HD suisse απο 1.12.2007

Ισως εγώ να μην καταλαβαίνω κάτι καλά από τα γαλλικά..παραθέτω:
2 ANS DE PUBLIAGE 101.38
και αμέσως μετά με κόκκινα γράμματα
VOTRE ABONNEMENT EST VALABLE JUSQU'AU 30.01.2010
Ευχαριστω για την άμεση απάντηση
 
Δηλαδή εχω 3 χρεώσεις
138,18 για την κάρτα
101.38 για τα 2 χρόνια
79,00 για τη κόκκινη μοντούλα
Αυτά
 
ευρω ειναι ολα αυτα ή φραγκα?

ανεβασε μας ενα λινκ που το διαβασες αυτο
 
Last edited:
Ελβετικά φράγκα ειναι...περίπου 210 ευρω συνολο...δεν τα διαβασα πουθενα ρε παιδια η απόδειξη τα γράφει
 
σε εμένα 95 κάρτα
82 publiage
39 taxes

σύνολο 216 φράγκα περίπου 110 ευρώ
 
Ε προφανώς το πηραν χαμπάρι οτι υπάρχει ζήτηση και τα ακρίβυναν...και ειναι και η μοντούλα...πάντως το πότε λήγει η συνδρομή μου το γράφει με μεγάλα κόκκινα γράμματα
 
Σε μένα δεν έγραφε πουθενά για λήξη, αλλά πλήρωσα συνολικά 151 ευρώ και όχι 110 σαν τον Λαρρυ (132 νόμιζα πλήρωσες Γκαστόνε!)
 
Η κάρτα δέν πήρε ακόμα τά δικαιώματα........4 ημέρες έμειναν.
Ο δέκτης είναι μονίμως ανοικτός στό TSR-1(λέτε νά καεί;).
Υπάρχουν κάποιες άλλες ρυθμίσεις πού πρέπει να κάνω μέσα από τό μενού τής μοντούλας;
 
Βλεπω οι τιμές...τραβούν την ανηφόρα! Για τον αν δεν παρει (σαν την δική μου) πριν την λήξη...σου εγραψα τι θα κάνεις!
 
Ακόμα τίποτα.........ή κάρτα.
Θά μάθω έτσι όπως πάει καί Γαλλικά!
Τό HD suisse είχε ένα καταπληκτικό πρόγραμμα από τήν Αυστραλία(11.00πμ-12.00) μέ εξαιρετική ποιότητα εικόνας πού δέν έχω ξαναδεί σέ HD κανάλι!
 
Πρωί Δευτέρας, 3/3/2008. Eμένα έχει κλειδώσει.
Έχω το VIACCES CAM που μου έστειλαν με την αγορά, αλλά με τα κόκκινα τετράγωνα και όχι με την κόκκινη γραμμή.
Μετά την αγορά της κάρτας και του CAM, μου είχαν στείλει eMail για να πληρώσω 50 €.

Έστειλα τα 50 € μέσω του λογαρρριασμού PayPal, που είχα ανοίξει για την αγορά της κάρτας και του CAM, αλλά δεν τα εισέπραξαν, και μετά από ειδοποίηση του PayPal ακύρωσα την πίστωση.

Τώρα δεν ξέρω τι να κάνω. Μπορεί να βοηθήσει κάποιος.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
 
και μετά από ειδοποίηση του PayPal ακύρωσα την πίστωση.

τι μηνυμα σου ηρθε ? οταν ξεκινησα να κανω παραγγελια ειχε κοπει η πληρωμη μεσω paypal αλλα μετα απο μερικες μερες ξαναενεργοποιηθηκε.
 
Eμένα λειτουργούσε κανονικά μέχρι χθές, χωρίς καμιά διακοπή.

ΜΥΝΗΜΑ 1ο
________________________________________________________
English text at the end of the mail.

Bonjour,

Nous avons besoin de vous, car votre règlement est actuellement bloqué par PayPal.

Nous avons mis en place le service de paiement par paypal depuis mi-décembre 2007 pour vous apporter un service supplémentaire, ceci afin de faciliter les transactions lors d'achats en ligne. Actuellement votre règlement est bloqué.

