πίστες) κατεβαίνουν και κάτω από 1'07'' με καλή προπόνηση, γιατί η πίστα είναι πολύ τεχνική και μπορείς να κατεβάζεις συνέχεια χρόνο...
 
Γιατί ρε λαμόγια έχετε λυσσάξει με "περίεργες καταστάσεις". Βροχές και πλυμμήρες, χιόνια και παγετοί, ομίχλες και αντάρες. Μην είστε λίγο μαζόχες???

Κάντε ότι θέλετε, εγώ καλώς εχόντων των πραγμάτων είμαι εντός και απροπόνητος, αρκεί να μην μου κάνει καμμία περίεργη ο chief executive senior director of the board and committee for financial and fiscal affairs and feasibility studies etc. etc. και γυρίσω σπίτι κατά τις 23:30 πάλι...

Καλός ο αγώνας του NASCAR ε? Έχασα την ευκαιρία να διεκδικήσω πιθανότητες η κουλομαρία ... Αλήθεια με τα settings τι κάνατε, τα πειράξατε?
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Γιατί ρε λαμόγια έχετε λυσσάξει με "περίεργες καταστάσεις". Βροχές και πλυμμήρες, χιόνια και παγετοί, ομίχλες και αντάρες. Μην είστε λίγο μαζόχες???

Κάντε ότι θέλετε, εγώ καλώς εχόντων των πραγμάτων είμαι εντός και απροπόνητος, αρκεί να μην μου κάνει καμμία περίεργη ο chief executive senior director of the board and committee for financial and fiscal affairs and feasibility studies etc. etc. και γυρίσω σπίτι κατά τις 23:30 πάλι...

Καλός ο αγώνας του NASCAR ε? Έχασα την ευκαιρία να διεκδικήσω πιθανότητες η κουλομαρία ... Αλήθεια με τα settings τι κάνατε, τα πειράξατε?

Ο μαζοχισμος χτυπαει κοκκινο....

Αντε ελα να μαζευτουμε πολλοι να γινει λιγο μπουγιο! Ειναι και αρκετα στενη η πιστα (αν θυμαμαι καλα απο το challenge με την Alfa Romeo που μου ειχε βγαλει την πιστη μεχρι να το χρυσωσω)
οποτε προβλεπεται πανικος.

Οντως ηταν απροσμενα καλος ο αγωνας Nascar και ολοι ειχαμε ιδιες πιθανοτητες για τη νικη , αφου πηγαινες σχεδον τερμα γκαζι σε ολη την πιστα. Ειχαμε βαλει απαγορευση στις βελτιωσεις , οποτε δεν μπορουσες να μπεις στην πιστα αν ειχες πειραξει ο,τιδηποτε.
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Τι βλεπω,θελουμε ρφ1 κυριε διαχειριστα...? δεν σας βγαινουν οι υπολογισμοι? :beee::beee:


Θα σου βάλω πιπέρι στη γλώσσα :argh:

Το πρόβλημα το μεγάλο σ' αυτόν τον αγώνα θα είναι η μόνιμη ζημιά των αυτοκινήτων. Χτύπα απλά τον τοίχο και θα έχεις χαλασμένη ανάρτηση μέχρι να ξαναμπείς στα pits. Χτύπα ποιο δυνατά και δεν θα έχεις και κινητήρα, θα σέρνεσαι μέχρι τα pits!
Γι' αυτό και πρέπει να μπείτε σ' αυτόν τον αγώνα με διαφορετική ψυχολογία, σαν να οδηγούσατε το πανάκριβο αυτοκίνητό σας για το οποίο χρωστάτε ακόμη 30 δώσεις - ίσες με τον μισθό σας...
Για φανταστείτε, επιπλέον, να κοπανήσετε και τον μπροστινό σας και να πληρώνετε και αυτουνού τις δώσεις:bang:.
Γι' αυτό λοιπόν δεν θα έχουμε βροχούλα στην πίστα, δεν χρειάζεται το επιπλέον άγχος, αλλά θα βάλουμε τελικά τη μέγιστη φθορά στα ελαστικά - καύσιμο, μιας και θα επισκεπτόμαστε συχνά πυκνά τα pits λόγο των ζημιών, οπότε θα έχουμε τη δυνατότητα να βάζουμε και λίγη βενζινούλα, να μην πηγαίνει και τζάμπα η επίσκεψη στα pits...

Αν βγάλετε δέκα γύρους χωρίς να φιλήσετε τοίχο είστε οδηγάρες...:grinning-smiley-043
 
Re: Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Θα σου βάλω πιπέρι στη γλώσσα :argh:

Το πρόβλημα το μεγάλο σ' αυτόν τον αγώνα θα είναι η μόνιμη ζημιά των αυτοκινήτων. Χτύπα απλά τον τοίχο και θα έχεις χαλασμένη ανάρτηση μέχρι να ξαναμπείς στα pits. Χτύπα ποιο δυνατά και δεν θα έχεις και κινητήρα, θα σέρνεσαι μέχρι τα pits!
Γι' αυτό και πρέπει να μπείτε σ' αυτόν τον αγώνα με διαφορετική ψυχολογία, σαν να οδηγούσατε το πανάκριβο αυτοκίνητό σας για το οποίο χρωστάτε ακόμη 30 δώσεις - ίσες με τον μισθό σας...
Για φανταστείτε, επιπλέον, να κοπανήσετε και τον μπροστινό σας και να πληρώνετε και αυτουνού τις δώσεις:bang:.
Γι' αυτό λοιπόν δεν θα έχουμε βροχούλα στην πίστα, δεν χρειάζεται το επιπλέον άγχος, αλλά θα βάλουμε τελικά τη μέγιστη φθορά στα ελαστικά - καύσιμο, μιας και θα επισκεπτόμαστε συχνά πυκνά τα pits λόγο των ζημιών, οπότε θα έχουμε τη δυνατότητα να βάζουμε και λίγη βενζινούλα, να μην πηγαίνει και τζάμπα η επίσκεψη στα pits...

Αν βγάλετε δέκα γύρους χωρίς να φιλήσετε τοίχο είστε οδηγάρες...:grinning-smiley-043

Προβλέπω να δακρύζουν οι εικόνες πάλι. Έχει να πέσει καντήλι ...
 
Έχουμε και λέμε:

8) 16/ΜΑΪΟΥ- Eiger Nordwand Short Track[R] 2.43Χλμ. - 2008 HPA Motorsports FT565 twin turbo Audi TT - ΓΥΡΟΙ 24 - racing hard/ΡΦ3 - φουλ ζημιές!