Nous vous prions de nous confirmer par mail que les services ou marchandises que nous vous avons livrées sont bien conformes à votre commande et que vous n’avez pas fait dopposition à la transaction PayPal. Si tel n'est pas le cas, nous le regrettons, et nous vous prions de nous informer des raisons de cette dernière, afin que nous puissions rectifier le problème dans les plus brefs délais.

Nous vous remercions d'avance pour votre aide et réponse.

Meilleures salutations

Hello,

We need you as your payment made via PayPal has been blocked.

We have started the PayPal payment service mid-december 2007 to offer another payment method, in view to make the transactions easier when shopping on-line. Today your payment is blocked.
We would be pleased to receive your confirmation by mail that the services or goods delivered are in accordance with your purchase order, and that you have not made a claim on the PayPal transaction. If this is not the case, we feel sorry and would like to understand the reason, as we would rectify the problem in the most efficient and fastest possible way.

We thank you in advance for your help and answer.
With kind regards.
Meilleures salutations

Tout Par Satellite SA
Case postale 253
2 ch du Parc
Ch-1024 Ecublens
Plan & adresse notres show room sur rendez-vous.

Info, support : 0900 900 657 de 10h a 21h
Vente : +41216570646 de 10h a 16h
Fax : +41216570645

www.toutparsatellite.com
Enregistrez-vous au news


____________________________________________
ΜΗΝΥΜΑ 2ο από PayPal
_____________________________________________

Dear IOANNIS ,


Your payment for €50.00 EUR to [email protected] has been initiated. This payment will be completed once the recipient has accepted the payment.

It may take a few moments for this transaction to appear in the Recent Activity list on your Account Overview.

-----------------------------------
Payment Details
-----------------------------------


Amount: €50.00 EUR

Transaction ID: 6FC62520R02817610

Message:
Hello,

We need you as your payment made via PayPal has been blocked.

We have started the PayPal payment service mid-december 2007 to offer another payment method, in view to make the transactions easier when shopping on-line. Today your payment is blocked.

We would be pleased to receive your confirmation by mail that the services or goods delivered are in accordance with your purchase order, and that you have not made a claim on the PayPal transaction. If this is not the case, we feel sorry and would like to understand the reason, as we would rectify the problem in the most efficient and fastest possible way.

We thank you in advance for your help and answer.

De : [email protected] [mailto:[email protected]]
Envoyé : dimanche 13 janvier 2008 14:00
À : [email protected]
Objet : fa 80055 Order #792999 SUISSE2

Order #792999 - 13 Jan 2008 13:55

Une nouvelle commande a été traitée. Les informations d'achats apparaissent ci-dessous.
With kind regards.

Meilleures salutations


_____________________________________________
Μετά έστειλα για δεύτερη φορά το 50 € και πάλι δεν πήγαν να τα εισπράξουν. Περίμενα πάλι μέχρι που με ειδοποίησε ξανά το PayPal και έκανα ακύρωση της πίστωσης για δεύτερη φορα.
_____________________________________________
ΜΗΝΥΜΑ 3ο από [email protected]
_____________________________________________

Bonjour

Actuellement nous avons suspendu la relation avec paypal

Nous sommes actuellement a la recherche d'une solutions pour satisfaire au
mieux la relation entre client et paiement


Meilleures salutations

Tout Par Satellite SA
Case postale 253
2 ch du Parc
Ch-1024 Ecublens
Plan & adresse notres show room sur rendez-vous.

Info, support**** : 0900 900 657 de 10h a 21h
Vente************ : +41216570646 de 10h a 16h
Fax** *********** : +41216570645

www.toutparsatellite.com
Enregistrez-vous au news


-----Message d'origine-----
De*: [email protected] [mailto:[email protected]] De la part de
[email protected]
Envoyé*: mercredi 6 février 2008 14:44
À*: [email protected]
Objet*: IOANNIS NEOFOTISTOS has just sent you 50.00 EUR with PayPal

Dear [email protected],

IOANNIS NEOFOTISTOS just sent you 50.00 EUR with PayPal.

Click https://www.paypal.com/row/links/uni/[email protected]
to claim your payment.

-----------------------------------
Don't have a PayPal account?
-----------------------------------

Sign-up is fast and free. With PayPal, you can pay online without sharing
your financial information.

You can also:
- Send money to or request money from anyone with an email address in 190
countries and regions.
- Shop at millions of online stores.
-----------------------------------
Already have a PayPal account?
-----------------------------------

IOANNIS NEOFOTISTOS sent this payment to an address that isn't linked to
your PayPal account. Log in to PayPal to add this email address to your
account and receive this payment.

Sincerely,
PayPal

----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2008 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349

PayPal Email ID PP291


_____________________________________________
ΜΗΝΥΜΑ 4ο από PayPal
_____________________________________________

Dear IOANNIS ,

Two days ago you sent a payment to [email protected]. This payment is still unclaimed. Often, unclaimed payments are a result of a payment being sent to a misspelled or otherwise incorrect email address. Please double-check to make sure you sent your payment to the intended recipient's correct email address.

One common cause of unclaimed payments is that the intended recipient has two duplicate email addresses, but only one version of it has been registered to their PayPal account.The four most common examples of this are: [email protected] & [email protected]; [email protected] & [email protected]; [email protected] & [email protected]; and [email protected] & [email protected]. So if your recipient has an @webtv, @msn, @earthlink, or @att email address, please verify that you have sent it to the version of this address which is attached to their PayPal account.

If you did not intend to send a payment to [email protected], it is easy to cancel the transaction:

1. Log in to your PayPal account.
2. Go to the "History" subtab of the "My Account" tab and find this transaction (with a status of "Unclaimed").
3. Press the "Cancel" button in the "Action" column.
4. On the confirmation page, press the "Cancel Payment" button to confirm. Your payment will be cancelled and the funds returned to your PayPal account.

If you intended to send a payment to someone who is not yet a member of PayPal, you can forward them the below reminder message, which explains how to sign up for a PayPal account and accept your payment.

Sincerely,
PayPal Operations

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link located in the top right corner of any PayPal page.

----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2008 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349

PayPal Email ID PP296

=============================================

Συγνώμη αν σας ζάλισα αλλά έχει γίνει μύλος.
 
Μα αυτοί σου έστειλαν ενα mail που έλεγαν...

"Bonjour

Actuellement nous avons suspendu la relation avec paypal

Nous sommes actuellement a la recherche d'une solutions pour satisfaire au
mieux la relation entre client et paiement


Meilleures salutations

Tout Par Satellite SA
Case postale 253
2 ch du Parc
Ch-1024 Ecublens
Plan & adresse notres show room sur rendez-vous.
"
.......................................

Αυτό σημαίνει οτι σταμάτησαν λέει να χρησιμοποιούν το paypal, και είναι στη διαδικασία εύρεσης ενός νέου τρόπου να δέχονται χρήματα/πληρωμές απο πελάτες...

Δε τους παίρνεις καλύτερα ενα τηλέφωνο...?
 
Έχω αδυναμία στην τηλεφωνική συνεννόηση και αν χρειαστεί θα βρώ κάποιον να με βοηθήσει.

Έχω όμως απορία στα εξής:

1) Αφού δεν είχαν εισπράξει τα 50€, γιατί με έκοψαν μετά από 40 μέρες περίπου και όχι νωρίτερα?
2) Μπορεί το κατάστημα αγοράς να απενεργοποιεί την κάρτα?

Όπως είχα διαβάσει στο παρόν Thread, κάτι θα γινόταν από 3/3/2008 για όλους τους χρήστες της κάρτας.
Θα περιμένω να δώ πιθανά σχόλια από άλλους χρήστες, για να βγάλω συμπερασμα.

Ευχαριστώ για τη βοήθεια.
 
Όπως είχα διαβάσει στο παρόν Thread, κάτι θα γινόταν από 3/3/2008 για όλους τους χρήστες της κάρτας.

απο σημερα 3/3 κλειδωνει η θεαση του suisse hd και μονο με την καρτα μπορουμε να το δουμε. μεχρι τωρα βλεπαμε ολοι ελευθερα.